|
![]() |
|
Јавен автобуски превоз (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 5657585960 86> |
| Author | ||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1141 Posted: 02-Jun-2014 at 11:26 |
|||
|
Нуук, околу 17.000 жители
http://www.bus.gl/
|
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1142 Posted: 02-Jun-2014 at 11:33 |
|||
|
Tорсхавн, околу 13.000 жители
http://www.countrybus.co.uk/busslei.htm https://c1.staticflickr.com/7/6008/5978740226_2a1599b2b9_z.jpg
|
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1143 Posted: 02-Jun-2014 at 11:51 |
|||
|
Градски превоз во Вадуз, Лихтенштајн
|
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1144 Posted: 02-Jun-2014 at 11:57 |
|||
|
Значи, може да сообраќаат автобуси во градски сообраќај и на Гренланд, Исланд, Фарски Острови, Гибралтар, Монако, Лихтенштајн, Гернси, Џерси, Бермуда и слични места со мали гратчиња, само кај нас не може.
Само кај нас постои идолатрија спрема раскантани саноси стари преку 30 години и испокршени комбиња- нивни врсници. Ама затоа знаеме да ставиме цена за билет како за такси (овде го исклучувам Скопје зашто градските линии се долги и таксито таму е неконкурентно). И после плачеме зошто не се користи јавниот превоз, зошто патниците идат со такси. Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 12:01 |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#1145 Posted: 02-Jun-2014 at 14:48 |
|||
колку за твоја информација да купуваме нови возила според нашите можности: - 2008 година купивме 3 автобуси MARBUS B3 090 со 47+2 седишта - 2014 година купивме минибус (комбе) MERCEDES BENZ SPRINTER 519 CDI BLUETEC со 22+2 седишта - во мегувреме се набавени 32 половни автобуси не знам дали ги виде сликите што ги ставив со што моментално воземе во Кочани и што е набавено во мегувреме за градската линија. градскиот минибус што го имаш ставено City Sprinter, да е добро за градски превоз (мала потрошувачка, капацитет околу 30 патници) ама пак ке кажам дека цената не му е за експлоатација во македонија. и за информација во кочани градскиот билет е 10 денари. Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 14:49 |
||||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1146 Posted: 02-Jun-2014 at 15:23 |
|||
|
Не велам јас за Атом. Стварно имате многу убави автобуси. Ја имам гледано вашата флота на www.autobusi.net. Ова за градскиот превоз што сте го купиле ми изгледа слично на минибусите од Гориција.
ВанХоли, Дафови, Мерцедеси, Сетри - секоја ви чест! Другите треба да учат од вас. Ова повеќе се однесува за градскиот превоз во Куманово, Битола и сега во Охрид. Импровизации кои го навредуваат патникот како муштерија. За Прилеп не можам да коментирам зашто сеуште не сум се возел. За Велес исто така. И Kавадарци има две градски линии, но нивните автобуси ги немам ни видено. За ЈСП Скопје не вреди ни да се коментира. Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 15:25 |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#1147 Posted: 02-Jun-2014 at 17:33 |
|||
|
не знам за другите градови, ама во битола што се однесува на возниот парк со кои превозниците ги одржуваат градски линии можам да кажам дека се баш градски автобуси, исти како што возат и приватните превозници во скопје.
за во охрид можам да кажам дека со овие минибуси ке проба галеб да вози, но ако видат дека е исплатливо да возат и има солиден број на патници, познавајки го нивниот директор ке купат соодветни возила за градски превоз во кавадарци градски превоз возат сам вел и екстра бус. сам вел вози со mercedes O405NG зглобен градски автобуси и со isuzu градски минибуси, додека екстра бус возат со setra S315NF, Mercedes Vario (каросерија од Ernst Auwaerter), VW минибуси (каросерија Kutsenits)... во прилеп освен почените проблеми со постојки и слични работи возниот парк им е од градски MAN и NEOPLAN автобуси Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 17:38 |
||||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1148 Posted: 02-Jun-2014 at 20:12 |
|||
|
не земајте примери и споредби со други градови, затоа што структарата на секој град е различна без разлика на бројот на жители
|
||||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#1149 Posted: 03-Jun-2014 at 11:45 |
|||
|
Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
|
||||
![]() |
||||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#1150 Posted: 03-Jun-2014 at 17:37 |
|||
|
Некому можеби му е оффтопик, ама мене ми е многу важно. По возењата на навивачи на клубот Вардар по натпревари, ЈСП - Скопје вечерва ги развозува и симпатизерите на МЗТ - Скопје на утакмица против Работнички. Баш ме интересира дали некој го плаќа ова возење по улиците на Скопје. Заедно со припадници на МВР парадираат по улиците на Скопје со режим на сообраќај што не бил организиран дури ниту за странски претседател.
|
||||
![]() |
||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1151 Posted: 03-Jun-2014 at 18:02 |
|||
се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н. |
||||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#1152 Posted: 03-Jun-2014 at 18:25 |
|||
Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат. Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило. |
||||
![]() |
||||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1153 Posted: 03-Jun-2014 at 18:33 |
|||
зборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жители најголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример... |
||||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#1154 Posted: 03-Jun-2014 at 18:53 |
|||
Значи старите автобуси тебе ти беа функционални а неудобни.Тогаш зошто купивме нови? Далеку од тоа дека функционален превоз се прави само со автобуси.Конкретно за Скопје зборам. И би му препорачал на градоначалникот на општина Охрид да отиде до Несебар да поднаучи малце од своите колеги. Стварно се изненадив колку е добро организиран Јавниот транспорт во општина со нешто помалце од 30.000 жители. Edited by jyvation - 03-Jun-2014 at 18:54 |
||||
![]() |
||||
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#1155 Posted: 03-Jun-2014 at 19:17 |
|||
Ова во Германија е решено така што јавниот превоз мислам дека од клубот зима паушал а овие со влезницата за утакмица ти пресметуваат едно евро за градски превоз. Тоа е единствено можно решение зошто не е можно да се контролира бројот на превезени лица, туку автобусте вртат без контроли. П.С. Се надевам дека истата дилема би ја поставил и ако се работеше за навивачите на Работнички. |
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1156 Posted: 03-Jun-2014 at 19:55 |
|||
|
Eве го линкот до Аутотранспорт Несебар. Решение за пример.
http://www.sbavto.com/en/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=71 |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#1157 Posted: 03-Jun-2014 at 20:58 |
|||
|
кај нас во македонија, возен парк се бира и се "обновува" (освен ЈСП) со земи што ке најдеш најефтино автобуси, а не дали им се функционални и удобни (има исклучок ама на една рака се бројат во цела држава)
несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите |
||||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1158 Posted: 04-Jun-2014 at 11:01 |
|||
Па и Кочани како град не може да се спореди со Штип или Прилеп, ама затоа во возниот парк има "aвиони" во споредба со крнтиите од овие градови, иако се ем поголеми, ем факултетски центри, а Штип како што знам, е центар на цела Источна Македонија. |
||||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#1159 Posted: 04-Jun-2014 at 17:54 |
|||
|
штип нема класичен градски превоз, имаат само линија кој оди од градот до факултетскиот комплекс "Кампус 4", и го возат со градски Mercedes Sprinter, Iveco daily, минибус Berkhof, како и градски автобуси berkhof и се тоа на превозникот Кит-Го транс
во прилеп градски возат со Man i Neoplan градски автобуси кои не се баш крнтии (имам некаде слика од Neoplan-от), Man-овите им се климатизирани |
||||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#1160 Posted: 04-Jun-2014 at 21:34 |
|||
|
ДОЦНИ ДОЛГО НАЈАВУВАНИОТ ЛИНИСКИ ПРЕВОЗ
НАПИШАНО ОД ЈАКОВЛЕВА ЛИОНЕЛА НА 04 ЈУНИ 2014. ОБЈАВЕНО ВО ОХРИД Доцни долго најавуваниот линиски превоз.Градскиот превоз кој требаше да профункционира уште минатата недела сеуште не се одвива. Граѓаните, особено постарата популација која живее подалеку од централното градско подрачје реагира прашувајќи во што е проблемот.Од АД „Галеб“, фирмата која го доби тендерот за спроведување на линискиот превоз, објаснуваат кои се причините за тоа. -Во техничкиот дел доцнат работите.Линијата ќе почне да се вози многу скоро само треба некои технички детали да се дозавршат како поставување информативни табли за доаѓање и поаѓање и Локалната да потенцира точно кои постојки ќе се користат. Не сакаме да импровизираме туку да започниме како што треба,вели Димитар Василески- директорот на АД “Галеб“. Василески објаснува дека едната линија од градскиот превоз треба да биде на релација „Гоце Делчев“-„Јане Сандански“-Булевар „Туристичка“- „Железнилка“ па до автобуската.А другата линија ќе се одвива вдолж улицата „7ми ноември“-Булевар „Туристичка“- „Асном“- населбата „Гоце Делчев“ до автобуска.Превозот ќе се одвива по симболична цена од 20 ден. или месечната карта ќе чини 500ден. Директорот на „Галеб“ вели дека според нивно претходно искуство претпријатието нема да има некоја голема економска добивка од спроведувањето на ваквиот линиски превоз и објаснува дека во другите градови Локалната врши субвенционирање на ваквите линии што кај нас не е случај.И покрај тоа АД „Галеб“ се пријавило на тендерот и било единствен понудувач за спроведување на градскиот превоз, вели директорот.
-Се пријавивме од проста причина што граѓаните мора да сфатат дека постои голема разлика помеѓу јавен превоз и такси превоз.Секаде во светот е тренд да се користи јавен превоз само кај нас не е така.Голем дел од населбите во градов каде гравитираат голем број граѓани немаат никаков превоз до своите работни места освен такси и тоа мора да се смени, вели Василески. Василески оптимистички најави дека пред почетокот на туристичката сезона ќе профункционира линискиот превоз, а кажа и дека доколку има интерес за спроведување линија во стариот дел од градот ќе најдат начин како истата да ја активираат. Edited by Тркало - 04-Jun-2014 at 21:38 |
||||
![]() |
||||
Post Reply
|
Page <1 5657585960 86> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |