build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1141 Posted: 02-Jun-2014 at 11:26
Нуук, околу 17.000 жители

http://www.bus.gl/




開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1142 Posted: 02-Jun-2014 at 11:33
Tорсхавн, околу 13.000 жители

http://www.countrybus.co.uk/busslei.htm


https://c1.staticflickr.com/7/6008/5978740226_2a1599b2b9_z.jpg

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1143 Posted: 02-Jun-2014 at 11:51
Градски превоз во Вадуз, Лихтенштајн





開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1144 Posted: 02-Jun-2014 at 11:57
Значи, може да сообраќаат автобуси во градски сообраќај и на Гренланд, Исланд, Фарски Острови, Гибралтар, Монако, Лихтенштајн, Гернси, Џерси, Бермуда и слични места со мали гратчиња, само кај нас не може.

Само кај нас постои идолатрија спрема раскантани саноси стари преку 30 години и испокршени комбиња- нивни врсници. Ама затоа знаеме да ставиме цена за билет како за такси (овде го исклучувам Скопје зашто градските линии се долги и таксито таму е неконкурентно). И после плачеме зошто не се користи јавниот превоз, зошто патниците идат со такси.

Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 12:01
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1145 Posted: 02-Jun-2014 at 14:48
Originally posted by phenomenon


A вие превозниците како да купувате ганц нови комбиња па ќе дадете толку пари. Кажи ми такво комбе старо 10 до 15 години колку чини и дали и толу старо не е барем дестпати подобро од кршевите на Застава-Ивеко.

колку за твоја информација да купуваме нови возила според нашите можности:
- 2008 година купивме 3 автобуси MARBUS B3 090 со 47+2 седишта
- 2014 година купивме минибус (комбе) MERCEDES BENZ SPRINTER 519 CDI BLUETEC со 22+2 седишта
- во мегувреме се набавени 32 половни автобуси
не знам дали ги виде сликите што ги ставив со што моментално воземе во Кочани и што е набавено во мегувреме за градската линија. градскиот минибус што го имаш ставено City Sprinter, да е добро за  градски превоз (мала потрошувачка, капацитет околу 30 патници) ама пак ке кажам дека цената не му е за експлоатација во македонија. и за информација во кочани градскиот билет е 10 денари.


Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 14:49
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1146 Posted: 02-Jun-2014 at 15:23
Не велам јас за Атом. Стварно имате многу убави автобуси. Ја имам гледано вашата флота на www.autobusi.net. Ова за градскиот превоз што сте го купиле ми изгледа слично на минибусите од Гориција.
ВанХоли, Дафови, Мерцедеси, Сетри - секоја ви чест!
Другите треба да учат од вас.

Ова повеќе се однесува за градскиот превоз во Куманово, Битола и сега во Охрид. Импровизации кои го навредуваат патникот како муштерија.
За Прилеп не можам да коментирам зашто сеуште не сум се возел.
За Велес исто така.
И Kавадарци има две градски линии, но нивните автобуси ги немам ни видено.

За ЈСП Скопје не вреди ни да се коментира.

Edited by phenomenon - 02-Jun-2014 at 15:25
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1147 Posted: 02-Jun-2014 at 17:33
не знам за другите градови, ама во битола што се однесува на возниот парк со кои превозниците ги одржуваат градски линии можам да кажам дека се баш градски автобуси, исти како што возат и приватните превозници во скопје.
за во охрид можам да кажам дека со овие минибуси ке проба галеб да вози, но ако видат дека е исплатливо да возат и има солиден број на патници, познавајки го нивниот директор ке купат соодветни возила за градски превоз
во кавадарци градски превоз возат сам вел и екстра бус.  сам вел вози со mercedes O405NG зглобен градски автобуси и со isuzu градски минибуси, додека екстра бус возат со setra S315NF, Mercedes Vario (каросерија од Ernst Auwaerter), VW минибуси (каросерија Kutsenits)...
во прилеп освен почените проблеми со постојки и слични работи возниот парк им е од градски MAN и NEOPLAN автобуси


Edited by sanos_a - 02-Jun-2014 at 17:38
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1148 Posted: 02-Jun-2014 at 20:12
не земајте примери и споредби со други градови, затоа што структарата на секој град е различна без разлика на бројот на жители
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1149 Posted: 03-Jun-2014 at 11:45
Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1150 Posted: 03-Jun-2014 at 17:37
Некому можеби му е оффтопик, ама мене ми е многу важно. По возењата на навивачи на клубот Вардар по натпревари, ЈСП - Скопје вечерва ги развозува и симпатизерите на МЗТ - Скопје на утакмица против Работнички. Баш ме интересира дали некој го плаќа ова возење по улиците на Скопје. Заедно со припадници на МВР парадираат по улиците на Скопје со режим на сообраќај што не бил организиран дури ниту за странски претседател.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1151 Posted: 03-Jun-2014 at 18:02
Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?
се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1152 Posted: 03-Jun-2014 at 18:25
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1153 Posted: 03-Jun-2014 at 18:33
Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
возен парк не се бира за на некој да му е удобен, туку да биде функционален... инаку, практично секое ново, сочувано и климатизирано возило е удобно
зборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жители

најголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1154 Posted: 03-Jun-2014 at 18:53
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Кој збори за структура на градови тука?? Збориме за возниот парк во нашите градови кој е очаен..
а автобусите ќе летаат ли?се работи за многу фактори, густина на сообраќај, промет и негова разместеност, големина на улици, тип на раскрсници, наклони, клима и т.н.


Па сигурно Прилеп или Охрид нема да градат булевари со 6 ленти за да можат автобусите непречено да возат.
Муабетот е каков е возниот парк на Јавниот превоз во нашите градови.Доста е веќе со импровизации.Ако сакаш некого да го натераш да го користи Јавниот превоз треба да го седнеш во далеку поудобно и подобро возило.
возен парк не се бира за на некој да му е удобен, туку да биде функционален... инаку, практично секое ново, сочувано и климатизирано возило е удобнозборев во контекст на возилата кои беа постирани од разни градови во Европа со приближен број на жителинајголем проблем на возниот парк на Скопје е што беше произволно избран и што не се користи соодветно на условите кои ги пружаат возилата на пример...


Значи старите автобуси тебе ти беа функционални а неудобни.Тогаш зошто купивме нови?
Далеку од тоа дека функционален превоз се прави само со автобуси.Конкретно за Скопје зборам.

И би му препорачал на градоначалникот на општина Охрид да отиде до Несебар да поднаучи малце од своите колеги.
Стварно се изненадив колку е добро организиран Јавниот транспорт во општина со нешто помалце од 30.000 жители.

Edited by jyvation - 03-Jun-2014 at 18:54
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1155 Posted: 03-Jun-2014 at 19:17
Originally posted by BOJAN

Некому можеби му е оффтопик, ама мене ми е многу важно. По возењата на навивачи на клубот Вардар по натпревари, ЈСП - Скопје вечерва ги развозува и симпатизерите на МЗТ - Скопје на утакмица против Работнички. Баш ме интересира дали некој го плаќа ова возење по улиците на Скопје. Заедно со припадници на МВР парадираат по улиците на Скопје со режим на сообраќај што не бил организиран дури ниту за странски претседател.


Ова во Германија е решено така што јавниот превоз мислам дека од клубот зима паушал а овие со влезницата за утакмица ти пресметуваат едно евро за градски превоз. Тоа е единствено можно решение зошто не е можно да се контролира бројот на превезени лица, туку автобусте вртат без контроли.

П.С. Се надевам дека истата дилема би ја поставил и ако се работеше за навивачите на Работнички.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1156 Posted: 03-Jun-2014 at 19:55
Eве го линкот до Аутотранспорт Несебар. Решение за пример.

http://www.sbavto.com/en/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=71
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1157 Posted: 03-Jun-2014 at 20:58
кај нас во македонија, возен парк се бира и се "обновува" (освен ЈСП) со земи што ке најдеш најефтино автобуси, а не дали им се функционални и удобни (има исклучок ама на една рака се бројат во цела држава)
несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1158 Posted: 04-Jun-2014 at 11:01
Originally posted by sanos_a

несебар не можете да споредете со ниту еден град од македонија со проближен број на жители бидејки тоа е сепак туристичко место кое е на море и за нив е доста само летна сезона да возат, а останатиот период од година и празни да им одат автобусите


Па и Кочани како град не може да се спореди со Штип или Прилеп, ама затоа во возниот парк има "aвиони" во споредба со крнтиите од овие градови, иако се ем поголеми, ем факултетски центри, а Штип како што знам, е центар на цела Источна Македонија.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1159 Posted: 04-Jun-2014 at 17:54
штип нема класичен градски превоз, имаат само линија кој оди од градот до факултетскиот комплекс "Кампус 4", и го возат со градски Mercedes Sprinter, Iveco daily, минибус Berkhof, како и градски автобуси berkhof и се тоа на превозникот Кит-Го транс
во прилеп градски возат со Man i Neoplan градски автобуси кои не се баш крнтии (имам некаде слика од Neoplan-от), Man-овите им се климатизирани
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1160 Posted: 04-Jun-2014 at 21:34
ДОЦНИ ДОЛГО НАЈАВУВАНИОТ ЛИНИСКИ ПРЕВОЗ

НАПИШАНО ОД ЈАКОВЛЕВА ЛИОНЕЛА НА 04 ЈУНИ 2014. ОБЈАВЕНО ВО ОХРИД

Доцни долго најавуваниот линиски превоз.Градскиот превоз кој требаше да профункционира уште минатата недела сеуште не се одвива.
Граѓаните, особено постарата популација која живее подалеку од централното градско подрачје реагира прашувајќи во што е проблемот.Од АД „Галеб“, фирмата која го доби тендерот за спроведување на линискиот превоз, објаснуваат кои се причините за тоа.

-Во техничкиот дел доцнат работите.Линијата ќе почне да се вози многу скоро само треба некои технички детали да се дозавршат како поставување информативни табли за доаѓање и поаѓање и Локалната да потенцира точно кои постојки ќе се користат.
Не сакаме да импровизираме туку да започниме како што треба,
вели Димитар Василески- директорот на АД “Галеб“.

Василески објаснува дека едната линија од градскиот превоз треба да биде на релација „Гоце Делчев“-„Јане Сандански“-Булевар „Туристичка“- „Железнилка“ па до автобуската.А другата линија ќе се одвива вдолж улицата „7ми ноември“-Булевар „Туристичка“- „Асном“- населбата „Гоце Делчев“ до автобуска.Превозот ќе се одвива по симболична цена од 20 ден. или месечната карта ќе чини 500ден.

Директорот на „Галеб“ вели дека според нивно претходно искуство претпријатието нема да има некоја голема економска добивка од спроведувањето на ваквиот линиски превоз и објаснува дека во другите градови Локалната врши субвенционирање на ваквите линии што кај нас не е случај.И покрај тоа АД „Галеб“ се пријавило на тендерот и било единствен понудувач за спроведување на градскиот превоз, вели директорот.


-Се пријавивме од проста причина што граѓаните мора да сфатат дека постои голема разлика помеѓу јавен превоз и такси превоз.Секаде во светот е тренд да се користи јавен превоз само кај нас не е така.Голем дел од населбите во градов каде гравитираат голем број граѓани немаат никаков превоз до своите работни места освен такси и тоа мора да се смени,
вели Василески.
Василески оптимистички најави дека пред почетокот на туристичката сезона ќе профункционира линискиот превоз, а кажа и дека доколку има интерес за спроведување линија во стариот дел од градот ќе најдат начин како истата да ја активираат.


Edited by Тркало - 04-Jun-2014 at 21:38
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.