![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 69> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Опааа, Камчев повторно добива тендери. А можеби и не е он, можеби е некој друг „македонски претставник“ на кинезите. Многу е чудно што оваа кинеска фирма за прв пат добива ваков тендер на европско тло. Никаде во Европа нема вакви возови, па баш ме интересира од каде ќе црпиме искуство за одржувањето на овие возови.
Мене само едно нешто ми е јасно. Овие возови ќе завршат како Шпанците пред три-четири децении, за две-три години сите ќе бидат испорасипани, а некој дебело ќе се опари од зделкава. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Прочитајте прво што и како прават Кинезите а после коментирајте за квалитет и технологија. Се работи за CSR најголемиот производител на возови во светот.
http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/die-top-ten-auf-der-schiene-die-groessten-zughersteller-der-welt/6513748.html?slp=false&p=10&a=false#image |
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Одма вие кинезите и ке се расипуваат , незнаат они демек да напраат ,, убоо казаа некој горе украинските бусови се многу по фушерај неко кинеските јутонг ,,, сигурен сум дека ке бидат супер и по најнова технологија ,, спрема она што го имаме сеа овие ке бидат спејшатлови.. Браво у секој случај http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=42619
Edited by blejdsk - 24-Jun-2014 at 15:05 |
|
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Пак ќе кажам, можеби се најголем производител на возови во светот, ама не се присутни во регионот и Европа. Пак ќе прашам, како ќе го организираме сервисот за овие возови? Од каде ќе црпиме искуство во однос на новите гарнитури, треба некој да ги обучи машиновозачите. И да се разбереме, швајцарската компанија мислам дека во секој поглед беше подобро решение.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Џабе се објаснуваш... Иначе муабетов со Кинезите може и да не е поврзан само со Камчев, туку општо со огромното кинеско присуство во Македонија, кои откако влегоа у Србија, осетија дека овде неразвиеноста е меѓу најголемите у Европа и дека е добар пазар за инвестирање. Не дека нема некој да се офајди, али многу побитно е дали Кинезите се новите "Турци и Грци" у македонската економија, или се само попатно. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Свесен сум дека Кинезите се синоним за лош квалитет, но те молам објасни од каде дојде до заклучокот дека за две-три години сите овие нови возови ќе бидат испорасипани ? Можеш ли барем да не просветлиш со податоци за дефекти и неисправност на кинеските возови надвор од Кина каде што истите се користат ? Чисто колку за потсетување, Тојота до 2008 година важеше за производител на најисправни возила во светот, односно производител на возила за кои најмалку се бара помош и сервис на патиштата и за кои се примени најмалку поплаки. Но потоа почнаа да повлекуваат милиони возила, а беше откриено дека и огромен дел од возилата на Тојота кои од поодамна учествуваат во сообраќајот насекаде низ целиот свет, продадени се со фабрички маани кои можат да резултираат со смртни последици за учесниците во сообраќајот. Па дури и беше откриено дека некои луѓе завршиле во затвор бидејќи преживеале сообраќајна несреќа, а вината ја префрлувале врз возилото чии што кочници не работеле, но лабораториските испитувања го тврделе спротивното, поради што добар број на луѓе завршиле во затвор поради наводно прикривање на вина и одговорност за сообраќајна несреќа. По скандалите кои избувнаа околу небезбедноста и неисправноста на возилата на Тојота во 2009 и во 2010 година, Тојота од тужител премина во туженик од страна на истите тие луѓе кои завршиле во затвор бидејќи наводно сопствената вина за несовесно и невнимателно возење ја префрлувале врз возилото. Денес Тојота повторно е производител на најисправни возила во светот, но ни тоа не е гаранција дека дефинитивно возилата на Тојота се најисправни и најбезбедни. БМВ важи за производител на најнеисправни возила во Европа, ова е официјална статистика од Европската Комисија или од не ми текнува во моментов која асоцијација или европски автомотосојуз беше, според кои најмногу помош низ европските патишта за сервисирање на возила се бара за возилата на БМВ. Па сепак не гледам некој да повикува на бојкот на Тојота и/или на БМВ во Македонија или на Балканот или во Европа, или некој да повикува на забранување за продажба и за возење на нивните возила. Лично и јас немам доверба во Кинезите и се сомневам во квалитетот на нивните проиводи, но еве ги кинеските двокатни нископодни градски автобуси од Јутонг кои веќе 3-та година по ред сообраќаат низ скопските улици и повеќе слушам поплаки за украинските единечни нископодни градски автобуси од ЛАЗ, отколку за автобусите од Јутонг. Знаеме чии автобуси се палат секое лето на скопските летни горештини, а тоа не се автобусите на Јутонг. Те молам дај конкретни статистики и бројки за лошиот квалитет на кинеските возови. Јас лично се плашам дека Кинезите можеби ќе ни достават возови за пигмејци, а не за нормални луѓе високи над 170 сантиметри. Edited by Dexter26 - 24-Jun-2014 at 16:24 |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
На ист начин би го организирале како и кога би ги купиле од другиот понудувач. Преку договори за тренинг и сервисирање, евентуално екипирање и опремување на сервисен центар итн., што можеби се и составен дел од договорот за набавка. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Не е решена најбитната Ахилова пета на возовите. Дали тие возови ќе имаат непробојни стакла на прозорците или барем решетки на стаклата, зашто не им гине канонада од камења кога ќе сообраќаат низ одредени села?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
а зошто па би купувале од Кина и зошто се форсира толку?
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Луѓе, прочитајте малку и ќе видите дека швајцарски Штадлер е присутен со свои гарнитури во речиси секоја европска држава, за разлика од кинезите кои продаваат гарнитури на земји од Третиот свет.. Од кинезите не купуваме јајца, туку возови. Прво, треба машиновозачите да поминат неколкумесечни курсеви за управување со возовите. Тоа ќе го прават тука, ама некои ќе мораат и да заминат во Кина. Со Штадлер тоа ќе можевме и да го направиме во некоја земја од регионов. Второ, ќе мора да се изгради центар за сервис на гарнитурите, а кој ќе треба и да црпи искуства од некаде. Србите до денешен ден влечат персонал од Русија за непречено одржување на нивните нови возови.
Да потсетам дека руските ЕМГ Горбачов што беа купени во 80-тите години беше планирано да се поправаат во депото во Земун, што Србија тоа и во моментов го прави, но Македонија е оневозможена бидејќи не сме веќе во иста земја. Ми се чини дека ќе си имаме проблеми со одржувањето на новите возови, а по неколку расипувања возовите ќе завршат во гаража. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Кога сме веќе кај железничката инфраструктура во Гостивар, на места низ градот се видливи шини како траги на некогашниот индустриски колосек од ЖС Гостивар кон фабриката Силика и локалниот склад на Макпетрол. Паралелно со улицата Железничка, па 137, па ул. 101, пресек со булеварот Браќа Ѓиноски, влез во ф-ката и продолжение до Макпетрол.Oтприлика оваа линија. |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Се што спомна е чиста вистина, но ајде да бидеме искрени. Мислиш дека ако го одбереа швајцарскиот производител на возови, новите возови немаше да завршат во гаража после неколку расипувања ? За мене лично ова е повеќе бизнис зделка за одредени моќници, а не вистинска инвестиција во железницата, бидејќи воопшто не се сомневам дека без разлика кој производител на возови го одберат, возовите ќе бидат оставени на милост и немилост на околностите, а како што спомна phenomenon, низ одредени македонски села на тие возови не им бегаат каменувањата. И воопшто не се сомневам дека новите возови, без разлика од кој производител доаѓаат, ќе го уживаат кристално истиот третман кој го уживаат и сегашните македонски возови - 0 (НУЛА) грижа и 0 (НУЛА) редовно одржување. Се разбира, со ова ќе се отворат можности за нови бизнис зделки, па ова е уште подобро од објектите од проектот Скопје 2014, кои државата може да ги "довршува" со непланирани градежни работи и да фрла дополнително пари на секакви глупости, но сето тоа ќе мора да запре порано или подоцна. Но возовите бараат редовно одржување, па токму потребата од редовно одржување и сервисирање на истите, сигурно ќе им донесе одличен профит на одредени индивидуи во Македонија. Но за мене лично - ќе повторам - без разлика кој производител ќе беше избран, грижата и одржувањето на возовите ќе останеа чиста 0 (НУЛА), исто како што е и сега со сегашните возови. Edited by Dexter26 - 24-Jun-2014 at 20:22 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Логиката на Бојан е јасна, зошто да купуваме возови кои досега никој у Европа не ги купил и за кои ќе плаќаме скап сервис, одржување и обука на персонал? Под скап мислам доаѓање на Кинези овде, одење на наши луѓе таму, потоа тестирање на нашиве пруги, па какво депо да се направи и сл. Додека со Швајцарциве ќе си неаме проблем, веќе се испробани, и да има дефект има од каде искуство да црпиме, Швајцарија е на саат и пол со авион, и на крајот на денот не сме доволно богати за да експериментираме, нарочито не со возови кои многу луѓе ги чекаат поише од 30 години. Не викам ја дека ќе бидат лоши, ама зошто да ризикуваме инвестиција од 25 милиони евра, или да се молиме на бога да не рикнат у први 3-4 години.
И мислам дека и Бојан ќе се согласи, он и уште 4-5 души на форумов се најрадосни од купувањето на новите возови ![]() |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Очигледно е дека има големи предрасуди за што и да што потекнува од кина. Реалноста е дека денес неможе истото да се каже за се што доаѓа од кина. Имено има одреден број големи Компании со развојни центри и многу потрошувачи за кои кинескиот пазар е еве да речеме тесен поради слични производители што нудат пониски цени, па тие големи компании развиваат продукти кои се со повисок квалитет за да можат да бидат застапени и на меѓународниот пазар. Во дадениов случај реално зборено Кина е државата број еден во светов по железнички превоз (И тука мислам на брзина и удобност), а дадената фирма има огормно искуство со производство на возови и тоа не од рангот на регионален експрес туку од ранго на ICE. И јас ја имав можноста да го искусам и германскиот и кинескиот железнички систем со дадените возови и можам лесно да кажам дека двата системи не се разликуваат многу во квалитет. А ако ова навистина им е првпат на кинезите да продаваат возови на европски пазар, тогаш дефинитивно ќе бидат екстра внимателни да достават што е можно подобар квалитет за да имаат пример преку кој би можеле да станат конкурентни на европските пазари.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ќе се сложам со сите вас. Ако новите возови се третираат на начин на кој што се третираат постоечките возови, тогаш истите ќе завршат на буниште без разлика на тоа од кој производител се набавени. А ако појдеме од катастрофалниот начин на кој се третираат новите автобуси на ЈСП - Скопје, тогаш речиси е сигурно дека истото ќе се случи и со новите возови.
Мислам, поголем дел од италијанските возови за локален патнички превоз се стари и по три-четири децении, ама тоа воопшто не се приметува. Наши вагони два-три месеци по нивната реконструкција во „Колска“ изгледаат катастрофално, особено во однос на чистота. Edited by BOJAN - 25-Jun-2014 at 10:12 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Тоа најдобро се гледа кога ќе се споредат најновите Саноси на ЈСП (мислам дека беа 1998 година) со употребуваните Мерцедеси и Манови увезени од приватните превозници со иста година на производство. Огромна и необјаснива разлика. Напросто, таму како да не се возеле луѓе.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Ја разбирам претпазливоста на скептиците во врска со одржувањето на новите возови, затоа што нашето искуство со вакви набавки е лошо. Не го разбирам стравот во врска со набавката од за нас "непозната" компанија, згора на тоа и кинеска. Нема логика во тоа дека ќе сме плаќале скап сервис и одржување од Кина, а Швајцарија ене каде е, ќе летнат 5 инженери за саат и пол - и возот поправен. Во договорот за набавка се предвидуваат обврски на продавачот за сервис и одржување на одреден период.
Нека не преовладуваат предрасудите кога се коментира за набавка на кинески производи/услуги, туку да пробаме да ја видиме големата слика. Кина има фонд од 10 милијарди долари за финансирање на инфраструктурни проекти во Централна и Источна Европа. Некој проценил дека тоа се "ефтини пари" и се труди да извлече што е можно повеќе. Имаме растечки број на кинески државни компании кои инвестираат во инфра проекти. Тоа дозволува поголема флексибилност во динамиката на исплатата на набавката. Претпоставам дека Stadler не би размислувал така. Освен тоа, што ако CSR преку оваа зделка го почнува навлегувањето на европскиот пазар? Што ако кинезите планираат да ја купат "Колска" и ја направат regional rail hub за понатамошните нивни вложувања? За ова последното, не кажувајте дека сум ви кажал ![]() |
|
![]() |
|
Roops ![]() Groupie ![]() Joined: 29-May-2014 Online Status: Offline Posts: 62 |
![]() ![]() |
Џабе ги туркате тие тези дека ако е Кинеско мора да значи лош квалитет......или па може овие што се сега се поквалитетни и современи
![]() Персоналот ќе се обучи,тоа е најмал проблем на сета невработеност која владее во државава. А за тоа дека теба нови пруги........јбг треба Edited by N23 - 26-Jun-2014 at 15:30 |
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Какви обуки тренинзи , има Македонија кадар за возови да вози и да сервисира ,, ништо значајно не е сменето во инжинерингот и функцијата на возовите во задни 50 години , све се тоа финеси и комфорт кабински, 3 операции праи машиновозач ,, сервис си знае работа , осовини амортизација и се останато (Колска велес) само нека ги донесат ке ги тераат нашиве
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ајде мала помош... Некој тип на ЅЅС прашува:
First I wanna ask you about Skopje-Bitola connection. There are four trains per day 641, 643, 541 and 645. Which of them are traditional trains (loco+wagons)? The second question is about Kicevo-Skopje connection. There are two trains per day 661 and 663. Are they operating with traditional trains, or with MŽ 712 class? Има ли некој поупатен да даде одговор? Однапред благодарам. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |