build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 24-Jun-2014 at 13:08
Опааа, Камчев повторно добива тендери. А можеби и не е он, можеби е некој друг „македонски претставник“ на кинезите. Многу е чудно што оваа кинеска фирма за прв пат добива ваков тендер на европско тло. Никаде во Европа нема вакви возови, па баш ме интересира од каде ќе црпиме искуство за одржувањето на овие возови.

Мене само едно нешто ми е јасно. Овие возови ќе завршат како Шпанците пред три-четири децении, за две-три години сите ќе бидат испорасипани, а некој дебело ќе се опари од зделкава.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 24-Jun-2014 at 14:07
Прочитајте прво што и како прават Кинезите а после коментирајте за квалитет и технологија. Се работи за CSR најголемиот производител на возови во светот.

http://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/die-top-ten-auf-der-schiene-die-groessten-zughersteller-der-welt/6513748.html?slp=false&p=10&a=false#image
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 24-Jun-2014 at 14:59
Одма вие кинезите и ке се расипуваат , незнаат они демек да напраат ,, убоо казаа некој горе украинските бусови се многу по фушерај неко кинеските јутонг ,,, сигурен сум дека ке бидат супер и по најнова технологија ,, спрема она што го имаме сеа овие ке бидат спејшатлови.. Браво у секој случај http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=42619

Edited by blejdsk - 24-Jun-2014 at 15:05



Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 24-Jun-2014 at 15:06
Пак ќе кажам, можеби се најголем производител на возови во светот, ама не се присутни во регионот и Европа. Пак ќе прашам, како ќе го организираме сервисот за овие возови? Од каде ќе црпиме искуство во однос на новите гарнитури, треба некој да ги обучи машиновозачите. И да се разбереме, швајцарската компанија мислам дека во секој поглед беше подобро решение.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 24-Jun-2014 at 15:12
Originally posted by BOJAN

Пак ќе кажам, можеби се најголем производител на возови во светот, ама не се присутни во регионот и Европа. Пак ќе прашам, како ќе го организираме сервисот за овие возови? Од каде ќе црпиме искуство во однос на новите гарнитури, треба некој да ги обучи машиновозачите. И да се разбереме, швајцарската компанија мислам дека во секој поглед беше подобро решение.


Џабе се објаснуваш...

Иначе муабетов со Кинезите може и да не е поврзан само со Камчев, туку општо со огромното кинеско присуство во Македонија, кои откако влегоа у Србија, осетија дека овде неразвиеноста е меѓу најголемите у Европа и дека е добар пазар за инвестирање. Не дека нема некој да се офајди, али многу побитно е дали Кинезите се новите "Турци и Грци" у македонската економија, или се само попатно.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 24-Jun-2014 at 15:16
Originally posted by BOJAN

Опааа, Камчев повторно добива тендери. А можеби и не е он, можеби е некој друг „македонски претставник“ на кинезите. Многу е чудно што оваа кинеска фирма за прв пат добива ваков тендер на европско тло. Никаде во Европа нема вакви возови, па баш ме интересира од каде ќе црпиме искуство за одржувањето на овие возови.

Мене само едно нешто ми е јасно. Овие возови ќе завршат како Шпанците пред три-четири децении, за две-три години сите ќе бидат испорасипани, а некој дебело ќе се опари од зделкава.

 
Свесен сум дека Кинезите се синоним за лош квалитет, но те молам објасни од каде дојде до заклучокот дека за две-три години сите овие нови возови ќе бидат испорасипани ?
 
Можеш ли барем да не просветлиш со податоци за дефекти и неисправност на кинеските возови надвор од Кина каде што истите се користат ?
 
Чисто колку за потсетување, Тојота до 2008 година важеше за производител на најисправни возила во светот, односно производител на возила за кои најмалку се бара помош и сервис на патиштата и за кои се примени најмалку поплаки. Но потоа почнаа да повлекуваат милиони возила, а беше откриено дека и огромен дел од возилата на Тојота кои од поодамна учествуваат во сообраќајот насекаде низ целиот свет, продадени се со фабрички маани кои можат да резултираат со смртни последици за учесниците во сообраќајот. Па дури и беше откриено дека некои луѓе завршиле во затвор бидејќи преживеале сообраќајна несреќа, а вината ја префрлувале врз возилото чии што кочници не работеле, но лабораториските испитувања го тврделе спротивното, поради што добар број на луѓе завршиле во затвор поради наводно прикривање на вина и одговорност за сообраќајна несреќа. По скандалите кои избувнаа околу небезбедноста и неисправноста на возилата на Тојота во 2009 и во 2010 година, Тојота од тужител премина во туженик од страна на истите тие луѓе кои завршиле во затвор бидејќи наводно сопствената вина за несовесно и невнимателно возење ја префрлувале врз возилото. Денес Тојота повторно е производител на најисправни возила во светот, но ни тоа не е гаранција дека дефинитивно возилата на Тојота се најисправни и најбезбедни.
 
БМВ важи за производител на најнеисправни возила во Европа, ова е официјална статистика од Европската Комисија или од не ми текнува во моментов која асоцијација или европски автомотосојуз беше, според кои најмногу помош низ европските патишта за сервисирање на возила се бара за возилата на БМВ.
 
Па сепак не гледам некој да повикува на бојкот на Тојота и/или на БМВ во Македонија или на Балканот или во Европа, или некој да повикува на забранување за продажба и за возење на нивните возила.
 
Лично и јас немам доверба во Кинезите и се сомневам во квалитетот на нивните проиводи, но еве ги кинеските двокатни нископодни градски автобуси од Јутонг кои веќе 3-та година по ред сообраќаат низ скопските улици и повеќе слушам поплаки за украинските единечни нископодни градски автобуси од ЛАЗ, отколку за автобусите од Јутонг. Знаеме чии автобуси се палат секое лето на скопските летни горештини, а тоа не се автобусите на Јутонг.
 
Те молам дај конкретни статистики и бројки за лошиот квалитет на кинеските возови.
 
Јас лично се плашам дека Кинезите можеби ќе ни достават возови за пигмејци, а не за нормални луѓе високи над 170 сантиметри.


Edited by Dexter26 - 24-Jun-2014 at 16:24
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 24-Jun-2014 at 15:23
Originally posted by BOJAN

Пак ќе прашам, како ќе го организираме сервисот за овие возови? Од каде ќе црпиме искуство во однос на новите гарнитури, треба некој да ги обучи машиновозачите.

На ист начин би го организирале како и кога би ги купиле од другиот понудувач. Преку договори за тренинг и сервисирање, евентуално екипирање и опремување на сервисен центар итн., што можеби се и составен дел од договорот за набавка.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 24-Jun-2014 at 16:57
Не е решена најбитната Ахилова пета на возовите. Дали тие возови ќе имаат непробојни стакла на прозорците или барем решетки на стаклата, зашто не им гине канонада од камења кога ќе сообраќаат низ одредени села?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 24-Jun-2014 at 18:18
а зошто па би купувале од Кина и зошто се форсира толку?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 24-Jun-2014 at 19:28
Луѓе, прочитајте малку и ќе видите дека швајцарски Штадлер е присутен со свои гарнитури во речиси секоја европска држава, за разлика од кинезите кои продаваат гарнитури на земји од Третиот свет.. Од кинезите не купуваме јајца, туку возови. Прво, треба машиновозачите да поминат неколкумесечни курсеви за управување со возовите. Тоа ќе го прават тука, ама некои ќе мораат и да заминат во Кина. Со Штадлер тоа ќе можевме и да го направиме во некоја земја од регионов. Второ, ќе мора да се изгради центар за сервис на гарнитурите, а кој ќе треба и да црпи искуства од некаде. Србите до денешен ден влечат персонал од Русија за непречено одржување на нивните нови возови.

Да потсетам дека руските ЕМГ Горбачов што беа купени во 80-тите години беше планирано да се поправаат во депото во Земун, што Србија тоа и во моментов го прави, но Македонија е оневозможена бидејќи не сме веќе во иста земја. Ми се чини дека ќе си имаме проблеми со одржувањето на новите возови, а по неколку расипувања возовите ќе завршат во гаража.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 24-Jun-2014 at 20:18
Originally posted by N23

Железничка "инфраструктура"во Гостивар...


Кога сме веќе кај железничката инфраструктура во Гостивар, на места низ градот се видливи шини како траги на некогашниот индустриски колосек од ЖС Гостивар кон фабриката Силика и локалниот склад на Макпетрол.

Паралелно со улицата Железничка, па 137, па ул. 101, пресек со булеварот Браќа Ѓиноски, влез во ф-ката и продолжение до Макпетрол.Oтприлика оваа линија.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 24-Jun-2014 at 20:22
Originally posted by BOJAN

Луѓе, прочитајте малку и ќе видите дека швајцарски Штадлер е присутен со свои гарнитури во речиси секоја европска држава, за разлика од кинезите кои продаваат гарнитури на земји од Третиот свет.. Од кинезите не купуваме јајца, туку возови. Прво, треба машиновозачите да поминат неколкумесечни курсеви за управување со возовите. Тоа ќе го прават тука, ама некои ќе мораат и да заминат во Кина. Со Штадлер тоа ќе можевме и да го направиме во некоја земја од регионов. Второ, ќе мора да се изгради центар за сервис на гарнитурите, а кој ќе треба и да црпи искуства од некаде. Србите до денешен ден влечат персонал од Русија за непречено одржување на нивните нови возови.

Да потсетам дека руските ЕМГ Горбачов што беа купени во 80-тите години беше планирано да се поправаат во депото во Земун, што Србија тоа и во моментов го прави, но Македонија е оневозможена бидејќи не сме веќе во иста земја. Ми се чини дека ќе си имаме проблеми со одржувањето на новите возови, а по неколку расипувања возовите ќе завршат во гаража.

 
Се што спомна е чиста вистина, но ајде да бидеме искрени.
 
Мислиш дека ако го одбереа швајцарскиот производител на возови, новите возови немаше да завршат во гаража после неколку расипувања ?
 
За мене лично ова е повеќе бизнис зделка за одредени моќници, а не вистинска инвестиција во железницата, бидејќи воопшто не се сомневам дека без разлика кој производител на возови го одберат, возовите ќе бидат оставени на милост и немилост на околностите, а како што спомна phenomenon, низ одредени македонски села на тие возови не им бегаат каменувањата.
 
И воопшто не се сомневам дека новите возови, без разлика од кој производител доаѓаат, ќе го уживаат кристално истиот третман кој го уживаат и сегашните македонски возови - 0 (НУЛА) грижа и 0 (НУЛА) редовно одржување.
 
Се разбира, со ова ќе се отворат можности за нови бизнис зделки, па ова е уште подобро од објектите од проектот Скопје 2014, кои државата може да ги "довршува" со непланирани градежни работи и да фрла дополнително пари на секакви глупости, но сето тоа ќе мора да запре порано или подоцна.
 
Но возовите бараат редовно одржување, па токму потребата од редовно одржување и сервисирање на истите, сигурно ќе им донесе одличен профит на одредени индивидуи во Македонија.
 
Но за мене лично - ќе повторам - без разлика кој производител ќе беше избран, грижата и одржувањето на возовите ќе останеа чиста 0 (НУЛА), исто како што е и сега со сегашните возови.


Edited by Dexter26 - 24-Jun-2014 at 20:22
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 24-Jun-2014 at 20:35
Логиката на Бојан е јасна, зошто да купуваме возови кои досега никој у Европа не ги купил и за кои ќе плаќаме скап сервис, одржување и обука на персонал? Под скап мислам доаѓање на Кинези овде, одење на наши луѓе таму, потоа тестирање на нашиве пруги, па какво депо да се направи и сл. Додека со Швајцарциве ќе си неаме проблем, веќе се испробани, и да има дефект има од каде искуство да црпиме, Швајцарија е на саат и пол со авион, и на крајот на денот не сме доволно богати за да експериментираме, нарочито не со возови кои многу луѓе ги чекаат поише од 30 години. Не викам ја дека ќе бидат лоши, ама зошто да ризикуваме инвестиција од 25 милиони евра, или да се молиме на бога да не рикнат у први 3-4 години.
И мислам дека и Бојан ќе се согласи, он и уште 4-5 души на форумов се најрадосни од купувањето на новите возови
23ka.wordpress.com
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 25-Jun-2014 at 06:49
Очигледно е дека има големи предрасуди за што и да што потекнува од кина. Реалноста е дека денес неможе истото да се каже за се што доаѓа од кина. Имено има одреден број големи Компании со развојни центри и многу потрошувачи за кои кинескиот пазар е еве да речеме тесен поради слични производители што нудат пониски цени, па тие големи компании развиваат продукти кои се со повисок квалитет за да можат да бидат застапени и на меѓународниот пазар. Во дадениов случај реално зборено Кина е државата број еден во светов по железнички превоз (И тука мислам на брзина и удобност), а дадената фирма има огормно искуство со производство на возови и тоа не од рангот на регионален експрес туку од ранго на ICE. И јас ја имав можноста да го искусам и германскиот и кинескиот железнички систем со дадените возови и можам лесно да кажам дека двата системи не се разликуваат многу во квалитет. А ако ова навистина им е првпат на кинезите да продаваат возови на европски пазар, тогаш дефинитивно ќе бидат екстра внимателни да достават што е можно подобар квалитет за да имаат пример преку кој би можеле да станат конкурентни на европските пазари.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 25-Jun-2014 at 10:11
Ќе се сложам со сите вас. Ако новите возови се третираат на начин на кој што се третираат постоечките возови, тогаш истите ќе завршат на буниште без разлика на тоа од кој производител се набавени. А ако појдеме од катастрофалниот начин на кој се третираат новите автобуси на ЈСП - Скопје, тогаш речиси е сигурно дека истото ќе се случи и со новите возови.

Мислам, поголем дел од италијанските возови за локален патнички превоз се стари и по три-четири децении, ама тоа воопшто не се приметува. Наши вагони два-три месеци по нивната реконструкција во „Колска“ изгледаат катастрофално, особено во однос на чистота.

Edited by BOJAN - 25-Jun-2014 at 10:12
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 25-Jun-2014 at 11:23
Тоа најдобро се гледа кога ќе се споредат најновите Саноси на ЈСП (мислам дека беа 1998 година) со употребуваните Мерцедеси и Манови увезени од приватните превозници со иста година на производство. Огромна и необјаснива разлика. Напросто, таму како да не се возеле луѓе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 25-Jun-2014 at 12:35
Ја разбирам претпазливоста на скептиците во врска со одржувањето на новите возови, затоа што нашето искуство со вакви набавки е лошо. Не го разбирам стравот во врска со набавката од за нас "непозната" компанија, згора на тоа и кинеска. Нема логика во тоа дека ќе сме плаќале скап сервис и одржување од Кина, а Швајцарија ене каде е, ќе летнат 5 инженери за саат и пол - и возот поправен. Во договорот за набавка се предвидуваат обврски на продавачот за сервис и одржување на одреден период.
Нека не преовладуваат предрасудите кога се коментира за набавка на кинески производи/услуги, туку да пробаме да ја видиме големата слика. Кина има фонд од 10 милијарди долари за финансирање на инфраструктурни проекти во Централна и Источна Европа. Некој проценил дека тоа се "ефтини пари" и се труди да извлече што е можно повеќе. Имаме растечки број на кинески државни компании кои инвестираат во инфра проекти. Тоа дозволува поголема флексибилност во динамиката на исплатата на набавката. Претпоставам дека Stadler не би размислувал така.
Освен тоа, што ако CSR преку оваа зделка го почнува навлегувањето на европскиот пазар? Што ако кинезите планираат да ја купат "Колска" и ја направат regional rail hub за понатамошните нивни вложувања? За ова последното, не кажувајте дека сум ви кажал
Back to Top
Roops View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 62
  Quote Roops Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 25-Jun-2014 at 12:45
Џабе ги туркате тие тези дека ако е Кинеско мора да значи лош квалитет......или па може овие што се сега се поквалитетни и современи

Персоналот ќе се обучи,тоа е најмал проблем на сета невработеност која владее во државава.
А за тоа дека теба нови пруги........јбг треба

Edited by N23 - 26-Jun-2014 at 15:30
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 26-Jun-2014 at 13:21
Какви обуки тренинзи , има Македонија кадар за возови да вози и да сервисира ,, ништо значајно не е сменето во инжинерингот и функцијата на возовите во задни 50 години , све се тоа финеси и комфорт кабински, 3 операции праи машиновозач ,, сервис си знае работа , осовини амортизација и се останато (Колска велес) само нека ги донесат ке ги тераат нашиве



Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 26-Jun-2014 at 18:59
Ајде мала помош... Некој тип на ЅЅС прашува:

First I wanna ask you about Skopje-Bitola connection. There are four trains per day 641, 643, 541 and 645. Which of them are traditional trains (loco+wagons)?

The second question is about Kicevo-Skopje connection. There are two trains per day 661 and 663. Are they operating with traditional trains, or with MŽ 712 class?

Има ли некој поупатен да даде одговор? Однапред благодарам.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.465 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.