![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8687888990 159> |
Author | |||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Meдината на градот Фес во Мароко (Fes-еl-Bali) со околу 150.000 жители е најголемото урбано подрачје на светот без автомобилски сообраќај.
![]() |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Во Германија има градови во кој буквално не три треба автомобил особено за централното градско подрачје. И што е најважно во централното градско подрачје најбрзо е движењето со велосипеди. Затоа ми се смешно што во Скопје уште не се нашол човек кој ќе седне и ќе направи стратегија за велосипедскиот сообраќај.
Edited by kultuzin - 15-Jun-2014 at 22:34 |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Скопјаните ќе плаќаат поскапа полиса при регистрација на автомобилите!
- На пример, нема да биде исто дали ти си жител на Скопје и возилото го регистрираш во Скопје или си во Берово. Нормално дека во Скопје има поголема фреквенција и веројатноста за сообраќајка е многу поголема, отколку во Берово, така што во Скопје ќе се плаќа поголема цена од тие што се во Берово. Значи, ќе има ризик во однос на град, ризик во однос на регион, ризик во однос на јачина на мотор кој веќе го имаме имплементирано, но ќе има и ризик во однос на возраст, значи секоја возрасна група ќе има различна цена. Тоа ќе го ставаат самите компании. Дури има критериуми и во однос на бојата на возилото, бидејќи и тоа делува на веројатноста на случување на сообраќајки – објаснува Попоски. (заб. Климе Попоски, претседател на Советот на експерти при Агенцијата за супервизија на осигурувањето) |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
По триесет години, улицата 'Костурски херои' (поранешна '29 Ноември') доби нов лик. Комплетно е реконструиран коловозот и тротоарите, каблите на кабелските оператори се поставени под земја, а направена е замена и нивелирање на шахтите во должина од 100 метри.
![]() Главниот проблем за побрза санација и реконструкција на улицата настана поради високата кота на каналот за вреловод . Но, сега имаме улица, како потполно нова, важна станбена улица, за поврзување на две уште поважни магистарлни улици- 'Орце Николов' и 'Партизански одреди'. ![]() извор: фејсбук страницата на Општина Центар |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Како не се вози на кружен тек
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Пуштени во функција нови портални столбови на една скопска крстосница
Екипи на ЈП Улици и патишта Скопје, одговорни за одржување на светлосната сигнализација во градот, ги пуштија во функција новите портални семафорски столбови на крстосницата помеѓу ул.Ѓорче Петров со ул.Сарај. ![]() Семафорските портални столбови се поставени по налог на Град Скопје, а со цел зголемување на безбедноста и сигурноста на учесниците во сообраќајот. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1975648464/pusteni-vo-funkcija-novi-portalni-stolbovi-na-edna-skopska-krstosnica-foto |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Повторно се реновира/ поправа асфалтот во центар на рекорд, од денес (или вчера) е започнато со копање и сообраќајот се пренасочува по околните улици и булевари.
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Пред неколку години, ако не ме лаже сеќавањето. Тогаш ги асфалтираа и тротоарите, кои сега се повторно раскопани и крпени поради разни идиоти што се приклучуваа на канализациската мрежа.
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||
Изгледа почнаа со проширувањето на Партизанска во делот под Ѓорче т.е. од Порта Влае до кружниот тек кај црквата. Деновиве се тргаа билбордите кај семафорите и е почнато раскопување на теренот.
|
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Neka e so srekja
|
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Рекорд денешни слики..
![]() ![]() Edited by jyvation - 13-Jul-2014 at 18:44 |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
мислиш колотрази..
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Може ли некој да ми објасни која е причината поради која паркингот на коли не се прави веднаш до булеварот а патеките за велосипед и тротоар од внатрешните страни. Според мене вакви решенија како на сликата подоле се надвор од секоја логика. Сликата е од левата страна на Партизанска веднаш после соборен храм кога се иде од Карпош према Центар.
![]() |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Или оваа решение. Тротоарот веднаш до булеварот а велосипедите од надворешната страна. Смешки навистина. Се прашувам само кој ги прави овие проекти и што е по професија. Се гледа колку е решениети „нормално„ пешаците се на велосипедската патека а велосипедите на пешачката. Сликата е помеѓу народна банака и железничката.
![]() |
|||
![]() |
|||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
||
Нема култура, искуство и вредности кај нас за овие работи. Ние сме назад децении за совршено да функционираат најмалите детали во едно модерно општество.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() Што да се додаде на ова? Кај нас сè е наопаку - пешаците шетаат по велосипедските патеки, велосипедистите возат по улица, колите возат по тротоари, итн. итн. |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
строгото почитување на законот го решава овој проблем.коха ќе дојдат кај нас `обучувачи` од Еу ни кажуваат дека и кај нив културата најмногу се добила со драконски казни.ако допуштиш премногу демократија-тоа се вика анархија
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
колку и да е хаотичен сообраќајот кај моторните возила и голем бројот на несовесни возачи, морам да ви укажам дека постои доза на идиотизам кај одредени велосипедисти, кривицата е кај сите, најпрво грешката е во културата затоа во милион случаи при возење, имало некој со велосипед што со осмици возел на коловозот, и покрај тоа што имал чиста велосипедска патека и за него не важеле сообраќајни правила, имало и случаи каде што велосипедисти возеле како да возат кавасаки нинџа на пешачки патеки, па уште и најдрско довикувале затоа што пешаците очигледно им одат по нивната лично поседувана патека а патеката на кејот ми е најинтересен пример, затоа што на патеката за пешаци на насипот (каде има простор за едвај луѓе да се разминат) се возат велосипеди и мотори, а велосипедската патека се користи за трчање и возење ролерки... а мене ми се има случено скоро да ме мавне точак на делница каде нема пешачка патека, додека одев по самата ивица на патеката, а патеката беше празна, доволно широка за четири да се разминат пешаците често се движат на велосипедски патеки затоа што пешачките се блокирани, а на тротоарите на кои мора заеднички да се движат, воопшто не се почитуваат меѓусебно и се крајно дрски, и едните и другите... и јас имам милион пати искоментирано „аман веќе од точациве!“ ама со право |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 8687888990 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |