![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не знам дали направиле cost-benefit анализа за ова, ама Јапонците уникатни по обичај
![]() |
|
![]() |
|
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
Тоа е во Еланчове, Шпаниjа (Баскиjа).
Нешто слично имам гледано за локомотиви - на 1,40 мин: Edited by VirginAtlantic - 28-Oct-2013 at 23:00 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Литвански автобуски постојки од времето на СССР. Ми се видоа интересни, па да ги споделам со вас. Инаку, овие фотографии се дел од проектот на фотографот Nicolas Grospierre (не знам како да го транскрибирам на македонски, па ќе го оставам во оригинал).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Во секој случај, тие биле поиновативни и креативни пред 50 години него нашите ни драги - Коце и екипата во 2014.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Megugradskiot avtobiski prevoz zema zalet vo Germanija. "Deutsche Bahn" dobiva seriozna konkurencija posebno vo kratkite i sredni relacii npr. do 250km. Za onie koi razbiraat germanski eve edna interesna reportaza na ova tema.
https://www.youtube.com/watch?v=PADcGjv1fpw |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Компанијата Уралвагонзавод, во Екатеринбург го промовираше прототипот на новиот модел на трамваи, комплетно дизајнирани, изработени и произведени во Русија - RUSSIA ONE. Првите примероци ќе бидат произведени есенва, а тестирањето ќе биде во текот на 2015-та. Од прототипот до конечниот производ разликата во дизајн се очекува да биде максимум 10%. Најголемиот дел од надворешноста ќе биде направена од стаклени панели.
Трамвајот може да мине околу 90 километри на батерии, а цената му е околу 1 милион евра. Прв град што ќе ги добие овие трамваи е Екатеринбург, по него на ред е Омск, а трета е Москва. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://off.net.mk/full/zezalici/kanta/gradonachalnichko-eh-da-imam-ko-shto-nemam Edited by Џоле - 11-Jul-2014 at 16:09 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
FUCK MY LIFE!!!!
Совршенство, се заљубив!!! |
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Јавниот превоз во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, штотуку се поднови со нови трамвајски возила од кинескиот производител на возови CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited), истата компанија од која македонската влада нарача нови возови за Македонски Железници.
Ова се новите возови кои сообраќаат на трамвајската линија Sarmiento во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, долга 174 километри, со застанувања на 40 станици. Конкретниот воз прикажан на фотографиите сообраќа на урбаната линија со реден број 11, чие што патување трае околу 60 минути. http://www.infonews.com/2014/07/21/sociedad-154501-asi-son-los-nuevos-trenes-del-sarmiento-accidente-del-tren-sarmiento-linea-sarmiento-sarmiento-estatizado-trenes.php ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Patuvanje so masinovozacot na eden berlinski S-Bahn, od Jannowitzbrücke do Olympiastadion. Patem se gleda i sto gradbi ima naokolu. Navistina interesno video...
https://www.youtube.com/watch?v=G1gj8fN9mwo |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ремонт на трамвај во Русија
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ваков ли трамвај треба да добие Скопје? |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
На стоногоалка ми личи.
Грдо нешто. |
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?
високоподните трамваи и онака се историја веќе |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
И јас сакав да го прашам истото. И би додал: зарем не е поевтино да се изгради ново возило одошто да го „реконструираш“ од корен? |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
така изгледа но во пракса не е така.кај нас во рек осломеј направија слично со неколку автобуси за превоз на работници.битолска фирма темелно им ја реконстуираше шасијата,внатре го сменија цел ентериер со нови материјали,генерален ремонт на моторот и механиката и нормално фарбање.сето тоа за неколку илјади евра по автобус,а нов знаеме колку кошта
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Даблинските двокатни автобуси.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Каде во ЕУ градскиот превоз е најевтин, а каде најскап?
![]() Градскиот превоз во Софија е најевтин, споредено со цените во останатите главни градови на земјите од Европската унија, покажува истражување спроведено од белгиските медиуми. Оваа услуга е најскапа во Копенхаген, 17 евра за билет со важност до 24 часа. На второ место според висината на цената е Стокхолм со 12 евра. Во Софија таков билет чини две евра, во Букурешт 3,60 евра, а во Атина четири евра. Брисел е во средината на класификацијата со цена на дневен билет од седум евра. Во Париз дневниот билет чини 10,85 евра, а во Лондон меѓу 11 и 21 евро, според часовите на патувањето. http://lider.mk/2014/10/30/kade-vo-eu-gradskiot-prevz-e-najevtin-a-kade-najskap/ |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Реставрација на еден од Лондонските стари даблдекери кој го спремаат за извоз во Австралија.Немам податоци колку имаат порачано, можеби само еден кој би бил туристичка атракција.
![]() ![]() ![]() Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:16 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
interesno e deka vo zima vo 1 saat po polnokj gi zatvoraat vratite na metroto, poshto zaradi ekstremno ladnite temperaturi dosta bezdomnici gledaat da se butnat pod zemja http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=312&PID=185134#185134 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |