![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5253545556 69> |
Author | |
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
И да додадам, очигледна е потребата од врска Штип-Радовиш-Струмица
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Индија
![]() |
|
![]() |
|
ile97 ![]() Newbiе ![]() Joined: 07-Oct-2014 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
Како и секогаш Владимир има добра репортажа за делницата Бакарно Гумно - Сопотница. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=85597#85597 "Проектирана како индустриска или линија од 2 ред за искористување на многуте рудни богатства нарочно во областа на Демир Хисар (од турски - Железна Планина) т.е. Жван кој е богат со железна руда." Инаку денеска не е во функција. Edited by ile97 - 04-Dec-2014 at 18:27 |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
После толку (пофалби за) обновени вагони и гарнитури, пак ситуација 1 вагон на линија.И пак на Велешка линија т.е. градот со најмногу железнички патници...
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Потпишан договор за обнова на пругата Битола - Кременица
Бугарски конзорциум ќе ја ревитализира пругата Битола – Кременица. Инвестицијата од 20 милиони евра треба да почне да се гради веќе од почетокот на наредната година. Договорот е потпишан. 20.12.2014 16:41:31 Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on jappyMore Sharing Services0 Битолчани за година и половина ќе можат да патуваат со воз кон Грција. По повеќе децении стартува реализацијата на проектот за ревитализација на пругата од Битола до границата со Грција. Договорот кој со бугарскиот конзорциум бил потпишан поред два дена предвидува градежните активности да почнат на почетокот на 2015 и да траат 18 месеци. Целиот проект тежи 20 милиони евра: Ревитализацијата на пругата е од клучно значење не само за жителите на Пелагонискиот крај туку и за стопанството кое ќе добие алтернативен пристап до Солунското пристаниште. Ќе се зголеми и атрактивноста на Индустриската зона ``Жабени`` бидејќи еден крак од пругата ќе влегува во самата зона. Сметам дека ова е можност за развој и на едни логистички центри кои од една страна ќе бидат поврзани со Солунското пристаниште, а од друга страна ќе ја имаат поврзаноста со Европската унија- рече Сашо Илковски, директор на ИЗ ``Жабени``. Во целокупниот зафат, ќе биде реконструирана и железничката станица во Битола, а во поврзувањето со Грција, заедничка гранична станица ќе биде Кафкасос кај Меџитлија која ќе ја изградат нашите јужни соседи. Костадин Делимитов http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=86963#.VJWaDX0AKA |
|
![]() |
|
11111 ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
Што е проблемот со греењето во возовите со локомотиви 661 па баш сега на -20 под нулата.Дали има шанса локомотивите да се закрпат до крајот на зимава
|
|
![]() |
|
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Оваа зима со исправен парен генератор се 661-234 и 661-236... |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Зошто на трасата на Коридорот 8 кадешто е предвидена изградба на пругата Куманово-Ѓуешево се вади и шљунакот? Дали тоа значи дека идејата за изградба на пруга е напуштена?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
наново ќе се врши тампонирање.слично се прави на коридорот 10 .значи се оди темелно со реконструкцијата,се оди до земјеното ниво.се ставаат и некои фолии кои ги има на сликите од Владимир.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Да. Толку темелно се оди на реконструкција што со сегашниот интензитет на работа само за отстранување на шљунакот и наново тампонирање ќе им требаат 1 до 2 години. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
подсвесно се надевам дека не си во право
![]() |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
А за парите кои се веќе потрошени за пругата кон Бугарија, ќе одговара ли некој или?... ![]() „Фолиите„ се веријатно т.н. геотекстил, кој се користи за подобрување на носивоста од тлото и за целосно искористување на носивоста од толченикот, како и за непречено протекување на подземните и површинските води низ толченикот, без негово оштетување. Edited by MIKI1 - 04-Jan-2015 at 20:17 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Во 90-тите за пругата кон Бугарија се потрошија сите пари предвидени за проектот, и плус 50% дополнителни пари.Но за вакви промашувања обично кај нас се сноси само политичка одговорност,ретко кривична
|
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Колку се сеќавам од времето од 1993 г., кога пругата беше почната со изградба, нејзината тогашна цена беше 100 000 000 долари, како буџетски средства.
П.С: Познат е вицот според кој за иста цена се добиваа два тунели. Кај нас, логиката е обратна: се добива една пруга, платена два пати... ![]() Edited by MIKI1 - 06-Jan-2015 at 15:45 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
гратис доаѓа што ние и бугарите се имам промашено со тунелите.или ќе правиме кривини во тунелот или ќе правиме два
![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Демант
Возот в снег не возел патници Почитувани, Правењето фотографии за одредена појава, настан или во случајов временската ситуација во земјата побудува посебен интерес кај блогерите и нивното фотографирање чини задоволсто, а напати клони и кон уметноста. Но, нивно подметнување со текст, кој нема врска со вистината е нешто сосема друго – злоупотреба на објективот. Вистината е сосема друга. Популарниот „шпанец“ кој е фотографиран не е во сообраќај подолг временски период. Па оттаму, како возиме патници со него - кога нема никакви траги во снегот!? Возовите, може да се случи и да не се доволно топли, но надвор од секоја логика е да сообраќаат вакви патнички гарнитури. Затоа доблесно би били Вашиот сајт VelesTvOnline.com да се извини на Македонски железници Транспорт АД – Скопје, но и на патниците, дека за текстот во информацијата „Македонски воз во зимски услови (ФОТО)“ употребил несоодветни фотографии или пак за добиените и објавени фотографии напишан е текст кој не е кореспондира со објавените фотки. Во случајов и не се толку важни тезите, туку грубото нарушување на деловноста на МЖ Транспорт АД – Скопје. извор:демант на МЖ |
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Ајде не е во употреба, не се возат луѓе во него, пингвини се возат.
Меѓутоа кои кретени се грижат за возовите, за ваква негрижа и незаинтересираност треба да лежат во затвор. Говеда! |
|
![]() |
|
Daniel1122 ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Овој шпанец ми изгледа доста средено за наши стандарди така да не ми се верува да не е во сообраќај. Освен тоа минатото зимо кога се возев со Кочанскиот шпанец исто имаше снег на подот и на седиштата(додуша не толку ко што е на сликава погоре ама сепак не беше ни малце) имаше провев од прозорците кои не се затвораа така да и со зимска опрема едвај се издржа на студот. Па и да не бил во сообраќај некој вработен од железница ги направил фоографиите бидејќи воз кој не е во сообраќај би требало да се чува во гаража а не на станица.
Како и да е се гледа како се одржуваат локомотивите и гарнитурите кај нас. |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Првите две слики не се од Шпанец-от, купе е.Значи 2 различни воза.И гледаме патници на 2 слика.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5253545556 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |