build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 18-Oct-2008 at 18:50
Инаку beTon, ти ја објаснуваше набавката на (тогаш 102) двокатни автобуси од аспект на женското европско ракометно првенство... Мислам дека спортски настан (поготово со релативно мало значение ако сакаме да бидеме искрени кон себе) не смее да биде ниту причина ниту оправдание за ваков груб упад во јавниот превоз во Скопје, од кој последици ќе се трпат многу долго.


Но без разлика на тоа, посочив дека нема шанси набавката и прилагодувањето да се завршат до првенството:
Originally posted by Cloverstack

И на крајот на краиштата зарем мислиш дека овие 102 автобуси ќе бидат испорачани и дополнително сите други работи што треба да се направат како последица од нивното воведување во сообраќај извршени, сето тоа до почетокот на првенството на 2-ри декември???


Твојот одговор:
Originally posted by beTon

да до втори декември ќе двокатните ќе шетаат низ скопје


Сега кога и официјално е потврдено дека тоа нема да се случи и дека првите испораки се планирани за во 2009, сакав да те потсетам на овој муабет.

Poke


Edited by Cloverstack - 18-Oct-2008 at 18:51
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 18-Oct-2008 at 19:03

Владата купува двокатни, а Костовски нуди еднокатни автобуси за Скопје

18 October, 2008 08:34:00
Големина на фонт: Decrease%20font Enlarge%20font
image

За разлика од владата која набавува 300 двокатни автобуси, скопскиот градоначалник Трифун Костовски презентираше еднокатен автобус со хармоника од типот Мерцедес кој според него е најдобрата опција за граѓаните.

Споредено со предлогот на Владата, автобусите презентирани од град Скопје, чинат 100.000 евра помалку од двокатни. Костовски рече дека дуплите автобуси со хармоника, ги исполнуваат сите критериуми и потреби за секоја категорија на граѓани, како за хендикепираните така и за бремените жени.

„Мојот план е да ја разубедам владата дека нивниот предлог не е издржан во многу работи бидејќи стручна екипа работеше на тендерот што беше првобитно објавен па поништен , работеше 5 месеци во кои што и се утврдија нормите каков автобус му е неопходен на градот“ рече Костовски.

Директорот на ЈСП Александар Бошковиќ рече ако владата решила да купи такви автобуси, тогаш нека го земе во предвид и мислењето на возачите.

„Само да дадеме уште една можност за дијалог не да седне градоначалникот или директорот на ЈСП туку да седнат стручните лица кои што се од оваа област и нека размислат уште еднаш бидејќи јас кажувам дека последиците ќе бидат на Јавното сообраќајно претпријатие“ вели Бошковиќ.

Но, вицепремиерот Ивица Боцевски му одговори на градоначалникот Костовски, велејќи му да не презентира нови автобуси, туку да патува со оние, кои за време на неговиот 4 годишен мандат не се сменија.

„Градоначалникот ќе биде добро на крајот на својот мандат да влезе во еден од скопските автобуси за да се увери за тоа како го остава скопскиот градски парк и да се увери како скопските градоначалници зад себе го оставаат градскиот превоз. Оттука владата на Република Македонија одлучи да набави 300 модерни двокатни автобуси и оттука владата ќе го реализира овој проект“ изјави Боцевски.

„Задоволен сум, во однос на автобусите со кои досега работиме ова е автобус со високи стандарди и солиден за нашата работа , за градскиот сообраќај“ вели возачот Горан Георгиевски.

Владата не се консултирала со градската управа и со ЈСП за 300-те автобуси што одлучи да ги купи. Според директорот на ЈСП, Бошковиќ, освен купувањето на двокатните автобуси ќе треба да се трошат и околу 500.000 евра за дополнителни трошоци, што ќе произлезат од овој процес.

http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/6190.html

ako bidat vakvi dokas ...skopje is the best!!!! ili?


Edited by Cloverstack - 18-Oct-2008 at 19:09
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 18-Oct-2008 at 19:50
Originally posted by Cloverstack

Сега кога и официјално е потврдено дека тоа нема да се случи и дека првите испораки се планирани за во 2009, сакав да те потсетам на овој муабет.

Poke

еј кло несмеам да заборавам таква работа Cheers јас со време се оправдав но еве нека стои уште еднаш во записник Cool

досега по мене беше оправдан чекорот 100 тката, додека сега веќе е популизам, мирисот на владината интервенција долго ќе се чувствува низ СК, најверојатно ова се должи на инаетот со градските власти на сите нивоа...

барајќи слика од двоспратен мерцедес налетав на вицов Doh, па нека оди во меѓувреме додека најдам слика

Double-Decker Bus

Two bowling teams, one of all blondes and one of all brunettes, charter
a double-decker bus for a weekend bowling tournament in Atlantic City.
The brunette team rides in the bottom of the bus and the blonde team
rides on the top level.

The brunette team down below is having a great time, when one of them
realizes she doesn’t hear anything from the blondes upstairs. She
decides to go up and investigate.

When the brunette reaches the top, she finds all the blondes frozen in
fear, staring straight ahead. She says, “What the heck is going on up
here? We’re having a grand time downstairs!”

One of the blondes looks up and says, “Yeah, but you’ve got a driver!”

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 18-Oct-2008 at 20:16

Костовски ќе биде дел од скопската историја кога ќе пристигнат двокатните автобуси

На најавата од скопскиот градоначалник Костовски дека нема да го прими владиниот подарок од 300 двокатни автобуси, Боцевски одговори дека испораката ќе биде за една година од сега, кога актуелните градски власти ќе бидат минато


Заменик - претседателот во Владата на Република Македонија задолжен за евроинтеграциите, Ивица Боцевски денеска поздравувајќи ја одлуката на скопскиот градоначалник Трифун Костовски и на градските власти после четири години да влезат во градски автобус, им порача дека би било многу подобро да влезат во автобус за кој, како што рече, имаат одговорност наместо во оној што служи само за сценско дејство.

- Градоначалникот ќе биде добро за време на својот мандат да влезе во еден од скопските автобуси за да се увери како скопските градоначалници од сферата и областа на транзицијата зад себе го оставаат градскиот превоз, изјави Боцевски на денешната прес - конференција.

Според него, за сите обични граѓани што секојдневно го користат градскиот превоз објаснување, потенцира тој, не е потребно.

- Секој ден заедно со својата ќерка се возам во градски автобус. Многу добро знам како изгледа скопски автобус, одговори Боцевски на денешната јавна покана од градоначалникот Костовски за пробното возење во новиот нископоден градски автобус.

Боцевски потврди дека Владата ќе го реализира проектот за набавка на 300 модерни двокатни автобуси.

Во врска со најавата од скопскиот градоначалник Костовски дека нема да го прими владиниот подарок од 300 двокатни автобуси, Боцевски му порача дека испораката ќе биде за една година од сега, кога актуелните градски власти ќе бидат минато.

- Кога ќе се врши испораката Костовски заедно со неговиот тим ќе биде дел од скопската историја и дел од музејот на град Скопје. Се разбира историјата ќе даде свој суд за тоа кој бил перформансот и успехот на неговата администрација, рече вицеопремиерот Ивица Боцевски.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=17649


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 18-Oct-2008 at 20:25
Кога ќе се врши испораката Костовски заедно со неговиот тим ќе биде дел од скопската историја и дел од музејот на град Скопје.
Ова е еден од аргументите за двокатни автобуси Question


Се разбира историјата ќе даде свој суд за тоа кој бил перформансот и успехот на неговата администрација, рече вицеопремиерот Ивица Боцевски.
Историјата дава суд за сите... Мада мислам дека во конкретниов случај има простор таков суд (во прикладен момент) да даде и правниот систем на државата, затоа што трошење на таква астрономска сума на пари тотално неодговорно, дефинитивно повлекува многу прашања околу начинот на кој се практикува власта.




Edited by Cloverstack - 18-Oct-2008 at 20:26
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 18-Oct-2008 at 23:20
абе, имам идеја, Боцевски да го туриме да ги вози и сервисира автобусите, па него да го туриме историјата да го суди колку он добро направил за градот може?
а ако сака само да се кара со Костовски тоа нека го прави понастрана од јавниот превоз
П.С. Ова што владата се меша во градскиот превоз е исто како градот сега да се умеша во некој владин проект и истиот да го заебе, чисто онака од инат
едноставно ја претераа работата
П.П.С. Секој ден се возел со ќерка му во автобус Question па луѓето од негов ранг имаат доволно средства да се возат со хеликоптер низ град


Edited by zabegan - 18-Oct-2008 at 23:22
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 18-Oct-2008 at 23:21





Modern London double-decker bus in Southgate, North London. The red stopping area is coloured gravel that gives the buses extra grip to assist them stopping.

Panoramski





Edited by blejdsk - 18-Oct-2008 at 23:37



Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 18-Oct-2008 at 23:38
gravel for extra grip in order to stop easier... замислете со асфалтот кај нас мазен како мраз шо би можело да се случи...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 20-Oct-2008 at 12:01
Препукувањата помеѓу владата и градот стана веќе шпанска сапуница

Но, едно неможам да разберам зошто Костовски за сиве овие години не купи барем еден аутобус па да како така има некој адут за расправање.

Ова „веќе видено“ ми изгледа ко спортската сала
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 20-Oct-2008 at 12:05
Видете го лепотанов Thumbs%20Up

Значи, залагањето на Костовски да ја разубеди Владата од оваа лудост е огромен плус за него, но не ми е јасно каде беше до сега?! И пак памет во глава не им влегува на лудациве Bash

Originally posted by Нова Македонија

Се одолжи рокот за владините двокатни автобуси



Автор:  Г.Т.

Кон крајот на идната година, а не во март, како што беа првичните најави, ќе стигнат првите двокатни автобуси што ги купува Владата, според последната изјава на вицепремиерот за евроинтеграции Ивица Боцевски. Тој го најави новиот рок одговарајќи на поканата од градоначалникот Трифун Костовски заедно со премиерот Никола Груевски да се повозат во нископодниот автобус од типот „мерцедес“, кој деновиве промотивно ќе сообраќа по улиците, пред сè на линијата со бројот 15.

Во саботата Костовски со својата сопруга, директорот на ЈСП Александар Бошковиќ и повеќе претставници од градската управа и медиуми го промовираа Мерцедесовото градско возило, што беше прва од неколкуте промоции на нископодни автобуси со кои градоначалникот сака да ја разубеди Владата од идејата да купи „даблдекери“ за Скопје.

- Убедени сме дека нископодните еднокатни автобуси се најсоодветни за градскиот превоз. „Мерцедес“ веднаш ни излезе во пресрет и ни позајми едно возило без надомест, во кое граѓаните ќе можат да се возат бесплатно. Нивниот збор треба да биде последен за тоа какви автобуси да купи Владата, бидејќи за таа набавка ќе се трошат народни пари. Мораме да воспоставиме дијалог со централната власт за ова прашање, затоа што ние како град немаме ниту пари да купиме автобуси, ниту можности да се задолжиме. Убеден сум дека Владата ќе се разубеди, бидејќи двокатните автобуси немаат никаква предност во однос на овие - истакна Костовски.

Мерцедесовото возило е зглобно, има 37 места за седење и собира вкупно 140 патници, а има посебни места за хендикепирани лица и за бебешки колички. Хидрауличниот систем што е вграден во него му овозможува да се спушти до висината на тротоарите, а на втората врата има посебна рампа за лицата со посебни потреби. Нема скалила, туку со само еден чекор веднаш се влегува внатре.

- Овој автобус има двапати поголем капацитет од двокатните, а чини 300.000 евра, што е за една четвртина помалку од просечните цени на тие возила. Треба пред сè да се остави стручните лица да решат какви возила ни требаат - смета Александар Бошковиќ, директорот на ЈСП.

По промоцијата автобусот заврте еден круг од базата на претпријатието до центарот и откако Костовски излезе пред зградата на Владата другите се вратија назад. Речиси сите пешаци, патници на станиците, возачи на автомобили и на автобуси љубопитно го следеа неговото движење низ улиците.

Уште истиот ден Боцевски ја поздрави одлуката на Костовски да се повози со градски автобус, но му порача да се качи во возило за што имал одговорност, а не во некое што служи само за сценско дејство.

- Ќе биде добро градоначалникот за време на својот мандат да влезе во еден од скопските автобуси, за да види како скопските градоначалници од сферата и областа на транзицијата зад себе го оставаат јавниот превоз. Јас секој ден со ќерка ми се возам во нив и добро знам што е скопски автобус. За една година од сега, кога ќе се врши испораката на двокатните автобуси, Костовски и неговиот тим ќе бидат дел од историјата и од Музејот на градот Скопје. Се разбира, историјата ќе го даде својот суд за тоа колкав бил успехот на неговата администрација - додаде Боцевски.

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 20-Oct-2008 at 12:08
Леле замисли 300 вакви Мерцедеси да крстарат низ Скопје... Наместо тоа ќе имаме 300 грдосии Ohno Wallbash
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 20-Oct-2008 at 21:39
во врска со автобусот што крстари низ скопје, изгледа навистина многу убаво... но знам и дека се многу скапи... на автобусите овде гледам налепници mercedes citaro bus of the year 2007 европска награда... а и внатре се многу убави. а и тука патиштата не се баш најсјајни па автобусите имаат проблеми со амортизерите (постарите) ама на мерцедесите не сум видел никаков проблем, а возачите возат како да возат болид... ама сеуште се нови ќе покаже времето.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 20-Oct-2008 at 22:56
ех, супер што токму овој тип на автобус си го ставил за пример. Пред некој ден се возам во Љубљана со бус и шоферот испаѓа дека е македонец. Ееееј од каде сте, бла бла по иселенички и го прашувам колку чини еден ваков автобус? Со опремата која ја имаат тука (клима, АБС, низок под, хидраулика, затемнети стакла, фино тапацирани седишта, дисплеи и звучници кои сигнализираат која е сл. станица итн.) 360 000 евра. Мене тое тоа ми звучи како реална цена за ваков модерен автобус. Плус тука ги набавија пред 2 години па може и цената е падната од тогаш?!?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 20-Oct-2008 at 23:51
дека е цената падната толку многу  за две години тоа тешко, туку стандард имаш возила со фул и основна опрема, па според македонски стандарди сигурно фул опрема значи - никогаш, работа што не ме чуди да се случи и со двокатните, бидејќи репер овде секогаш е цената а не квалитетот, како пиперки да купуваат па ај денес може да поминеме и со суви, а за утре ќе бараме каварџик.  
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 21-Oct-2008 at 00:26
Се чини кажавме се што може да се каже за "облакодерите" освен цената, владата сеуште нема излезено со цифра единствено по весниците некои бројки се вртат.
 
 
 
Со новата одлука на владата да се зголеми бројката на автобуси од 100 на 300 добив впечаток како да сме ние богаташи и цената воопшто и више не е битна, по весниците пишуваше дека еден двокатен кошта отприлика 400.000 евра што значи за 300=120 милиони евра (иначе околу 4 годишни буџети на нашиот главен град!)
 
Доколку владата може да фрли 120 милиони туку така зошто барем не ги искористи попаметно! Например мерцеосот шо го шета трифка низ скопје чинел 300.000 евра што значи можат за истите пари да купат не 300 туку 400 подобри автобуси (и таа 100-ка вишок да ја дадат на другите градови низ мк како на пример прилеп кој нема градски превоз) или да купат 300 за 90милиони и другите 30 милиони да ги вложат во инфраструктурни проекти.....
 
 
Е сега ова важи доколку се иде на варијанта мерцедес, што иако многу би сакал сепак има и поевтини а квалитетни модели....
 
 
Домашните сообраќајни експерти уверуваат дека моделите на единечните автобуси, кои ги користи ЈСП „Скопје“, сега чинат 150 илјади евра, додека зглобните , кои имаат двојно поголем капацитет, чинат 180 илјади евра.
 
 
 
Иначе Андреј_лј идејата  park and ride е одлична, станици у ѓорче и негде после автокоманда одлично би дошле за тетовчани и кумановци кои патуваат за скопје Thumbs%20Up
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 21-Oct-2008 at 00:55
Воопшто јас сум против на ова комплетно менување на возниот парк на ЈСП. Прво никаде во светот работите не се менуваат од корен туку чекор по чекор. И да ги купат тие 300 автобуси, кога ЈСП нема пари за одржување, после само една година ке бидат со искинати седишта, климите без фреон а електронските дисплеи расипани. А и 50те автобуси кои ги купија во 1998 година можат слободно да возат уште најмалку 5 години. Кај нас секогаш се менува се од корен и се запустува после...Bash
Back to Top
Raisinloaf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2008
Location: Gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 227
  Quote Raisinloaf Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 21-Oct-2008 at 13:41
Ако де барем нешто ке менува а и поарно е вака се од корен бидејки ако сега купат 50 одгодина повторно 50 и после ке испадне нешто нема да се купат и така пак ке треба да се чека 20 години за нови автобуси
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 21-Oct-2008 at 13:50
Originally posted by Andrej_LJ

Воопшто јас сум против на ова комплетно менување на возниот парк на ЈСП. Прво никаде во светот работите не се менуваат од корен туку чекор по чекор. И да ги купат тие 300 автобуси, кога ЈСП нема пари за одржување, после само една година ке бидат со искинати седишта, климите без фреон а електронските дисплеи расипани. А и 50те автобуси кои ги купија во 1998 година можат слободно да возат уште најмалку 5 години. Кај нас секогашсе менува се од корен и се запустува после...

кај нас колку што знам јас ништо од корен не е сменето, се е или закрпено или купено “ново закрпено“, додека ова е еден од ретките моменти кога се пристапува со целосна интервенција. што е до одржувањето, неверувам дека до толку ќе бидеме аутсајдери, сепак досега имавме изгубено осет заради старите дотраени автобуси, но она што е ново колку што знам е во добра состојба во секој поглед. а дека има начини тоа одржување да се осигура тоа е повеќе од сигурно, тука се рекламите по автобусите и внатрешно и надворешно, нормално кога ќе имаме нови и чисти автобуси дека истите и постојано ќе се користат па и рентабилноста ќе биде повисока, а да не заборавиме дека како ЈП секогаш треба да добиваат подршка од градот а и од државата - нешто што е повеќе од нормално во светот. единствен проблем кој е кај двоспратните автобуси е контролата на горниот спрат која најверојатно ќе мора да се реши со кондуктер-безбедњак додека се направи некаков ред и се навикнат скопјани, т.е. подобро да се спречи него да се лечи, а и денес веќе сите автобуси што се произведуваат за јавен транспорт имаат камера, па и оваа недоумица може да се среди. исто нема да биде воопшто запустување туристичкиот момент т.е. поинаквиот point of view напротив само може да го смени мачниот поглед на СК, знаат какво чувство е тие што се имаат возено во DD, слично само може да се долови со возење во камион низ градот, лесно чувство на доминација над улицати и панорамски и сензационалистички(спектакуларно), а брзите линии можат да се покријат со трамовите кои и реално би летале само доколку се по средина меѓу коловозите трасирани.


Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 21-Oct-2008 at 14:20
Originally posted by beTon


единствен проблем кој е кај двоспратните автобуси е контролата на горниот спрат која најверојатно ќе мора да се реши со кондуктер-безбедњак додека се направи некаков ред и се навикнат скопјани
Со двоспратните има цела низа проблеми кои се регистрирани и образложени поназад во нишкава. Наместо да ги игнорираме и релативизираме, подобро да се соочиме со нив во оваа фаза на каква-таква јавна расправа, отколку кога 300 проблематични автобуси ќе крстарат по градов, затоа што тогаш веќе ќе мора да се соочиме а не ќе може ништо да исправиме.


Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:45
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 21-Oct-2008 at 14:52
@beton

За сензационалистичко искуство се доволни 10на вакви кои ќе одат низ центарот навистина нема ништо сензациноално кога човек се вози на кат низ автокоманда да речеме.

За крај исто така се сложувам со тебе дека нема проблем во тоа што се менува од корен се и се купуваат 300 автобуси, но има голем проблем бидејќи тоа се прави со ад хок одлука вон било каква стратегија што става под знак прашалник колку навистина ќе сме способни да ја примиме и да се грижиме за новата флота и последователно колкава ќе биде нејзината долговечност.




Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:49
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.400 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.