![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 33> |
Author | ||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно се сложувам за пругата Сопотница-Кичево, не за друго тоа би било алтернативно поврзување на Коридорот 8 со Коридор 10 кој треба да ја поврзе Битола со Солун и со Јонското море. Тоа е важна пруга. Инаку, нам ни е дојден „ножот до грло“, па така алтернативното пристаниште Бургас би ни било спас за товарниот железнички сообраќај, а и паатнички би се поврзале со Софија, Истанбул, па и туристичките центри преку летниот период.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Од 21 повторно штрајк на грчките железници.
Денеска 24, ново соопштение, Пристаништето Солун Б ќе биде затворено за железнички сообраќај до 28 октомври до 24 ч. Иначе ова се однесува за стоки од Србија, Бугарија и секако Македонија. Но истото не важи за грчките вагони-пратки. Алфа ТВ Edited by Vladimir P - 25-Oct-2008 at 00:10 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Овие нивни штрајкови се очигледно многу „специфични“. Се прашувам дали на пример врз база на ваков еден податок може да се бара правда по меѓународни судови (без разлика колку траат тие процедури, за било кога да добиеме обештетување некогаш мораме и да ги покренеме тие работи - што поскоро толку подобро) Edited by Cloverstack - 24-Oct-2008 at 14:16 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Џабе ќе ни бидат меѓународни судови, евентуалната постапка би траела со години, а би се потрошиле илјадници евра за судски трошоци. Само Бургас ни е мајката во моментов и пругата кон Бугарија. Што побрзо се изгради, тоа порано ќе се опаменат нашиве јужни (не)соседи!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Никој не спори дека треба да се поврзуваме и на други пристаништа, но не гледам зошто ради тоа треба да се откажеме од обесштетување. Не ни треба малодушност, туку треба максимално да ги користиме сите средства што ни стојат на располагање. И токму ради тоа што е долга постапка треба да ја почнеме што поскоро, а судските трошоците на крај би паднале на грчка страна. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
него ај малку визионерска дигресија да затераме:
во случај да се крене до толку коритото и навистина да има повод да се загрози пругата на некои места, дали е можно да се трасира евентуална нова пруга кон аеродромот петровец и идниот карго аеродром сушево, па после од очеполието да ја сврти преку градско кон М5 за ПП и БТ и нормално по Е75 за ГВ и ГР... поентата е да се поврзат попатно аеродроми со пругата, ова го чув на наш форум и навистина добро ми звучи, а плус доколку главна пругата поминува низ овчеполието наместо по вардар дефинитивно и источна Македонија ќе пркне бар ќе биде убаво инфраструктурно поврзана, иако и сега има кракови и се планираат нови поентата е да се преусмери главната пруга. варијанти за поврзување на аеродромите има, но сепак во таков случај доколку само се пушти крак кон петровец и кон идната пруга КУ-СР пак сето тоа ќе биде локална пруга па и меѓународните возови нема да поминуваат преку петровeц, што како решение може само да го направи аеродромот далеку попристапен и за околните земји... ем што е поисплатливо нова брза пруга него ли стара репарирана, плус ќе добиеме можност за економски бум во овчеполието! Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 20:05 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ете ја пругата до кочани па економскиот бум уште го нема. Единствено може да се надеваме на сообраќај преку коридорите 10 и 8, за домашниот транспорт мене ми изгледа дека слабо ќе иде у догледно време. До ај да го оставиме транспортот тоа е работа на идните концесионери. Еве гледаме пад во превозот и кај соседите. Сето тоа се должи на поевтинетите авионски билети па и оние ефтини од по неколку евра. Во воз се возат само понекој авантуриста или некој што се плаши од авион. За до петровец може да биде трам линија. Како единствена масовно интересна патна дестинација ја гледам идната пруга СК-ОХ, евентуално и БТ-ОХ. Ај за пругите. Бетон ти секој поглед збориш како да Македонија е држава што располага со миљарди евра па ќе си праи крак вамо кран онаму. Паушално даваш заклучок дека треба комплетно нова траса, што не е точно. Гледам си нафрлал некои предлог-делници што ти текнале у момент. Дали искрено милиш дека има толку многу кумановци што ќе пунат по еден воз за струмица и обратно. Во иднина железницата ќе треба да ја градиме само според потребите на товарниот транспорт, а патничкиот може да иде само ако е рентабилне, нормално денеска пазарот го диктира тоа. Ја не верувам дека порано нешто којзнае колку биле исплатливи линиите како БТ-МБ, но воа тоа време знаеме како функционирало, па се сомневам и дека ваквата линија била загубар.
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
абе лсл ова со КУ-СР е извадено од просторниот план на МКД ’02-’20 имаш линк до картата во текстот, па не измислувам топла вода, а и да тресам како што викаш, не дека МКД ќе инвестира во таква пруга туку тоа е работа на концесионер-инвеститор, единствено е што треба МКД како држава да одобри таква траса или не... што е до возот како транспортно средство комотно можеш да ја земеш ХР за пример од балканов или која било држава од европа, верувај дека не се наоѓаат многу слободни места по вагоните, едно е сигурно дека доколку се оправи пругата во србија а и кај нас се обнови бар околу муабетот со праговите, дефинитивно брзината ќе се зголеми а следствено на тоа и употребата на возови, сега имаме случај на 5 саати пат од КУ до Ниш едно заради границата (2саати) ем заради катастрофалната ситуација со оптегот кај прешево... значи вакво нешто може да биде прилично рентабилно и патнички(туристички) и индустриски(товарно) единствено треба добри услови, асолна пруга и брзи нови возови!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Просторниот план не ја задолжува држава да го изгради ова до '20 година. Македонија треба да си ги гради оние проекти кои се најприоритетни. Сега сите знаеме дека тоа сме коридорите. Понатака ако има интерес нека иде. За домашен траснпорт може да биде алтернатива за автобускиот, ама скептик сум околу масовно префрлање од авобуски на железнички. Нормално во пазарно општество цената дисктира, кој е поефтино тој ќе ги земе патниците.
За хрватска, па и за другите во соседството, не сум сигурен дека возовите крцаат. Хрватска има 6 аеродроми и внатрешен авиотранспорт. Не сакам да ме сватиш дека мислам дека и пројдено времето на железницата и сега е ред на авионите, но садовите се тука доста раскљумани и претрпена голема миграција на патниците од еден тип на траспорт кон друг. За србија состојбата со пругите ми е позната, тоа веќе и не може да се нарече пруга. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
за ХР и ЕУ можам да ти потврдам дека во секое време нема да можеш да најдеш место, има но некои бош термини, еве како гледаат на тоа англичаните Rail vs Air... а за трасата што ја спомнав никаде нереков некој да и наложи на МКД и таа да инвестира во такво нешто, велам паметно е да се редефинира трасата и да сврти од кај петровец преку овчеполието пак кон Е75, и сето ова во случај да заради вардарска долина евентуално ако треба да се интервенира на постојната траса...
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Бетон Македонија е мнооооооооогу мала земја и ние не може да ги гледаме комуникациите од наш локален аспект туку од регионален. Благословени сме дури два коридора да проаѓаат кај нас и многу простор за локални модификации тука не постојат бидејќи во нормални услови сообраќајот на тие коридори ќе биде многу повеќе од други отколку од самите нас. Железница во источна македонија може да донесе некој импулс но реално доколку тој регион не се развива без железница нема ни со неа. Значи повторно, толку сме мала земја што реално железницата воопшто не е далеку за да се експлоатира и вака. Слична дискусии имаме водено на форумов и за автопати и за аеродроми. Неможе да се исшара цела земја со автопати и да се насадат 10 аеродрома, мора да има економска логика за тоа. Планирањето навистина не ни е јака страна дури и за очигледни работи. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Железницата не е мртва,ниту ќе биде во догледно време. Точно е дека постојат евтини авиобилети, но и железничките билети во последно време многу поевтинија низ Европа, а брзината на возовите е поголема. Што се однесува до Балканов, би било добро линијата Солун-Белград барем да се продолжи до Villach, Австрија бидејќи србите имаат врска до таму со новиот возен ред. Да не заборавиме, од јуни до септември ќе имаме и секојдневна врска со Прага, бидејќи Хелас Ексрес е продолжен и по Будимпешта. Сепак, ја би сакал да имавме добра железница и да ја си вратиме директната линија Скопје-Минхен што сообраќаше до пред 10-тина години. Исто така, да се врати и Пелагонија ексрес, ако веќе не може Загреб-Битола, бар да оди Скопје-Битола, да се патува 1 час побрзо до Битола. Во иднина со изградбата на пругата со Бугарија би се вовеле директни возови до Софија, а со директни кушет вагони и до Букурешт и Истанбул, па и Москва! Исто така и до Охрид.
П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите! |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Бојан не само што железницата не е мртва туку воопшто масовниот превоз се враќа на голема врата во Европа. Додека автомобилите се на внатрешно согорување овој тренд само ќе се зголеми бидејќи независно од сегашното поевтинување на нафтата факт е дека во догледна иднина тој енергенс ќе го снема и според некоја моја логика токму во транзициониот период масовниот превоз ќе биде единствено решение. Но со квалитетен масовен транспорт тоа воопшто не е проблем, напротив реално многу е позгодно и побрзо да патуваш со воз во некоја од западните земји отколку со кола. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
лсл еве уште еде муабет за пребирливоста меѓу air vs train муабетот, студија каде вели дека и баш не зависи многу за бизнис класа со што патуваат бидејќи тоа компанијата го одлучува, а за туристите знам дека цела младина низ ЕУ заради студентските попусти ја растура railway мрежата од користење...
Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 16:06 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во Европа на кратки релации ти е дури и подобро и ПОБРЗО да се возиш со брза железница отколку со авион, поради сите формалности! Што се однесува до МКД, мислам дека постоел проект во минатото да се изгради железница од Куманово преку Свети Николе, Штип, Радовиш, Струмица, Дојран до граничниот премин Дојрани со Грција. Ама од тоа ништо сега за сега!
Кај нас во МКД, треба многу да се вложува, да се вратат брзите возови до Битола и Гевгелија и да се вратат старите врски во меѓународниот сообраќај, со возни редови како сегашниот ништо не правиме. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Види бетон, не е работата дали некој може нас да ни диктира траса, работата е како ние да ги испланираме трасите така да ги привлечеме што повеќе транзит, да обезбедиме експлоатација на трасите и профит за нас и да обезбедиме услови покрај тие траси да никне индустрија и сервисни дејности од кои ќе имаме профит повторно ние. Значи пругата сама по себе нема да донесе ништо во источна македонија доколку нејзината експлоатација не е на ниво. Непотребен "detour" од главната коридорска траса само го обезвреднува коридорот кој не е тука да ги спојува Штип и Струмица туку да ги спои Скопје, Солун, Атина, Ниш, Белград итн. Ако е мотивот да покажеме кој е кој на наша територија можеме пругата да ја изградиме и по примерот на Lombard street во Сан Франциско, но со тоа можеме да си наштетиме само на себе. Тоа не значи дека велам дека источна македонија не треба да биде поврзана железничи и мрежата таму да се шири но кога зборуваме за трасата на коридорот 10 и тоа како за траса која треба да има максимални поволни технички карактеритики и пропусна моќ тука не треба да има заебанција. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
pbanks не е никаква заебанција пругата да се насочи кон аеродром и во еден дел(пола траса) да помине низ овчеполието, знаеш како велат каде има вода ќе има род, така е и со инфраструктурата, споредни артерии неможат дотолку да донесат развој како што тоа би го донел К10 доколку врви низ овчеполието.....
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Бетон што пенис бара К10 да проаѓа низ овчеполе, од кај сега ти се најде паметен да ги побиеш сите студии до сега. Коридорот е воспоставен каде е што е сега. За таквите околни региони околу коридорите постојат магистрални патишта кои поврзуваат со коридорот.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно се сложувам дека приоритет треба да биде Коридор 10 и Коридор 8! Овие проекти мора да се доградат, ама и да се искористат. Џабе ни е нам Коридор 10, кога има само една врска со Грција и само две со Белград! Мислам и да се изгради и таа до Бугарија, ќе ни биде џабе доколку нема воз до Софија. Треба да се популаризира меѓународниот сообраќај, а и цените на билетите да се намалат во однос на автобускиот превоз.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Bojan возните редови се директно поврзани со квалитетот на пругата и услугата. Ниеден возен ред нема да ја подобри ситуацијата кога до Солун се патува околу 6 часа со воз. Дури и да дојде до поврзување со Софија не очекувам некој бум во патничккиот сообраќај. Уствари таму може да има и повеќе логика бидејќи патната врска не е на ниво така да компаративно патувањето со воз и не би било страшно. Но за Солун каде со кола се стига за 2-2.5 часа (два часа сигурно со изградба на автопатската делница Д.Капија-Смоквица) или до Белград каде се стига за 4-4.5 часа (може да се скрати на 3-3.5 часа со доградба на автопатот во Србија и Македонија) пругата е апсолутно неконкурентна без огрооомни инвестиции. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |