build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 14-Oct-2008 at 22:16
Апсолутно се сложувам за пругата Сопотница-Кичево, не за друго тоа би било алтернативно поврзување на Коридорот 8 со Коридор 10 кој треба да ја поврзе Битола со Солун и со Јонското море. Тоа е важна пруга. Инаку, нам ни е дојден „ножот до грло“, па така алтернативното пристаниште Бургас би ни било спас за товарниот железнички сообраќај, а и паатнички би се поврзале со Софија, Истанбул, па и туристичките центри преку летниот период.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 24-Oct-2008 at 14:07
Од 21 повторно штрајк на грчките железници.

Денеска 24, ново соопштение,
Пристаништето Солун Б ќе биде затворено за железнички сообраќај до 28 октомври до 24 ч.

Иначе ова се однесува за стоки од Србија, Бугарија и секако Македонија.
Но истото не важи за грчките вагони-пратки.


Алфа ТВ


Edited by Vladimir P - 25-Oct-2008 at 00:10
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 24-Oct-2008 at 14:15
Originally posted by Vladimir P


Но истото не важи за грчките вагони-пратки.

Овие нивни штрајкови се очигледно многу „специфични“. Се прашувам дали на пример врз база на ваков еден податок може да се бара правда по меѓународни судови (без разлика колку траат тие процедури, за било кога да добиеме обештетување некогаш мораме и да ги покренеме тие работи - што поскоро толку подобро)


Edited by Cloverstack - 24-Oct-2008 at 14:16
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 26-Oct-2008 at 00:45
Џабе ќе ни бидат меѓународни судови, евентуалната постапка би траела со години, а би се потрошиле илјадници евра за судски трошоци. Само Бургас ни е мајката во моментов и пругата кон Бугарија. Што побрзо се изгради, тоа порано ќе се опаменат нашиве јужни (не)соседи!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 26-Oct-2008 at 01:17


Никој не спори дека треба да се поврзуваме и на други пристаништа, но не гледам зошто ради тоа треба да се откажеме од обесштетување. Не ни треба малодушност, туку треба максимално да ги користиме сите средства што ни стојат на располагање. И токму ради тоа што е долга постапка треба да ја почнеме што поскоро, а судските трошоците на крај би паднале на грчка страна.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 30-Oct-2008 at 14:01

него ај малку визионерска дигресија да затераме:

Originally posted by beTon


Originally posted by BOJAN

Овие прашања треба сега да се поставуваат, за да не добиеме „подводни возови“Crazy!

добра Поента, но нејверојатно ќе се најде лек, таман може комотно да се трасира нова пруга бидејќи доколку сакаме да видиме некогаш брзи возови на К10 нормално е да се менува старава инфраструктура, па поефтино ќе биде да пуштат нова траса отколку да ја обновуваат старата, навистина ова ќе потопи многу муабети попат...

во случај да се крене до толку коритото и навистина да има повод да се загрози пругата на некои места, дали е можно да се трасира евентуална нова пруга кон аеродромот петровец и идниот карго аеродром сушево, па после од очеполието да ја сврти преку градско кон М5 за ПП и БТ и нормално по Е75 за ГВ и ГР... поентата е да се поврзат попатно аеродроми со пругата, ова го чув на наш форум и навистина добро ми звучи, а плус доколку главна пругата поминува низ овчеполието наместо по вардар дефинитивно и источна Македонија ќе пркне бар ќе биде убаво инфраструктурно поврзана, иако и сега има кракови и се планираат нови поентата е да се преусмери главната пруга. варијанти за поврзување на аеродромите има, но сепак во таков случај доколку само се пушти крак кон петровец и кон идната пруга КУ-СР пак сето тоа ќе биде локална пруга па и меѓународните возови нема да поминуваат преку петровeц, што како решение може само да го направи аеродромот далеку попристапен и за околните земји... ем што е поисплатливо нова брза пруга него ли стара репарирана, плус ќе добиеме можност за економски бум во овчеполието! 

 



Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 20:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 30-Oct-2008 at 14:25
Ете ја пругата до кочани па економскиот бум уште го нема. Единствено може да се надеваме на сообраќај преку коридорите 10 и 8, за домашниот транспорт мене ми изгледа дека слабо ќе иде у догледно време. До ај да го оставиме транспортот тоа е работа на идните концесионери. Еве гледаме пад во превозот и кај соседите. Сето тоа се должи на поевтинетите авионски билети па и оние ефтини од по неколку евра. Во воз се возат само понекој авантуриста или некој што се плаши од авион. За до петровец може да биде трам линија. Како единствена масовно интересна патна дестинација ја гледам идната пруга СК-ОХ, евентуално и БТ-ОХ. Ај за пругите. Бетон ти секој поглед збориш како да Македонија е држава што располага со миљарди евра па ќе си праи крак вамо кран онаму. Паушално даваш заклучок дека треба комплетно нова траса, што не е точно. Гледам си нафрлал некои предлог-делници што ти текнале у момент. Дали искрено милиш дека има толку многу кумановци што ќе пунат по еден воз за струмица и обратно. Во иднина железницата ќе треба да ја градиме само според потребите на товарниот транспорт, а патничкиот може да иде само ако е рентабилне, нормално денеска пазарот го диктира тоа. Ја не верувам дека порано нешто којзнае колку биле исплатливи линиите како БТ-МБ, но воа тоа време знаеме како функционирало, па се сомневам и дека ваквата линија била загубар.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 30-Oct-2008 at 14:45
абе лсл ова со КУ-СР е извадено од просторниот план на МКД ’02-’20 имаш линк до картата во текстот, па не измислувам топла вода, а и да тресам како што викаш, не дека МКД ќе инвестира во таква пруга туку тоа е работа на концесионер-инвеститор, единствено е што треба МКД како држава да одобри таква траса или не... што е до возот како транспортно средство комотно можеш да ја земеш ХР за пример од балканов или која било држава од европа, верувај дека не се наоѓаат многу слободни места по вагоните, едно е сигурно дека доколку се оправи пругата во србија а и кај нас се обнови бар околу муабетот со праговите, дефинитивно брзината ќе се зголеми а следствено на тоа и употребата на возови, сега имаме случај на 5 саати пат од КУ до Ниш едно заради границата (2саати) ем заради катастрофалната ситуација со оптегот кај прешево... значи вакво нешто може да биде прилично рентабилно и патнички(туристички) и индустриски(товарно) единствено треба добри услови, асолна пруга и брзи нови возови!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 30-Oct-2008 at 14:58
Просторниот план не ја задолжува држава да го изгради ова до '20 година. Македонија треба да си ги гради оние проекти кои се најприоритетни. Сега сите знаеме дека тоа сме коридорите. Понатака ако има интерес нека иде. За домашен траснпорт може да биде алтернатива за автобускиот, ама скептик сум околу масовно префрлање од авобуски на железнички. Нормално во пазарно општество цената дисктира, кој е поефтино тој ќе ги земе патниците.

За хрватска, па и за другите во соседството, не сум сигурен дека возовите крцаат. Хрватска има 6 аеродроми и внатрешен авиотранспорт. Не сакам да ме сватиш дека мислам дека и пројдено времето на железницата и сега е ред на авионите, но садовите се тука доста раскљумани и претрпена голема миграција на патниците од еден тип на траспорт кон друг. За србија состојбата со пругите ми е позната, тоа веќе и не може да се нарече пруга.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 30-Oct-2008 at 15:32
за ХР и ЕУ можам да ти потврдам дека во секое време нема да можеш да најдеш место, има но некои бош термини, еве како гледаат на тоа англичаните Rail vs Air... а за трасата што ја спомнав никаде нереков некој да и наложи на МКД и таа да инвестира во такво нешто, велам паметно е да се редефинира трасата и да сврти од кај петровец преку овчеполието пак кон Е75, и сето ова во случај да заради вардарска долина евентуално ако треба да се интервенира на постојната траса...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 30-Oct-2008 at 15:36


Бетон Македонија е мнооооооооогу мала земја и ние не може да ги гледаме комуникациите од наш локален аспект туку од регионален. Благословени сме дури два коридора да проаѓаат кај нас и многу простор за локални модификации тука не постојат бидејќи во нормални услови сообраќајот на тие коридори ќе биде многу повеќе од други отколку од самите нас.

Железница во источна македонија може да донесе некој импулс но реално доколку тој регион не се развива без железница нема ни со неа. Значи повторно, толку сме мала земја што реално железницата воопшто не е далеку за да се експлоатира и вака.

Слична дискусии имаме водено на форумов и за автопати и за аеродроми. Неможе да се исшара цела земја со автопати и да се насадат 10 аеродрома, мора да има економска логика за тоа.

Планирањето навистина не ни е јака страна дури и за очигледни работи.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 30-Oct-2008 at 15:48
Железницата не е мртва,ниту ќе биде во догледно време. Точно е дека постојат евтини авиобилети, но и железничките билети во последно време многу поевтинија низ Европа, а брзината на возовите е поголема. Што се однесува до Балканов, би било добро линијата Солун-Белград барем да се продолжи до Villach, Австрија бидејќи србите имаат врска до таму со новиот возен ред. Да не заборавиме, од јуни до септември ќе имаме и секојдневна врска со Прага, бидејќи Хелас Ексрес е продолжен и по Будимпешта. Сепак, ја би сакал да имавме добра железница и да ја си вратиме директната линија Скопје-Минхен што сообраќаше до пред 10-тина години. Исто така, да се врати и Пелагонија ексрес, ако веќе не може Загреб-Битола, бар да оди Скопје-Битола, да се патува 1 час побрзо до Битола. Во иднина со изградбата на пругата со Бугарија би се вовеле директни возови до Софија, а со директни кушет вагони и до Букурешт и Истанбул, па и Москва! Исто така и до Охрид.
П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 30-Oct-2008 at 15:53
Originally posted by BOJAN

Железницата не е мртва,ниту ќе биде во догледно време. Точно е дека постојат евтини авиобилети, но и железничките билети во последно време многу поевтинија низ Европа, а брзината на возовите е поголема. Што се однесува до Балканов, би било добро линијата Солун-Белград барем да се продолжи до Villach, Австрија бидејќи србите имаат врска до таму со новиот возен ред. Да не заборавиме, од јуни до септември ќе имаме и секојдневна врска со Прага, бидејќи Хелас Ексрес е продолжен и по Будимпешта. Сепак, ја би сакал да имавме добра железница и да ја си вратиме директната линија Скопје-Минхен што сообраќаше до пред 10-тина години. Исто така, да се врати и Пелагонија ексрес, ако веќе не може Загреб-Битола, бар да оди Скопје-Битола, да се патува 1 час побрзо до Битола. Во иднина со изградбата на пругата со Бугарија би се вовеле директни возови до Софија, а со директни кушет вагони и до Букурешт и Истанбул, па и Москва! Исто така и до Охрид.
П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите!


Бојан не само што железницата не е мртва туку воопшто масовниот превоз се враќа на голема врата во Европа. Додека автомобилите се на внатрешно согорување овој тренд само ќе се зголеми бидејќи независно од сегашното поевтинување на нафтата факт е дека во догледна иднина тој енергенс ќе го снема и според некоја моја логика токму во транзициониот период масовниот превоз ќе биде единствено решение.

Но со квалитетен масовен транспорт тоа воопшто не е проблем, напротив реално многу е позгодно и побрзо да патуваш со воз во некоја од западните земји отколку со кола.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 30-Oct-2008 at 16:05

Originally posted by pbanks

Благословени сме дури два коридора да проаѓаат кај нас и многу простор за локални модификации тука не постојат бидејќи во нормални услови сообраќајот на тие коридори ќе биде многу повеќе од други отколку од самите нас.
па види никој неможе да и каже на МКД каде мора да поминува некоја траса, а дека инвеститори за железничка можат да се најдат тоа е повеќе од сигурно само треба ние да ги насочиме зошто и каде да им поминува инвестицијата, а за источна вардарска Македонија баш напротив уверен сум дека ќе ја расцвета економски бидејќи таму сепак живее и народ и простор за инвестирање на секое поле, па сега вака пругата од кај тера низ празни места и економски воопшто активни ниту потенцијални, велам за потегот до ПП, затоа и викам дека уште подобро би дошло  едно вакво решение за МКД...

лсл еве уште еде муабет за пребирливоста меѓу air vs train муабетот, студија каде вели дека и баш не зависи многу за бизнис класа со што патуваат бидејќи тоа компанијата го одлучува, а за туристите знам дека цела младина низ ЕУ заради студентските попусти ја растура railway мрежата од користење...

In general, private passengers have
much lower fare equivalents for the attribute, which is explained by the fact that business passengers do not pay for the trips themselves.
што е до ефтините авионски карти, тоа знај дека се прави заради уништување на конкуренцијата од страна на големите рентабилни па во многу случаи за да заземат нечие место или за да го исфрлат од колосек ненормално смешно ја спуштаат цената, но тоа не е нешто постојан тренд кај големите компании, додека кај оние таксистите се должи исклучиво на дотраеноста на авионите кои се одамна исплати а не се рентабилни за комерцијални летови од повисока категорија, па види сам дали сакаш да се возиш со такси кому гумите му дишат или ќе се возиш со добро волво кое има IOSA лиценца...



Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 16:06
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 30-Oct-2008 at 16:10
Во Европа на кратки релации ти е дури и подобро и ПОБРЗО да се возиш со брза железница отколку со авион, поради сите формалности! Што се однесува до МКД, мислам дека постоел проект во минатото да се изгради железница од Куманово преку Свети Николе, Штип, Радовиш, Струмица, Дојран до граничниот премин Дојрани со Грција. Ама од тоа ништо сега за сега!
Кај нас во МКД, треба многу да се вложува, да се вратат брзите возови до Битола и Гевгелија и да се вратат старите врски во меѓународниот сообраќај, со возни редови како сегашниот ништо не правиме.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 30-Oct-2008 at 16:17
Originally posted by beTon

па види никој неможе да и каже на МКД каде мора да поминува некоја траса, а дека инвеститори за железничка можат да се најдат тоа е повеќе од сигурно само треба ние да ги насочиме зошто и каде да им поминува инвестицијата, а за источна вардарска Македонија баш напротив уверен сум дека ќе ја расцвета економски бидејќи таму сепак живее и народ и простор за инвестирање на секое поле, па сега вака пругата од кај тера низ празни места и економски воопшто активни ниту потенцијални, велам за потегот до ПП, затоа и викам дека уште подобро би дошло  едно вакво решение за МКД...


Види бетон, не е работата дали некој може нас да ни диктира траса, работата е како ние да ги испланираме трасите така да ги привлечеме што повеќе транзит, да обезбедиме експлоатација на трасите и профит за нас и да обезбедиме услови покрај тие траси да никне индустрија и сервисни дејности од кои ќе имаме профит повторно ние.

Значи пругата сама по себе нема да донесе ништо во источна македонија доколку нејзината експлоатација не е на ниво. Непотребен "detour" од главната коридорска траса само го обезвреднува коридорот кој не е тука да ги спојува Штип и Струмица туку да ги спои Скопје, Солун, Атина, Ниш, Белград итн.

Ако е мотивот да покажеме кој е кој на наша територија можеме пругата да ја изградиме и по примерот на Lombard street во Сан Франциско, но со тоа можеме да си наштетиме само на себе.

Тоа не значи дека велам дека источна македонија не треба да биде поврзана железничи и мрежата таму да се шири но кога зборуваме за трасата на коридорот 10 и тоа како за траса која треба да има максимални поволни технички карактеритики и пропусна моќ тука не треба да има заебанција.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 30-Oct-2008 at 16:40
pbanks не е никаква заебанција пругата да се насочи кон аеродром и во еден дел(пола траса) да помине низ овчеполието, знаеш како велат каде има вода ќе има род, така е и со инфраструктурата, споредни артерии неможат дотолку да донесат развој како што тоа би го донел К10 доколку врви низ овчеполието..... 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 30-Oct-2008 at 16:45
Бетон што пенис бара К10 да проаѓа низ овчеполе, од кај сега ти се најде паметен да ги побиеш сите студии до сега. Коридорот е воспоставен каде е што е сега. За таквите околни региони околу коридорите постојат магистрални патишта кои поврзуваат со коридорот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 30-Oct-2008 at 16:46
Апсолутно се сложувам дека приоритет треба да биде Коридор 10 и Коридор 8! Овие проекти мора да се доградат, ама и да се искористат. Џабе ни е нам Коридор 10, кога има само една врска со Грција и само две со Белград! Мислам и да се изгради и таа до Бугарија, ќе ни биде џабе доколку нема воз до Софија.  Треба да се популаризира меѓународниот сообраќај, а и цените на билетите да се намалат во однос на автобускиот превоз.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 30-Oct-2008 at 16:55
Originally posted by BOJAN

Апсолутно се сложувам дека приоритет треба да биде Коридор 10 и Коридор 8! Овие проекти мора да се доградат, ама и да се искористат. Џабе ни е нам Коридор 10, кога има само една врска со Грција и само две со Белград! Мислам и да се изгради и таа до Бугарија, ќе ни биде џабе доколку нема воз до Софија.  Треба да се популаризира меѓународниот сообраќај, а и цените на билетите да се намалат во однос на автобускиот превоз.


Bojan возните редови се директно поврзани со квалитетот на пругата и услугата. Ниеден возен ред нема да ја подобри ситуацијата кога до Солун се патува околу 6 часа со воз. Дури и да дојде до поврзување со Софија не очекувам некој бум во патничккиот сообраќај. Уствари таму може да има и повеќе логика бидејќи патната врска не е на ниво така да компаративно патувањето со воз и не би било страшно. Но за Солун каде со кола се стига за 2-2.5 часа (два часа сигурно со изградба на автопатската делница Д.Капија-Смоквица) или до Белград каде се стига за 4-4.5 часа (може да се скрати на 3-3.5 часа со доградба на автопатот во Србија и Македонија) пругата е апсолутно неконкурентна без огрооомни инвестиции.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.004 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.