![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 69> |
Author | ||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Или на Facebook,мислам дека би одговорил
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Можи,ако има профил некој нека му пиши. Ако не јас имам број, ќе му јавам. Подобро е напишано да се сподели линкот
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Железницата доби мултимодален царински терминал во Скопје
МЖ Инфраструктура го реализираше проектот за адаптација на железничката станица Скопје – Товарна во мултимодален царински терминал. Домашните и странски компании во иднина на едно место ќе можат да вршат царинење на стоката, нејзин претовар од железнички вагони во товарни камиони и обратно, како и испостава до одредена локација. Во изминативе неколку месеци беше поставена нова ограда и влезно – излезна портирница со контролни рампи, додека во објектот беа монтирани колска вага, челична настрешница за вага, систем за електронско евидентирање на возила и издавање на терминалска белешка, како и системи за видео надзор и осветлување. Со зафатот беа реконструирани санитарните јазли со гардероби и туш кабини, додека паркинг просторот беше хоризонтално и вертикално обележан. ![]() Во меѓувреме, МЖ Инфраструктура со Царинската управа на РМ склучила договор за користење на мултимодалниот царински терминал Скопје – Товарна. Од државното железничко претпријатие очекуваат дека отворањето на новиот терминал ќе придонесе за зголемување на оперативната ефикасност, пренос на тежок товар со железница, како и поповолен пристап на камионите од аспект на поповолната локација на терминалот. На тој начин, би требало да се зголеми и искористеноста на македонската железничка инфраструктура од домашните компании. Адаптацијата и санацијата на железничката станица Товарна – Скопје започна кон средината на 2013 година. Целокупната постапка за реализација на новиот логистички центар во главниот град ја спроведе проектантското биро „ДОТ Архитекти“ од Скопје. Во заедничкиот проект на МЖ Инфраструктура, Министерството за транспорт и врски и Царинската управа на Македонија беа инвестирани 21.035.058 денари (околу 340 илјади евра). http://www.build.mk/?p=46584 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Се сеќавам порано кога функционираше машинската перална за надвоешно миење на возовите која се наоѓа во влеча Скопје, мене ми беше права атракција да доаѓам и да ги гледам возовите како поминуваат помеѓу огромните четки со пена. Е тоа ба времиња, сега ова не функционира.
![]() |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Сега како ги перат ? ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Чекаат да заврне дожд.
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Хахаха нема туш кабини а
![]() ![]() |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Асани: Реконструирани повеќе од 55 километри пруга на Коридорот 10
Последниве четири години имаме реконструирано повеќе од 55 километри пруга на Коридорот 10, како и повеќе од 30-40 црни точки кај Лисиче, Драчево, Кадина Река, Миладиновци, Романовце, Демир Капија, Ѓорче Петров, Јегуновце…, помеѓу Тетово и Гостивар, па и од Битола до Велес. Ова денеска на прес-конференција го истакна директорот на МЖ Инфраструктура Ирфан Асани како одговор на обвинувањата од опозициската СДСМ која вчера во соопштение истакна дека македонските пруги се „скапани“. – Можеби биле скапани во некое време или оставени да седат така 20 години како што е случајот од Куманово до Бељаковце и од Бељаковце до Крива Паланка, но пред четиири години почнавме да ги рехабилитираме. Нормално дека не претендираме дека сме направиле се и оти сме ги завршиле сите работи, но сме направиле толку големи зафати што денеска значат многу, а тоа е можноста на возовите да сообраќаат од Гевгелија до Табановце со проектирана брзина од 120 километри на час, рече Асани. Нашите пруги, додаде, се изградени и проектирани со брзина до 120 километри на час и повеќе не можеме да дозволиме. – Гарантираме дека таму каде што возовите сообраќаат до 120 километри на час не е загрозена безбедноста ниту за 0,01 отсто. Значи, сто отсто безбедноста е гарантирана. Сите сме сведоци дека кај нас немаме несреќи од вид удирање на воз со воз, туку имаме несреќи кои се од хибридниот дел – вкрстување на пат со железничка инфраструктура , рече Асани. Тој додаде дека само пред четири години имавме делници и делови каде што возот одеше побавно дури и од брзината на човекот кој оди пеш. Но, тоа, нагласи, е веќе заборавено. – Имаме ситуација каде што поради многу чести дефекти и кражби се случувало да не работи сигурносниот сигнален систем, но исто така согласно правилниците имаме и таква можност кај што не се загрозува безбедноста на луѓето и на сите тие коишто го користат железничкиот сообраќај. Со поставување на камерите или видео надзор долж станиците, а во фаза сме на поставување таков видео надзор и во деловите на вкрстување на железница со инфраструктура и тие проблеми веќе ќе бидат минато. Три месеци по поставувањето на видео надзорот кражбите се сведоа на 10 или 9 отсто, што значи дека за три месеци ни се исплаќа целата инвестиција, потенцира Асани. Прецизира дека новиот воз, кој вчера имаше промотивно возење, ќе се обраќа само на Коридорот 10, кој е електрифициран, а за Коридорот 8 и другите пруги ќе се користат дизел композиции. Од новите шест патнички композиции, како што нагласи, само две се електрични, а четири се дизел. – Ниту еден регион од Македонија нема да биде пропуштен. Новите возови ќе сообраќаат и тие се наменети и купени за сите луѓе во Македонија без оглед дали се од една или друга етничка припадност или се од една или друга политичка партија, рече Асани. Во наредните два до три дена, истакна, ќе биде целосно оспособена и пругата од Битола до Велес каде имаше опасност од одрони, а до крајот на 2016 година ќе биде готов и проектот за железничко поврзување со Албанија кога ќе биде готов и главниот проект за пругата на делот од Кичево – Албанија. http://lider.mk/2015/11/16/asani-rekonstruirani/ |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Во напливот на позитивните вести, суровата реалност е дека железницата немала помизерни времиња.
Така, по седум месеци, сабајле на пат кон Велес се упатив со возот за Битола, кој всушност и не оди, нели зашто месец дена отстрануваат карпа и оди само до Чашка (уште една мизерија). Според возниот ред требаше да тргне во 6:42, но нели имаме нови возови, брзи и модерни, обновени пруги и слично, и токму поради сето тоа, возот со ЕДЕН вагон, ја чекаше истата локомотива од возот од Велес, за да тргне во 7:15. Но, сепак тоа не било се во приказната ако го заборавам и моментот на 45-минутно мрзнење во возот, затоа што фала богу, треба да бидеш благодарен што си стигнал со получасовно доцнење, па камоли да бараш и парно. И така после седум месеци невозење со воз, заклучувам дека железницата го има достигнато своето дно. Па така многу ми се смешни приказните на некои членови тука, за планови на нови линии, пруги, возни редови и слично, кога железницата кубури со локомотиви, вагони, пола линии не се одржуваат, се доцни со часови, ладни возови, ама битно премиерот ќе се слика со еден воз демек нешто се случува. |
||
![]() |
||
Petar Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
![]() ![]() |
|
А будалите ќе веруваат..
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Za se treba vreme a osobeno za zeleznica. Nemoze zemja koja nekolku decenii a osobeno decenijata i pol po osamostojuvanjeto bila bukvalno ruinirana, vo nisto ne bese investirano, se se raspagase za 10 godini da bide TIP TOP. Investiciskiot ciklus vo zeleznicata startuva pred godina ili dve taka da jasno e deka rezultatite uste ne se vidlivi. NO do idnoto leto mnogu raboti verojatno ke si dojdat na svoe. Se renovirat zeleznickite stanici, ke dojdat i vozovite i da se nadevame deka dotogas ke ima i poasalen Direktor na zeleznicata koj ke znae da gi mendjira resursite koi ke gi dobie od vladata.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
За 10 години? Дај не заебавај... многу лош муабет, се распаѓало претходно сега 10 години не биле доволно да се среди баш затоа децении наназад ништо не се инвестирало... многу лош изговор...
И додека ние гледаме на реконструкции на пруги како незнам што да се... мн земји околу и пошироко отидоа мн со железницата напред... За 10 години ако се сакаше можеше цела мрежа да се изгради отпоново... Така да не збориме... Аплаудираме на вециња, плочки и ескалатори... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Ne e samo zeleznicata. Drzava e malku pokompleksen poim. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
реално, дури после десет години се инвестира во минимална реновација на железничката станица во Скопје, што е жалосно, а не па да збориме за железницата на државно ниво |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Култузин, лесно е сето тоа да го коментираш од Германија, каде со милина се возиш во возовите на Германски железници. Јас сум дете на железничар и сум израснат во воз, ама тргнувајќи од се и верувај ми, со мислењето што го дадов погоре, јас сум тажен, а кога стоев на железничката станица во Скопје (која е нашминкана, а не реновирана) и го чекав возот (ако можеше да се нарече тоа воз) и сето пропратно до неговото тргнување и самото тргнувањето, мене ми се плачеше, затоа што јас се чувствував мизерно. Така што, со мислењата како твоите само бев поттикнат да ја кажам реалната приказна на железницата, во која нема блескави станици, брзи возови, климатизирани, со современи перони, брзи пруги, чисти вагони, автомати на станиците, редовни линии, нови возни редови, во кое нема ништо ново и пропаѓа старото. Убаво ти кажаа и погоре, ако сакаа досега ќе го имавме сето тоа погоре и ќе ги имавме твоите резултати. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
![]() а да не заборавиме, дека особено, контрадикторно е да кажеш дека имаш децении заостанување, и дека треба време (односно читај да се влечкаш со години), за сериозно да се развие било што кај нас значи баш напротив, единствено нешто што е против нас и го имаме во многу ограничена количина, е времето или кратко кажано, наместо да си испечеме едно убаво вкусно лепче, ние треба да се радуваме на расипани и исушени трошки леб што ни ги фрлаат повремено... а за леб имало и брашно и вода, ама брашново некој го користел како пудра, а водата за канализација |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]()
Edited by Џоле - 19-Nov-2015 at 09:30 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |