![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 41> |
Author | |
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
кое е верно от солун на ход ли идат или ги превозвате
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
Od pristanisteto od Solun se prenesuvaat so kamionski prevoz ![]() |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Скопје товарна, кај пријател на фб. https://fbcdn-photos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-0/p526x296/12141505_937372512967293_4928701671245388360_n.jpg?oh=31ab16bf7891fbdfef2d71d27860f684&oe=56B40F44&__gda__=1454710042_69dfcf4466d8ec02208840886ddabead Edited by daci92 - 26-Oct-2015 at 16:39 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Edited by Vladimir P - 27-Oct-2015 at 11:11 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Одлично видео Владимир
![]() |
|
![]() |
|
kliment ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 18-Sep-2012 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Искрено се радувувам на новите возови.
Пред некоја година објаснувајќи му на еден млад човек од Канада колку е убава земјата од каде доаѓам и како вреди да се посетат Скопје, Охрид, Битола, Маврово... Кратко ми одговори со кисела насмевка: да верувам дека е така, јас дури и сум бил во Мк, поминав еднаш транзит од Косово за Грција и во Скопје сум бил само на железничката станица. Знаејќи во каква состајба се наоѓаше скопската жел. станица и возовите се осетив многу непријатно после сите фалби кои му ги кажав предходно. Нема модерна земја без модерен железнички сообраќај и ултрамодерни возови (мала шала со „ултра„ ) ![]() Во секоја случај искрено се надевам дека овие гарнитури ќе се одржуваат и нема да се дозволи упропастување. До сега избегнував патување со воз низ Мк но полека тоа се менува и радо би одбрал воз како превозно средство пред автомобил или автобус. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Вака не изгледаат лошо, ама без целосна стратегија за обновување и развој на железницата ништо не правиме. 6 воза се адхок решение, крпеница.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() И 60 воза да се, па и 600 воза да се, без соодветно одржувана, современа и пред се, безбедна инфраструктура, за помалку од година дена ќе станат реликвии како скопските градски автобуси. Работава беше демек автобусите се под видео надзор 24/7, фрчат високи казни за тие кои се возат без билет и за вандалите, но македонска култура си е македонска култура, а особено кога станува збор за македонската култура во Скопје, која е толку жилава, што делува како да не постојат закони и казни кои можат да ја скротат. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Jas ne gledam nesto deka kineskite avtobusi se ruinirani. Tuka i tamu ima normelno nekoj defeci no vo glavnom se vo odlicna sostojba i mnogu prijatni za vozenje. Letoto se vozev edno 4 dena postojano i mozam da kazam deka super funkcionirat. Osobeno bev iznenaden pozitivno od klimatizacijata koja i pokraj toa sto bese preku 40 stepeni rabotese bezprekorno.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Воопшто не го негирам квалитетот и удобноста на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, кои испаднаа поквалитетни и поудобни од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ. Коментарот ми се однесуваше на вандализмот и примитивизмот, за чии што последици јас лично посведочив минатово лето, возејќи се на неколку линии. Потписите со маркери, извадените пластични решетки од вентилацијата, па и по некоја гребнатинка по стаклата - бидејќи не успеале ни да ги пукнат, а камо ли па да ги искршат, ги забележав кај повеќе двокатни градски автобуси од кинески Јутонг. А за квалитетот на нивната изведба и нивната удобност немам ниту еден негативен коментар. Edited by Dexter26 - 27-Oct-2015 at 16:46 |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
http://republika.mk/?p=503467
![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
OK ti veruvam. Jas se vozev samo so liniite 5 i 15 taka da mozno e deka na drugite linii ima pogolemi ostetuvanja. Se soglasuvam isto taka deka svesta e mnogu niska i deka treba poveke da se vnimava i da se cuva ona sto e opstestveno no treba i poveke kontroli i kazni a i poredovno servisiranje i zamena na unistenite delovi. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.
Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место. Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје. Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово. Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
Абе деца... овие возовиве ќе траат 3 месеци. Ќе им откорнат рачки, вециња се ќе се испокраде од нив и ќе ги исцртаат со графити.
![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Za udobnosta mislam deka nema da ima Problem, Makedonija ne e Rusija vo normalni uslovi najodalecenite destinacii treba da se maksimalno 2,5 saati sto mislam deka ne e Problem da se pomine vo eden vakov voz. Za razvivanje na strategija potrebno e da se ima osnovnoto sredstvo a toa e zeleznicka infrastruktura i vozovi. Ete vozovite se tuka, se rekonstruirat i zeleznickite a se cepka i infrastrukturata. E sega ke vidime kolku MZ imat strucen Kadar ovie dobieni predispozicii soodvetno da gi iskoristat i vrz osnova na niv da izgradat i implementirat strategija. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Tocno taka. NO vo Makedonija nema Kadar za razvivanje na takov vid na strategija. Zatoa mora da se soocime so improvizacii. No od druga strana mora da se kaze deka renoviranjeto na zeleznickite stanici, podobruvanje na sostojbata na prugite kako i novite vagoni moze da se okvalifikuva kako strategija koja sepak ne e izrabotena od MZ tuku od vladata. Sto se odnesuva do MZ kako so gledame nemozat da izrabotat edna asalna WEB strana so normalen VOZEN red uste sme na PDF formati taka da jasno e kakvi se kapacitetite tamu. |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
А не, со таквата психологија никаде не стигаме. Нема да најде на одобрување од моја страна. Патем не се согласувам дека нема квалитетен кадар, само едноставно поради различни интереси нешто мора да ја сноси сметката, во случајов железницата.
Инаку, секако дека зборам за државна стратегија, која секако ќе вклучува повеќе засегнати страни, и ќе биде отворена за различни предлози и согледувања. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |