build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 25-Oct-2015 at 18:27
кое е верно от солун на ход ли идат или ги превозвате YesYesYes
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 26-Oct-2015 at 01:13
Originally posted by geny

кое е верно от солун на ход ли идат или ги превозвате YesYesYes



Od pristanisteto od Solun se prenesuvaat so kamionski prevoz
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 26-Oct-2015 at 16:39

Скопје товарна, кај пријател на фб.

https://fbcdn-photos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-0/p526x296/12141505_937372512967293_4928701671245388360_n.jpg?oh=31ab16bf7891fbdfef2d71d27860f684&oe=56B40F44&__gda__=1454710042_69dfcf4466d8ec02208840886ddabead


Edited by daci92 - 26-Oct-2015 at 16:39
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 26-Oct-2015 at 22:39

facebook
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 27-Oct-2015 at 08:18
За сè има вторпат
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 27-Oct-2015 at 11:09


Edited by Vladimir P - 27-Oct-2015 at 11:11
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 27-Oct-2015 at 12:39
Одлично видео Владимир
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 27-Oct-2015 at 12:41
Искрено се радувувам на новите возови.
Пред некоја година објаснувајќи му на еден млад човек од Канада колку е убава земјата од каде доаѓам и како вреди да се посетат Скопје, Охрид, Битола, Маврово... Кратко ми одговори со кисела насмевка: да верувам дека е така, јас дури и сум бил во Мк, поминав еднаш транзит од Косово за Грција и во Скопје сум бил само на железничката станица.
Знаејќи во каква состајба се наоѓаше скопската жел. станица и возовите се осетив многу непријатно после сите фалби кои му ги кажав предходно.

Нема модерна земја без модерен железнички сообраќај и ултрамодерни возови (мала шала со „ултра„ )   
Во секоја случај искрено се надевам дека овие гарнитури ќе се одржуваат и нема да се дозволи упропастување. До сега избегнував патување со воз низ Мк но полека тоа се менува и радо би одбрал воз како превозно средство пред автомобил или автобус.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 27-Oct-2015 at 14:29
Вака не изгледаат лошо, ама без целосна стратегија за обновување и развој на железницата ништо не правиме. 6 воза се адхок решение, крпеница.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 27-Oct-2015 at 15:04
Previous
 
И 60 воза да се, па и 600 воза да се, без соодветно одржувана, современа и пред се, безбедна инфраструктура, за помалку од година дена ќе станат реликвии како скопските градски автобуси.
 
Работава беше демек автобусите се под видео надзор 24/7, фрчат високи казни за тие кои се возат без билет и за вандалите, но македонска култура си е македонска култура, а особено кога станува збор за македонската култура во Скопје, која е толку жилава, што делува како да не постојат закони и казни кои можат да ја скротат.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 27-Oct-2015 at 15:09
Jas ne gledam nesto deka kineskite avtobusi se ruinirani. Tuka i tamu ima normelno nekoj defeci no vo glavnom se vo odlicna sostojba i mnogu prijatni za vozenje. Letoto se vozev edno 4 dena postojano i mozam da kazam deka super funkcionirat. Osobeno bev iznenaden pozitivno od klimatizacijata koja i pokraj toa sto bese preku 40 stepeni rabotese bezprekorno.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 27-Oct-2015 at 15:23
Previous
 
Воопшто не го негирам квалитетот и удобноста на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, кои испаднаа поквалитетни и поудобни од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.
 
Коментарот ми се однесуваше на вандализмот и примитивизмот, за чии што последици јас лично посведочив минатово лето, возејќи се на неколку линии.
 
Потписите со маркери, извадените пластични решетки од вентилацијата, па и по некоја гребнатинка по стаклата - бидејќи не успеале ни да ги пукнат, а камо ли па да ги искршат, ги забележав кај повеќе двокатни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
А за квалитетот на нивната изведба и нивната удобност немам ниту еден негативен коментар.


Edited by Dexter26 - 27-Oct-2015 at 16:46
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 27-Oct-2015 at 15:33
http://republika.mk/?p=503467
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 27-Oct-2015 at 15:34
Originally posted by Dexter26

Previous  Воопшто не го негирам квалитетот и удобноста на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, кои испаднаа поквалитетни и поудобни од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.  Коментарот ми се однесуваше на вандализмот и примитивизмот, за чии што последици јас лично посведочив минатово лето, возејќи се на неколку линии.  Потписите со маркети, извадените пластични решетки од вентилацијата, па и по некоја гребнатинка по стаклата - бидејќи не успеале ни да ги пукнат, а камо ли па да ги искршат, ги забележав кај повеќе двокатни градски автобуси од кинески Јутонг.  А за квалитетот на нивната изведба и нивната удобност немам ниту еден негативен коментар.



OK ti veruvam. Jas se vozev samo so liniite 5 i 15 taka da mozno e deka na drugite linii ima pogolemi ostetuvanja. Se soglasuvam isto taka deka svesta e mnogu niska i deka treba poveke da se vnimava i da se cuva ona sto e opstestveno no treba i poveke kontroli i kazni a i poredovno servisiranje i zamena na unistenite delovi.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 27-Oct-2015 at 15:56
Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.

Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место.

Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје.

Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово.

Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 27-Oct-2015 at 15:56
Абе деца... овие возовиве ќе траат 3 месеци. Ќе им откорнат рачки, вециња се ќе се испокраде од нив и ќе ги исцртаат со графити.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 27-Oct-2015 at 16:06
Originally posted by FoSsiL

Јас повеќе сакав да посочам на траснпортна интероперабилност, офорумување на цел систем кој ќе овозможи брз и лесен пристап до поврзани локации. Тоа секако подразбира осовременување и обновување на железницата, но исто така подразбира и развој на градскиот превоз, и не само во Скопје, туку и во другите градови. Потоа подразбира одредување на регионални трансфер центри, со што би се зголемила фреквенцијата на возови особено за рутите од Скопје до Тетово, Куманово и Велес. До овие градови да возат регионални „брзи“ возови на многу кратки интервали.

Проблемот во развојот и конкуретноста на железницата е што нема стратегија за оформување на цел систем кој ќе обезбедува брз превоз од едно место до друго, и кога мислам на место не мислам на град, него на буквално место.

Друга работа, ова се поврзува со стратегија на тоа дали ќе поттикнување трајни миграции од другите градови во Скопје, или пак ќе поттикнува дневни миграции до Скопје.

Инаку гледајќи ги новиве возови, очевидно е дека станува збор за регионални возови, односно возови кои дестинацијата ја постигнуваат за 30 минути до максимум 1 час, што всушност е радиусот од Скопје до Велес, Тетово и Куманово.

Ако ги пуштаат овие возови до Битола при услови кои ги имаме денес... Не знам баш колку ќе бидат удобни за патниците.


Za udobnosta mislam deka nema da ima Problem, Makedonija ne e Rusija vo normalni uslovi najodalecenite destinacii treba da se maksimalno 2,5 saati sto mislam deka ne e Problem da se pomine vo eden vakov voz.
Za razvivanje na strategija potrebno e da se ima osnovnoto sredstvo a toa e zeleznicka infrastruktura i vozovi. Ete vozovite se tuka, se rekonstruirat i zeleznickite a se cepka i infrastrukturata. E sega ke vidime kolku MZ imat strucen Kadar ovie dobieni predispozicii soodvetno da gi iskoristat i vrz osnova na niv da izgradat i implementirat strategija.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 27-Oct-2015 at 16:23
Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 27-Oct-2015 at 16:36
Originally posted by FoSsiL

Не не, стратегија се прави пред да се почне со нешто, зашто во спротивно или ќе треба да се прават импровизации или ќе треба да се заменува од корен.


Tocno taka. NO vo Makedonija nema Kadar za razvivanje na takov vid na strategija. Zatoa mora da se soocime so improvizacii. No od druga strana mora da se kaze deka renoviranjeto na zeleznickite stanici, podobruvanje na sostojbata na prugite kako i novite vagoni moze da se okvalifikuva kako strategija koja sepak ne e izrabotena od MZ tuku od vladata. Sto se odnesuva do MZ kako so gledame nemozat da izrabotat edna asalna WEB strana so normalen VOZEN red uste sme na PDF formati taka da jasno e kakvi se kapacitetite tamu.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 27-Oct-2015 at 16:54
А не, со таквата психологија никаде не стигаме. Нема да најде на одобрување од моја страна. Патем не се согласувам дека нема квалитетен кадар, само едноставно поради различни интереси нешто мора да ја сноси сметката, во случајов железницата.

Инаку, секако дека зборам за државна стратегија, која секако ќе вклучува повеќе засегнати страни, и ќе биде отворена за различни предлози и согледувања.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.