Сончев Град |
Post Reply | Page <1 12131415> |
Author | |
Portal
Senior Member Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
Quote Reply #261 Posted: 09-Jun-2015 at 13:14 |
i jas go delam tvoeto mislenje drugar deka sega ke doagaat so kombinja da gledaat placevi po patov, i za nekoja godina kuki a potoa i ogromni betonski zdanija kako sega sto e centralniot del na Vodno...
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #262 Posted: 10-Jun-2015 at 11:04 |
Не знам со сигурност дали ова е теренот за Сончев Град, но така ми изгледа од сликава:
The mountain "Half Vodno" by Dragan Tapshanov, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #263 Posted: 30-Aug-2015 at 10:18 |
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #264 Posted: 30-Aug-2015 at 10:20 |
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #265 Posted: 30-Aug-2015 at 10:21 |
состојба 22.08.2015-та
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #266 Posted: 30-Aug-2015 at 10:23 |
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #267 Posted: 30-Aug-2015 at 11:19 |
валда не планираат да градат куќи на ридот???????премногу е стрмно
|
|
antigona
Groupie Joined: 16-Jan-2012 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #268 Posted: 30-Aug-2015 at 12:47 |
Кој луд кој би живеел во Сончев Град би сакал да го вози овој планински пат секој пат за дома и работа!!!? Замислете па како ќе е навечер или при лоши временски услови... Новиов пат е тотално промашување со кое само се унакази Водно!
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #269 Posted: 30-Aug-2015 at 13:09 |
На првата фотка кракот што слепо завршува... и на тој рид ќе се гради?
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #270 Posted: 30-Aug-2015 at 13:12 |
Па нема некоја разлика помеѓу ова и Горно Нерези, а таму палати еден куп. |
|
Stibera
Senior Member Joined: 20-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 117 |
Quote Reply #271 Posted: 31-Aug-2015 at 11:11 |
Ако не бид еосветлено по патот уште побетер ќе биде да се живее овде и да се вози п омртва темница. |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #272 Posted: 19-Sep-2015 at 03:11 |
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #273 Posted: 01-Nov-2015 at 14:04 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
Spiridon
Groupie Joined: 03-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 70 |
Quote Reply #274 Posted: 04-Nov-2015 at 19:22 |
На ридот се планираат споменици.Едно 30-40 барем. |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #275 Posted: 06-Mar-2016 at 17:27 |
06.03.2016, 16:28 ПРОБИЕНИ 80 ПРОЦЕНТИ ОД ТРАСАТА ЗА НОВАТА ЕЛИТНА НАСЕЛБА Патот до Сончев град готов за шест месеци За шест месеци ќе биде готов патот до Сончев град. Досега 80 отсто од патот се пробиен и асфалтирани, останува да се пробие и изгради делот кој се поврзува со патот што води кон средно Водно. Истовремено, се работи и на изградба и приклучок кон новата населба од страната на Сопиште каде што треба да се изгради кружен тек. Со новиот пат, од Сончев град до центарот на градот ќе се стигнува за десетина минути. "Интензитетот на градежните работи е насочен кон изградба на
потпорниот ѕид на почетната делница на патот од страната на Водно. Во
овој дел се појави свлечиште, па во моментов се гради ѕидот и се
подигнува нивото на патот. Во делот кај Сопиште се врши дислокација на
ПТТ и оптичките кабли за изградба на кружниот тек. На патот, кој е
изведен во должина од 3.100 метри, поставен е прв слој на асфалт, а со
втор завршен слој се асфалтирани 500 метри. Патот ќе биде во должина од
4,4 километри, со две коловозни ленти", велат од Јавното претпријатие за
државни патишта, од чиј буџет за овој проект се издвоени 6,7 милиони
евра. http://daily.mk/skopje/patot-sonchev-grad-gotov-shest-meseci |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #276 Posted: 03-Jul-2016 at 12:14 |
фото: flysky.mk |
|
За сè има вторпат
|
|
Влатко
Senior Member Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 517 |
Quote Reply #277 Posted: 01-Mar-2017 at 11:24 |
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #278 Posted: 01-Mar-2017 at 15:48 |
му е*аа матер на цело водно само за потребите на една шака скотови
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #279 Posted: 01-Mar-2017 at 16:17 |
Каков зафат....секоја ни чест на приоритетите
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #280 Posted: 08-Jan-2018 at 18:14 |
Патот за Сончев Град со месеци готов, но забранет за користење
Патот за елитната населба Сончев Град, поради кој се пресече дел од шумата на Водно, со месеци стои изграден, но блокиран. Не се користи. По него минуваат само велосипедисти, кои ги прескокнуваат поставените барикади и возат по новиот асфалт. Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, за „Макфакс“ објасни дека новиот пат е заглавен во административни процедури поради кои не може да биде пуштен во употреба. Ќе остане така уште некој месец. „Градежните работи за патот се целосно завршени. Направен е и технички прием, но не можеме да го пуштиме во употреба додека не ја усогласиме документацијата со изграденото на терен. Поради големото свлечиште што се појавило, изместена е трасата, а тоа повлекува низа административни измени. Очекувам оваа пролет, до март, да успееме да ја комплетираме документацијата и да го пуштиме за употреба “, вели директорот Китанов. Направена е измена на проектот, која мора да се вметне во сите документи, објаснува директорот. Поради измената, одново биле барани дозволи, одобренија и согласности од низа институции што се дел од проектот за патот кон Сончев Град. „Земјиштето преку Министерството за земјоделство требаше да се пренамени, да се направат измени во просторното планирање, да се добијат согласности за измената од Министерството за животна средина, да се добие ново одобрение за градење и да ја платиме сметката на ЈП ’Паркови и зеленило’ за исечената шума. Очекувам секој момент да ја добиеме пресметката од ова претпријатие и ќе ни остане да го добиеме новото одобрение за градење од Министерството за транспорт и врски за да можеме да го пуштиме патот во употреба. Нема други пречки за тој да почне да се користи“, вели директорот Китанов. Од Јановото претпријатие „Паркови и зеленило“, во чија надлежност е парк-шумата Водно, велат дека за пресметка допрва ќе излезат на терен. Новиот директор Адријан Муча е во тек со проектот и со измените и во контакт со директорот Китанов. „Сега немаме податоци за тоа колку шума е исечена и какви измени се направени. За да направиме пресметка, екипа од кај нас заедно со претставници од државните патишта ќе направи посебен увид по што ќе знаеме за колкава сума се работи“, изјави директорот Муча за „Макфакс“. Свлечиштето е виша сила, нема да се бара одговорност за пробиените рокови Изградбата на патот за Сончев Град почна во јуни 2013 година по низа забелешки и противења на невладините организации за заштита на зеленилото на Водно, кои беа против сечење на шумата за изградба на пат. Министерството за животна средина инсистира на посебна студија за влијанието на новиот пат врз парк-шумата и долго време не даваше согласност за негова изградба. Студијата врз основа на која е издадено одобрението за градење претходната власт никогаш јавно не ја покажа. На почетокот на градежните активности беше најавено дека патот ќе се гради 18 месеци. Изведувач е градежната компанија „Гранит“, која неколкупати се соочи со големи одрони и свлечишта на патот. Бидејќи првиот рок не беше исполнет, претходната влада најавуваше нови рокови, но сите што ги постави се пробиени. Сегашниот директор на Јавното претпријатие за државни патишта вели дека нема да бара одговорност за пробиените рокови. „Се работи за виша сила, свлечиштето не можело да се предвиди. Доцнењето во изградбата и пробиените рокови се должат на тоа и ние нема да бараме одговорност за ненавремено исполнување на обврските“, рече директорот Китанов. За изградбата на патот долг 4,4 километри, според досега објавените податоци, се потрошени 7,7 милиони евра. Патот – услов да почне да се гради Сончев Град Изградбата на патот е услов што државата треба да го исполни за да почне да се гради елитната населба Сончев Град. Земјиштето за оваа населба, лоцирано над патот на влезот во Сопшите, на јавна лицитација на крајот на 2012 година од државата го купи турската компанија „Џеваир холдинг“, која ги изгради четириесеткатниците во Аеродром. Турците купија 835.619 квадратни метри земјиште по цена од 132 денара за квадрат, односно 1,8 милион евра. Во Сончев Град, според договорот, треба да им 600 куќи, училиште, градинка, трговски центри, зелен појас и спортски терени. За изградбата на елитната населба државата се обврза да изгради и канализација и водовод за што веќе се потрошени 9,5 милиони евра. Турците се трета компанија што се обидува да го изгради Сончев Град откако договорите со претходните две беа раскинати. Договорот за продажба на земјиштето од 2006 година склучен по пат на непосредна спогодба со германската „Бихард констракшн интернешнл“ го оспори Антикорупциската комисија оти бил склучен пред избори, а по изборите, Германците се премислија и се повлекоа кога утврдија дека дел од земјиштето ѝ е дадено на користење на винарницата „Сковин“, а при продажбата им било одземено корисничкото право за што тие се жалеа. Вторапат државата го продаде земјиштето на израелската компанија „Индустријал билдинг корпорејшн“ во 2007 година. Од таму се обврзаа да ја изградат населбата најдоцна до 2011 година, но се откажаа во моментот кога утврдија дека парцелата понудена на тендерот е поинаква од онаа на самото место. Тие поднесоа тужба против државата, која во 2011 година спогодбено беше повлечена, а Израелците се повлекоа од проектот. За сомнителната продажба на земјиштето за Сончев Град предмет има специјалното јавно обвинителство, во кој обвинети се поранешниот министер за транспорт и врски, Миле Јанакиески, и уште петмина вработени во Министерството оти ја злоупотребиле службената положба и го прекршиле Законот за јавните набавки. Тие земјиштето за Сончев Град го продале на фирма што не ги исполнувала условите на тендерот. Новиот пат дополнително ќе го блокира влезот на Клиничкиот центар Жителите на Сопиште, 5.656 според последниот попис од 2002 година, со душа чекаат новиот пат да биде пуштен во употреба. По него, наместо најмалку половина час, до центарот на градот ќе стигнуваат за помалку од десет минути. Но, ќе мора да минат по булеварот Мајка Тереза, поранешна Водњанска, кај Клиничкиот центар. Овој булевар и сега, без жителите на Сопиште, е блокиран. Сообраќајните експерти со години предупредуваа дека патот за Сочев Град е невозможна мисија, меѓу другото, и поради метежот кај Клинички. Градските власти велат дека ќе мора да се снаоѓаат со постојната мрежа за регулирање на сообраќајот на овој булевар. „Водњанска нема каде да се шири, просторот е тој што го имаме сега. Нема друго решение, освен сообраќајот да го регулираме со воведување посебни режими. Како ќе се решава ова прашање ќе знаеме кога ќе се пушти во употреба новиот пат. Тогаш ќе можеме да утврдиме какви мерки треба да се преземат за да нема блокада на сообраќајот“, велат од Град Скопје. Од таму нагласуваат дека патот за Сончев Град е надвор од границите на Генерланиот урбанистички план за Скопје и не бил консултиран во ниту една фаза од планирањето на оваа сообраќајница. Маја Илиевска-Пачемска http://makfax.com.mk/daily-news/%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%B2-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D1%81%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%86%D0%B8-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2-%D0%BD%D0%BE/ |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 12131415> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |