|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 1011121314 90> |
| Author | |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#221 Posted: 01-Nov-2008 at 19:57 |
![]() Edited by Cloverstack - 01-Nov-2008 at 20:01 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#222 Posted: 01-Nov-2008 at 20:23 |
|
А некој мисли ли дека главните корисници на градскиот транспорт кај нас е ученици+студенти и ПЕНЗИОНЕРИ! Зарем очекувате бабите кои се враќаат од пазар наполнети со кеси да се пентарат на 2ри спрат? Тогаш што ќе им се нископодни автобуси кога (види ти!) можеле да качат цел спрат!!!
![]() Треба да се осмисли секој детал пред да се впуштиш во ваква огромна инвестиција. И да не забораваме-ова се прави сега и следен пат веројатно за најмалку 20 години. Внимавајте што ќе си посолиме! |
|
![]() |
|
beTon
Senior Member
Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
Quote Reply
#223 Posted: 01-Nov-2008 at 20:34 |
|
па солењето е добра работа како појава, но дали солилото ќе излезе потаман ќе знаеме кога ќе го пробаме сирењето. бабите и дедовците нормално е дека ќе бидат доле и секој ќе ослободи место кога ќе ги види дека стојат, во тоа не се сомневам, а горе е нормално да се пентарат младите и оние што одат на подолга релација, но дека од 130 патници 100 ќе бидат пензионери тоа тешко! враќање нема потреба ни да има доколку не се штеди на квалитет, спорно е само дали под квалитет се разбира само моторот или и каросеријата?! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#224 Posted: 01-Nov-2008 at 20:43 |
|
Аха, малдите горе. Официалните лица на ЈСП излегоа во јавноста со стравувањето дека младите невоспитани македонци ќе го демолираат вториот кат. Дури и безбедноста на возилото е загрозена ако се пренатовари и клати. Неможеме ние да си купиме сирење за 200 милиони евра без да го пробаме, та ако не ни се свиѓа да го фрлиме. Апсурд! Второ, намената на градските автобуси е да се проточни. Во преполн автобус седам на вториот кат и ми требаат 5 минути само да се добуткам до една од вратите долу.
Ако е толку добар концептот двокатниците да се рбет на градскиот транспорт, можеш да ми посочиш ЕДЕН европски град каде што ги има (во целост или барем мнозинство)? Поздрав! |
|
![]() |
|
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#225 Posted: 01-Nov-2008 at 21:11 |
|
Трошиме време кога дискутираме на вакви апсолвирани теми! И зошто воопшто ни е потребно да се споредуваме со другите европски градови и да ги земаме нив како пример? Сосема е доволен еден поглед врз нашите улици и надвозници за да укапираме дека двокатни автобуси не соодветствуваат на град како Скопје. Не постои по исплатливо и попаметно решение од нискподни автобуси како Мерцедесите кои беа пуштени на тест возење - се друго и бегање од реалноста и комплицирање едноставни работи.
|
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#226 Posted: 01-Nov-2008 at 21:25 |
|
АЈ АГРИ УИТ ЈУ, Ла Линеа!
|
|
![]() |
|
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#227 Posted: 01-Nov-2008 at 21:30 |
Мило ми е што се согласуваш ! Но, дали има воопшто некој на форумов што не се согласува, односно, дали постои некој што ја поддржува владината одлука за двокатните автобуси? Дали е можно такво нешто да ми промакнало? |
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#228 Posted: 01-Nov-2008 at 21:53 |
Не си ја барај бељата... Ако толку те интересира пролистај наназад, ќе видиш... ќе видиш што ќе видиш. |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#229 Posted: 02-Nov-2008 at 01:31 |
|
Ќе видиме дополнително кој ќе се офајди од купувањето на двокатни автобуси! А форумашите од другите градови се во право, зошто сите двокатни автобуси да ги добие Скопје, зарем другите градови не плаќаат данок? Што правиме со Охрид, Битола, Прилеп, Штип, Тетово? Треба да се има рамноправен однос, иако сметам дека двокатните автобуси ќе бидат најголемо промажување во транспортот во овие години на независност, а можеби и пред тоа!
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#230 Posted: 03-Nov-2008 at 00:08 |
|
Текстот е поопсежно истражување какво што поретко читаме, па затоа нема да го кастрам од веќе слушнати работи.
Edited by lslcrew - 03-Nov-2008 at 00:10 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#231 Posted: 03-Nov-2008 at 00:10 |
![]() Текстот го читав прееска и како за промена е нешто различно што доаѓа од сувопарните и паушални информации кои ги добиваме од медиумите. Браво за Дневник. Има една споредбена табела која ја нема во електронсково издание на весников така да ако некој има Дневник при рака вечер или утре нека се обиде да ја прекуца, малечка е но корисна. |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#232 Posted: 03-Nov-2008 at 01:58 |
|
Конечно еден вистински посеопфатен и посериозен обид да се разобличи работава, барем во делот на негативностите на двокатните.
А зошто владава се фатила како слеп за стап за двокатни, тој одговор можеби ќе го даде тендерот. Ако има и најмала дамка, се ќе стане јасно како ден! Туку една работа дури сега ми упадна во очи - што мајка бара министер за евроинтеграции - Боцевски (кого по инерција рефлексно го гледав како портпарол па не ми беше чудно) да ни ги воведува автобусиве??? Ова е дел од нашите евроинтеграции ли??? ![]() Инаку не можам а да не добијам впечаток дека одреден професор и се умилкува на владејачката гарнитура... Веројатно не е единствен, па затоа една ваква промашена и безмозочна иницијатива и дотурка толку далеку. Во секој случај, стално кога ќе прочитам по нешто за двокатниве, мене ме фаќа некоја мачнина! ![]() Edited by Cloverstack - 03-Nov-2008 at 14:46 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#233 Posted: 03-Nov-2008 at 15:53 |
|
100% има некоја далавера со тендерот.
Не е џабе ова настојување на владата,не изнесуваат никаков аргумент во нивна полза и пак си ја тераат работата.
|
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#234 Posted: 03-Nov-2008 at 16:23 |
|
И јас мислам така, проработил добриот стар македонски инает
!
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#235 Posted: 03-Nov-2008 at 16:34 |
|
Дали е обичен примитивен инает, или класична матна зделка, ќе покаже тендерската постапка.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#236 Posted: 03-Nov-2008 at 22:45 |
|
Еве уште еден убав тип на нископодни единечни автобуси (некои новинари изедначуваат нископодни со еднокатни
). Чешко производство, марка ТЕДОМ. Единствено што можам да најдам е дека тежат 18 тони, должина е 12 метри, висина 3 а ширина 2.55 метри. Ги има во две верзии, на нафта и на гас. Користат мотор со стандард ЕУРО 4. Не пишува цена но би требало да е доста пониска од мерцедес Цитарго или Конекто. А капацитетот им е сличен. Еве еден таков во Софија:![]() |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#237 Posted: 03-Nov-2008 at 23:09 |
Андреј, не е само ТЕДОМ има мал милион марки кои сосема добро би ја завршиле работата почнувајќи од нашиот САНОС. Значи воопшто не би се врзувал за Цитаро и дефинитивно би идел со уште поевтина варијанта. Со овој буџет кој ќе се потроши и со некој поевтин бренд може комплетно во еден здив да се обнови возниот парк на ЈСП (иако како што и самиот кажа автобусите набавени пред 10на години уште го немаат кажано своето). |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#238 Posted: 03-Nov-2008 at 23:21 |
|
Не не, јас сум стриктно против САНОС, едноставно квалитетот им е под секоја критика. После само една година од нивното воведување (1998) почнаа да шкрипат кочниците, никаква амортизација, како да влече некој дел по земјата, накривени итн. За нископодност, климатизација и други поволности збор не станува. Веројатно дел од проблемот е и во нередовниот (или никаков) сервис од страна на ЈСП, но и во Белград не се задоволни од пратката на САНОС (автобуси од пред 2-3 години). Поддржувам Made in Macedonia, но не и во овој случај. Ефтини а добри се унгарски Икарус или турски Отојол. И куп други де како што кажа.
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#239 Posted: 03-Nov-2008 at 23:26 |
|
@ Andrej
Сум видел на ТВ фаци од тие здруженијата на приватни превозници во Белград како даваат највисоки оценки за автобусите на Санос. Једино ако не било у режија на Распашковски... ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#240 Posted: 03-Nov-2008 at 23:35 |
|
Ти Cloverstack си задоволен од квалитетот на тие модели на САНОС? Зашто јас не сум никако, има многу подобри варианти. Ако излезе САНОС со добар модел само будала би го отфрлил. И мое лично набљудување е дека автобусите на ГСП Београд (спрски ИкарБус-и) се неколку пати подобри од нашиве САНОС-и во рацете на Браќа Карич и други приватници. Плус уште едно нешто во врска со владиниот тендер. Што им значи НАДВОРЕШЕН ДИЗАЈН ОД 60тите ГОДИНИ ???
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1011121314 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |