build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 10-Mar-2016 at 19:57
Uste da ja zacistea malku stanicata.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 11-Mar-2016 at 02:23
BOJAN, не ти го сфаќам чудењето и тонот за возниот ред, ко небаре е крај на светот. Нормално и пожелно е да е така темпирано, со оглед на тоа дека тој воз откако ќе стигне во Битола, треба во 5:18 да тргне назад за Скопје!

Многу е едноставно:

541: СКОПЈЕ 17:10 - БИТОЛА 19:51
940: БИТОЛА 20:50 - СКОПЈЕ 23:39
941: СКОПЈЕ 01:40 - БИТОЛА 04:30
540: БИТОЛА 05:18 - СКОПЈЕ 08:02

Значи таа една гарнитура ќе оперира 4 ротации. Вака работи авиобизнисот од памтивек, вака треба да работи и железницата за максимално искористување на ресурсите. Во спротивен случај, еден воз би стоел неискористен во Битола до следното поаѓање (и така ќе мора да се впрегнат два воза).

Евентуално да се помести поаѓањето на 941 за Битола во 00:30, но веројатно ова 01:40 е истемпирано за да им одговара на луѓето кои се симнуваат во Велес, а работат до подоцна во Скопје.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 11-Mar-2016 at 07:48
Сакав да искоментирам - небаре Бојан нема излезено од МК ама ај викам пак да не бидам погрешно сватен, па во сите земји од западна Европа нормална пракса е за возови со доцно(после полноќ) поаѓање и пристигнување......, ама тоа е .
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 11-Mar-2016 at 10:49
Originally posted by Obedineta Makedonija

Сакав да искоментирам - небаре Бојан нема излезено од МК ама ај викам пак да не бидам погрешно сватен, па во сите земји од западна Европа нормална пракса е за возови со доцно(после полноќ) поаѓање и пристигнување......, ама тоа е .


Ајде да не се правиме наудрени, секој нормален човек би направил ваков возен ред, со ист број на гарнитури:

Скопје 17:10 - Битола 19:51
Битола 5:18 - Скопје 8:02
Скопје 9:30 - Битола 12:11
Битола 13:11 - Скопје 16:01
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 11-Mar-2016 at 11:47
Во Германија регионален воз кој сообраќа на линија од некој си 4 саати. Доаѓа на станица во нешто и 54 минути и тргнува наредниот саат во 9 минути значи на станица е само 15 минути. Зошто нашите возови стојат по еден саат и повеќе како што предвидел БОЈАН? Според мене со помало чекање еден воз може слободно да направи 3 тури.

Еве пример

Скопје 4:00 - Битола 6:45
Битола 7:00 – Скопје 9:45
Скопје 10:30 -Битола 13:15
Битола 13:30- Скопје 16:15
Скопје 17:00-Битола 19:45
Битола 20:00- Скопје 22:45
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 11-Mar-2016 at 12:05
Originally posted by kultuzin

Во Германија регионален воз кој сообраќа на линија од некој си 4 саати. Доаѓа на станица во нешто и 54 минути и тргнува наредниот саат во 9 минути значи на станица е само 15 минути. Зошто нашите возови стојат по еден саат и повеќе како што предвидел БОЈАН? Според мене со помало чекање еден воз може слободно да направи 3 тури.

Еве пример

Скопје 4:00 - Битола 6:45
Битола 7:00 – Скопје 9:45
Скопје 10:30 -Битола 13:15
Битола 13:30- Скопје 16:15
Скопје 17:00-Битола 19:45
Битола 20:00- Скопје 22:45
За 3 тури дневно треба побарувачка, што моментално кај нас ја нема. Не одат возовите на вода сепак. Освен тоа, за твојот распоред претпоставуваш секоја е трите тури да биде експресна по 2ч 45мин, што повторно не е реално. Тој воз е единственото превозно средство на луѓе од некои села, особено околу Богомила и Црнилиште.

Се сложувам со Бојан, неговиот распоред е пологичен од тој на МЖ. Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола, наместо да биде во Скопје преку ден. И онака оваа гарнитура е dedicated за Битола, колку што сум информиран.

Edited by Navigator - 11-Mar-2016 at 12:06
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 11-Mar-2016 at 12:28
Kultuzin, има два проблеми тука. За возовите да можат да поаѓаат назад по нивното пристигнување на крајната дестинација е потребна ИНФРАСТРУКТУРА. Како што пишав погоре, ако редовно се возиш со воз меѓу Скопје и Битола знаеш дека во просек истиот касни 10-15 минути. Значи, ако се си е регуларно и не се јават проблеми на патот (ограничувања на брзина на пруга, расипана сигнализација, вкрстување на возови, повеќе патници при качување и симнување итн.), возот си касни 15 минути.

Тоа значи дека ние ќе го земеме германскиот пример во оној момент кога ќе си ја средиме железничката инфраструктура. Примерот за возен ред што го дадов погоре е таков за да има барем еден час меѓу пристигнувањето од Битола и враќањето на гарнитурата назад.

Неколку прашања за на крај, кои можат да решат дел од нашите дилеми за возниот ред:

1. Колку литри гориво троши новиот кинески воз на релацијата Скопје-Битола-Скопје?
2. Колку литри гориво трошат старите моторни гарнитури „Шпанец“ на релацијата Скопје-Битола-Скопје?
3. Колку литри гориво троши класична гарнитура (локомотива „Кенеди“ со патнички вагони) на релација Скопје-Битола-Скопје?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 11-Mar-2016 at 12:41
Тоа што јас го пишав не се однесува на моменталната состојба. Туку цел кон која треба да се стремиме. Еве Бојан и Навигатор ги кажавте проблемите зошто тоа не е можно. Па нека повелат надлежните нека работат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 11-Mar-2016 at 18:33
... Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола,....

Мало појаснувања; до сега на секое „преспиванје“ се појавуваше по еден нов графит, оштетување или снемување на бакарен кабел.

Се додека не се огради а се планира, новите гарнитури нема да преспиваат во Битола.

П.С. Во транзиционото време некој железничкото депото кое е подоле го продал, дал, изнајмил на некојси авто сервис - работилница, па истото МЖ Транспорт неможе да го користи како депо, него мора да стои на ветрометрина.

Па сами заклучето што да се жртвува !!!???
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 11-Mar-2016 at 19:00
Да не треба дискусијава да се префрли во Возен ред?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 11-Mar-2016 at 21:23
Имаше една студија, истражување на Техничкиот Факултет во Битола конкретно за оваа линија.Според неа, податоците од ДЗС и МЖ, линијата најчесто ја користат патници од градските средини.Сосема логично ако имаме во предвид бројот на население во Бт, Пп, Ве, Ск споредбено со Богомила, Мартолци или Лознани.
Секако, не сум на мислење за укинување на стандардните патнички со постојка во секое населено место, ама логично е форсирање нешто во стилот на Пелагонија Експрес (кој патем е со застанување во Богомила и Чашка мислам).
Веќе е компаративна предност 2:40 спрема минимумот од 3:15 за автобус Бт-Ск и обратно, истата предност од 30 мин. е и за Прилеп.Комоцијата во патувањето е исто така плус.
Значи напротив, потребни се повеќе опции и стратегија (инфраструктурно и маркетингшки) за преземање на дел од пазарот.
Ако се 4 Дизел гарнитури, две нека одат зза Пелагонија Експрес и по една за Кичево и Кочани.
Шпанците нека си продолжат како патничка верзија како и досега.

Патем, Велес - Скопје можат да. Ја продолжат до Волково, со можност ако е изводливо постојка кај Визбегово и Бардовци.

Edited by Тркало - 11-Mar-2016 at 21:30
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 11-Mar-2016 at 22:27
Originally posted by Тркало

Патем, Велес - Скопје можат да. Ја продолжат до Волково, со можност ако е изводливо постојка кај Визбегово и Бардовци.


Да, идејата за приградска железница, која нашите власти не ја ни сонуваат изгледа.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 12-Mar-2016 at 01:08
Originally posted by BOJAN


Ајде да не се правиме наудрени, секој нормален човек би направил ваков возен ред, со ист број на гарнитури:

Скопје 17:10 - Битола 19:51
Битола 5:18 - Скопје 8:02
Скопје 9:30 - Битола 12:11
Битола 13:11 - Скопје 16:01



19:51-05:18 возот е во Битола, значи преноќева во Битола.

Originally posted by Navigator

Се сложувам со Бојан, неговиот распоред е пологичен од тој на МЖ. Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола, наместо да биде во Скопје преку ден. И онака оваа гарнитура е dedicated за Битола, колку што сум информиран.


Како што знаеш, треба возот да се исчисти, да се наполни со гориво, да преспијат машиновозачите (ова не знам како им е регулирано, многумина се од некои села и не ни живеат по градовите), и ред други работи. Битола нема никаква инфраструктура за ова, а во тие 60-тина минути кои предвидуваш возот да ги поминува во Скопје, не верувам дека има време да се постигне сето тоа.

Моја евентуална модификација (со домашна станица Скопје) би била:


Скопје 00:00 - Битола 02:51 (midnight express)
Битола 04:46 - Скопје 07:30

-----
Може да вози до Кочани, Кичево, или било каде.
-----

Скопје 17:00 - Битола 19:41
Битола 20:20 - Скопје 23:11
Скопје 00:00 - Битола 02:51 (midnight express)

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 14-Mar-2016 at 10:27
Originally posted by Vladimir P

... Нема никаква штета ако возот "преспие" во Битола,....

Мало појаснувања; до сега на секое „преспиванје“ се појавуваше по еден нов графит, оштетување или снемување на бакарен кабел.

Се додека не се огради а се планира, новите гарнитури нема да преспиваат во Битола.

П.С. Во транзиционото време некој железничкото депото кое е подоле го продал, дал, изнајмил на некојси авто сервис - работилница, па истото МЖ Транспорт неможе да го користи како депо, него мора да стои на ветрометрина.

Па сами заклучето што да се жртвува !!!???
Не знаев за ова. Мислев дека МЖ има депо на располагање во Битола.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 14-Mar-2016 at 11:06
Моите инсајдерски информации говорат дека дизел моторната гарнитура ќе ги нема проблемите на постоечките возови со прегревање/застој на возовите на секцијата Велес-Прилеп.

Еден мотор од кинезот има околу 600 коњски сили, а гарнитурата се состои од два мотори. За споредба, „Шпанецот“ има 260 коњски сили по мотор. Искачувањето од Велес кон Прилеп можело комотно да се совлада и со само еден мотор.

Е сега останува да се пресмета колкава би била потрошувачката на гориво, која сигурно не би била помала од „Шпанецот“, но дефинитивно помала од дизел локомотивите.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 16-Mar-2016 at 09:16
ПОЧНА ДА СООБРАЌА И НОВИОТ ДИЗЕЛ КИНЕСКИ ВОЗ

Новиот кинески патнички воз почна да сообраќа во редовниот железнички сообраќај. Од вчера попладне сообраќа на релацијата Скопје - Битола и обратно. Така, популарниот „Пелагонија експрес“ по неколкумесечен застој повторно вози по македонските пруги. Новата дизел моторна гарнитура нуди современи, модерни и квалитетни услуги за патниците.

„Станува збор за супер модерна кинеска дизел моторна гарнитура со 120 места за седење. Одлично ја искачува делницата кон Богомила, каде другите возови имаа проблеми поради угорнината. Оваа гарнитура е идентична како и електричната која сообраќа на релација Скопје - Велес и обратно, само што за движење користи гориво наместо електрична енергија“, велат од ЈП Македонски Железници Транспорт.

Возот сообраќа како деловен со доплата и не сопира на секоја станица, туку само на поголемите, Велес, Чашка, Богомила и Прилеп. Така, патувањето од Скопје до Битола трае 2 часа и 40 минути, многу помалку отколку со автобус. „Пелагонија експрес“ трнува од Скопје во 17,10, а во Битола стигнува во 19,50часот. Наутро од Битола за Скопје тргнува во 5,18, а стигнува во 8 часот. Првите патници кои се возеа со новата кинеска дизел моторна гарнитура до Битола беа задоволни.

„Супер е во возот, чисто, брзо, немам забелешки. Добро е што пуштија и нов воз така што можеме до Скопје за секоја пригода и потреба. Конечно добивме одлични услови за патување“, рече помлада битолчанка, на кратката пауза додека возот стоеше на железничката станица во Велес.

Ова е втор од новите патнички возови кои Владата ги набави од Кина и сообраќаат по македонските пруги од почетокот на годинава. Деновиве стигна и третата, откако ќе биде тестирана, се најавува да вози на релацијата од Скопје до Кичево и до Кочани.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=6979429F28777646ADEE1ACA038C5E8B
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 16-Mar-2016 at 11:16
За да бидат било каква конкуренција на автобускиот превоз, сметам дека новите возови кон Кичево и Кочани би требало да бидат брзи по категорија, односно да не застануваат на железничките стојалишта. Колку што сум патувал кон Кичево со воз, брз воз би можел да застанува единствено на железничките станици: Скопје-Север, Ѓорче Петров, Радуша, Јегуновце, Тетово, Гостивар, Падалиште, Зајас и Кичево.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 16-Mar-2016 at 12:32
Јас никогаш не сум патувал со воз, но доколку досегашните возови застанувале на секоја помала локална станица и во секое село, тогаш навистина автобусите се подобро решение за тоа, на крајот на краиштата, во Скопје градските автобуси се експлоатираат на таков начин.
 
Во мала држава не се потребни возови за да застануваат во секое наредно село, за тоа автобусите се доволни.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 16-Mar-2016 at 13:05


Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 16-Mar-2016 at 13:16
Originally posted by ehrlich



Заборавате дека за многу од овие села не сообраќаат никакви автобуси.


Да си жив и здрав - се заборавија со барањата небаре македонски железници е TrenItalia
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.