build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 143144145146147 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2881 Posted: 17-Mar-2016 at 15:14
Епа, само еден аеродром е во Хамбург. Добро, технички два, ама вториот си е целосно наменет за Ербас.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2882 Posted: 17-Mar-2016 at 16:35
Уште подобро...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2883 Posted: 17-Mar-2016 at 20:37
Има ли некаква најава за враќање на директниот лет од Скопје до Сараево. Штета е да не постои никаква врска со третиот по големина главен град од поранешна Југославија, кога постои интерес за вакво нешто. Огромен број граѓани од бошњачка националност гравитираат кон Сараево.

Постов доаѓа од моето моментално искуство. Од Скопје до Сараево со авион се патува преку 10 саати, без разлика каде ќе го направиш трансферот и со која авио компанија патуваш. Разбирам да нема лет до Букурешт или до Будимпешта, ама да се мрцвариш за некои дестинации за кои постои интерес...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2884 Posted: 17-Mar-2016 at 20:54
Originally posted by BOJAN

Има ли некаква најава за враќање на директниот лет од Скопје до Сараево. Штета е да не постои никаква врска со третиот по големина главен град од поранешна Југославија, кога постои интерес за вакво нешто. Огромен број граѓани од бошњачка националност гравитираат кон Сараево.

Постов доаѓа од моето моментално искуство. Од Скопје до Сараево со авион се патува преку 10 саати, без разлика каде ќе го направиш трансферот и со која авио компанија патуваш. Разбирам да нема лет до Букурешт или до Будимпешта, ама да се мрцвариш за некои дестинации за кои постои интерес...


Во Догледно време не постои надеж за таква линија....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2885 Posted: 22-Mar-2016 at 07:51
Berlin-Skopje: na prviot let imalo 169 patnici




Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #2886 Posted: 22-Mar-2016 at 08:08
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by BOJAN

Има ли некаква најава за враќање на директниот лет од Скопје до Сараево. Штета е да не постои никаква врска со третиот по големина главен град од поранешна Југославија, кога постои интерес за вакво нешто. Огромен број граѓани од бошњачка националност гравитираат кон Сараево.

Постов доаѓа од моето моментално искуство. Од Скопје до Сараево со авион се патува преку 10 саати, без разлика каде ќе го направиш трансферот и со која авио компанија патуваш. Разбирам да нема лет до Букурешт или до Будимпешта, ама да се мрцвариш за некои дестинации за кои постои интерес...


Во Догледно време не постои надеж за таква линија....


BTW, Скопје е третиот по големина главен град во ех-ју
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #2887 Posted: 22-Mar-2016 at 10:56
Мислам дека поприоритетен лет е Скопје-Љубљана или Охрид-Марибор со оглед на огромниот број на наши студенти и млади кои веќе се иселени таму.
Инаку да, за поврзување со која и да е било екс-Ју република ќе има доволно патници.
И да Скопје е трет најголем.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2888 Posted: 22-Mar-2016 at 13:10
Originally posted by stratus

Мислам дека поприоритетен лет е Скопје-Љубљана или Охрид-Марибор со оглед на огромниот број на наши студенти и млади кои веќе се иселени таму.
Инаку да, за поврзување со која и да е било екс-Ју република ќе има доволно патници.
И да Скопје е трет најголем.



Скопје-Љубљана со Адриа постои од многу одамна......секој ден
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2889 Posted: 22-Mar-2016 at 16:14
Мислам дека полека се достига балонот пред пукање на Скопски аеродром, по овие летови очекувам стагнација и веќе пад од идна година. Но тоа не значи дека новите летови нема да бидат исполнети знаеме дека на некој начин овие три нови лета се и своевидна замена за други откажувања на веќе постоечки летови од Скопје.

Originally posted by stratus

Мислам дека поприоритетен лет е Скопје-Љубљана или Охрид-Марибор со оглед на огромниот број на наши студенти и млади кои веќе се иселени таму.
Инаку да, за поврзување со која и да е било екс-Ју република ќе има доволно патници.
И да Скопје е трет најголем.


Не е Скопје трет и никогаш нема да биде. И да се престигне Приштина оваа или следната година, Дубровник и Сплит не можат да се достигнат никогаш. Во Сплит ќе се гради нов мега терминал, и Загреб кој е втор најголем со новиот терминал од идна година веќе сериозно ќе се одвои од сите останати. Исто така тука е и влегувањето на Хрватска во Шенген што ќе го турне авиосообраќајот сигурен сум уште повисоко.

Edited by one1 - 22-Mar-2016 at 16:18
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #2890 Posted: 22-Mar-2016 at 16:35
Мешаш баби и жаби. Зборевме за големина на главен град во екс - ју а не за капацитет на аеродром

Edited by vladegf - 22-Mar-2016 at 16:37
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2891 Posted: 22-Mar-2016 at 19:25

Тоа е веќе друга тематика и да е факт што фајде кога многу "помали" градови како Љубљана, Марибор, Подгорица, Нови Сад, Сплит се далеку испред Скопје во секој поглед а верувам и Сараево во одреден дел е доста понапред.
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #2892 Posted: 22-Mar-2016 at 20:00
Море one1 те читам и стануваш ко King само од „другата“ страна
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #2893 Posted: 22-Mar-2016 at 23:20
Originally posted by stratus

Море one1 те читам и стануваш ко King само од „другата“ страна


Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2894 Posted: 22-Mar-2016 at 23:42
Океј тоа е твое мислење, но македонската реалност "мене ми е поголем од тебе" не држи вода во овој случај, бидејќи многу помали екс-ју градови од Скопје делумно и главни градови се далеку испред Скопје во секој поглед.
А ако веќе го споредуваме Скопје со други главни градови и неговиот соодветен буџет споредбата е со два главни града - Тирана и Кишињев. Какви држави и такви главни градови

Edited by one1 - 22-Mar-2016 at 23:47
Плав, не црвен.
Масон, не комунист.
Критичар, не поттрчко.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2895 Posted: 22-Mar-2016 at 23:57
Originally posted by vladegf

Originally posted by stratus

Море one1 те читам и стануваш ко King само од „другата“ страна




Дечкото изгледа има агенда.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #2896 Posted: 23-Mar-2016 at 01:45
Многу тука имаат агенда, ама ај...   
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2897 Posted: 23-Mar-2016 at 09:45
Originally posted by one1

Мислам дека полека се достига балонот пред пукање на Скопски аеродром, по овие летови очекувам стагнација и веќе пад од идна година. Но тоа не значи дека новите летови нема да бидат исполнети знаеме дека на некој начин овие три нови лета се и своевидна замена за други откажувања на веќе постоечки летови од Скопје.


Ќути среќа па се најдоа луѓе што веруваат во себе и во овој пазар. Не ми е непознат ваков скептицизам - повеќето луѓе тежнеат да го лимитираат ризикот во недостиг на знаење и способност. Еве дел од еден мој пост на exyu пред некој ден:

The development of thought on underestimating Skopje:

Until 2010: There is no traffic history. No proof this market will work at all.
2011: They are launching London? It will never work, they need visas to travel to the UK.
2012-now: Ha, they're basing an aircraft. They will leave as soon as the subsidies are over.
2014: A 2nd aircraft? For sure it can't be as good as the first one. Look at the destinations, they are all gaestarbeiters. They are running out of ideas.
2015: A 3rd aircraft? They can't go on growing by 20% indefinitely.
2016: FR negotiating basing an aircraft? It's just to go after Wizz. The two can't coexist. SKP is an inflated baloon.

And the beat goes on..

Thank God *somebody* believed in this market and business model and put their heart and brains giving it all they got. Otherwise it would have never happened. Naysayers like the above are pervasive, both on this blog and in Wizz.


Edited by Tranquilis - 23-Mar-2016 at 09:53
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2898 Posted: 23-Mar-2016 at 11:22


Знаев дека си ти, не дека беше тешко да се претпостави.

Секоја чест на трпението да ги објаснуваш очигледните работи на луѓе кои не сакаат да ги видат и кога им се пред нос.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #2899 Posted: 23-Mar-2016 at 12:25
Hahaha ,predobar post!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2900 Posted: 23-Mar-2016 at 13:12
Originally posted by pbanks

Знаев дека си ти, не дека беше тешко да се претпостави. Секоја чест на трпението да ги објаснуваш очигледните работи на луѓе кои не сакаат да ги видат и кога им се пред нос.



Низ постот секако провејува 'Suck it, hataz!'
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 143144145146147 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.707 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.