build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 06-Nov-2008 at 16:08
Cloverstack, а зошто трамвајот во Ѓорче Петров да не поминува по улицата покрај сегашното депо на ЈСП и да продолжи по улицата што оди паралелно со главната улица во Ѓорче Петров. Не знам како е именувана, но оваа улица има по две ленти од двете страна, има многу малку сообраќај на неа и денес се користи пред се за непрописно паркирање!!! Во овој случај трамвајот би одел до населбата Дексион, би вртел по патот кон Кондово би излегувал на последна 5-ка и пак би се враќал по истата улица назад.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 06-Nov-2008 at 16:29


Ул. 4 Јули

Но таа улица има 4 ленти само до вкрстувањето со ул. Арсениј Јовков, а понатаму е обично маалско уличе кое не ни има можност да се проширува со оглед на поставеноста на објектите околу.
Друга работа е што физиономијата на тој дел од градот е таква што булеварот Ѓорче Петров е центар на активноста во тој реон, па и трасата би била поатрактивна доколку би се движела по таа оска.
Сепак не викам дека не може да се реши поинаку, на пример со некои елементи од ова што го кажуваш... Зборот прееска ми беше дека во иднина со изградба на Јужен Булевар и бул. Црна Гора, речиси целиот транзит (па и други видови сообраќај) ќе ги „снема“ од булеварот Ѓорче Петров, па тој иако е 2х2 без можност за проширување, сепак ќе може да се справи со ЛРТ траса.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 08-Nov-2008 at 19:53
Во тој случај трамвајот нека оди по главниот булевар, а 4 јули нека се догради веќе еднаш, па така оваа улица да биде алтернатива на возачите низ Ѓорче ПетровBig%20smile.
Back to Top
Jas Licno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Nov-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Jas Licno Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 09-Nov-2008 at 20:56
Здраво на сите.

Добив едно барање од "Pero Bravarot" за да Ви пренесам едно искуство.
Неговото прашање беше дали имам некое искуство со фирмите кои конкурираа на тендерот за проектирање на трамвајската линија. Да, имам со некои од нив. Еве го цитатот на мојот одговор кој му го испратив на "Pero Bravarot"

Имам "мало" искуство со IDOM ENGINEERING. Моментално тие проектираат "во од" еден енергетски објект во Македонија, каде што една странска фирма е изведувач на работите (читај: наша фирма е подизведувач за градежните работи). Бидејќи да работам за странската фирма на едно од раководните работни места, ја вршам "во од" и ревизијата на проектите кои пристигаат од IDOM.
Воглавно, цртежите се со толку многу грешки, да вообичаено им треба 5-6 пеглања (читај 5-6 пати корекции и дописи) како би заличиле на "нешто по кое би можело да се гради".
Дури на три пати ми се случи да добијам цртежи со ознака на ревизија "B" или "C" а да не е искорегирано ништо освен насловот на цртежот (а десетината суштествени забелешки од ревизијата "A" не се отстранети).
Мене ми изгледа дека се многу заглавени со работа и дека едноставно не се во состојба да одговорат на обемот на работа; пред се на кратките рокови.
Но воопшто не ги жалам, бидејќи да јас не ги терав да го потпишат договорот со толку кратки рокови и да ги прифатат пеналите кои произлегуваат од нив.
Со тек на време работата драстично се подобри, откако проектантите дирекно ги нападнав со неколкукратна преписка со нивната дирекција, а на тема: Вие сте несериозни, ќе ги применам пеналите итн.
Сега цртежите стигаат со многу подобар квалитет, многу се подобро обмислени и имаат помалку грешки и недоречености.

Но, сепак имаат грешки и покрај нивната внатрешна ревизија.

Сега, замисли на што ќе личи проектот за трамвајот, бидејќи да од повеќегодишната пракса знам дека во градот нема никој ни да ги погледне. Ќе ги разгледаат само ревидентите (го знам капацитетот на луѓето кои ја вршат ревизијата за градот) и ќе дадат мислење дека "проектот е мошне добро, квалитетно и уредно изработен и дека немаат никакви суштествени забелешки". По приемот на проектот, а бидејќи да нема доволно пари, трасата нема веднаш да се гради.
Е, ај' после, ако си мангуп, земи да jа изведуваш трасата.
Проектантот си ја завршил работата и си ги наплатил парите. Чао.
Ти си потпишал договор за изведба, а не можеш да изведуваш бидејќи да:
1. Некој од тоа проектантите заборавил дека тука имало подземна траса (канализација, енергетски кабел ... не е битно што), па треба прво линијата да ја дислоцираш (читај: водовод се изместува за максимум два дена, па не знам каков да е, ама канализација за 8 дена).
2. Во проектот ти е наведено дека типот на капаците за сливниците ќе ги избере добавувачот (божеее, пазиии, во Шпанија се купуваат по стандард, а кај нас ги бира добавувачот),
3, Мајсторе, а бе онде на ќошено од куќата координатите не одговараат, шините ќе му отидат на газдата во дневна соба,
4. Итн.

Оди па гради.

Па знаат ли луѓево колку коштаат 60 часа чекање на машина?

Таа работа се зема со обмислена намалена вкупна пресметка и намалена крајна сума (најевтин понудувач), ама со вииисоки саатнини на чекање на механизацијата и луѓето, а кои нашиве комисии не ги есапат многу (уосталом ако Светска Банка и EBRD работат по таму некои нивни правила во кои голема тежина имаат додатните единечни цени и саатнини, па мораме ли и ние да работиме така?). Ајде бе, ќе се мачиме да ги пресметуваме табелите за единечни цени на чекање и за употреба на машини, кога чо'екот е најефтин!!!

И, после, трамвајот бил скап. Ајде де.

Поздрав.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 09-Nov-2008 at 21:33

Добредојде JL

најверојатно како провокација требало да оди постот на pbanks за дискутабилноста на проектантите, но сега имаме друга екипа за проектот ангажирано...

Градските власти за дваесетина дена ќе потпишат договор за изработка на проект за трамвајски сообраќај во Скопје. Завчера во Градот беа отворени пристигнатите понуди за најповолен понудувач за изработка на основен проект за трамвајски систем и пруга во Град Скопје. На тендерот, како што информираат од Градот, пристигнале четири понуди. Првата од фирмата Planungsburo - Dreker од Ботроп, Германија, втората од VCE Consult ZT од Виена, Австрија, третата од Idom Ingenieria y Conslutoria S.A. од Билбао, Шпанија, и последната е од група понудувачи „Мак 2000“, Скопје, Македонија, Dott.ing. Giancarlo Bono Dolzago, Италија, Axioma Design – Leko, Италија и Project Building of transport Systems, Софија, Бугарија.

Дневник - 17.09.2008

но мислам дека горекажаното ќе важи и за кој било проектант од спомнативе, а уште повеќе за веќе избраниот проектантски тим...



Edited by beTon - 09-Nov-2008 at 21:35
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 10-Nov-2008 at 18:55
@ Jas Licno

Добредојде и фала за твоето опсежно видување за тоа како се одвиваат работите во пракса. Се надевам ќе има што да кажеш и за други теми.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 12-Nov-2008 at 13:14
Добредојде и од менеCheers!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 12-Nov-2008 at 22:35
Мене искрено најмногу ми е жал што нема да се изгради тунелот под плоштад. Тука можевме да добиеме една подземна станица и воопшто да не се кочи сообраќајот на Рекорд. Јас само не знам кои мозоци смислија ЛРТ да иде на рекорд
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 13-Nov-2008 at 11:59
Нема теорија да оди на Рекорд, освен доколку таа улица ја претворат зона забранета за автомобили! Едноставно не е изводливо.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 20-Nov-2008 at 12:07
Еве нешто интересантно од нашето соседство, прекрасен нископодни транвај кој веќе една година 80 комада вртат низ Загреб. (нарачани уште 70 ком.)



Crotram na Bugarski market
Hrvatske tvrtke Končar i Gredelj predstavili su, u suradnji s hrvatskom veleposlanstvu u Sofiji, na CROTRAM na bugarskom tržištu - izvijestio sve dnevne novine u Bugarskoj. Niskopodni tramvaja TMK 2200 serije će ostati u Sofiji mjesec dana na probnoj vožnji u redovite dnevne operacije.
http://www.koncar-kev.hr/default.asp



И уште нешто
Croatian Tramway in Helsinki, Finland



http://www.croatia.org/crown/articles/9442/1/Croatian-Tramway-in-Helsinki-Finland.html




Edited by Vladimir P - 20-Nov-2008 at 12:08
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 20-Nov-2008 at 17:31
За да го достигнеме нивото на Загреб во поглед на транспортната инфраструктура, посебно трамвајската мрежа и воопшто возилата малце ни се и 100 години. А да не зборувам за други урбани средини.


Edited by Junkie - 20-Nov-2008 at 17:31
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 20-Nov-2008 at 17:39
овие транваји се од хрватско производство така ?
у последно време нема никаква информација за транвајов во ск а , го нема трифка да се фали веке
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 20-Nov-2008 at 18:17
Немојте така, ние парите од буџетот ги трошиме на глупости, а една таква глупост се и двокатните автобуси. Еве да купиме автобуси на еден спрат ќе заштедиме 30 милиони евра, тие да ги вложиме во трамвајот сигурно дека ќе можеме да изградиме голем дел од првата трамвајска линии. Нерационално трошиме пари, па затоа мислиме дека Загреб ни е 100 години далеку.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 26-Nov-2008 at 20:05
vakvo nesto za skopje 
neka pravit skopje dogovor so baselBig%20smile za tramvajot  basel ce kupuva novi tie mislat deka vakvo nesto e staro   ....... vnatre glanz cisto e i se perfekt   ....vakov samo zelen mu dade na serbija
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 29-Nov-2008 at 16:22
Можеби се чисти, но да бидеме реални ова се стари трамваи. Ги видов низ Белград како донација од Базел и искрено не ми се допаѓаат. Белград не е репер за трамвај, бидејќи сето ѓубре е кај нив слично како приватните автобуси во Скопје. Скопје треба да купи нови трамваи кои ќе му служат бар наредните десетина години, најнова технологија.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 29-Nov-2008 at 16:34
tie sto mu dadoa na belgrad tie navistina bea gubre ama ovi zoltive super se
 
ne znam   ...koj bara mnogu ostanuva bez nishto
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 29-Nov-2008 at 17:23
Се слагам со Бојан - не треба ни да се помислува за набавка на старо. Иако квалитетот на мрежата што се планира сам по себе веројатно не заслужува да се даваат толку пари за нови трамваи, сепак тие ќе останат не само во наредните 10-тина години, туку многу подолго (имаат многу подолг век на експлатација отколку автобуси на пример).
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 29-Nov-2008 at 17:50
abe dobro i jas sakam da imat skopje dobri tramvaji ....go zemav toj tramvaj deka nie site znaeme deka makedonija ne e mnogu bogata (skopje) za da moze da kupuva ubavi tramvaji kako vo slikata pogore  Croatian Tramway in Helsinki, Finland

Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 29-Nov-2008 at 18:24
Abe ne zborete glubosti , da zemame amortizirani tramvaji od evropskive zemji. Uste toa da se napravi i ke bide najgolema sramota za celo Skopje i proektot ke bide propadnat, pa veke koga pravime tramvaj vo 2010 normalno e toj da bide nov po svetski standardi a ne da go spbirame gubreto od evropa.





Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 29-Nov-2008 at 18:29
dobro taka ne ka e Big%20smile   se e mozno ama ok
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.