![]() |
![]() |
![]() |
Разно |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 35> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Една од најзабележителните станбени згради во Белград да ти била дело на македонски архитект
![]()
еве линк и до Google Street View https://www.google.hr/maps/@44.8152938,20.4914572,3a,75y,312.02h,110.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-jr_eJbSo6LHk8Tz-qLNfw!2e0!7i13312!8i6656?hl=hr |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
интересно.
|
|
![]() |
|
Z|evzek ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 423 |
![]() ![]() |
Перверзија е зградава за свое време. Од модернистичка гледна точка е прејака, а од архитектонска е бааги тешка за изведба
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
![]() ![]() |
ништо не ет тешко ако за инспирација имате сонародници ко Андреј Дамјанов или Стојан Везенков, своевремено и повеќе од револуцинерни http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=557&PID=124018#124018 ~
Edited by beTon - 11-Jul-2016 at 11:14 |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
![]() ![]() |
![]() уште едно оправдување освен туризмот и апокалипсата, зошто владата да го опушти овално скопскиот центар просто изгледа центарци и статистички се најистрауматизирани од брутализмот ![]() http://zdravstvo24.mk/2013/12/02/za-tri-meseci-nad-20-000-upati-za-sizofrenija-i-depresija/ https://macedoniandimension.wordpress.com/mk4d-2/за-три-месеци-над-20-000-упати-за-шизофрениј/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
![]() ![]() |
Colin Ellard - Big Picture: Inside the heart and mind of a city The streetscapes were so designed to explore the impact of different types of layouts on how we find our way and how the shape of an environment influences attention, cognitive effort, and urban stress https://www.theguardian.com/cities/2014/feb/04/cities-psychology-neuroscience-urban-planning-study http://urbanedge.blogs.rice.edu/2015/12/28/why-cities-should-embrace-psychogeography https://issuu.com/thepsychologist/docs/psy02_15/50 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
Црна Гора распиша тендер за изградба на најголемата жичница во светот
![]() Црногорските власти изготвија план за изградба на најголемата жичница на светот, па за таа цел распишан е и меѓународен тендер, јави порталот „Кликс“. Жичницата ќе се гради на релација Котор-Ловќен-Цетиње, со две меѓустаници, а патувањето би траело 43 минути. Таа треба да биде долга 14,7 километри, со што би претставувала најдолга жичница во светот. Изградбата е планирана да трае 10 до 12 месеци. Проценетата вредност на проектот е 47 милиони евра. Рокот за понудите за претквалификации истекува на 5 октомври. Според црногорските медиуми со просечна цена на повратна карта од 20 до 30 евра, во зависност од делницата која ќе ја избере патникот годишните приходи се проценети на над 3,6 милиони евра, односно 4,7 милиони евра според оптимистичкото сценарио, веќе во првата година на работа. Информацијата е официјално потврдена од градоначалникот на Цетиње, а воедно и национален координатор за Проектот – Александар Богдановиќ, и од претседателката на Тендерската комисија, Далиборка Пејович. Според нив, ова претставува историски чекор за земјата. Концесијата за проектот за жичницата ќе биде доделена транспарентно, согласно меѓународните принципи за наддавање и во двостепена постапка, согласно црногорскиот Закон за концесии. http://www.porta3.mk/crna-gora-raspisha-tender-za-izgradba-na-najgolemata-zhichnica-vo-svetot/ |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Тука слободно може да се префрли плажата од Центар
![]() ![]() фото: @ZKardula (твитер) |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
SkopjeZaVardar ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 13-Dec-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 66 |
![]() ![]() |
Скопско Памук Кале
![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Не успеaв дa нaјдaм oпштa темa зa дивoгрaдби. Акo немa дoбрo би билo дa се oтвoри. Кaкo и дa е пoдршкa зa рушење нa сите дивoизгрaдени oбјекти кoи се градени пoсле зaкoнoт зa легализација. http://skopjeinfo.mk/foto-rano-utrovo-urnata-divogradba-na-plasticharska-ulicata
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Некаде во Бразил
![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Пописот во тогашно кралство СХС од 1931 година, каде може да се види колку жители имале Скопје, Битола и Прилеп.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
![]() ![]() |
Интересен е скокот на население во првите три града. Битола и Прилеп се зголемиле тројно, а Скопје најмалку 10пати. Куманово и го нема.
![]() |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Суботица 100K. Tрет град по големина wow!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не е само тоа, туку од Војводина се дури 7 градови на листава ![]() Но друго, уште поинтересно што произлегува од овие податоци е дека гледиштата дека големиот раст на населението во Скопје е исклучок и екстрем, паѓаат во вода. Ако ја игнорираме стагнацијата во Војводина, што е сосема друга тема, испаѓа дека повеќето други градови на листава имаат неколкукратен пораст баш во рамки на растот што го доживеало и Скопје. Со исклучок на Суботица, која е дел од војводинската стагнација, работата се сведува на тоа дека Скопје го има претркано Сараево, и тоа едвај (нити во 1931 Сараево било значително поголемо од Скопје, нити пред граѓанската војна во Југославија Скопје беше значително поголемо од Сараево). Со оглед на географската положба на двата града, со оглед на страотниот број жртви во Босна и Херцеговина за време на втората светска војна, како и со оглед на постземјотресната обнова на Скопје како импулс, не е ништо чудно дека ние сме имале малку поголем раст. @ Џоле Одличен фајнд ![]() Edited by Cloverstack - 28-Jul-2017 at 02:58 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Едно типично градилиште од Скопје. Инспекциски служби?
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20022 |
![]() ![]() |
Na koja lokacija e ova na gornava fotka? Kojznae kolku vakvi ima niz skopje. Slicna e i situacijata so gradilisteto vo Madzir maalo,direktno so kalni trkala izleguvaat na bulevarot.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Автокоманда, пред кружниот тек што се наоѓа пред влезот во нас. Железара
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
![]() ![]() |
ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ПРАВИ ЗИПЛАЈН ОД КАЛЕ ДО ПАРК
Град Скопје ќе гради зиплајн, жичница која ќе се спушта од Музејот на современа уметност на Кале преку реката Вардар до Градскиот парк кај стадионот. Адреналинската жичница, според проектот ќе биде во должина од 400 метри, ќе биде опремена со соодветна безбедносна опрема и систем за кочење со кој ќе се регулира брзината на движењето. Тендерот за изградба на жичницата ќе биде распишан пролетва а со неа ќе стопанисува ЈСП „Скопје“ или приватен концесионер. „За изградбата на оваа нова туристичка и рекреативна содржина предвидено е да се потрошат меѓу 2 и 3 милиони денари. При тоа процесот на градење не предвидува градење на објекти кои непотребно би зафаќале дополнителен простор на почетната и крајната точка од жицата“, велат од Град Скопје. Од Град Скопје велат дека ја разгледуваат можност за изградба на уште една жичница која е предвидено да биде сместена кај кањонот Матка, но заради административните пречки кои предвидуваат вклучување на повеќе институции, за реализацијата на овој проект ќе биде потребен подолг временски период. „Зиплајнот во Скопје ќе ја зголеми туристичката и рекреативна понуда на градот и несомнено ќе го стави Скопје во редот на модерните европски градови кои посветено работат на унапредувањето на туризмот преку изградба на атрактивни објекти со потенцијал да привлечат нови туристи од земјата и регионот“, додаваат од Градот. A. Антевска, СДК |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 35> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |