Моторни гарнитури |
Post Reply | Page <1 38394041> |
Author | |
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #781 Posted: 02-Aug-2016 at 18:20 |
Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските.
Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови. |
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #782 Posted: 02-Aug-2016 at 18:21 |
Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските. Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #783 Posted: 27-Aug-2016 at 11:29 |
Кога ќе пристигат преостанатите две нови гарнитури од Кина? Има ли некаков рок бидејќи сето она што досега беше ветено е прекорачено.
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #784 Posted: 24-Sep-2016 at 00:28 |
Останатите две гарнитури изгледа заглавиле по пустините накај Тибет, пошто кинезите имаат решение за се ваљда ќе ја решат и оваа ситуација некако
Добро бе стварно што се дешава што не може 2 години веќе да стигнат сите 6 комада, последниве 2 ги пробија сите можни рокови што можеа да бидат ова е брука невидена па мајкуму стара не се 600 туку САМО 6 ахх брееее.... |
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #785 Posted: 24-Sep-2016 at 18:14 |
Епа нема уште долго да сме во неизвесност. Или ќе стигнат на 9ти декември, или нема никогаш.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #786 Posted: 11-Nov-2016 at 18:30 |
Можеби станувам досаден, ама КАДЕ се преостанатите две кинески гарнитури наменети за МЖ-Транспорт? Како е воопшто можно толку хронично да доцнат со испораката кинезите?
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #787 Posted: 11-Nov-2016 at 20:55 |
Како бе божем милијардита Кина е фокусирана на овие 2 комада... Да не е нешто тука во нашево мочуриште проблемот? |
|
Критичар за критика
|
|
Taki
Newbiе Joined: 06-Mar-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #788 Posted: 06-Mar-2017 at 21:58 |
Поздрав до сите, подолго време го следам форумов, а денес реков да споделам нешто што го слушнав од вработени во железница. Имено, две од новите кинески гарнитури веќе подолго време не сообраќаат, поради дефект. Се чекале резервни делови од Кина.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #789 Posted: 06-Mar-2017 at 22:05 |
Точно така. На линија Скопје - Битола сообраќаат само стари шпанци, понекогаш и со прекачување во Велес (до Велес со електричен, а во Велес се прекачуваш во шпанец за да продолжиш кон Прилеп и Битола). |
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #790 Posted: 23-Mar-2017 at 00:43 |
Пред некој ден успеав да ги сликам новите гарнитури кои беа три и сите пставени на еден колосек во депото од кои две беа дизел, а едната беше електрична гарнитура. Во моментот додека сликав едната дизел гарнитура се упати кон железничката станица, а другата дизел гарнитура прикачена заедно со електричната се упатија кон гаражите на депото. Интересна глетка еве слики.
|
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #791 Posted: 23-Mar-2017 at 00:45 |
|
|
sase
Senior Member Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 425 |
Quote Reply #792 Posted: 23-Mar-2017 at 00:46 |
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #793 Posted: 03-Sep-2017 at 18:53 |
На релација Скопје-Битола-Скопје сообраќаат единствено новите кинески гарнитури. Патував со утринскиот воз и можам да кажам дека се поредовни, што е нормални бидејќи се работи за нови гарнитури. Штета што е укинат петтиот воз меѓу овие два града. Наместо ноќниот воз што претходно сообраќаше, треба да воведат еден пладневен со поаѓање од Скопје околу 11 часот и од Битола за Скопје со поаѓање околу 16 часот. Мислам дека ова би им било добитна комбинација.
Инаку, кон Гевгелија исто така на патничките возови сообраќаат само новите гарнитури, со двете електромоторни гарнитури се покрива и нешто од возовите кон Велес. Старите Шпанци сообраќаат кон Кочани и Велес(???), а еден од неодамна реконструираните возови „Хераклеја“ (712-105/106) е целосно распаран и касиран во депо Лисиче. Каква штета, по само неколку години од вложување во телевизори, камери, нови мотори... Генерално земено, во возовите има малку патници. За Битола околу 100, максимум 150 патници беа. И тоа патував во ден кога има бесплатни карти за млади. Пред само 4-5 години со воз накај Битола одеа по 5 вагони со преку 300 патници... |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #794 Posted: 23-Sep-2017 at 20:26 |
Како што веќе напоменав, многу сум загрижен за состојба во која се наоѓаат дизел моторните гарнитури Шпанец. Како што напоменав, 712-105/106 е исчерупана и оставена пред депо Лисиче. Еве фотографии од неа. Во возна состојба со сигурно е 712-101/102 што сообраќа кон Кочани. Денес ја фотнав. Кон Куманово и Велес сообраќа 712-103/104, но подолго време ја немам видено и 712-107/108.
Дали е возможно за толку кратко време од четири постари гарнитури во возна состојба да сме се свеле на само две? Новите кинески гарнитури во моментов трчаат кон Битола и Гевгелија, ама ако една отиде на поправка, ќе мора да се вклучат старите возови. Не ми е јасно како е можна волкава негрижа за возовите да има. Просто неверојатно! |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #795 Posted: 23-Sep-2017 at 20:28 |
Еве ја и 712-101/102 на попладневниот воз за Кочани:
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #796 Posted: 24-Sep-2017 at 22:09 |
Државна фирма...
Инаку, ова да не е во кинезите сликано? http://www.motika.com.mk/mojata-chudesna-makedonija-2/ Edited by Тркало - 24-Sep-2017 at 22:50 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #797 Posted: 25-Sep-2017 at 09:57 |
А на кое друго место може да се случи ова? Проблемот со алкохол во железница е |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #798 Posted: 25-Sep-2017 at 20:32 |
... или едноставно човекот ја користи својата пауза за еден мал одмор кој впрочем на овој начин го користат голем број на професионални возачи. . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #799 Posted: 25-Dec-2017 at 15:17 |
Пред некое време налетав на вести од локална тв во Кочани за премиерата на Кинезите на таа пруга.
Ама не биле сигурни дали ќе стигнат воопшто оти делот од Соколарци до Кочани бил најлош од целата лоша пруга, потребно било дополнително набивање под пругата. Исто и за Кичево, не знам дали имале премиера.Овие два правци се доста запоставени, барем за патнички сообраќај.Ајде за Кочани не се нешто конкурентни со времето на патување (имаме експрес линии за 2 саати до Скопје, 2:50 е со воз),ама кон Кичево е и побрзо од автобус, иако е поголема километража преку Радуша. За споредба,временски Кичево Гостивар со воз е 37 мин.,автобус 50 најмалку без пауза на Стража.Пред 30-тина години средношколците (и студентите до Скопје) редовно патувале со воз меѓу овие две места, имало по 6,7 дневно. Сега со набавка на нови гарнитури логично би било да зачестат линии на овие правци, барем 4 дневно за некакви комбинации одење и враќање во ист ден. АМА во озбилна држава, кај нас му ******** на Шпанците. Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:26 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #800 Posted: 25-Dec-2017 at 18:29 |
За одржување на возовите е потребна голема сума на пари. По неколку години сообраќај, секоја локомотива мора да се оди на една обнова. Тоа го викаат средна оправка, но чини десетици илјади евра и за обичен вагон, а не пак за дизел моторна гарнитура. Ако се има пари, овие гарнитури се праќаат на средна оправка, а ако се немаат пари, тие сообраќаат се до оној момент до кога не им откаже некој поважен дел. Тоа е тоа. Во моментов немаат пари ниту за исплата на плата, т.е. вака е веќе едно две-три години.
|
|
Post Reply | Page <1 38394041> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |