Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <1 20212223> |
Author | |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #421 Posted: 16-Jan-2016 at 22:33 |
Грците имаат повеќе локомотиви од оваа серија. На сликата може да биде било која од нив, јас нагаѓав дека е А-157 зашто таа им беше запуштена, но во право си, може да биде и А-151, и таа не им беше баш како треба. Впрочем, единствено Спринтерите им се во ред, остатокот на возниот парк им е во состојба слична на онаа на МЖ. |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
ViktorMKD
Newbie Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
Quote Reply #422 Posted: 06-Feb-2016 at 08:42 |
Тhe static test diesel shunt locomotive MZ 642-180
https://www.youtube.com/watch?v=9M3P23B49XU |
|
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #423 Posted: 11-Feb-2016 at 22:26 |
Знае ли некој колку 661 локомотиви се моментално во сообраќај?
|
|
ile1997
Newbiе Joined: 04-Mar-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #424 Posted: 07-Mar-2016 at 21:03 |
Пред некое време разговарав со еден од машиновозачите за серија 661
или позната како Кенеди и ми кажа дека од прилика 6 се на број и дека се
во функција. Незнам колку е точна информацијата... |
|
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #425 Posted: 07-Mar-2016 at 21:52 |
Значи моментално 661-234 не е исправна поради проблем со некој од електромоторите
|
|
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #426 Posted: 13-Mar-2016 at 16:37 |
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #427 Posted: 25-Apr-2016 at 19:39 |
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #428 Posted: 25-Apr-2016 at 19:42 |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #429 Posted: 25-Apr-2016 at 20:40 |
Горепоставените фотографии се од книгата „Die JZ in den 80-er Jahren“ на авторот Michael A. Grandits
која изобилува со фото-материјали на Југословенските Железници кои до сега не се никаде објавувани. Има 10-20 фотографии направени на територијата на Македонија кои се уникатни и многу вредни раскажувачи на железничката историја на Македонија. Книгата чини 35 евра + поштарина: http://shop.memoba.at/neuheiten/6500/railwaymedia-rm894359-die-jz-in-den-80er-jahren . |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
TUR_
Newbiе Joined: 03-Jan-2017 Location: POLSKA Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #430 Posted: 09-Jan-2017 at 22:31 |
I want to travel from Skopje to Bitola by Macosa DMU (шпанец). Is it operating?
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #431 Posted: 10-Jan-2017 at 00:00 |
They are changing the new and old DMU's during the day. We use now new Chinese trains (three DIESEL units, all of them operate to Bitola), but very often they you also use Macosa DMU. So, it is very hard to predict anything. However, I recommend you to take the morning train from Skopje (6:46 a.m.), and in return, you can take the evening train from Bitola (6:30 p.m.). In this case, I think that you can catch at least one Macosa DMU.
|
|
TUR_
Newbiе Joined: 03-Jan-2017 Location: POLSKA Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #432 Posted: 15-Jan-2017 at 20:56 |
Hvala. I don't like those new plastic trains, so I'll be looking for Macosa one. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #433 Posted: 23-Sep-2017 at 20:37 |
Еве ја дизелката 661-234 со плато вагони пред мултимодалниот терминал во Ќерамидница. До пред една и пол година оваа локомотива ги влечеше патничките возови кон Битола:
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #434 Posted: 24-Sep-2017 at 22:07 |
Каква беше пред некоја година после репарирање, сега како друго возило
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #435 Posted: 25-Sep-2017 at 09:55 |
Тркало, не е само тоа. Моите неофицијални информации говорат дека Македонски железници се оставени без ниту една дизел локомотива со парен генератор. Тоа значи дека возовите кон Кичево и Приштина ќе одат ЦЕЛА ЗИМА без парно! И ова нема да биде прва година, само би било чесно да ги укинат возовите наместо да ги пуштаат без парно во текот на зимата. Е тоа е! |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #436 Posted: 25-Dec-2017 at 15:34 |
Освен кон Косово, дали некој видел дали возат уште кон Кичево или одат Шпанци/642?
Малку е смешно да одат 642, кога веќе пола Шпанци ги запустиле 661 е секако подобра опција (настрана потрошувачката и парен генератор, некој требало да мислел и за ова). Кога сме веќе на темава, дали имаме 'апдејт' колку се останати во сообраќај и колку се спрем(е)ни за 'на кило'? Од поодамна мислам дека се аут 143,144,145,147, 218,237,238,239,240,241 и помладите 404, 410 . 220 беше патувачки циркус со делови од друга, негде посветла негде потемна, не верувам да е алтивна. Слични и 223 по ударите кај Гостивар и уште еден претходно или после ова. Значи ни останаа 146,219,222,234,235,236,408 (од редот 402-413 кој повеќето беа поодамна прежалени). Корегирајте ако имам пропуштено/додавано. Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:46 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #437 Posted: 25-Dec-2017 at 18:26 |
Тркало, за подетални информации ќе мора да сочекаш некој од Железница да ти одговори на постов.
Колку што јас знам, веќе две години нема дизел локомотиви со парен генератор. И покрај тоа, брзиот воз Скопје-Приштина редовно сообраќа со дизел локомотива . Исто така, возот кон Кичево сообраќаше со дизел локомотива, а главната причина е токму поставувањето камења, фрлањето камења, поставувањето предмети.... кои ги уништуваат/оштетуваат моторите на дизел моторните гарнитури. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #438 Posted: 26-Dec-2017 at 02:53 |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #439 Posted: 26-Dec-2017 at 10:30 |
Интересно е што 410 сообраќа на патнички возови. Вообичаено оваа дизелка беше користена од ФЕНИ на индустриската пруга од Градско до нивната фабрика за превоз на стока.
|
|
11111
Newbie Joined: 04-Jan-2015 Location: tetovo Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #440 Posted: 26-Dec-2017 at 15:02 |
според информации кои ги имам слушнато од луѓе во МЖ и мое видување активни се:
661-146 661-223 (за неа не су 100% сигурен) 661-234 661-235 661-236 661-408 661-410 сите без парен генератор што значи парно воопшто нема 661-238 е растурена,изваден мотор (барем мож моторот да се искористи во друга 661 која не е исправна) |
|
Post Reply | Page <1 20212223> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |