![]() |
![]() |
![]() |
Железнички станици |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 41> |
Author | |
FlytheSky ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
![]() ![]() |
Овие таканаречени реконструкци може да се рече си одговараат со менталитетот на народот нивната традиција и култура. Кога би биле средени, модерни и со напредни решенија не би одговарале во оваа средина.
|
|
Критичар за критика
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Станицата е активна, барем за патничките.Ја имате и во возниот ред.
Не е залепена до некое село, туку во средиште на неколку.Веројатно е изграден објектот најмногу поради кракот кон Сопотница и ранжирање товарни композиции за понатамошен пат. По сплет на настани и јас често ја патував таа делница со воз (последно време не баш) и се сеќавам дека до крајот на 90-те или до 2000-01 еднаш или двапати дневно одеше маневарка серија 734 со домашна станица Битола со еден или 2 вагони од Битола до Сопотница (ако воопшто одеше до крајна станица). Eве слика од та(кв)а маневарка, од Владимир нормално ![]() Edited by Тркало - 24-Feb-2017 at 15:48 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Во основа, Градежен факултет пред 1-2 години требаше да изработи проектна документација за обнова на овој железнички крак до Сопотница, а со тоа и до Демир Хисар. Приказната беше дека ќе се оживеат рудниците, оној во Сопотница барабар со Тајмиште крај Кичево, ама...
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Неколку фотки од скопската железничка станица, од февруари...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Џоле - 24-Mar-2017 at 11:47 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
ЖС/АС Кичево.Добро смислен проект уште од 60-те, ама години неодржување не носат добро
![]() ![]() Автобускиот дел е слична приказна.И од толкава чекална сите стојат надвор, зошто некој концесионер решил дека е попаметно на зима во снег и налето на плус 40 патниците да стојат надвор на еден шалтер.Вчера, недела навечер фул студенти и други патници и еден шалтер.На метална платформа со три скалички.Штета... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
И мене не ми се јасни многу нешта. Прво, нови возови стигнаа, а на сила е редукција на линиите. Само еден воз дневно кон Кичево. Второ, железничката станица е празна, а не им ја даваат на користење за автобуската станица. Трето, концесионерот на автобуската станица не инвестира во реконструкција на тоалетите и внатрешните простории на станицата. Жално е за Кичево, ама треба да си се запрашаат граѓаните кој треба да сноси одговорност за ваквата состојба.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
![]() ![]() |
Секоја година се полошо, автобуски концесионер ја зеде и само грда боја во предната фасада смачкал и тоа можеби тој самиот и потоа et voila!
Има капацитет за некој комплекс каде би интегрираж железница/ автобуси и некој шопинг центар. Штета! |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Богомила - сликата е преземена од твитер профилот на холандскиот амбасадор во Македонија
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Градско
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Веројатно стара железничка станица, се наоѓа веднаш до археолошкото наоѓалиште Стоби
![]() ![]() И пругата што поминува тука ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Според информациите кои ги имав најдено кога ја пишував статијата за објектов (поранешна станица) беше дека е планирано да стане дел од самата национална установа „Стоби“ и дека веќе требало да биде ставен во функција, ама очигледно ништо не се направило. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
![]() Отстрана пишува „Музеј“, но не беше отворено, а и срамота е да остане во ваква состојба и да прима посетители. Патем, доколку моите фотографии ви користат за Википедија, слободно можете да ги преземете, не само за станицава ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Очигледно не добиле пари за санација, предвидено е баш музеј да стане со изложби со се. Инаку, баш ќе разгледам, ти имаш сериозна збирка на фотографии (ќе те контактирам пред да преземам нешто). |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Прилеп
![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19973 |
![]() ![]() |
Демир Капија
![]() |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
точно, но најпретставителните објекти, пример ко Нова Железничка Станица треба да бидат беспрекорни, во овој случај и отповеќе, бидејќи прв впечаток од Македонија за многумина е оваа точка ... неколку работи пример кои бодат одма очи 1. Хигиената - Кровот надворешно - Плочниците наоколу посебно кај градските автобуски и кај Пошта - Вецето во автобуската - недостаток Корпи за селектиран отпад 2. Клупи - нема доволно нит на преоните на железничка а не пак околу железничка, конечно би требало да има и на приодите до меѓуградска и кај градските постојки, иако тука проблем би биле велосипедските патеки кои тука заради ова но и заради проточност би вило корисно да се во средина на булеварот, можеби како тесно грло се до НБРМ ... исто би било логично и жардињерите зад Црквата да се покријат со дрвени клупи односно талпи исцело а каде ко за беља нема нит една корпа за отпадоци исто п лус тука во овој "парк" можат во овој контекст општински да се искористат гаражните вентилациони канали (дел од нив сега алу покриви) за општински рекламни паноа со оглед неопходноста од материјалистичко-сексистичка цензура заради новата Црква ... дури паметно би било такви паноа да се од информативен карактер за туристи околу знаменитостите на градот, но освен пешачкиот коридор од кај семофароите до таму друг нема со оглед дека средишните се затворени со оградата на Црквата а на која кога веќе ја има не би било лошо ко таква бар пејсажно да се достокми ... ќе беше идеално да останеше оригиналниот проект на а.с. Лелелеле каде оградата наместо бетонска беше предвидена само симболично како ниска жива ограда колку да се отцртаат границите на маркичката која сега ете е баш импровизација во однос естетскиот момент на околината и цела визура сеопфатно во тој дел 3. Паркинг и такси постојки - тука и на двата паркинга би било логично да е дозволено само скутери и точаци, додека таксистите би требало да ги дислоцираат внатре кај пероните односно спроти нив каде сега има паркинг за возила на вработените, комотно да отворат еден посебен влез и излез само за такси возила, за само таму да може патник да се симне и качи од/во такси на меѓуградска како би се избегнал цел оној метеж од постојните турниме да кинисам паркинзи, додека оној ко пред ехро кај Пошта да бидат за приватни возила кои имаат букирано онлајн карта а сега се користат од вработените во ПТТ кои пзк логично би требало да го ползуваат паркингот подоле ... 4. Боја - самата железничка односно шалуваниот труп мора и треба да е обоен по секоја логиката, бар во овој век можеме локалниот брутализам ако не другде тука да го освежиме достојно, само тоа би требало да е со самочистечки нано бои како не би требало постојано да се тимари наново и наново 5. Сообраќај - бул. Никола Карев и ул. Борис Кидрич би требало да ги денивелираат за да нема застој на сообраќајот од/до/околу меѓуградска и железничка станица, со кои подвозници би се растеретил голем дел од сообраќајниот ќорсокак тука нормално доколку биднат идеално три клучки или бар кружни токови кај Тутунски, НБРМ и Саем ... |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() жалосната реалност е што сето ова, освен идејата за денивелација, се лесно изводливи и многу евтини проекти... кои доколку некогаш згрешат да се одлучат да ги реализираат, ќе бидат презентирани како проект на столетието |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
бреј песимист, верувам дека кога би имало јавни анкети и дебати, ко што порано бараше сдсм од вмро, дека како точка ќе биде опраена многу брзо со подвозници, Градот може и треба да си дозволи слични решенија, наједноставно би било меѓуградска да ја префрлат кај Пошта а неа да ја дислоцираат некаде кај МТВ, во кој случај кај постојната меѓуградска би ставиле некој градски туристички автобуси и минибуси да би се искористила некако, исто добар хотспот за рент-а-бајк сервис итн. но во тој случај нека припазат бар околу униформноста на дизајнот, па и тоа црната алуминиумска дограма на Пошта да ја офорбаат сребрено во тон со алу-бонд панелите на постојната меѓуградска ... незнам само кога му истекува концесијата на Руле како инвеститор, мислам на 20 години му беше дадена ... за почеток нека здрмаат јако околу хигиената, ако не градот бар општините, иако ова е обврска на градот ко пешачки коридори на булевар во секој случај општина Аеродром има екстра празен простор уште одма да се покаже за ова паркот зад Црквата, и така речиси се попатно од паркови по булеварските страни е стокмено, но да видиме, којзнае може ко реформски наштимани ќе срочат и некоја нова футуристичка фонтана, во кој случај би било корисно да е едноставна а во контекст стилот на Црквата, ех ќе беше идеално ко таква партерно да беше дел и од дворот на самата Црква ... Edited by Zelenikovo - 23-Oct-2017 at 21:43 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15105 |
![]() ![]() |
Велес
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |