|
![]() |
|
Скопски сообраќај (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 100101102103104 159> |
| Author | |
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#2021 Posted: 16-Aug-2017 at 16:44 |
|
Бесен поради тоа што кога доаѓам од Куманово, симнувајќи се пред црквата Пресвета Богородица, минувајќи по тесната патека на кејот Димитар Влахов и чекајќи да го поминам булеварот Филип Македонски, кој нема семафорска сигнализација ни пред МНР, ни пред Холидеј Ин, ни пред ГТЦ, за разлика од Карпош каде има семафор на секој пешачки премин, дури и на правите делници, ме сретнува карусел кој некој идиот одлучил да го постави баш тука, на најтесниот дел, да не можеш на раат да поминеш, за понатаму да ме сретнат две „улици“ на кеј измеѓу кои се распостелани маси и столови, при што на едната улица се простира бавча на еден од оние очајни обиди за брод, во исчекување и другите квази-бродови да го следат овој пример, на кој се надоврзува и слаломот во лавиринтот помеѓу Т-Хоум и другиот карусел, за да излезам на плоштад, размислував дали може да се исправи барем нешто од тоа што го упропастиле некои инфантилни ликови.
Баш кога се капев, ми текна интересна идеја - да се направи подземен конвеер испод кејот 13. Ноември за дистрибуција (утовар-истовар) на стока за кафулињата, бутиците и другите корисници, кој би се протегал од паркингот Кочо Рацин до Македонска Пошта. Дали оваа моја идеја е издржана? Дајте аргументи „за“ и „против“. Edited by phenomenon - 16-Aug-2017 at 16:51 |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2022 Posted: 16-Aug-2017 at 19:18 |
|
Не знам колку е изводливо тоа со подземната подвижна лента. Посебно поради фактот што чини пари, а пари не сака никој да даде.
Кејот во тој дел е упропастен и се плашам дека треба темелна реорганизација на просторот за да биде повторно во служба на граѓаните, зашто сега им служи само на кафулињата и на тие од Т-Мобиле како бесплатен паркинг. Edited by Џоле - 16-Aug-2017 at 19:18 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#2023 Posted: 25-Aug-2017 at 16:01 |
|
Значи можело и за 2 недели!!!
|
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2024 Posted: 31-Aug-2017 at 17:44 |
|
Од ФБ профилот на Коце Трајановски:
|
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#2025 Posted: 31-Aug-2017 at 17:52 |
|
Како е можно да си изградат улуци булавари во рекордо време а во чаир со години ништо? Градочалникот треба дефинитивно да си пди! Гуд Бај од октомври
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#2026 Posted: 31-Aug-2017 at 18:42 |
Не знам за кој градоначалник поточно зборуваш, но се ближат избори, па мора да се покаже дека нешто се работи. Освен тоа, веќе не се фрлаат пари за проекти од типот на Ск2014, па може има повеќе пари во касите. Иако ми се чини дека изборите се пресудни за брзината на изведувањето на градежните работи. |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#2027 Posted: 31-Aug-2017 at 18:44 |
|
Се надевам дека се гради нешто квалитетно не само на брзина!
|
|
![]() |
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#2028 Posted: 01-Sep-2017 at 10:47 |
|
Улицава ја прошируваа повеќе од година ипол. Не е во рекорден рок направена, но морам да кажам дека сум задоволен од квалитетот на изведбата.
|
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
skopskodete
Senior Member
Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply
#2029 Posted: 01-Sep-2017 at 23:42 |
|
Ова со велосипедскиве патеки им е полн погодок со оглед на теренот за изградба. Браво!
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#2030 Posted: 02-Sep-2017 at 22:47 |
|
не ми е јасно која беше потребата од прошитување на улицава
|
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
xnx
Senior Member
Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply
#2031 Posted: 03-Sep-2017 at 12:57 |
|
posto u meguvreme na panorama nikna uste cel grad... kako i da e, trotoarive se mali, patekite za tocaci ke sluzat za parkiranje, a na makedonski ne se vika shkolo tuku ucilishte
Edited by xnx - 03-Sep-2017 at 12:57 |
|
![]() |
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#2032 Posted: 03-Sep-2017 at 18:18 |
|
Еден сериозен безбедносен пробелм кој го воочив. На велосипедската патека се поставени големи прилично широки решетки за собирање на атмосферската вода. Решетките се подебели од тркало на роуд бајк, а тоа би значело дека велосипедист кој на оваа стрмна улица вози надоле може да му се заглави тркалото и да излета напред. Ова е темпирана бомба за велосипдисти, мислам дека или ќе возат во лентата за автомобили или ќе ризикуваат губење глава надоле.
|
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#2033 Posted: 06-Sep-2017 at 03:27 |
со години во врат ни се бута идејата дека проширување на улица е решение и дека кружен тек е најдобра крстосница... тука проблемот беа големиот број на улички што се приклучуваат и фактот дека доколку се движиш низ населбата треба да се исклучиш од една улица, да се вклучиш на оваа, па после 50 метра пак да се уклучиш на друга, проблем што не се решава со додавање на една лента на ваков начин... да не збориме што по цела улица има директни излези од гаража дури и на самите фотографии се гледа колку се лоши вкрстувањата и дека со скратувањето на тротоарите сега е дури и понепрегледно а ако се навратам на тоа дека се форсираат проширувања како решение, морам да спомнам дека најголемиот очигледен проблем не е решен, а тоа е Водњанска џабе е, ако сака нека никне уште еден град на Водно, вака само се залажува проста раја дека живее којзнае каде и не ми јасно зошто при толкав ремонт на улица, велосипедската патека не е качена на тротоар за да биде комплетно физички одделена од сообраќајот и побезбедна |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#2034 Posted: 06-Sep-2017 at 16:26 |
|
Со нетрпение чекам да видам што ново на инфраструктурен план ќе понудат кандидатите за градоначалник на град Скопје. Најголем дел од булеварите се веќе проширени што значи дека сега се на ред големите работи: сообраќаен мост, пробивање нови булевари за преполовување на гужвите... И секако оние 2 кои одсекогаш биле дел од сите програми за кои паметам "трамвај и јужен булевар
" би ценел доколку повеќе не ги споменат.
|
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
fichot
Senior Member
Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply
#2035 Posted: 06-Sep-2017 at 20:52 |
Тоа е стварно глупо, преку целата ширина на патеката ли одат решетките? ======= Инаку мислам дека е ова прва улица во градов на која велопатеката продолжува паралелно со коловозот кога се доаѓа до раскрсница, без да скршнува десно кон зебрата. Се надевам ќе продолжи оваа пракса. edit: Ко ќе размислам, ова е уствари прва улица (не-булевар) која воопшто има велопатека на нејзе? ![]() Edited by fichot - 06-Sep-2017 at 20:56 |
|
![]() |
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#2036 Posted: 11-Sep-2017 at 14:32 |
Да, поготово лентата за надоле. И тоа има едно 4-5 решетки една по друга. Крајно опасно. Ќе пробам да сликам деновиве. |
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Zelenikovo
Senior Member
Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply
#2037 Posted: 21-Oct-2017 at 16:26 |
|
ајде Аирлија, кога Коце не успеа иако ги вметна в ГУП, ето добро е да Шилегов сака да ги протурка сообраќајните џокери за скопскиов патен карамбол, пред се' тунелот под Кале ... но без Јужен булевар + клучка наместо кружен тек кај Тутунски, ете север ќе го решат, но југ сеуште ќе нема урбан автопат ... иако се додека не бидне јавниот транспорт бесплатен, а движењето низ центар условено со вињети, метежите и загаденоста в градов уште долго ќе бидат норма ... ако не сум грешка фали и мостот кај МЗТ односно на бул. АСНОМ за да може да се рече дека ќе се отпуши нешто од нешто скопскиот асфалт од/до Центар, но добро би било на таков мост да се остави простор и за евентуална трам траса во иднина, доколку навистина сконтаат градските власти дека еднонасочен трам е вистинско решение за трасата исток-запад [1][2] иако Шилегов беше дециден дека во негов мандат скотјани нема да видат Трам ни на слика, него ќе се заангажира постојниот скопски железнички прстен да профункционира како алтернатива ...
|
|
![]() |
|
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#2038 Posted: 22-Oct-2017 at 22:41 |
сето ова се проекти кои Коце и секоја дилајла од градоначалник пред него, ги имаат ветено по сто пати, и стоеле и во урбанистички планови... ама баш утепана ми е секаква надеж дека некогаш ќе се резлизираат... но, доколку се случи и тоа (без милијарда импровизации), градов ќе доживее неверојатна сообраќајна ренесанса ако ништо друго, барем ме радува што за некои проблеми размислуваат рационално, а не егзибиционистички... на пример, користење на железничките коридори за градски превоз за подалечните населби Edited by zabegan - 22-Oct-2017 at 22:43 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Blagh
Groupie
Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
Quote Reply
#2039 Posted: 23-Oct-2017 at 12:16 |
|
Да се надоврзам на горниов пост, Шилегов пред изборите на презентација за сообраќајните инфраструктурни проекти доста време посвети на булеварскиот северен секундарен прстен.
![]() Сликата е од видео презентацијата. Идејата е добра да се направи, поготово во усогласување со таа најавувана градска железница (која по мое мислење треба да се прошири до Куманово, Тетово, Велес), но тешко дека некој од Кисела Вода би се служел со нејзе доколку сака да отиде на Западен излез од градот. Најголемата грижа ми е дека прстенов не поминува низ многу населби и доколку сакаме да биде вистински корисен ќе мора да биде и вертикално поврзан со сите општини, а тоа значи градење на повеќе мостови на Вардар. Тесното грло кај надвозникот во Автокоманда исто така е проблем и ќе мора да му се даде алтернатива на тој мост за оние луѓе кои не би ја возеле таа рута, туку би сакале да стигнат во Центар/Бит Пазар (мостот кај МЗТ сала како најсоодветно решение). Целото видео е тука: https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/1852396201756580/ Edited by Blagh - 24-Oct-2017 at 09:36 |
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#2040 Posted: 23-Oct-2017 at 17:33 |
|
Идеата е супер и за развој. Ако се гради таму клинички има и повеќе простор за градење некаков реонски стил итн. така скопје би се урбанизирал уште. Од владата зборуваа за тенеќе маало што е во бизина, тука се планираат станбени згради. Чаир има голем демографски раст а хаосот уште би се блокирал. Мене лично ми се допаѓа 2 големи проејжкти откако 100 мали без ефект.
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 100101102103104 159> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |