![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Македонија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 13> |
Author | |
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Таа рампа воопшто не води во тунелот, туку се приклучува на булеварот после излезот од тунелот. Тоа е резултатот од преполовувањето на рампите, тунелот не го користат возилата што доаѓаат од рингот - тие на булеварот можат да се приклучат надвор од тунелот, во насока која води спротивно од него. Јасно е дека тунелот сам по себе е нефукционален. Како привремено и релативно евтино решение за поголема искористеност, барем од источната страна, може да се преуреди триаголникот кај рампа. Сигурно оваа идеја е дискутирана и порано тука, двата крака на бул. Македонија да се направат еднонасочни како надоврзување на излезот од тунелот и да се вкрстат со 11 Октомври како кружни текови. Ова ќе го собира сообраќајот од Борис Трајковски и Македонска бригада низ подземниот булевар. За западниот излез сепак не би знаел ни за привремено решение. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Во право си, рампата можеби воопшто не понира и веројатно се приклучува на булеварот кога е веќе на кота нула. Но не менува ништо суштински во случајов, многу лошо е решено.
Одлично е како евтино привремено решение за источната страна, кое воедно обезбедува добар пристап кон тунелот и поголема искористеност на Јужен булевар. ![]() Трагично е тоа што твоево ефтино привремено решение обезбедува подобар пристап и искористеност отколку трајното решение зацртано во ДУП-овите... Edited by Cloverstack - 01-Jun-2018 at 14:27 |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно како точно булеварот ќе се поврзе со кружните текови? Ќе оди под нив па после тоа некако или?
|
|
![]() |
|
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
ni mene ne mi e jasno ne znam nekoj ako ima fotka kako bi izgledalo ja na net ne mozam da najdam neshto takvo
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
![]() Ќе излегува дури западно од големиот кружен, а на исток треба клучка кај рампа да се направи. За западниот дел лесно е, може да има 1, 2 ленти за десно, што ќе носат назад кон кружниот. А источниот дел сега засега веројатно ќе излегува на површина пред двоењето кај рампа. Како ќе се оствари врска со двата кружни не ми е јасно. Веројатно на сличен начин, вртење десно па вклучување на јужниот кружен. Тоа што воопшто не ми е јасно е како ќе го решат западниот влез. Ќе треба некако од Гологанов, Народен фронт, па дури и Васил Главниов да се влезе во подземниот. Кружен или семафори, се друго е скапо како за привремено решение. Западен дел Edited by <Fresno> - 28-Sep-2018 at 11:47 |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Веќе заклучивме неколку страници наназад дека големиот кружен тек е само една фикс-идеја која никој не се нафатил да ја измени (можеби и затоа што никој не очекувал реализација во блиска иднина). Не можам да најдам никакво логично објаснување зошто не би се одело на некое решение со комбинација од два кружни тека како на источната страна кое е и попрактично и поевтино. Ако целта е да се задржи на кратко сообраќајот во него и да се избегне натрупување возила на семафорите на околните крстосници, може да се оди со своевидно хибридно решение на кружен тек од тип осмица. Ова би пружило погладок спој со рампите и околните улици, би се заробило помалку простор во средината на кружниот тек, тунелот би бил пократок и со тоа поевтин и се овозможува полесно премостување за евентуални пешачки мостови или подземни премини. Говорам за нешто налик на ова (43.6555645,-116.2333828) во поголеми размери.
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Осмицата од примерот е направена веројатно ради зградата што смета. А кај нас добро е што не излегува подземниот директно на кружен. Смешно би било, а и константен хаос ќе има. Иако ништо чудно и да се направи некоја импровизација од таков тип, се до продолжувањето на Јужен кон запад.
|
|
![]() |
|
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
epa na planov kolku shto mozam ja go procitam kaj zapadniod kruzen tek se gleda podzemnata soobrajaknica kako doi uste na zapad kako da ke se povrzuva od kaj katolicka taka izgleda |
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Паркот на новинарите се предвидува да се стопи во проектот за големиот кружен тек...
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Булевар Македонија – конечно?
Автор: Љупчо Атанасовски Во минатиот број на Порта 3 со наслов ДО КОГА?? ја провоцирав вечната тема за пешачки центар на Скопје и условеноста на таа успешна приказна од решавање на можеби најголемиот предизвик од инфраструктурната сфера на главниот град – Булевар Македонија или меѓу народот се уште познат како Јужен булевар. ![]() Од земјотресот 1963 година наваму, сите градоначалници на Скопје го проектираа, посакуваа , а многу често и го ветуваа тоа, секако најважно сообраќајно решение за поврзување на источниот / Аеродром, Кисела вода../ со западниот / Карпош, Ѓорче Петров…/ дел на Скопје . Со пропаѓањето на можното подземно решение за спојувањње на булеварите Партизански одреди и Кузамaн Јосифовски Питу кај Комплексот банки, единствената надеж за автомобилското избегнување на центарот остана Булевар Македонија. И еве. Имаме ветување за конечно решение, кое како проект ви го презентираме во денешниот број на Порта 3. Нарачател на Основниот проект е град Скопје, а го изработува проектанската куќа Чакар партнерс, која многу одамна /пред 2000-та год./работеше и на оргиналните би рекол ВИСТИНСКИ РЕШЕНИЈА за сообраќајното решение околу центарот на Скопје.Но од тие убави проектански решенија реализирани беа само мал дел.Во овој приказ нема да навлегувам во подетална анализа за квалитетот на проекното решение. Тоа ќе го оставиме на сообраќајните инженери како стручна фела, но секако накратко ќе го искоментирам.. ![]() На прв поглед и тука сигурно не грешам, ова е многу подобро решение од ова што денес егзистира како-така, со постојани блокади и секојдневни сообраќајни колапси во строгиот центар на Скопје. Главните точки на ова решение се: -Булеварот Македонија / како дел од сонот за Јужен булевар /, како предмет на овој проект е во должина од околу 1.500 метри од кои 800 метри се подземен дел ![]() -Подземното решение во изведба на турската фирма Лимак, условена со изградбата на станбено-бизнис-трговскиот центар „Diamond“, не е спорен како идеја и решение за премостување на централниот дел на Јужен булевар… Булеварско решение со по две ленти и трамвајска траса во двата правца,која во постојното решение завршува како слеп колосек ?/ ![]() ![]() Кружниот – елипсовиден дел на сегашниот голем сообраќаен јазол кај НЛБ и Министерство за образование, со правци кон Водно, кон булеварите Свети Климент Охридски и Митрополит Теодосиј Гологанов… делува како пристојно решение за догледно време и во постојните извонредно сложени сообраќајни правци кои се испреплетуваат на тој простор. Ова се разбира под еден голем услов. Што поскоро дислоцирање на Клиничкиот центар „Мајка Тереза“ и релаксирање на истоимената улица / пс. Водњанска /, која е под постојана блокада , која ќе се зголеми и со скорешното пуштање на патот кон Сончев град и општината.. . Секое пролонгирање на овој исто така грандиозен проект ќе оди против секое коректно сообраќајно решение на овој кружен тек и пошироко. ![]() -Двојниот кружен тек на почетокот на булевар Кочо Рацин и улицата Кирил и Методиј и од другата страна пред Геолошки завод и правците за Водно и Кисела Вода /каде што сега е подвозникот / делуваат исто така како пристојно решение… Главен и секако најкритичен дел за успех на целата приказна се влезно- излезните решенија од подземниот дел каде се јавуваат извонредно критични точки. Model Излезно – влезното решение на западнот дел кое се спојува на кружниот тек кај споменикот на Чакаларов и влезот на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, ќе биде опасно силен јазол со мал капацитет за прием на зголемениот сообраќај. За жал тука и завршува големата идеја за Јужен булевар кон запад и сè се сведува на влевање во постојната улица – булевар Митрополит Теодосиј Гологанов . Со самата изведба на булевар Митрополит Теодосиј Гологанов пред неколку години, на некој начин се уништи идејата за Јужен булевар во вистинска смисла. Дали поради неопходното уривање на култните ресторани Воденица, Далма, Фурна …, па и делумното осакатување на новоизведените парковски решенија долж булевар таа идеја дефинитивно останува за некои малку подалечни времиња!? Критичен простор е и уништувањето на сегашните паркинзи околу Цветен пазар, за потребите на автобуска обртна –крајна станица , што драматично ќе го комплицира паркирањето на жителите од населбата Капиштец и околината. Влезно и излезното решение на источниот дел е исто така поприлично комплицирано и несигурно како решение за подолг рок. На излезната точка од подземниот дел кон кружниот тек околу триаголникот: булевар 11 Октомври-Македонија и Крушевска Република… за ударниот правец булевар Македонија – населба Аеродром, решен е на едно ниво и ќе биде како и досега – тежок сообраќаен јазол. И тука можноста за еден голем кружен тек / или раскрсница на две нивоа /, се одлага во недоглед , што продуцира ново комплицирано решение на врската со населба Пролет , Аеродром, Лисиче… ![]() ![]() Дали можело подобро проектно решение за спорните жешки точки. Секако да. Но кај нас е обично така. Колку пари толку музика, а се разбира сиромавиот обично двапати плаќа. И ова решение ќе се сведе на изнудено – дали поради немање пари или храбра визија за моментално поскапото но долгорочно решение. Веројатно и едното и другото И сепак НАЈВАЖНОТО да си посакаме да овој проект во скора иднина стане стварност и спас за сегашните кошмарни сообраќајни гужви во централното подрачје на главниот град. https://www.porta3.mk/bulevar-makedonija-konechno-2/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Неможе да нема пари за вакви битни прашања.Град во кој живее пола од населението во државата не може да функционира со само 100 мил евра, тие пари не се ни само за тековни обврски и помали проекти. Владата од своите 3.500.000.000 мора да поддржува капитални проекти кои го подобруваат секојдневниот живот на луѓето во главниот град.
Секој знае каде има проблеми во сообраќајот и не може да се правиме вечно луди и само да се одложуваат работите. Пари има, нека си ги подредат приоритетите само! Ако можеше влада да подарува на град Скопје милион глупости десет години нека поради сега 2-3 булевари, мостови, надвозници...зошто ако чекаме од стоте милиони на градот ништо не правиме... Колкав буџет по глава жител имаат Белград, Софија и Загреб, споредба некоја да направиме. Делот од булеварот кој го прави лимак е ОДЛИЧЕН. Но и сега имаме километарска колона од Рамстор накај Карпош. Што после? Има градот 3 години да смисли Edited by alexsend - 14-Jan-2020 at 19:59 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Интересно, баш пред некој ден, инспириран од она што можеше да се
наѕре на новиот предлог ДУП за градска четврт Ј-21 (четвртот јужно од
комплексот Лимак), направив една скица како би можело да изгледа
сообраќајното решение за поврзување на тунелот со градската сообраќајна
мрежа. Според она што се гледа од (микроскопските) слики на Порта 3, не сум бил
далеку од решението на „Чакар партнер“, иако малку сум претерал со
оптимизмот. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дури и од минијатурните слики на порта3 се гледа дека во основниот проект нема никакви битни измени во однос на крпениците што веќе беа нашкрабани во неколкуте ДУП-ови што го опфаќаат просторов. Малку козметички корекции, ништо суштинско. Жално. А не ми е јасно и зошто овој основен проект не е јавно достапен никаде на интернет. ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Малку ги изоштрив микроскопските слики од порта и го склопив ова за подобра ориентација ![]() Еве и полупрозирна варијата ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Каде точно излага подземниот сегмент?
После Цветен пред Каточичка? Од 3 ленти во 1 излагаат? Edited by alexsend - 19-Jan-2020 at 18:22 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
И мене тоа ме буни. |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Мене ми изгледа како подземниот сегмент да излегува после кружниот тек, поточно излегуваат само рампи кон еднонасочните улици. Она на местото на Цветен пазар е паркинг. На зеленилото помеѓу двете рампи што излегуваат од тунелот би бил коловозот за денивелираниот булевар „Македонија“. Ме буни само лентата на средина помеѓу двете рампи. На прва би рекол дека е пешачка патека, но кон кое ниво продолжува, дали кон кружниот или кон тунелот?
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Кај Јужен булевар сеуште нема ништо опипливо ![]() |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Очигледно ќе биде пробиен рокот од 2 години.
Ги објавија ли конечно плановите за раскрсниците? |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Излезе нешто минијатурно во Порта 3, го има неколку поста наназад. Ако е тоа финално, јас би стрелал неколку луѓе. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |