![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 103104105106107 159> |
Author | ||
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
Поврзување на Рузвелтова со Џон Кенеди?
Знам дека идејава е малку радикална, но ја имам веќе некое време, па решив да ја споделам. Поврзувањето на овие две улици ми изгледа сосема нормално урбано надоврзување, па сметам дека треба да влезе во ГУП-от на градот. Таков мост би оформил целина на поширокото централно подрачје од северо-западната страна (заедно со завршувањето на Голем Ринг преку градење на мостот и тунел под Кале). На овој дел од градот дури и после најавеното и планирано комплетирање на Голем Ринг би останале без мост точно 2.5 км по должината на Вардар (од Жабар до Александар Палас). Толкава должина во централно подрачје без патна врска мислам дека е недозволиво за севкупниот развој на Скопје. Овој мост би го поделил тоа растојание на пола. ![]() (сликата е само визуелизација не е нешто прецизно нацртано ![]() Ова поврзување досега не било планирано во ГУП-от на градот, но за тоа виновни се веројатно две главни причини: 1. Касарна Илинден: т.е. проценката дека ова стратешко место требало да се изолира и што е можно повеќе да биде потешко пристапно; 2. Урбаното планирање на Градскиот парк: односно делот изграден од 1970+ година (од салата на КК Работнички до Александар Палас). Овој дел од паркот со неговата локација според мене е тотална утка и Скопје сноси многу урбанистички последици од него: дополнително одвојување на левата и десната страна на градот, поттикнува несразмерно хоризонтално ширење кон Ѓорче итн... но за тоа во некоја друга прилика. Да би го правел јас тогаш, овој дел од паркот би го сместил на сосема друга локација, пример на местото кај сегашен Капиштец, но сега е касно. Бидејќи касарната ќе бидне расформирана, она што претставува како препрека во моментов е градскиот парк и би требало да се најде начин како во иднина да се помине низ него. Тунел би било најсовршено, но и можеби комбинација од тунел и канал како во Parc du Cinquantenaire во Брисел. Интересно е дека од овие канали скоро и воопшто да нема звучно загадување, а визуелно се поприлично изолирани со дрвореди или висока жива ограда. Треба навистина да се доближиш до оградата за да увидиш дека доле се одвива сообраќај. ![]() Знам дека идејава не е приоритет, но сметам дека е вредна за размислување за вметнување во новиот ГУП во 2022. Локациите кој ваков мост би ги поврзал: касарната и областа околу неа се реално многу блиску до центарот на градот и би ги направил многу атрактивни за домување. Но мостот би ги приближил и северните населби со центарот и западно од него: делови од Чаир, Шуто Оризари, Визбегово. Би помогнал во растеретување на тесните грла во градот и би дал повеќе смисла на постоењето на секундарниот булеварски прстен (конкретно булевар Словенија) ![]() Edited by Blagh - 30-Aug-2018 at 10:54 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Интересна идеја, одавна сме немале вакво тип постови на форумот. Исто така никогаш не сум размислувал за дистанцата меѓу Гоце Делчев и мостот кај Александар Палас, и немањето можност за преоѓање преку реката помеѓу нив. Сепак, ниту под разно не би одел со сценариото кое го спомнуваш во Брисел туку исклучиво со тунел (кој нема потреба да биде длабок). Сепак Брисел има еден куп други паркови а нас градскиот парк ни е се. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Интересен предлог, ако ништо друго оригинален. Според мене, можеби би требало да се направи врската на улиците Џон Кенеди со Никола Карев низ касарната „Илинден“, но не и да се гради нова траса кон југ. Градските власти во иднина треба да поработат на Момин Поток, што сметам дека е сосема доволно како врска за Чаир и Бутел со Ѓорче и Карпош во блиска иднина.
Поврзување на „Џон Кенеди“ директно со „Рузвелтова“ за мене е многу проблематично. Улицата ќе го подели единствениот урбан парк во Скопје на два дела - стар и нов дел. Зоолошката градина ќе треба да се дислоцира, а од двете страни на една ваква сообраќајница, тоа значи во самиот Градски парк, веднаш ќе почнат да никнуваат нови објекти. На тој начин, ќе се уништи и поголем дел од овој парк. |
||
![]() |
||
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
Да се дообјаснам малку ![]() Големата слика позади ова поврзување е што со него гледам можност за додавање на уште еден прстен во градот. А ова е веројатно главната алка за тоа да се случи. Па покрај планираните 4 (Обиколница, Секундарен Булеварски, Голем Ринг, Мал Ринг), да добиеме уште еден. Но за тие замисли ќе пишувам подоцна. Edited by Blagh - 12-Apr-2018 at 20:16 |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Интересна идеја... мада Рузвелтова као маалска собирна улица (или кој и да е терминот) мислам дека би колабирала при ваква ситуација.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Добар аргумент, но мислам дека не е до толку трагично бидејќи сепак рузвелтова е полн 2+2 профил и ако комплетно се забрани сопирање и паркирање ќе биде многу попроточна и ќе може да го прими сообраќајот. Сепак имај на ум дека само дел од сообраќајот од север према карпош и центар ќе се пренасочи а не цел. Е сега колку навистина се исплати потфатот за дадениот обем на сообраќај е дискутабилно. Во основа за сегажните потреби ова би било алтернативе на мостот со тунел од бул ‘Климент Охридски‘.
|
||
![]() |
||
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
![]() Кога сме веќе кај тунелите под Кале ова е денешна вест: Шилегов вели дека наредниот месец ќе се распише тендер за изработка на проект за двата тунели, во кој ќе биде опфатено и испитувањето на земјиштето за пробивање на новата сообраќајница. „Очекувам дека наредната година ова време ќе го избереме изведувачот на градежните работи и ќе започнеме со реализација на проектот кој предвидува двата тунели да бидат во должина од 250 метри. Нивната изградба нема да ги наруши археолошките ископини бидејќи копањето за тунелите ќе биде многу подолу“, вели Шилегов. Извор: https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/po-kal-virovi-baroknata-vlada-novata-filharmonija/ Многу битно! Edited by Blagh - 13-Apr-2018 at 13:50 |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Добра идеја. Бидејќи во моментов не е приоритет, мислам дека би требало да почекаме 3-4 децении за оваа сообраќајница. А изградбата на оваа врска би потегнала и поврзување на Џон Кенеди со Беласица (планирано и со ГУП-от).
Интересно што овој булевар би ги поврзувал Рузвелт и Кенеди. По хронолошка линија, пола може да се вика Труман, пола Ајзенхауер. А може и Линколн или Вашингтон. ![]() |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
На Цветан Димов е ставен завршен слој асфалт, сега шахтите се израмнети со коловозот, нема веќе да ги кршиме колите. Хоризонтална сигнализација уште нема. Здравје, догодина. ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
И тоа е булевар што поминува непосредно до америчка амбасада......одлична причина да почнат теориите на заговор за масонските здруженија ![]() Edited by mirakuliks - 16-Apr-2018 at 03:06 |
||
![]() |
||
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
Барем за финансирњето на проектот лесно ќе биде. Еден грант од нив и готово ![]() ![]() |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Тука ја прошируваат улицата,мотото им е "зелено да не остане".
Дрворедите што се гледаат долж улицата ќе бидат збришани...мада реално е потреба за да се ублажи сообраќајниот колапс кој веќе се случува. ![]() ![]() Edited by kiriOK - 20-May-2018 at 18:50 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Уште не научија дека џеб за автобуска станица се прави со армиран бетон а не со стандардна основа и асфал. Ама изгледа дека сиромавиот не плаќа само двапати туку плаќа онолку пати колку што е потребно да му дојде памет.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
ЗАВРШИ РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА УЛИЦАТА АЛЕКСАНДАР УРДАРЕВСКИ
Деновиве заврши реконструкцијата на коловозот на дел од улицата „Александар Урдаревски“ во Општина Бутел. Оваа сообраќајница се реконструираше од крстосницата со улица „Бутелска“ до крстосницата која води кон влезот во гробиштата Бутел, во вкупна должина од околу 800 метри. ![]() ![]() ![]() На овој дел целосно се извади старата и оштетена коцка и се замени со асфалтна површина, а се изградија и нови тротоари со ширина од по 2 метри. Покрај коловозот, на дел од оваа улица се изгради и нова водоводна, атмосферска и фекална мрежа, се обнови уличното осветлување, а се постави и нова вертикална и хоризонтална сигнализација. ![]() http://skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=10070&mid=482&tabId=1 Edited by Џоле - 24-May-2018 at 09:45 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() Уште неколку превземени од фејсбук профилот на Град Скопје ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Edited by kiriOK - 17-Jun-2018 at 19:13 |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Ако гледам убаво исечени се неколку дрва...
Изгледа ќе одат со сечење на целиот дрворед по улица Коста Новаковиќ,станува збор за десетици деценијски дрва. ![]() ![]() Edited by kiriOK - 17-Jun-2018 at 19:16 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Штета за дрвјата. Инаку, сакав да прашам, дали имаше реална потреба за кружен тек токму таму? Некако не ми се верува дека има толкав сообраќај.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека предвидуваат развивање на уличната мрежа во целиот тој реон,можно е и нови пробиви и сврзувања.
Па тој дел и во оваа рана фаза делува како еден вид чвориште. Но сето тоа ќе доведе и до уништување на сите дрвореди... ![]() Edited by kiriOK - 17-Jun-2018 at 21:23 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 103104105106107 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |