![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 44> |
Author | |
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Tunelite se vise pri kraj , a cela rabota e na mostovite i na kluckite koj sto treba da se izgradat a ne se predvideni vo proektot , i tie nekoj pomosni patista koj sto treba da gi ima sekoj novo izgraden avtopat , mal del i od kosinite koj sto ne se vo bas dobra polozba , doprva ke zasiluva rabotata na ovoj avtopat , tek pocnuva sezonata na gradba.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Од вторникот... Локацијата не ја знам.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Зошто множина? Мислиш на 2-те тунелски цевки на Пресека, или се гради тој вториот пократок тунел што беше спомнуван како можно решение за проблемите што настанаа со косините северно од Пресека?
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Takov tunel neznam dali i voopsto Se gradi ili ke se gradi ,zboruvam za dvete cefki koj sto se pri kraj i od edna i od druga strana i uste mnogu malce ostana da se probijat vo celost , a kosinite tamu kaj preseka mislam deka nemaat nikakva dopirna tocka so tunelite i tunelite po moe znaenje se bez problem , a toa izgradba na nov tunel spomnato e nesto vo vrska so toa ama mislam deka e iznajdeno resenie da ne se gradi takov nov tunel.
|
|
![]() |
|
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Dosta vreme nemam vozeno nakaj Ohrid. Vcera pominav od tamu i se zacudiv deka e dosta napraveno. Od Izvor do Ohrid pogolemiot del (po moja procenka 75%-80%) od noviot pat e asfaltiran. Nekade eden, nekade dva i tri sloja na asfalt. Od Kicevo do Izvor mislam deka e potezok terenot i tamu neznam kakva e sostojbata. Spored mene (laik) mislam deka realno moze za edna godina pogolemiot del od Izvor do Ohrid da se vozi po avtopat.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Но за да биде пуштен во сообраќај сегмент од автопатот мора да бидат завршени и клучките, пристапните патишта, локалните комуникации со потпатници и натпатници. Без тоа, на најголем дел од населените места кои се поврзани на магистралниот пат практично би им се ускратила нормална сообраќајна комуникација со остатокот од државата. |
|
![]() |
|
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Абе генијалциве ја наместија трасата на вистинскот место или ја оставија така промашена?
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Аминта како тоа е промашена трасата ? Мислам што ти подразбираш под тоа промашена.
Инаку на последната делница се работи во последниов период, ќе се асфалтира еден дел кој одамна стоеше, еден дол кој имаше куќа сега веќе е пат и чека само асфалт, во Песочани (мислам дека така се викаше) стара куќа е урната ,делот исправен и измазнет, чека на поместување на една инсталација за струја (бандера на сред пат) и тампон па асфалт. Од аеродромот до охрид има нов тампон на многу места, се рамни. |
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Сугарески: Нов анекс и пари за кинеската компанија за автопатот Кичево-Охрид
Со кинеската компанија Синохидро во моментов се водат финалните преговори за интензивно да продолжи изградбата на автопатот Кичево – Охрид, најави вечерва министерот за транспорт и врски Горан Сугарески во интервју за Канал 5. – Очекувам до крајот на месецов да поднесеме до Владата и до Собранието нов анекс на договор со кој ќе се ослободат 230 милиони евра и на тој начин ќе се интензивира градбата. Со самото ослободување на средствата кои ќе можеме да ги алоцираме по различни ставки, ќе може да продолжи изградбата и да се платат компаниите кои работат на изградбата на автопатот – истакна Сугарески. https://fokus.mk/sugareski-nov-aneks-i-pari-za-kineskata-kompanija-za-avtopatot-kichevo-ohrid/ |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Moram ova da go kazam. Ova e dupenje u zdrav mozok. Se rasfrlaat so parite kako da se nivni a ne zaednicki. Ako za ovaa ujdurma nikoj ne odgovara krivicno togas Sugare jebo te avtopat da te jebe!
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 875 |
![]() ![]() |
Jas izgubiv rachun so avtopatov. I kolku kje mu dojdi na krajot, 700 milioni vkupno?
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
![]() ![]() |
Мал рефреш
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by my Macedonia - 31-Aug-2018 at 00:10 |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Sega mi e jasno zosto e rokot za zavrsuvanje prolongiran za uste 3 godini , ne se samo pristapnite patista i kosinite vo prasanje , tuka ima uste mnogu mnogu rabota ....Inace super fotki
![]() Edited by WolfLeader - 01-Sep-2018 at 19:30 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15108 |
![]() ![]() |
Уште анекси на договорот за автопатот Кичево-Охрид
Со нов анекс на Договорот за изградбата на автопатот Кичево – Охрид со кинески „Синохидро“ се очекува да се интензивираат градежните активности на терен и ќе се овозможи исплата на домашните компании ангажирани како подизведувачи. Најавено е дека ќе се ослободат 205 милиони евра од претходно обезбедените пари за проектот. Предлог-закон за нов анекс на Договорот за изградбата на автопатот Кичево – Охрид донела денеска Владата. Предвидено е и склучување на уште еден, трет анекс на Договорот кој би се склучил следниот месец. Со него треба да се утврдат цените за дополнителните градежни работи неопходни за одблокирање на проектот што беше во застој поради низата проблеми. Вицепремиерот за економски прашања Кочо Анѓушев и министерот за транспорт и врски Горан Сугарески по денешната седница на Владата најавија дека законот уште денеска ќе биде испратен во Собранието. – Со овој Предлог закон завршуваме работа за два момента, едниот дел е да продолжи изградбата на сегментите каде е застаната, а вториот е да може да се вршат плаќањата на кинеската компанија кон другите компании кои работат – рече Сугарески. Договорено е „Синохидро“ да се откаже од најавените жалби, а услов за македонската страна со преговарите кои се во завршна фаза е значително намалување на разликите во цените со подизведувачите. – Од она што го имавме како евиденција цените коишто се плаќани од страна на нашите претпријатија кон „Синохидро“, а понатаму за истите тие работи кај што работеле подизведувачите што „Синохидро“ ги платил кон македонските подизведувачи, во просек има разлика во цената од 56 отсто. Тоа е така направено во основниот договор, а ние тоа не можеме да го продолжиме – рече Анѓушев. Се очекува тие разлики да се намалат до 10 отсто. За изградбата на автопатската траса во должина од 57 километри ќе треба да се примени целосно нова технологија за изградба на тунелот кај Врбјани во должина од четири километри, ќе треба да се градат девет нови клучки и регионални патишта со оглед дека со постојниот проект не е предвидено поврзување на околните населени места со автопатската делница. Изградбата на автопатот стартуваше во февруари 2014 година и според постојниот договор требаше да чини околу 400 милиони евра. Со продолжувањето на рокот за изградба автопатот треба да биде готов до средината на 2021 година. Сугарески информира дека рокот за изградба на автопатот Миладиновци-Штип што завршува на крајот на месецов нема да биде пролонгиран од аспект на градежни работи, туку е можно минимално продлжување на активности за поставување сигналзиација и слични активности. https://plusinfo.mk/%D1%83%D1%88%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Konecno dobra vest za Kicevo-Ohrid
|
|
![]() |
|
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Ебате шибицарите. Кај се собраа само лажови у оваа влада. Нема да се менува трасата на автопатот Кичево – ОхридАвтопатот Кичево – Охрид ќе продолжи да се гради по истата траса...Edited by AmyntA - 07-Sep-2018 at 08:49 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
152 милиони евра за довршување на тунелот? Тоа се четири километри должина. Ќе мора Кинезите ова во детали да го образложат, во пакет со владата.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Ovaa delnica se pretvori vo "Bure bez dno"... i sto e najtragicno, nikoj za nisto nema da odgovara!
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
ајде еве еден спам реченица и од мене може вака дискусија ќе биде поуба!? никој не одговара бидејќи зад затворени врати пеглаат агенди сетне нормално пупу неважи! |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
![]() ![]() |
Кога успеа бе ти другарче за неполна година 600+ коментари да имаш? Сам си или екипа сте
![]() И мора да одговараат! И тоа не само прв ешалон, туку и втор и трет. Мора пример да се постави со лежење по затвори. А после отпочнување на посериозни преговори со ЕУ тешко и да има некое помилување дури и при смена на власта. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |