![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 394041 |
Author | |
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
insta @anthony_skopje
![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не знам до кога ќе брендираат возовите и автобусите ала тотал маркетинг. Ужасно е за патниците внатре, не можеш да гледаш нанадвор кон природа, но и најважно не можеш да забележиш на која станица треба да се симнеш. Буквално како сардина се чувствуваш. Многу грдо и алчно изгледа од маркетинг агенциите.
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Не се виновни маркетинг агенциите, виновна е` Македонски Железници Транспорт - компанијата која ги менаџира и одржува возовите и која го дозволила ваквиот маркетинг. Мислам дека кога сценарио од научна фантастика би се реализирало, па добиеме и хипер-брзи возови, односно hyperloop, повторно типичниот македонски менталитет ќе доминира врз најсовремената технологија на денешницата.
Edited by Dexter26 - 29-May-2018 at 13:33 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дали имаме 3 нови електро-моторни гарнитури??? Колку што се сеќавам, според информациите што циркулираа купивме 2 електро-моторни и 4 дизел-моторни... Но според нумерацијата излегува дека се 3 електро (411-102, 411-103, 411-104... а и зошто побогу е скокнат бројот 411-101?) EMU 411-102 ![]() EMU 411-103 ![]() ![]() ![]() EMU 411-104 ![]() ![]() Еве и три од дизелките (711-002, 711-004, 711-005). Ваљда овие се четири вкупно, но која фали на сликиве? И повторно прашање, зошто не почнуваат од 001 па по ред до 004? И зошто електричните се нумерирни со прва цифра 1, а овие се со прва цифра 0? DMU 711-002 ![]() DMU 711-004 ![]() ![]() DMU 711-005 ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Ако не се лажам, 411-101 411-102 е истата, само едната бројка е напред другата назад, па 411-103 411-104 е втората, со едната бројка назад другата напред.
А за дизелките важи истото правило. Затоа и ти се гледаат повеќе отколку што се, а бројките ти изгледаат хаотично. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во прво си. И старите така беа нумерирани, ама од пуста желба за повеќе гарнитури скроз заборавив. ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Освен новите кинески гарнитури (кои во моментов не се сите исправни и не сообраќаат), МЖ-Транспорт на почетокот од годинава на располагање има само еден од старите дизел и електро моторни гарнитури за сообраќај 712-101/102. Другата гарнитура 712-103/104 возела до 2017 година. Вкупно имаме 4 Горбачов гарнитури и 6 Шпанци гарнитури.
|
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Вечерва една дизел гарнитура е во Кичево.
Мислам дека е "премиера" ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Сигурно е премиера. По возен ред на таа релација стои дека сообраќа дизел локомотива со патнички вагони. Можеби сакаат да ја тестираат и на таа пруга. Сепак, ако натаму е пуштена, тогаш накај Кочани сообраќа стариот Шпанец ![]() Веќе пишав погоре дека МЖ можат да направат многу подобар возен ред, со повеќе поаѓања, а пак да се засноваат на постојните возни средства. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Анѓушев: Половина од новите кинески возови се неисправни, се водат постапки во институциите
Вицепремиерот, Кочо Анѓушев, откри денеска дека се неисправни половина од шестте воза кои ги набави претходната Влада, а дека ниту еден воз не го поминал техничкиот прием. Анѓушев рече дека возовите не ги задоволувале условите, поради што се водат и постапки, додаде, во надлежните институции. -Од шест гарнитури дојдени од Кина за патничкиот сообраќај половина се веќе неисправни. Договорите се такви да треба да се одржуваат во Кина. Тука треба јавноста да знае дека тие се уште не се ниту технички примени. Убаво што се возевме, убаво што ги видовме, но не се технички примени затоа што не ги задоволуваат условите по договор, затоа има постапки што ги водат институциите – рече Анѓушев. Владата на ВМРО-ДПМНЕ инаку ги набави возовите во 2015 година, за близу 25 милиони евра, а државата парите ги обезбеди од кредитот на ЕБРД. Што се однесува до договорот за локомотите, напомена тој, четири исто така требаше да пристигнат од Кина. -Првата требаше да пристигне во јануари 2018, а тек сега пристигнува, врз основа на договори од 2016 година. Тоа јавноста треба да го знае – додаде Анѓушев. Вицепремиерот посочи дека Македонски Железници е во тешка и незавидна финансиска состојба со долг од 80 милиони евра, не сметајќи ги тука каматите. -Нови набавки во железницата не треба да има затоа што Железницата, ние мора отворено да кажеме, има над 80 мил евра долгови без камати. Железницата е во многу тешка состојба која што е наследена и предизвикана од ваквите потези, мислам дека таквите информации со јавноста треба да бидат споделени. Излезно решение во Железницата, ние го најавивме веќе, е во делот на Транспортот. МЖ Транспорт треба да оди во приватизација. Треба да се најде оператор кој што тоа соодветно ќе го прави пред се обезбедувајќи нови ликвидни средства. Ако сакаме Железницата да ги задоволи стандардите треба да се инвестираат 50 милиони евра. Инфраструктурата и пругите треба да останат во сопственост на државата – рече Анѓушев. https://fokus.mk/angushev-polovina-od-novite-kineski-vozovi-se-neispravni-se-vodat-postapki-vo-institutsiite/?fbclid=IwAR0CrRJfotiSHrswhmQavVAFU-FipqBrJGfmehVD7pdUrktpxs4jSrdfRXo |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
tenny ![]() Newbiе ![]() Joined: 26-Jun-2020 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Сакам да знам, во која состојба се електричните гарнитури Горбачов,и т.н Шпанци? И дали некој од нив се во употреба?
|
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
Дали некој знае во каква состојба се кинеските гарнитури после ова време на употреба кај нас?
Дали се покажаа како добри или не? |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Томо 441 би требало да биде најупатен...
|
|
![]() |
|
marko pvbk ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Jul-2024 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
Една електро гарнитура и три дизел гарнитури сообраќаат, но не се во најдобра состојба поради не одржување.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 394041 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |