[Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен * |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: [Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен * Posted: 02-Oct-2007 at 08:00 |
|
Патниот правец Р-106 се протега од Градско, преку Прилеп и Битола, до Макази (близу Ресен). Должината е 120km
Помеѓу Макази и Прилеп е алтернативен локален пат на М-5, а помеѓу Прилеп и Дреново се поклопува со М-7 (кој е зацртан во актуелниот просторен план на Република Македонија, но го нема во евиденцијата на агенцијата за патишта). Макази-Битола не сум го возел по Р-106, но од она што може да се види возејќи по М-5, овој сегмент е во прилично лоша состојба. Сегментот помеѓу Битола и Прилеп не сум приметил во каква состојба е, но се надевам дека е во подобра состојба од претходниот затоа што се работи за раздвижен земјоделски крај со доста населени места на кои сигурно им е од голема нужност. Сегментот Прилеп-Градско е единствен кој се користи како магистрален пат и добар дел од него е во солидна состојба после реконструкцијата и додавањето на трета лента на „Плетвар“, но на значаен дел треба уште многу подобрувања. Ако некој има повеќе инфо за делнициве нека сподели. Инаку планинскиот превој Плетвар се наоѓа на надморска височина од 994m. Edited by Cloverstack - 27-Mar-2009 at 02:41 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 04-Nov-2007 at 14:03 | |
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 04-Nov-2007 at 15:14 | |
Да, добро е тоа. Ама не знам зашто стално мора да упрскаат новинариве. Активностите за трета лента таму траат веќе неколку години и таа е веќе постои на неколку сегменти од патот. Ова е само продолжување на активностите.
Работава се движи споро (можеби така било и испланирано), ама сепак добро е што сепак се движи. Еве фотки од Плетвар и од Дреновската Клисура: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Edited by Cloverstack - 27-Mar-2009 at 03:32 |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #4 Posted: 04-Nov-2007 at 18:59 | |
Постои 3та лента на дел од патот Росоман-Плетвар, додека делот од Плетвар до Прилеп што е доста пократок нема 3та лента и навистина знае да биде доста ризичен за возење поради високата концентрација на товарни возила на тој пат. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 04-Nov-2007 at 19:07 | |
Да, добро си приметил, меѓу Прилеп и Плетвар воопшто нема лента за искачување. Како што спомна, тој дел иако е краток е стрмен и непрегледен, па е доста проблематично ако пред себе имаш камион што се влечка... Инаку меѓу Росоман и Плетвар трета лента има на солидна должина од патот, ама мислам дека треба да се направи барем на уште една делница. Еве каде точно ќе се работи сега (беше постирано горе во тендерите):
Edited by Cloverstack - 04-Nov-2007 at 19:08 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #6 Posted: 04-Nov-2007 at 19:15 | |
знали cca 10км нова трета лента. Да не фатил некој случајно рокови кога се ова треба да заврши?
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 04-Nov-2007 at 19:25 | |
Еве мапа за дел од проектот:
Комплетниот PDF можете да го видите тука: http://www.seerecon.org/infrastructure/sectors/transport/documents/REBIS/Rebis_FR_App_7-8_PFS_MA-H-11_Final.pdf ПС: Џуро, треба побрзо да средиш да може сами да закачуваме вакви поголеми работи во секцијата за документи. Добро ќе биде сами да си архивираме, зашто никој не ни гарантира до кога ќе стојат некој важни работи расфрлани по нетов. Edited by Cloverstack - 30-Jul-2009 at 00:14 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #8 Posted: 04-Nov-2007 at 23:28 | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 05-Nov-2007 at 00:00 | |
Од текстот:
Не би рекол дека зборува толку многу за значењето, туку за тоа колкави чаламџии се и колку нивната работа се темели на „спин“... |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 05-Nov-2007 at 00:02 | |
А ваквиот стил на пишување т.е. фарбање е причината зашто не читам Вечер
|
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #11 Posted: 05-Nov-2007 at 00:24 | |
Да Cloverstack уште некои 10тина километри од патот после тунелот накај Плетвар не се со 3 ленти и милсма дека цел тој пат треба во целост да се реши. Кога сме веќе кај овој патен правец, дали има нешто ново околу патот што барем 3 пати пред избори го ветиле: Велес-Богомила-Прилеп? Има ли некој некакво инфо??? Колку што се сеќавам тоа би требало патот до Скопје-Прилеп да го скрати за едно 20тина км, ако не се лажам. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 05-Nov-2007 at 00:51 | |
Тој пат не поминува низ Богомила, изгледа си ја помешал со Бабуна (планината) Низ Богомила поминува пругата... Нема ништо од тоа во догледна иднина... Само такви неозбилни предизборни најави. Додуша пред едни избори во 90-тите се почна да се работи (во режија на Б.Ц.), ама од сето тоа останаа неколку полуизградени километри. Оди на GoogleEarth, северно од Велес ќе видиш каде е пробиена трасата. Колку што памтам има и траги од 3 почнати клучки и столбови од вијадукти... Инаку не знам дали знаеш дека тој патен правец влезе во пан-европската мрежа како гранка на коридорот 10. Официјално е дел од Corridor Xd. Така да има добри шанси да капне нешто од ЕУ за него ама изгледа не наскоро... Во секој случај, далекусежно е планирано да биде класичен автопат. Тоа уште со просторниот план на Македонија од 2002-та ми се чини (така да ние сме го планирале за автопат уште пред европејциве ) Edited by Cloverstack - 05-Nov-2007 at 00:53 |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #13 Posted: 05-Nov-2007 at 01:09 | |
Хмм.. Да патот е преку Бабуна, но јас све мислев дека поминува преку Богомила. Никогаш не сум бил во тој крај па е можен лапсус. Баш сега палам GoogleEarth, да проверам и повротам географија. Мислам дека треба и ние во Македонија повеќе да размислуваме на такви патни правци. Сепак се работи на поврзување на двата најголеми града и региони во државата. Да не зборуваме и од значенњето за таква магистрала за регионот кој што е еден од најпасивните во Македонија.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 05-Nov-2007 at 01:53 | |
Патот нема да поминува низ Богомила, за тоа сум 100% сигурен. Трасата од Велес оди прилично блиску со пругата се до близина на селото Оморани, а после се двои. Пругата продолжува накај Богомила, а трасата за патот оди уште малку накај запад, па после нагло скршнува на југ и се така воглавно право до Прилеп (на овој прав дел треба да ја пробие Бабуна, препоставувам со тунел). А пругите имаат поголемо ограничување во однос на градиентот, така да низ планини тие секогаш одат по подолг пат или низ големи тунели. Инаку во потполност се сложувам со тебе за важноста на овој пат. Исто така добро го потенцираше ефектот што овој пат ќе го има врз тој пасивен регион во срцето на државава. Edited by Cloverstack - 14-Nov-2007 at 02:37 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #15 Posted: 20-Jan-2008 at 23:14 | |
Извор: Вечер Edited by Cloverstack - 27-Mar-2009 at 00:45 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 10-Jun-2008 at 02:41 | |
Денеска бев до Прилеп, на Плетвар се работи, ама на делниците каде што се работи патот е во катастрофална состојба. Не знам дали штетата е предизвикана директно од самата механизација или индиректно ради активностите во близина, ама за пат од таква важност, мислам дека ова е недозволиво. Доколку не можеле да се превземат мерки да се заштити патот во некоја разумна мерка, мислам дека требаше барем да се сработи се експресно, во минимален можен рок, како оваа ситуација би траела што пократко. Наместо тоа ние третата лента на Плетвар ја градиме со години и години...
|
||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #17 Posted: 25-Aug-2008 at 03:41 | |
Дури го чекаме автопатот преку Велес,еве неколку слики од Плетвар кон Прилеп,патот е во завршна фаза.
Плетвар Кон Прилеп веќе на 2-3км од Прилеп завршува |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #18 Posted: 01-Dec-2008 at 09:55 | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #19 Posted: 01-Dec-2008 at 11:27 | |
Повторно нема ивичњаци на пат, или само на некој делници се поставени ?
Ако е така брзо зимава ќе видиме дупки по ивиците. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #20 Posted: 03-Dec-2008 at 02:07 | |
Мислам дека овој ремонт кој траеше неверојатен број на години е изведен фушерски. Незнам дали на мене ми се причинува но ва сликата бр. 2 асфалтот како да е пропаднат. Да каже некој што говозел патов како е направена нивелацијата на теренот. Потоа како што кажа владимир нема ивици, ниту систем за одвод на атмосферски води-нешто што е ЗАДОЛЖИТЕЛНО. Потоа на сликиве гледам не ги смениле знаците со нови (а ГРАДСКО-ПРИЛЕП-БИТОЛА има најстари знаци во државата). Сакам уште да прашам имаме ли стандард за страничните столпчиња со мачкини окца што сетојат покрај патот. Некаде се во форма на цилинар а некаде (нпр. Групчин-Тетово и Скопје Ринг) се плоснати кои повеќе ми се допаѓаат. Да не збориме што и тие не ги смениле, барем не ми изгледаат за гланц нови.
|
||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |