Експресен пат Штип - Кочани |
Post Reply | Page <1234 23> |
Author | |
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #21 Posted: 31-Jan-2019 at 10:28 |
Toa e super ako e stvarno taka i ako gi ispocituvaat rokovite i go zavrsat patot do kraj na godinava
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #22 Posted: 31-Jan-2019 at 17:27 |
Ама не се работи за Три Чешми - Кочани туку Три Чешми - Крупиште, а тендер за Крупиште - Кочани мислам дека сеуште не е објавен.
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #23 Posted: 31-Jan-2019 at 23:29 |
Da, vo pravo si. Krupiste-Kocani kje pocne da se realizira od 2019 godina. Taka da za celosno povrzuvanje megu Stip i Kocani so ekspresen pat kje pocekame najmalku do kraj na 2021
Edited by Bakica - 31-Jan-2019 at 23:29 |
|
Albi
Newbiе Joined: 23-Feb-2019 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #24 Posted: 24-Feb-2019 at 00:01 |
Zdravo dali ima novosti za ekspresniot pat stip kocani?
|
|
Alberto
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #25 Posted: 09-May-2019 at 10:53 |
Експресниот пат Штип – Кочани доцни половина година Наместо како што беше првично предвидено да се пушти месецов, првата фаза од изградбата на експресниот пат Штип – Кочани ќе биде отворена за сообраќај на крајот на годинава. Од Јавното претпријатие за државни патишта велат дека се соочиле со нерешена експропријација на земјиштето и дополнителни работи кои не биле предвидени во фазата на проектирање, вклучувајќи го ѝ откривањето на археолошки локалитети на самата траса и дислоцирањето на инсталации долж трасата.
– Физичкиот прогрес на градежните работи изнесува околу 50% – посочуваат за „Мета“ од ЈП за државни патишта. Тие нагласуваат дека наследените проблеми се решени, со што е интензивирана реализацијата на градежните работи на терен. Паралелно со ова, веќе е потпишан договорот со изведувачот на втората фаза од експресниот пат, на потегот меѓу селото Крупиште и Кочани во должина од 14 километри. На втората секција од овој проект во моментов се вршат подготвителните работи на терен пред официјалниот почеток на изградбата. Очекувањата на ЈП за државни патишта се експресниот пат Штип – Кочани, со вкупна должина од 28 километри, да биде целосно завршен во 2021 година. Овој патен правец во иднина ќе има четири ленти, по две коловозни и две ленти за застанување. Трасата на новиот пат Штип – Кочани минува надвор од населените места, со што ќе се намали времетраењето на патувањето и ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот. Првата фаза од експресниот пат ја гради скопски „Гранит“, додека делницата од Крупиште до Кочани ја изведува кинеската компанија „Синохидро“. По неколку одолговлекувања на работите, експресниот пат Штип – Кочани почна да се изведува кон крајот на мај 2017 година. Проектот вреден 38 милиони евра се гради со средства обезбедени првенствено од заемот од Европската банка за обнова и развој. https://meta.mk/ekspresniot-pat-shtip-kochani-doczni-polovina-godina/ |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #26 Posted: 10-May-2019 at 01:49 |
Едно прашање до тие кои можеби знаат. Кога се дефинираат трасите на економски побитните патишта, се прави ли во физибилити студијата и анализа на можноста на постоење на археолошко наоѓалишите на трасата? Знам дека не се знаат сите можни архолошки наоѓалишта во државава, ама сигурно постои “катастар“ на архолошко наоѓалишта и претпоставки за неоткриени археолошки наоѓалишта врз основа на историски текстови?
На пример во Скопје се знае дека на трасата која ќе ги поврзува идниот мост од Љубљанска во карпош и продолжението на Словенечка има поголемо археолошко наоѓалиште. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #27 Posted: 10-May-2019 at 19:30 |
Постои Археолошка карта на Македонија, која брои над 6000 познати археолошки локалитети. Напоменувам дека под локалитет се подразбира и „осамен наод“, што претставува само еден сад, зачуван ѕид, и слично, но многумина сметаат дека бројката е дури и поголема.
Е сега дали се водат по оваа карта, не знам. |
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #28 Posted: 11-May-2019 at 00:07 |
Знаеме дека за сите проекти кај нас има одложувања тоа секогаш било така, ама едно е одложување со усул а сосема друго е одложување со години, роковите значи се ужас невиден права катастрофа, па неможе пат од 28км кој се нарекува експресен да се гради 4, 5 или повеќе години, ај да е автопат па да се проголта ама ова е мизерија
|
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #29 Posted: 11-May-2019 at 10:58 |
Археолошка карта на Македонија постои, ама името на тој труд буни бидејќи се работа а книга со описно дефинирана локација и содржина на локалитети, а не карта во вистинска смисла на зборот како мапа на македонија со гео точки нацртани на неа. Археолошкат акарта иако некогаш корисна денес е сосема застарена бидејќи е изработена пред скоро 30 години и во неа имате описи на локалитети као на пример „На околу 1.5 километар северозападно од селото Крупиште во нивата на Петко Петковски откриени се остатоци од железнодопска населба“. Е сеа то 1.5 км може во реалноста да е 1200 или 1700 метри, свереозападно може да е у ствари северно или нешто измеѓу, а Петко и неговите врсници може дасе одамна умрени па така да скоро и да немате никакви информации за тоа каде се наоѓа локалитетот.
Пред неколку години беше започнат проектот за изработка на Археолошки Катастар на Македонија каде со поголема точно, со геолоцирање преку смартфон се внесуваа локалитети. Работата никогаш не се доврши и неам една централна баа туку секој музеј има своја листа со различно ниво на темеленост. И покрај работите што ги набројав сепак секогаш пред отпочнување на голем инфраструктурен проект надлежнито музеј и завод за даден регион прави задолжително рекогносцирање на терен. Е сеа од надлежниот музеј или тоа го направиле многу површно па не нашле локлаитет пред почетокот на градба, или (за мене повероватно) во случајов овие си измислиле изговро за доцнењето на патот. Инаку, еден пример како може и треба документриање на културно наследство да изгледа: http://diendicure.mk За жал проектот не доби поддршка од УЗКН, па ќе чмаеме аналогно уште многу години. |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #30 Posted: 13-May-2019 at 17:54 |
Пронајденo новo археолошкo наоѓалиштe при изградбата на експресниот пат Штип-Кочани Изминатиот викенд ангажираните работници на кинески „Синохидро“ при изведбата на експресниот пат Штип – Кочани кај селото Жиганци, пронајдоа остатоци од ранохристијанска базилика, која датира од третиот до шестиот век.
Археолозите на штипскиот Завод и музеј, кои веднаш дошле на терен, првично соопштија дека се работи за дел од поголем објект од базилика (црква) од ранохристијанско време. Работниците ископале влезна порта – делови од скали и градежни тули. Ова за архолозите се вредни наоди и втори што се пронајдени на трасата на експресниот пат. Директорот на Завод и музеј, Мите Штерјов потврди дека денеска до Агенцијата за државни патишта е испратен допис за програма и пресметка. -Очекуваме најмалку еден месец да траат работите на истражувањето и конзервацијата, во кои треба да бидат вклучени триесетина луѓе. Финансирањето на работите се на товар на Агенцијата за државни патишта. Активностите на овој локалитет и тие кај претходно најдениот кај селото Соколарци, ќе чинат околу два милиони денари – рече Штерјов. За инвеститорот на експресниот пат, клучно прашање е што ќе промени овој нов археолошки наод. За директорот на Агенција, Зоран Китанов, оваа информација беше нова и при денешната посета на изведбата на патот Пробиштип – Злетово, кратко изјави дека тоа ќе го решат по институционален пат. Од друга страна, директорот на штипскиот Завод и музеј, Штерјов, кој е археолог по професија, вели дека локалитетот е на 100 метри од трасата и во зависност од тоа што ќе најдат, ќе се види дали ќе има поместување на трасата. Застој нема да има, бидејќи додека работи екипата на музејот, градежниците продолжуваат на друг дел од патот. Ова е втор археолошки локалитет што е пронајден на трасата на експресниот пат Штип – Кочани, по откривањето на некрополата кај Соколарци. Сепак, за директорот на Агенцијата за државни патишта, Китанов, археолошките наоѓалишта не се проблем, туку до сега работата на патот, како што рече, ја усложнила експропријацијата, која кога го презел проектот, била завршена со само 10 отсто. https://meta.mk/prona-deni-novi-arheoloshki-nao-alishta-pri-izgradbata-na-ekspresniot-pat-shtip-kochani/ |
|
ninjazelka
Newbiе Joined: 28-May-2019 Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #31 Posted: 05-Jun-2019 at 13:57 |
Kako ide rabotata na ovoj pat, ima li nekoj predviduvanje koga treba da se zavrsi, pokraj oficijalniot rok deka do kraj na 2019 treba da zavrsi?
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #32 Posted: 05-Jun-2019 at 21:18 |
Рокот не е за целата делница. До крај на 2019 е предвидено завршување на Штип - Крупиште, иако не сум најубеден дека ќе го постигнат рокот. Пред некоја недела беше објавен тендер и за Крупиште - Кочани што ќе се гради наредниве две години.
|
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #33 Posted: 18-Jun-2019 at 10:30 |
Јас тука гледам дека активно се работи и на Крупиште-Кочани. Како е можно да се работи без договор?
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=41.86547&lng=22.25967&zoom=13&time=2019-06-13&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C Edited by AmyntA - 18-Jun-2019 at 10:31 |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #34 Posted: 18-Jun-2019 at 12:35 |
Потпишан е договор, мислам дека Синохидро ја работи таа делница. Актуелно беше пред нецел месец кога Китанов објавуваше некои бројки дека Синохидро понудиле 3-5 пати пониски суми за разни материјали отколку сумите што сме ги плаќале за Миладиновци - Штип.
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #35 Posted: 20-Jun-2019 at 18:44 |
Започнаа работите и на Кочани-Крупиште пред 2-3 недели. Синохидро работи на терен и од Кочанска страна а и од кај Крупиште кон Кочани.
За Штип-Крупиште мислам ако ги интензивираат работите можда ке има услови да се заврши до крајот на 2019, но мислам дека тоа нема да се случи. |
|
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #36 Posted: 26-Aug-2019 at 08:23 |
Има некој информации како се одвива работата тука?
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #37 Posted: 26-Aug-2019 at 09:33 |
Китанов даде изјава пред неколку дена дека почнале со работа на Крупиште - Кочани, а Штип - Крупиште ќе привршел до крајот на годината. Имајќи ги предвид сите инфраструктурни проекти кај нас, јас повеќе би рекол дека Штип - Крупиште ќе приврши лето 2020.
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #38 Posted: 05-Sep-2019 at 21:18 |
|
|
zorant
Groupie Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #39 Posted: 06-Sep-2019 at 08:09 |
„Првата фаза од експресниот пат од селото Три Чешми до Крупиште е
завршена со 80 отсто и очекувам во почетокот на идната година да се
комплетира асфалтирањето, коешто веќе е започнато. Рокот за завршување
на оваа втора фаза, од Крупиште кон Кочани е до пролетта 2021 година.
Патот ќе биде со висок квалитет на градба, ќе биде широк 11,5 метри,
односно две ленти од по 3,5 метри и уште две од 2,2 метри“ соопшти
Китанов.
http://www.komarec.com.mk/?p=25514 Edited by zorant - 06-Sep-2019 at 08:09 |
|
Sashko
Groupie Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 40 |
Quote Reply #40 Posted: 06-Sep-2019 at 08:28 |
Дали ширината на овој пат и клучките дозволуваат во иднина да прерасне во автопат?
|
|
Post Reply | Page <1234 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |