![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 112113114115116 159> |
Author | ||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Ако мислиш на оние металните тешко поред коловозна лента дека ќе наредат такви,можно е пак да одат на варијанта со оние ниски гумени како на бул.Климент Охридски кои се покажаа како недоволни да го спречат паркирањето на возила.
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Да, мислев на тие гумените. Точно e дека се покажаа како не баш ефикасни, но мислам дека е тоа подобро решение отколку никакво. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Лелееее и тука ли ги стеснија лентите како на Климент Охридски... Се допираш со ретровизори со автобус на соседна лента... не е ок. Ок е да има велосипедска ама ова не е ок. Ризично е.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Освен тоа, проблем се и автобуските постојки, како и тоа што „велосипедската“ завршува пред Веро центар во празно. Денес баш ја возев таа страна со точак и морав да претекнам 2 автобуси. Тоа што трчаат луѓе на стариот пешачки е посебна приказна.
Исто не ми е јасно зашто ни една велосипедска патека не видела боја последниве 2 години. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Стеснети ленти значат поголема сигурност поради тоа што ќе се обраќа повеќе внимание. Истото важи за крстосници без семафори и знации, верувале или не. Има многу студии, многу од нив редовно ги постира здружението наТочак. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Отпочната е реконструкција на ул.Благоја Стефковски во Гази Баба(од фб)
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Еве уште неколку фотки од бул.Кочо Рацин(од фб)
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Значи затоа патот накај Соње бил толку тесен и напорен за возење 10км како 50 да сум извозил...за повеќе внимание. Квази решение прават. Како и се друго. Не ме ни допира веќе, порано се нервирав, сега се смеам само. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Градско возење е друга приказна. Има бројни сообраќајни студии кои тврдат така.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Bigger Isn’t Always Better: Narrow Traffic Lanes Make Cities Safer
https://www.wri.org/blog/2016/12/bigger-isnt-always-better-narrow-traffic-lanes-make-cities-safer 10-Foot Traffic Lanes Are Safer—and Still Move Plenty of Cars
https://www.citylab.com/solutions/2015/07/10-foot-traffic-lanes-are-saferand-still-move-plenty-of-cars/399761/ |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Не ми треба студија за да ме убеди што чуствувам.
Цел живот возам во Скопје и од лани по секоја цена го избегнувам тој булевар, не се осеќам пријатно да сум на 10цм од друго возило. Не е ок. Се работи за главна сообраќајница полна со автобуси и камиони, не за споредни улици во мал град. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Битно после градските власти (како претходните, така и овие), ќе си ги бројат овие исцртани велосипедски ленти во бројот на велосипедски патеки и ленти низ Скопје и ќе го истакнуваат тоа.
Бројката не значи ништо, бидејќи како што јасно се гледа на фотографии, на булеварот ништо нема да значи исцртаната лента, особено на делот каде што се автобуските постојки, и исто така краевите на булеварот. Фушерај невиден. Дури и велосипедската патека на Партизанска е нефункционална, токму поради бројните автобуски постојки, на кои не е обезбедено заобиколување на патеката. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Во последно време има многу вакви тротинети низ градов но треба некако да се дефинира која им е дозволена брзина,каде да се движат бидејќи во моментов возат и по тротоари и по улици и по вело патеки а веќе учествуваат и во неколку несреќи...
------------------------------------------------------------------------ Електричните тротинети без закон, а веќе учесници во несреќи Скопјанка на возраст од 41 година што управувала со електричен тротинет доби потешки повреди и заврши во болница по сообраќаен инцидент со автомобил. Ова е веројатно првата несреќа во која потешко настрада возач на тротинет или можеби првата за која знае јавноста, бидејќи од МВР не ни потврдија дали ова е и единствената досега, откако електричните тротинети навистина се намножија по скопските улици. Тие сѐ уште не се дефинирани во законска рамка, дали се сметаат за сообраќајни средства или се само реквизити за забава. Но сериозноста со која се среќаваат во сиот сообраќаен метеж по улиците и несреќите што почнаа да се случуваат налагаат еден посериозен пристап и можеби нивен третман на превозни средства. Ако тие сѐ уште не се во законска рамка, се поставува прашањето чија е одговорноста во случајов со сообраќајната несреќа, иако тоа не се знае во моментов. Потоа дали воопшто корисниците на електричните тротинети може да подлежат на некаква одговорност доколку се виновни и како ќе се третираат нивните возачи во ваквите несреќи сѐ додека не се формализира законската рамка за електричните тротинети? Од друга страна, пак, промовирањето од градските власти за користењето и субвенционирањето на електричните тротинети направи тие да станат позастапени и попопуларни. Нивната висока еколошка вредност, малата тежина и големина, подвижност и брзина ги прават добри превозни средства во урбаната средина. Но истите карактеристики ги прават овие уреди тешки за класификација и одредување во правна рамка. Последните информации од МВР беа дека се прават напори електричните тротинети да се вметнат во Законот за безбедност во сообраќајот на патиштата. Од МВР не ни одговорија конкретно што во вакви случаи кога ќе се случи сообраќајка, а учесник е и некој што управувал електричен тротинет, колку тој ќе има последици ако законски не е обврзан. – Во врска со вашето барање за информации поврзани со сообраќајна незгода што се случи на 4.9.2019 на крстосницата од бул. Крсте Мисирков и бул. Гоце Делчев, во која учествувале патничко возило „мерцедес 320“ со скопски регистарски ознаки и електричен тротинет, управуван од скопјанка на 41 – годишна возраст, Одделението за увиди на сообраќајни незгоди при СВР-Скопје изврши увид на местото, а се обезбедуваат и други докази од настанот. По комплетирање на увидниот материјал, тој со соодветен поднесок ќе биде доставен до Основното јавно обвинителство за понатамошна постапка – велат од МВР. Оттаму не прецизираа по која законска рамка ќе се утврдува одговорноста и дали електричните тротинети се изземени од одговорноста при сообраќајот. Но фактот дека стануваат сѐ поприсутни во сообраќајот не може да се изземе. Тоа го потврдуваат и известувањата на градот Скопје, кои зборуваат за тоа дека се исцрпуваат финансиите наменети за субвенционирање на електричните тротинети. Нивното зголемено присуство по тротоарите, велосипедските патеки и коловозите само зборува за потребата од нивно итно нивно сместување во законска рамка, каде можат да се возат, со колкава брзина, од која, па и до која возраст некој може да користи електричен тротинет и слично. И другите земји имаат проблеми со електричните тротинети Пред еден месец 35-годинашната телевизиска презентерка и јутјуб-ѕвезда, Емили Хартриџ загина во несреќа со електричен тротинет во Лондон. Таа почина откако нејзиниот тротинет се судрил со камион на обиколницата во Батерси во југозападен Лондон. По оваа несреќа се случи уште една, во која настрада 14-годишно момче, кое доби сериозна повреда на главата откако се судри во автобуската постојка во Бекенхам. По несреќата е превезено во болница, каде што лекарите утврдија дека е во критична состојба. Овие примери само покажуваат колку е сериозно возењето на електричните тротинети на патишта. Во Англија законот не дозволува користење електрични тротинети, тие не се сметаат за возила и затоа не смеат да се возат по пат. Законските регулативи не дозволуваат возење електрични тротинети на патишта и тротоари, единственото место каде што можат да се возат е на приватно земјиште. Министерот за транспорт Мајкл Елис при средба со фирмите за продавање електрични тротинети во медиумите изјави дека тие мораат да ги предупредат и да им кажат на потрошувачите за законот пред да купат или изнајмат електричен тротинет. – Производите за микромобилност се појавуваат во земји низ целиот свет и се возбудлива иновација за која знаеме дека има побарувачка. Сепак, безбедноста секогаш мора да биде наш главен приоритет кога се размислува за нивната употреба на јавните автопатишта во оваа земја. Испитуваме дали тие може да се користат безбедно на патот и, ако е така, како треба да се регулираат за да се обезбеди безбедноста на јавноста. Сепак, компаниите мора да разберат дека разгледувањето на законите не мора да значи дека законите ќе се променат. Луѓето што користат електрични тротинети треба да бидат свесни дека во моментов е нелегално да ги возат по тротоар и на пат – вели министерот Елис за „Гардијан“. https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/електричните-тротинети-без-закон-а-ве/ |
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Работата е што се полоши од моторите, односно електричните тротинети се пикаат насекаде, при тоа не гледајќи на никого и на ништо.
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Лимит на 25km/h, кацига и движење по патеки/улици исто како велосипеди и решен проблем. Тоа дека има несовесни има, ама не треба ради нив да се пререгулираат.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Велосипедска патека на ул.Московска во Карпош(од фб),неможе да функционира ова вака се додека не постават некакви столпчиња исто е и на бул.Кочо Рацин
![]() ![]() |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Битно лентите за возење се стеснети и обележана е велосипедска
![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
![]() Причини поради кои не се користи велосипедската патека на Борис Трајковски: 1. не е исчистена од кога е направена 2. веќе има дупки на истата 3. треба да го искршиш точакот едно десет пати во текот на патеката 4. да изведуваш паркур вештини при поминување на столпчиња и семафори поставени на самата патека И ова се само причини за луѓе кои ја користат патеката за градски цели, додека јас лично кога сум тргнал кон Козјак или било што, или се враќаме во група, и кога нашите точаци вредат повеќе од дури и некои коли, не ни помислувам да возам на оваа т.н. патека. Воедно, во такви услови не ни возам соодветно на брзината пропишана за патеки, па така посигурно се чувствувам на коловоз. Патем, сите градови кои имаат вело-култура, никогаш не забрануваат да се користи и коловозот како опција за велосипедистите, и тоа во најголемиот дел се обележаните ленти за јавен превоз. Но, се согласувам дека има неред на сите полиња. Јас лично стојам и на црвени семафори, иако признавам дека голем дел од велосипедистите не ги почитуваат светлосните сигнали. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Реконструкција на ул.Тодор Чангов-о.Аеродром(од фб)
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
ова не е Тодор Чангов, ова се некој улички или уличка од Тодор Чангов. А Тодор Чангор и по реконструкцијата која се случи пред некоја година повторно плаче за реконструкција.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 112113114115116 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |