build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2281 Posted: 18-Sep-2019 at 14:30

Da se raboti za kraci od ulicata potocno se raboti za T.Cangov 41 vo dolzina od 450m no se najavuva deka i nekoi drugi kraci ke bidat renovirani.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2282 Posted: 19-Sep-2019 at 12:28
На булеварот Босна и Херцеговина возилата подрипнуваат преку куп камења



По раскопан коловоз на булеварот Босна и Херцеговина, со широчина од речиси еден метар, веќе цел месец се движат возилата пред семафорите кај старите општински бараки во Бутел. Раскопаниот дел од асфалтот е полн со остри камења. Раскопаниот асфалт е опасност за возачите, додека, пак, раскопаниот тротоар е опасност за пешаците, кои често за да побегнат од крупните камења и прашина одат по коловозната лента за да стигнат до автобуската станица спроти градилиштето на аголот од семафорите. Никој не го санира раскопаното, а минувачите секојдневно голтаат прашина и се доведуваат во опасност од несреќи. Кој ги направил ископувањата граѓаните не знаат, но она што им е познато е дека речиси цел месец останаа раскопани коловозот, тротоарот и дел од исушениот парк, спроти градилиштето. Оние што одлучуваат да пешачат низ паркот, за да избегаат од камењата, повторно ризикуваат да газат во прав, бидејќи паркот е исушен и делумно уништен од камионите и градежните машини, кои тука поминале и оставиле траги.

Од општината Бутел не знаат кој ги вршел ископите на коловозната лента и на дел од тротоарот, а од градот Скопје објаснуваат дека вршат прекопи за поставување канализациски водови на новиот булевар. Но од друга страна, пак, градежните работи на оваа сообраќајница, како да подзастанаа и речиси ништо видливо не се работи.

Голема градежна офанзива се реализира на градските улици во централното градско подрачје, но некако замреа градежните зафати на проширувањето на булеварот Босна и Херцеговина. Градежните материјали и уличните рабници на палети од едната и само една градежна машина од другата страна на улицата покажуваат дека сообраќајницата ќе се гради. Забраздениот дел од просторот пред фирмите кај железничката станица Скопје Север само потсетува на минатогодишното означување на почетокот на проширувањето на улицата, која треба да стане булевар. Од другата страна на спојот со улицата Кристијан Тодоровски-Карпош, кај таканаречените социјални згради, исто така само се означија новите булеварски ленти и дел од булеварската жардиниера, кои треба да продолжат да се градат. Некаде на средината на овој потег е раскопаниот дел од коловозот.

– Градежните активности за проширување на булеварот Босна и Херцеговина се во тек и според предвидената динамика треба да завршат следната година. Во конкретниов случај, станува збор за прекоп за поставување инсталации, како дел од изградбата на булеварот и прекопот набргу ќе биде саниран. Паркот не е во надлежност на градот Скопје, а посочените оштетувања не се настанати при градежни активности на градот Скопје – велат од градот.

Чии камиони оставиле траги во парковската површина останува да провери општината Бутел, која можеби и ќе се погрижи да го санира паркот, кој летово, меѓу другото, се исуши затоа што не беше наводнуван. Инаку почетокот на градежните зафати за изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина беше свечено означен лани во септември, со раздвижени багери на терен и со присуство на градоначалниците на Скопје, Петре Шилегов, и на општината Бутел, Велимир Смилевски. Според тогаш најавеното, новиот булевар ќе има по три коловозни ленти во двете насоки, пет метри зелен појас во средината, странично зеленило, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни. Проектот е во вредност од околу 150 милиони денари. Градоначалникот Петре Шилегов тогаш најави дека овој булевар ќе биде долг околу 1.400 метри и широк 40 метри. Од градот Скопје тогаш информираа дека реализацијата ќе се одвива во согласност со предвидената динамика, а рокот е 18 месеци од денот на воведот во градежните работи.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/на-булеварот-босна-и-херцеговина-вози/
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #2283 Posted: 21-Sep-2019 at 18:37
Originally posted by stef4o


Da se raboti za kraci od ulicata potocno se raboti za T.Cangov 41 vo dolzina od 450m no se najavuva deka i nekoi drugi kraci ke bidat renovirani.


Улицава со таква фрекфенција беше во очајна состојба. Како продолжение на Бул. АСНОМ овде треба да се изнајде поинакво решение.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2284 Posted: 01-Oct-2019 at 13:43
Пешачкиов остров меѓу бул.Кочо Рацин и К.Ј.Питу веќе скоро месец дена го прават



Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2285 Posted: 01-Oct-2019 at 18:24
Срамота е тоа што се случува во Скопје... да се вози секој ден кон и од работа и по 40 минути е неприфатливо!
На Скопје каде живее една половина од населението на државава му е потребен сериозен потфат, проект налик СК2014 исклучиво за сообраќајна инфраструктура.
Несериозноста/Незаинтересираноста на власта Централна и Локална е неприфатливо!
Со цртање на велосипедски патеки на постоечки коловози, тротоари, менување на бекатон со асфалт и обнова на асфалт на постоечки улици + набавка на 20-30 електрични автобуси НЕ МЕНУВА НИШТО.

Време си поминува, само се цртаат проекти и се одложуваат проекти...

Луѓе седнете и направете план, Град Скопје + Влада
5 годишен план:
3 сообраќајни моста,
3 новопробиени булевари,
5 кружни текови
2 надвозници
1 тунел
...
+ цртајте си велосипедски патеки...

Мора времето на патување да се скрати, нови автобуски линии по новопробиени улици! За тротинети, електрични автобуси и велосипеди никој не спори...

Ама каде со овој ентузијазам и темпо!?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2286 Posted: 01-Oct-2019 at 19:53
Originally posted by alexsend

Срамота е тоа што се случува во Скопје... да се вози секој ден кон и од работа и по 40 минути е неприфатливо!
На Скопје каде живее една половина од населението на државава му е потребен сериозен потфат, проект налик СК2014 исклучиво за сообраќајна инфраструктура.
Несериозноста/Незаинтересираноста на власта Централна и Локална е неприфатливо!
Со цртање на велосипедски патеки на постоечки коловози, тротоари, менување на бекатон со асфалт и обнова на асфалт на постоечки улици + набавка на 20-30 електрични автобуси НЕ МЕНУВА НИШТО.

Време си поминува, само се цртаат проекти и се одложуваат проекти...

Луѓе седнете и направете план, Град Скопје + Влада
5 годишен план:
3 сообраќајни моста,
3 новопробиени булевари,
5 кружни текови
2 надвозници
1 тунел
...
+ цртајте си велосипедски патеки...

Мора времето на патување да се скрати, нови автобуски линии по новопробиени улици! За тротинети, електрични автобуси и велосипеди никој не спори...

Ама каде со овој ентузијазам и темпо!?

!!!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2287 Posted: 01-Oct-2019 at 20:06


Потпис. Ама се создаде некој негативен однос спрема вложувања во сообраќајна инсфраструктура, демек треба само во јавен превоз и велосипедски патеки да се инвестира. Па градскиве власти ми изгледа како да се шлепаат на тоа. Повеќе гласови ќе добие некое фино уредено плоштатче, отколку клучка кај судска палата на пример (што ќе ствара и нервози барем две години додека се изгради).

Сообраќајов не е сеуште колабиран поради неколку проширувања на булевари и кружни текови од времето на Коце + двата моста и клучката кај Континентал од претходно. Доколку не почне нешто крупно наскоро мислам дека Шилегов ќе го осети сообраќајниот колапс во неговиот евентуален втор мандат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2288 Posted: 28-Oct-2019 at 15:19
Ул.Лондонска во Тафталиџе,ни година дена не издржа новиот асфалт а веќе почнаа со прекопувања,тотална некоординација владее при реконструкција на улиците поготово во оние делови каде се градат згради и каде неминовно улиците се прекопуваат по неколку пати за разни инсталации(пример за ова се и улиците Руди Чаевац,Прашка)





https://www.facebook.com/Taftalidze1/?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2289 Posted: 28-Oct-2019 at 19:07
За жал, ова е редовна појава кај нас.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2290 Posted: 29-Oct-2019 at 17:02
СЕ АСФАЛТИРА УЛИЦАТА БИХАЌКА

Во тек е финално асфалтирање на улиците Бихаќка и Црниче, на потегот од раскрсницата кај подвозникот, па се до улицата Востаничка во должина од 810 метри.

Наскоро оваа значајна сообраќајница што се протега во две општини Центар и Кисела Вода ќе биде целосно реконструирана.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2291 Posted: 30-Oct-2019 at 17:33
Новата велосипедска патека се погоди и за автомобили (фото)





Поради градежни работи пред мостот Близнаци, секојдневно на овој потег, од Фершпед кон нас. Ново Лисиче има застој во сообраќајот кој очигледно еден возач решил по секоја цена да го избегне. Имено тој деновиве со своето возило се качил, ни помалку ни повеќе, по новата велосипедска патека и како што може да се види на фотографиите поставени на ФБ, по неа возел подолго време.
Јасно е дека по секојдневните ситуации со кои сите се среќаваат во сообраќајот, без разлика на тоа каква е инфраструктурата, културата на возачите е онаа која е клучна за побезбедан сообраќај.

https://skopjeinfo.mk/novata-velosipedska-pateka-se-pogodi-i-za-avtomobili-foto

-------------------------------------------------
Патем за какви градежни активности пред мостот Близнаци станува збор??
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2292 Posted: 30-Oct-2019 at 18:30
Ова што денес се случува по улиците низ Скопје во 16:00 часот е недопустливо. Треба да се засрамат сите кои биле на функција градоначалник за оваа ситуација каде десетици илјади возила стојат буквално во место од стара рампа да се до карпош... СРАМОТА!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2293 Posted: 30-Oct-2019 at 23:00
Кај Фон се работи на едната страна од колекторот, а кај близнаците на другата. Плус бул. Асном .
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2294 Posted: 31-Oct-2019 at 07:38
Ако возиш електричен тротинет на улица ќе платиш 80 евра казна

Електрични тротинети ќе можат да се возат само по велосипедски патеки и тротоари. Нивното возење на улица ќе се казнува во противвредност од 80 евра. Ова е предвидено со промените во Законот за безбедност во сообраќајот кои вчера поминале на владината седница. Со промените се предвидува тротинетите првенствено да се движат по велосипедските патеки, а во случај да ги нема на сообраќајниците, тогаш е дозволено да се возат и по тротоарите.

Максималната дозволена брзина за движење по велосипедска патека е 25 километри на час, додека на тротоар само 6 километри на час. За поголема безбедност, граѓаните кои управуваат тротинет треба навечер да носат зелени флурорцентни елеци, за да можат да бидат видливи за пешаците и учесниците во сообраќајот. Предвидено е и лицата под 14-годишна возраст да не смеат да возат електрични тротинети.
Казната ако не се носи елек е 50 евра, за движење по улица 80 евра, а доколку се вози со поголема брзина од дозволената 120 евра.

https://skopskoeho.mk/ako-vozish-elektrichen-trotinet-na-ulitsa-ke-platish-80-evra-kazna/?fbclid=IwAR1kve39mMCjwx9quImRbHAFLDMsBdM_r_CQZtjYFZobgBCw35mXM_VdYX0
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2295 Posted: 31-Oct-2019 at 07:49
ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2296 Posted: 31-Oct-2019 at 09:31
Originally posted by alexsend

ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.


Во Британија а мислам и цела Западна Европа не смееш на точак ноќе да се качиш или џогираш ако немаш флуросцентен елек...тоа за понижувачки е дојам присутен само во нашава затуцана вукојебина.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2297 Posted: 31-Oct-2019 at 10:01
Originally posted by alexsend

ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.

Во Нови Сад доколку возиш велосипед на пешачка патека должност ти е да возиш со брзина која соодветствува со брзината со која се движат пешаците, односно 4км/ч .
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2298 Posted: 31-Oct-2019 at 18:53
Ако важи и за велосипеди елек тогаш ок, во спротивно е идиотски. Освен тоа ок е законот, само што очекувам со амандмани да уфрлат уште нешто непотребно колку да се каже „држава сме, контролираме“.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2299 Posted: 31-Oct-2019 at 18:57
Originally posted by <Fresno>

Ако важи и за велосипеди елек тогаш ок, во спротивно е идиотски. Освен тоа ок е законот, само што очекувам со амандмани да уфрлат уште нешто непотребно колку да се каже „држава сме, контролираме“.

Споредуваш електричен мотор со подвижен механизам кој работи со силата на нозете?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2300 Posted: 31-Oct-2019 at 19:51
Велосипедите си имаат одредби во законот, односно навечер треба да поседуваш светло позади и напред, како и катадиоптери („мачкини очи“), што е целосно различно од ова што го тврдиш дека треба и велосипедистите да имаат елеци.

Не викам дека треба возачите на тротинети да имаат елеци, но дефинитивно треба да бидат осветлени (напред и позади). Реално, предни светла имам видено кај нив, но позади немаат никаква ознака, што е небезбедно и поради тоа се сложувам за елеците.

Патем, возам велосипед цело време до работа и назад, и прашање на време е кога ќе почнат несреќи со тротинетите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.066 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.