Урбани автопати - Скопје |
Post Reply | Page 123 24> |
Author | |||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#1 Topic: Урбани автопати - Скопје Posted: 19-Sep-2007 at 22:49 |
||||
Сообраќаен ГУП на Скопје (~8МБ) 6430x3860
http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg Edited by pbanks - 28-Jan-2008 at 22:03 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 19-Sep-2007 at 22:50 | ||||
pismo od citatel od utresen broj na Dnevnik
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 19-Sep-2007 at 23:35 | ||||
За жал луѓево размислуваат многу краткорочно.
Се слагам дека треба да ни биде приоритет изградбата на трите урбани автопати низ Скопје. Ама во деталите воопшто не се сложувам со читателот. Баш ме интересира каква врска има клучката Континентал со Крушевска Република (освен што ја опструира) И каква „рационализација“ на источен и јужен булевар замислува господинот. Партизанска кога се градела, луѓето буквално се потсмевале на таквото „предимензионирано“ решение. Веројатно на големо се предлагало да се „рационализира“. А денес негде нема доволно простор ни да се прошири колку што ќе треба со зафатите што не очекуваат, па ќе мора да се „крати“ од стандардите... Кратковидоста во планирањето на инфрастуктурата се плаќа ужасно скапо. Квалитетот во планирањето на инфраструктурата се одразува со огромен процент во вкупната економија. А кога еднаш ќе се зезне работата многу тешко се исправа, а можностите за исправки се често мали и секогаш многу скапи. Поготово во нашата ситуација се глупи било какви размислувања во таа насока. Се е јасно и веќе испланирано. Плус тоа најголем дел од коридорите за трите градски автопати се чисти, а тие делови што не се чисти ионака се суб-стандардни населби кои одавна требало да се срушат. Нема потреба од никаква рационализација. Имаме шанса релативно ефтино да направиме крајно ефикасна сообраќајна инфраструктура во Скопје, што би имало огромно позитивно влијание на целата економија во Македонија. А сепак има такви кои сакаат во здрава нога да си стават трн. |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4 Posted: 19-Sep-2007 at 23:52 | ||||
specijalno za tebe go positrav clanakot, vo kontekst na site onie diskusii okolu konfliktnosta na Kulcka "Trifun" i Krusevska republika. Iako i jas i ti imavme mali razliki vo mislenja okolu taa klucka (vo smisla dali moze da se uklopi ili ne so Krusevska republika), G-din gradezen inzenjer ovde oko ne mu trepnuva da kaze deka Klucka "Trifun" e ustvari del od Krusevska republika. |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 20-Sep-2007 at 00:05 | ||||
Ама друже тоа е големиот проблем. Има такви кој замислиле дека онаа улица покрај транспортен центар ќе ја прекрстиме во „Крушевска Република“ и решен проблем. Претпоставувам затоа господинот ја смета онаа катастрофално лошо испланирана клучка Континентал како дел од Крушевска. Во реалноста таа клучка ја опструира „вистинската“ Крушевска, која мораме многу скоро да почнеме да ја реализираме. А овие крпеници кои некои ги туркаат, многу брзо ќе ни се треснат од глава ако не се свестиме и почнеме да гледаме неколку години понапред. (Само да напоменам за тие што не се запознаени, дека бул. Крушевска Република е исто што и Источен булевар. Две имиња за истиот неопходен и одавна испланиран сообраќаен коридор) Edited by Cloverstack - 20-Sep-2007 at 00:29 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 14-Oct-2007 at 10:57 | ||||
Збирка бисери на тема Крушевска:
Сакам малце да го доловам нивото на расправата околу булевар Крушевска Република, и стручното ниво на некои од нашите главни фигури на чело на градот (и во минатото и во сегашноста). За некои работи што се тврдат, човек нее треба да биде ни стручен за да увиди дека се бесмислици, па ни останува да се прашуваме за мотивите... Во наредниве неколку текстови ќе наидете на огромни нелогичности, детски размислувања, нерационални заложби, очигледни контрадикторности и луди концепти... (не се само нагласените, цитативе се преполни со бисери - нагласените се само оние главните и за кои давам коментар) Вест 08.03.2001
- Интересна „идеа“ и „новост“ предлагал Пенов. „Отарасување“ од клучни сообраќајници за да се растоварел сообраќајот. Само немал доволно храброст да оди до крај - отараси се од сите сообраќајници па ќе немаш воопшто сообраќај и автоматски нема воопшто метеж! - Според Пенов пред 36 години биле други времиња и друг бил метежот па Крушевска ќе завршела работа. Ама во денешно време со 10 пати поголем метеж не ни требала Крушевска, туку некаква си бедна импровизација со мал капацитет и лошо поврзана. - Маџир Маало треба да се руши и да не постоеше Крушевска. Не знам како може некој да се залага за зачувување на едно такво ругло во центарот на градот, кое никако не може да се вклопи па дури и да се фрлат милиони за да се среди и да се нашминка. - Еј добра финта е ова со издувните гасови. Ако ја поместеле трасата за 100-тина метри (пак ќе поминува покрај Маџир-Маало), ќе биле заштитени жителите од издувни гасови. Македонска генијалност на дело. Треба да го патентираме овој брилијантен концепт! - Како тоа не-бришењето на Крушевска спречува носење на ДУП?!? - Не е вистина дека би требало да се руши пола Маџир-Маало ако се гради Крушевска. Реално тоа е многу помалку. И што е тоа битно кога тврдите дека во догледно време нема да има пари за изградба. А Маџир-Маало не пола, туку комплетно треба да се збрише. Дневник 05.11.2003
- Тунел да се правело... Немало студија, ама знаел дека тунел е изводлив. Плус тоа треба да фрлиме дополнителни финансиски средства за да ја уништиме веќе заршената работа (припремата за клучката со Северен Булевар која веќе одавна е направена). Кога веќе не можел да излобира хоризонтално поместување, си пробал да ја помести вертикално... Битно некако да се осакати овој немерливо важен проект. И сето тоа за да го зачуваме и заштитиме „бесценетиот бисер“ на Скопје - Маџир Маало. - Уште една невидено остроумна идеја како да ги елиминираме издувните гасови. Ако сме направеле тунел, ќе сме се заштителе... Господине бивш градски архитект, издувните гасови нема да „исчезнат“ во тунел, тие секако би излегле надвор. Не треба да е човек генијалец за да го свати ова... Факт е дека во меѓувреме навистина се гушиме во издувни гасови зашто имаме огромни закрчувања во сообраќајот. А закрчувања во најголема мерка имаме зашто ја имаме запоставено доизградбата на примарната сообраќајна мрежа (во која спаѓа и бул. Крушевска Република) - Зошто не е прифатливо во поширокото централно подрачје да се води мостовско решение??? Па многу градови на кои се повикуваме и угледуваме имаат такви решенија. - Не е точно дека тунели се поевтини од мостови на столбови. Ваков непланиран импровизаторски тунел би бил и дополнително оптоварен од финансиски аспект. За конкретниов случај сепак не можам да тврдам, затоа што не било детално проучено тоа, но не можел да тврди ни Тониќ во тој момент. А сепак неодговорно давал такви изјави. Во секој случај и без анализа е кристално јасно дека тунел би бил многу поскапа опција. - Како тоа дури и оние крш „населби“ на чело со Маџир-Маало се вклопуваат во центарот на „мотрополата“, а современо и ефикасно сообраќајно решение по најлогичната траса која е веќе одавна зацртана не се вклопува?!? - Ако и сам кажува дека наводната студија е таа што требало да покаже дали е подобро мостовско или тунелско решение, зошто однапред не убедувал кое е подобро? Вест 24.02.2006
- Уште едно неурбанизирано „јадро“ требало да се заштити од такви лоши работи како што се развој и напредок. Па се слуша ли оваа што збори??? И уште раководител на секторот за урбанизам ја ставиле... Инаку кој поминал низ Крњево знае дека дури и Маџир-Маало е Париз во споредба со него. - Госпоѓо, Крушевска е планирано да биде денивелирана. Тоа не се поклопува баш со „тезите“ што ги развивате. - Зошто тој предел „не трпи експресни сообраќајници“??? И не мисли ваљда стварно дека Крњево ќе остане такво засекогаш. - Планот со преместување на Крушевска како што опишува е смешен. Невидени глупости... Тоа би било смешно да го каже дури и нестручна личност. - Не е апсурд да има, туку апсурд е да нема брзи улици со голем проток на сообраќај низ центар. Плус тоа не станува збор за строг центар каков што впечаток се труди да наметне. На крајот на краиштата и самата нуди наводна замена за Крушевска, само малце поместена. Како па тоа не е апсурд според нејзините сопствени стојалишта?!? - Кој и дал диплома и кој ја ставил у таа фотеља?!? Навистина ЖАЛНО! Вест 14.06.2006
- За вакви стратешки проекти сегде во светот руши многу повеќе од една неквалитетна полураспадната стара зграда, со апсолутно никаква историска и архитектонска вредност. - Не е нешто многу густо населен, а во секој случај не повеќе од делот кај што запнале да ја преместите трасата. - Улицата кај транспортен центар не само што не ја исполнува својата сопствена задача (поради слични игри како со Крушевска), туку апсолутно никако не може да се споредува со Крушевска (ни по намена, ни по капацитет, ни од аспект на тоа што и каде поврзува), а камо ли да ја замени. - Дури и да беше вистина дека со новата улица кај транспортен центар се растоварил сообраќајот, каква врска има тоа? Секој нормален и разумен планира и за во иднина. А ако сакаме Скопје да биде функционален град и правилно да се развива, тогаш за Крушевска нема алтернатива! На крајот на краиштата господава не бараат одлагање туку бришење на булеварот, така да не знам како може да ја земаат за аргумент моменталната ситуација (наводната моментална ситуација) Вест 26.10.2006
- Ако двете гета се хаотично преплавени со ниски градби, не значи и дека се густо населени. - Жителите на Маџир-Маало исто така играат валкани игри и се обидуваат да манипулираат. За тоа што и самите се чуствуваат изманипулирани, во голем дел се самите виновни. На крајот на краиштата подобро е тоа отколку цел град да биде изманипулиран. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2008 at 03:04 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #7 Posted: 14-Oct-2007 at 12:53 | ||||
odlicna kompilacija, cestitam na trpenieto. dobro e sto konecno imame prostor kade moze da se sublimiraat i dokumentiraat site ovie bljuvotini na edno mesto dostapno do posirokata javnost.
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 03-Nov-2007 at 18:26 | ||||
Еве една фотка од почетокот на осумдесетите. Подоцна ја срушија таа зградата и многу куќи од Маџир-маало и го проширија булеварот К.Ј.Питу. Како што се гледа, од маалото порушиле и повеќе отколку што било потребно. Ја постирам сликава во врска со Бул. Крушевска Република и идиотските заложби да се избрише булеварот за да се зачувало „бесценетото“ маало во центарот на градот . Мислам дека оваа фотка многу добро ја илустрира ирационалноста на противниците на Крушевска. Исто така ако замислиме каква би била ситуацијата денеска доколку ситуацијата останела како на сликата, јасно се гледаат последиците од саботирање на важни проекти. Добро е што барем на времето не се обрнувало внимание на такви дебилни заложби. Ако не си ја завршеле тогаш работата, денеска цела општина Аеродром ќе беше отсечена од центарот. Гледајќи ја сликава, единствено ми е криво што багерите не продолжиле до самиот брег на Вардар... Edited by Cloverstack - 08-Dec-2020 at 17:47 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #9 Posted: 03-Nov-2007 at 20:09 | ||||
фала ти за сликава сериозно долго време барам слика од ситуацијата пред да се руши онаа зграда. Пошто живеам блиску ми текнува кога ја рушеа, се собираа од мaало да го гледаат рушењето (ја минираа па беше атракција) ама ја од некоја причина не отидов. Воопшто не ми текнува дека скапоцената маџир маалска архитектура стигала до самата граница на улицата и тоа во оној профил од она време. Ми останува само да го поделам жалењето што багерите не си ја завршиле работата до крај Edited by pbanks - 03-Nov-2007 at 21:57 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 13-Nov-2007 at 19:51 | ||||
Барав информации за Крушевска и на мое огромно изненадување наидов на овој стар текст од 26.03.2001
Иако во нормална средина заклучоците на г-ин Мешко не би биле воопшто интересни, во нашава средина навистина мораме да му симнеме капа. Тој кажува очигледни работи, ама тие сепак одат против замислите на луѓе како Пенов, Трифун, Аларова и на други слични деструктивци. Мора да им се застане на пат на таквите паразити во обидот трајно да го осакатат градот. http://www.vest.com.mk/default.asp?id=3428&idg=1&idb=216&rubrika=Skopje
Edited by Cloverstack - 15-Nov-2007 at 02:02 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #11 Posted: 14-Nov-2007 at 14:47 | ||||
http://vest.com.mk/default.asp?id=143451&idg=7&idb=2221&rubrika=Skopje
Повторно истите приказни од Аларова во врска со Крушевска... Како ли само се осмелува така ноншалантно да си игра со целиот урбанистички концепт на градот. Без Крушевска Скопје нема да може да функционира во иднина. Исто така никакво „поместување“ нема да ни помогне... Убеден сум повеќе од било кога, дека зад ваквите игри се кријат криминални интереси на урбаната мафија. Не е ни чудо дека еден од главните лобисти против Крушевска е токму Мис Корупција - Виолета Аларова. На просторот каде што треба да поминува булеварот можат да се направат неброени милиони преку нивните криминални игри... Крушевска во голема мерка ќе им ги помати плановите... Но за Крушевска едноставно нема алтернатива! Ако успеат во нивните замисли, дефинитивно ќе ја парализираат иднината на градот. За жал ова не е преувеличување. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2008 at 03:06 |
|||||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #12 Posted: 14-Nov-2007 at 19:14 | ||||
Dali nekoj moze da mi nacrta edna gruba karta od skopje i edna linija koja oznacuva kade ke vrvi ovoj gradski avtopat? |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 14-Nov-2007 at 20:25 | ||||
Ќе нацртам сега нешто набрзина пошто слабо стојам со време.
Инаку имај на ум дека читателот ги има заплеткано работите и заклучоците му се тотално погрешни. |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 14-Nov-2007 at 21:04 | ||||
Еве на првава мапа ги имам појачано трите урбани автопати за да добиеш претстава кои се и од каде поминуваат.
- Со сина боја се обележани булеварите Александар Македонски и Никола Карев кои го претставуваат Северен Булевар - Со темно црвена боја се обележани Булевар Македонија и неговиот продолжеток према југ кој не знам како ќе се вика. Тие го сочинуваат Јужен Булевар - Со розево е облежан Булевар Крушевска Република кого можеш да го срентеш и како Источен Булевар. На вторава мапа немам ништо цртано - тоа е оргиналната мапа од ГУП-от. Ја постирам за да имаш подобра прегледност. Исто така се гледаат и доста од клучките, иако нејасно. Edited by Cloverstack - 15-Nov-2007 at 01:58 |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #15 Posted: 14-Nov-2007 at 21:27 | ||||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #16 Posted: 15-Nov-2007 at 19:25 | ||||
fala cloverstack ama ne svakam... tie 9.5km koj trebat da se napravat avtopat ako sakas obelezimigi.. ti mozda mi gi obeleza ama jas celiot sum zbunet.
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #17 Posted: 15-Nov-2007 at 19:51 | ||||
Па ти викам не обраќај внимание на неговите изјави - ни јас не знам за какви 9,5 километри збори, а веројатно и него се му се испомешало.
Вкупната планирана мрежа на урбани автопати (сите три што ги спомнав) е многу подолга од 9,5км. Ама во моментов нема никакви најави за градба. Дури нема ништо ни на повидок. Типот демек збори за урбаните автопати, ама во суштина збори за нешто подруго. Урбаните автопати се тие трите што ти ги нацртав. Кажи ми што точно те буни па ќе се обидам да ти објаснам најдобро што можам. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2008 at 03:07 |
|||||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #18 Posted: 16-Nov-2007 at 20:25 | ||||
cloverstack sega te razbrav nema problem fala
|
|||||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #19 Posted: 13-Dec-2007 at 01:26 | ||||
Значи планирана е и надвозница над јужниот булевар кај Нова Македонија.(„Климент Охридски“ ли се вика булеварот?) Во кој правец треба да биде еднонасочна Иво Лола? Edited by kire85 - 13-Dec-2007 at 01:28 |
|||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #20 Posted: 13-Dec-2007 at 01:36 | ||||
А колку од Јужен булевар е воопшто изградено до сега? Сепак е голем проект, не може да се оствари одеднаш - а делот пред католичка бара барем привремено решение. До каде се протега ? И дали треба да се крстиме во негово име за да се растерети сообраќајот?
Clover? Edited by La Linea - 13-Dec-2007 at 01:37 |
|||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||
Post Reply | Page 123 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |