![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 45> |
Author | ||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Се чини дека се работи на проектов...
Поради минирање прекин на сообраќајот на правецoт Кичево – Охрид На патниот правец Кичево-Охрид денеска од 12 до 15 часот ќе има прекин на сообраќајот во време траење од 15-20 минути. Како што соопштија од ЈП Македонијапат прекинот е поради изведување градежни работи (минирање) на делот Пресека-Врбјани. https://plusinfo.mk/%d0%bf%d0%be%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d0%bc%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%80%d0%b0%d1%9a%d0%b5-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%ba%d0%b8%d0%bd-%d0%bd%d0%b0-%d1%81%d0%be%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d1%9c%d0%b0%d1%98%d0%be/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Никогаш не застанаа со работа, но постојано се работи со минимално темпо.
|
||
![]() |
||
Dzeksi ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 413 |
![]() ![]() |
|
cekaat da vlezeme u nato za da ubrzaat
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Фоткиве се од 2 февруари (извор: твитер)...
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Дали со ова ќе биде и Струга поврзана со Автопат?
Знам дека автопатот е од Кичево до Охрид, но Струга не е далеку. |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Predviden e krak od Trebenishta do Struga, no istiot ne e del od ovoj proekt. Neznam dali voopsto e izvedneo ili zapocnato proektiranje. Ideata e ovoj krak da odi do granichniot premin Kjafasan so sto bi se zatvoril zapadniot krak na Koridorot 8. Mislam deka beshe najavuvan od dvete partii kako proekt, no dosega nema nisti po konkretno.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka za sega toj proekt Struga- Trebenista voopsto ne e vo plan za izgradba , samo e najavuvan kako proekt.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Кракот Требеништа - Струга е проектиран, но нема да се реализира во таква форма поради критиките од УНЕСКО, бидејќи делницата поминува низ УНЕСКО зоната. Не мислам ниту дека ќе се нафати некој да направи нешто за проектот најмалку во следниве 5 години.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Фактор е и тоа што албанската страна реши да се поврзува автопатски со Дебар, а не со Струга, спротивно на Коридорот 8...
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Албанската страна не гради автопат кон Дебар, туку обичен регионален пат што неможе ни магистрала да се нарече бидејќи ќе биде ограничена на максимални 60 км/ч .
Тоталната ширина на тој пат е 7.5 м , на некој места и помалку. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
На нет може да се најде по некој документ за овој автопат. На хартија постои, но како што пишаа и другите, во догледна иднина ќе остане само на хартија. ![]() |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Тоа што Албанија гради пат кон Дебар кој како што кажа daci92 не е автопат, воопшто не е фактор за прекинот на овој проект. Минатата власт беа спремни да го реализираат и покрај тоа што многу еко организации и граѓани беа против овој проект и кога дојде новата власт го стопира проектот заедно со неколку други (пругата Кичево - Охрид, автопат Струга - Ќафасан, експресен пат Охрид - Пештани и ски центар на Галичица), бидејќи УНЕСКО во нивните реактивни мисии сите тие проекти ги наведе како проблем што треба да го решиме ако сакаме да го задржиме статусот.
Конкретно проблемот со Требеништа - Струга е како што кажав во претходниот пост тоа што делницата е во УНЕСКО зоната, односно поминува низ прекуграничен биосферен резерват кој ние сами (министерство за животна средина) сме побарале да се прогласи, а потоа истото министерство дава мислење дека нема да има влијание врз животната средина. Истиот случај е со Охрид - Пештани кој поминува низ националниот парк, а министерството (во минатата власт) сметало дека ни таму нема да има влијание врз животната средина. Во моментов колку што знам државава добива стручна помош за тоа како да се реши делницата Струга - Ќафасан во однос на автопатско и железничко решение, со тоа што веројатно наместо Струга - Лин, би се одело на делница Струга - Прењас која всушност би чинела многу повеќе. |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? И не е ли изводливо да се направи автопат (или експресен до Пештани) што ќе вклучува премини за животни, звучни бариери и што и да треба за да не смета на биосферата? Не гледам како постоечкиот хаотичен сообраќај (особено Охрид - Св. Наум) е ок, а некои идни решенија во старт се проблем, без било какво разгледување на модерни технологии што се користат низ светов.
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
![]() Постоечкиот хаотичен сообраќај е навистина проблем и мислам дека може далеку да се регулира ако се оствареше идејата за бродски сообраќај од Охрид до Свети Наум со попатни застанувања во сите места. Исто така, јас не мислам дека ова што го викаш ти современ пат на Галичица различен од постоечкиот со издржан проект да не им биде прифатен, туку тие сакаат со обичен проект како што прават насекаде и тука да направат. А така не може реално. Дефинитивно треба нов пат Охрид-Свети Наум. |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Така е, да беше понуден проект каде ќе беа земени сите тие сегменти во предвид веројатно ниту УНЕСКО, ниту еко здруженија ќе се бунеа. Овие се проекти во стилот на експресен пат Штип - Радовиш со тоа што ова е насред еден од само три национални паркови во државава и регион под заштита на УНЕСКО.
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
На фејсбук профилот на новинарката Милка Смилевска има објавено неколку фотографии од вијадуктот кај Добреноец, од 19 декември 2019.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален. Инаку ќе биде интересен автопатов за возење. ![]() |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Тоа е единствениот виадукт кој што не е завршен, или има уште овакви на овој автопат?
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
УНЕСКО може да го заштити Охрид преку стручни мислења, експертиза (техничка асистенција и професионален тренинг), градење визија со властите, а бара од истите да креираат планови за менаџирање и системи за известување. Тие не можат да ги напишат нашите закони, ниту да ги спроведат. Заштитата функционира онолку колку што сме ние спремни да прифатиме. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Многу високо ова...страшно за возење
![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |