![]() |
![]() |
![]() |
Велосипедски патеки и пунктови |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 49> |
Author | |
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
![]() каде и за колкав капаццитет не е наведено во написов, а најнапред што требаше е да пуштат јавна дебата за да се думаат локацијата и бројот на паркинг места! та дури тоа неофицијално го сториле тука на Билд! та дури и на фејкбук доколку се упорни дека и на такво место во континуитет може да се рециклира темата т.е. проектот! вистина Убо што им текнало, јас се чудев зошто каснат и досега [1] но дефакто ова ќе биде само козметичко решение и ништо повеќе за жал по иницијатива на градски лабос, мислам ќе разберев со ваков пристап МЖ да излеташе но градот да оди волку плитко небаре вака ќе се мотивираат граѓаните на вело-култура а не пак ресетираат авто-навиките тоа тешко! дури и кога би имале капацитети ко во Холандија повторно без озбилни рестрикции ако не давачки во однос индивидуалниот автомобилски превоз во градот тешко дека Народ ќе шалта брзо кон вело-мод! бар во близина да има субвенционирана приватна [2] или уште помотивирачки општинска Вело-Алатница ако не Гаража [3][3] 8k места Утрехт - https://idonotdespair.com/2014/05/23/the-utrecht-scale-a-new-standard-for-cycle-parking/ 13k места Амстердам - https://www.railtech.com/policy/2019/08/21/netherlands-opens-worlds-largest-bicycle-parking-at-train-station/?gdpr=accept претходно веројатно привремено чаре и за кај нас https://bicycledutch.wordpress.com/2010/03/23/bicycle-parking-amsterdam-central-station/ |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
абер нема од асфалтирање на сегментов.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
не стигнаа ни да го ослободат во центар, а еве сега го блокираа и тука.
![]() |
|
![]() |
|
Graditelot ![]() Groupie ![]() Joined: 17-May-2016 Online Status: Offline Posts: 77 |
![]() ![]() |
Мора да се изгради мостот сега. Да не претеруваме. Од другата страна е слободно, само пази се од кучињата.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Да, да не претеруваме. Мостот мора да се изгради. Се надевам што е можно побрзо.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Opravdano e zatvoreno,proektot e od golema važnost...se nadevam nema da ima prolongiranja i vlečkanje kako što e slučajot vo Centar.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
(за записникот) само информирам, не се бунам.
![]() |
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
ко што велам другде, иако паушално, тука треба да се сторат вело монтажни мостои кои би го прерипале градилиште [1] но тоа би било напорно за извозуење макар успонот е подолг ем мора затворен сегмент над самота градежна локација, проблематично можеби но ако се стори масовен притисок ќе мораат а тоа зависи од самите аеродромци и новолисичани, бреј веројатно чекаат опозицја да ги организира изгледа за да се блокира пристап до градилиште додека ова не се го исполнат градските власти!? идеално ќе беше со време дпмн своевремено да го стореше реалност Пешачкиот Мост кај Керамидница [1][1][1] па да си врти одоколу Народ чоеки на велосипед а повторно кај Крњево да се врати по другиот на Кеј кај Пензиско ... впрочем и Шилегов го предвидел пешачкиот мост но еве за приоритет го зел колскиот [2] но никој не ни е крив што десет години се влечкаат проектите, особено поедноставните за пешачки мостови, а сега нели заради популизам предност наследниците стаиле наопаку во однос приоритетите, ним може не ни ми е до пешачки мостои!? сепак ко што реков доколку Народ стори притисок та да се врати муабетот до пологично темпо на приоритети, а знаејќи дека и така заради се потешкото пазарење со ќерамидчани за дислоцирање на веќе легализираните објекти по трасата (може и претходно биле или се влезени во процедура за легализација) и да се заврши колскиот мост уште долго нема да биде во функција, та прво нека ги договорат сите а потоа нека почнуваат со изградба на колскиот мост, а за тоа време инстант можат да го сторат тука пешачкиот! |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Градилиштето на новиот мост да се заобиколи со велопатека
Градилиштето на новиот мост што треба да никне во близина на Паркот на езерцата во населбата Аеродром, треба да се заобиколи со пешачка и велосипедска патека за да се овозможи и натаму непречено движење. Од групата скопски велосипедисти ентузијасти „На точак“ сугерираат, пред да се постават тараби за градежни работи преку постоечката велосипедска патека, дека треба однапред да се обезбедат патеки за заобиколување со соодветна сообраќајна сигнализација. – Возењето до тарабите и присилното враќање назад без навремено известување, како и носењето на велосипедот по скали не е еднакво на безбедно и соодветно заобиколување – сметаат од „На точак“ и затоа бараат доколку сè уште не се започнати градежните работи да се тргнат тарабите до моментот на обезбедување рампи, но и безбедно и означено заобиколување за велосипеди и пешаци. Тие предлагаат и да се постават рампи за туркање на велосипеди и соодветна привремена сигнализација и насочување, а во догледно време (наредниве месеци) и подобро пофункционално решение со возливи рампи. – Велосипедскиот сообраќај и кејот не смеат да страдаат во наредните години додека се вршат градежните работи како што беше случајот (и сè уште е) со прекинот кој го направи мостот за панорамското тркало и сите останати мостови во проектот „Скопје 2014“ – реагираат од „На точак“. Со проектот за новиот мост има предвидени велосипедски патеки, а од „На точак“ дополнуваат дека мора да има и велосипедски пристапни рампи за спуштање/качување до/од кејот, од двете страни на Вардар. – Зошто тогаш мостот не се испроектира така што тие рампи би се користеле во овој меѓупериод додека се гради мостот и сè да тече во вонредни услови, со заобиколување, но без функционален прекин – прашуваат оттаму. Од „На точак“ велат дека кејот е место за рекреација, но и клучна градска велосипедска и пешачка сообраќајница и дека и како таква треба да се третира. – Велосипедската патека на кејот од нејзината изградба до денес, подолго време е во прекин отколку што е целосно функционална. Не смееме да дозволиме да се случи истото повторно, онака како што се склучи со мостот за панорамското тркало и тоа сега, кога конечно има некаков пораст на велосипедскиот сообраќај. Патем, беше најавено дека оваа пролет кејот ќе биде ослободен и поврзан и во центарот на градот, конечно, после речиси 10 години прекин – потенцираат од „На точак“. Од Град Скопје информираа дека се работи на изнаоѓање на привремено, алтернативно решение што ќе овозможи слободно движење на велосипедистите. Подготвителните работи за изградбата на новиот 150-метарски мост, кој по својата конструкција ќе е сличен на мостот „Гоце Делчев“, започнаа на трети март годинава, а вкупната вредност на изградбата на мостот и булеварот низ Керамидница изнесува 365,6 милиони денари. Скопскиот градоначалник Петре Шилегов тогаш истакна дека всушност ќе се градат два моста, секој со по три коловозни ленти и по една велосипедска и пешачка патека. – Изградбата на овој мост постои во планската документација на градот уште од 1965 година. Поради отсуство на визија за развој на градот и немање чувство што се вистинските приоритети на овој град, изградбата секогаш била одложувана за некои таканаречени подобри времиња. За помалку од две години Аеродром, Гази Баба и Центар ќе бидат поврзани со нов мост и модерно булеварско решение што ќе го релаксира сообраќајот во овој дел од Скопје – нагласи Шилегов. (А.П.) https://www.vecer.press |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Една фотка од Загреб. Не се работи фушерајски само кај нас.
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() По реакциите на граѓаните ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
СЕ РЕКОНСТРУИРА ПЕШАЧКАТА И ВЕЛОСИПЕДСКАТА ПАТЕКА НАСПРОТИ ГЛАВНА ПОШТА
![]() ![]() ![]() Екипите на Град Скопје деновиве ја реконструираат пешачката и велосипедската патека на булеварот ВМРО, на потегот од раскрсницата со булеварот Илинден до раскрсницата со булеварот Партизански одреди, наспроти објектот на главна Пошта. Овој новоуреден јавен простор во градот ќе биде дополнет и со зеленило. Нашата цел е пешаците и велосипедистите да добијат уредена и безбедна патека за движење, поврзана со другите патеки на околните булевари. На терен работат екипите на ЈП „Улици и патишта“. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Уште од јануари искршија 4-5 столбчиња на велопатеката во Аеродром(што минува поред зградата на Неоком) за неколку околни фирми да си ги паркираат возилата пред влез и да не поодат 10-20 метри до канцелариите.Срамота! И сега од ден на ден се повеќе луѓе си ја користат патеката за паркинг и достава на роба до продавниците и локалите
![]() ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Проектот „Велоштад“ е прогласен за најкреативен велопаркинг
![]() Проектот „Велоштад“ на Михајло Стојановски и Теа Дамјановска е избран како најкреативен дизајн на велосипедски паркинг кој ќе се постави на локација во склоп на Транспортниот центар Скопје. Овој предлог е еден од предлозите на 11 тимови учесници на јавниот повик кој го објави Центарот за иновации на Град Скопје – Скопје Лаб. Целта на Вело паркингот е да ги поттикне граѓаните поактивно да користат велосипеди, да промовира интермодален транспорт (велосипед, автобус, воз, итн.) а со тоа и да придонесе кон зајакнување на инфраструктурата за алтернативен транспорт. „Како страсни возачи на велосипед, знаеме што е она што им треба и што сакаат велосипедистите и тоа знаење некако го преточивме во идеја. Целиот процес на создавање беше интересен и возбудлив“, изјави Михајло Стојановски по прогласувањето за најкреативно решение. Целта на „Велоштад“ е создавање нова вело локација во градот, а со проектот покрај паркирање, предвидено е овој плоштад да нуди простор за основен сервис на велосипедот, гардероби за брза промена на облеката, кабини за долговремено стационирање на велосипеди и урбана опрема. Со „Велоштад“ ќе се овозможат 12 држачи за 24 велосипеди, како и шест кабини за заклучување на велосипеди за подолг временски период. Имено, креаторите на „Велоштад“ се наградени со ваучер од 700 евра и нивното решение ќе помине во фаза на изведба. Вкупниот буџет предвиден за реализација на првонаграденото решение е 11.500 евра, со дополнителна поддршка од 3.000 евра кои се обезбедени за реализација и уредување на локацијата каде ќе биде поставен велосипедскиот паркинг – модул. Второнаградено решение со сума од 500 евра е на Ана Георгиева, Бојана Палифровска и Бојана Николовска, додека пак третонаградени се Владимир Ристески и Елена Пазарџиевска Ристовска со 300 евра бруто сума. Проектот се реализира со финансиска и техничка поддршка од Германското друштво за меѓународна соработка (GIZ North Macedonia) преку компонентата за спроведување на активна мерка за развој на велосипедската инфраструктура, проектот Градови на иднината на Југо-источна Европа кој го спроведува SmartUp – Social Innovation Lab, организација која истовремено го води Центарот за иновации на Град Скопје – Скопје Лаб, и Град Скопје. https://meta.mk/proektot-veloshtad-e-proglasen-za-najkreativen-veloparking/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Се стеснува коловозот на „Кирил и Методиј“ за нова вело патека
![]() Јавното претпријатие „Улици и патишта“ деновиве изведуваат нова велосипедска патека на коловозот на улицата „Кирил и Методиј“ во центарот на градот, стеснувајќи го просторот за автомобилите. Од Градот потенцираат дека со отстранувањето на рекламните објекти и одвојувањето на велосипедскиот и пешачкиот сообраќај, се создава #ПросторАнтиКорона и се поттикнува користењето на алтернативниот сообраќај во градот. https://www.vecer.press/се-стеснува-коловозот-на-кирил-и-мет/ |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Колку ќе биде широка? Од една или од двете страни ќе биде?
Ова е една од улиците на кои многу лесно може да се изведе ваква патека. Железничка треба да биде следна; штета што пропуштија прилика на АСНОМ. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
На АСНОМ ќе има голема двонасочна патека одделена од коловозот со дрворед (само на едната страна, на страната на станбените згради - не на страната на Хилтон). Edited by гитардемон - 27-May-2020 at 19:40 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
На АСНОМ има голема патека (оваа од страната на зградите ми личи дека е таа за која збориш), ама од практични причини, пред се` вртење на кривини во еден чекор, подобро е таа да биде на коловоз.
![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Многу точно! Сум ги помешал страните поради паркинзите. Значи на страната до станбените блокови. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 49> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |