![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 120121122123124 159> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Екипите на Град Скопје почнаа со изведба на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина, на потегот од крстосницата со булеварот Христијан Тодоровски Карпош до крстосницата со улиците Ќемал Сејфула и Бутелска.
Овде станува збор за нови 1.700 метри булевар, со ширина од 40 метри, со шест коловозни ленти, две велосипедски и две пешачки патеки и централно и странично зеленило кои ќе овозможат развој на градот во наредните триесетина години. За потсетување, некогашната улица Босна и Херцеговина е изградена пред 40-на години, од тогаш асфалтот не е променет, а улицата била широка само 7 метри ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/p.shilegov/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Почна втората фаза од изградба на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“
![]() ![]() Градот Скопје започна со изведба на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“, која го опфаќа потегот од крстосницата со булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ до крстосницата со улиците „Кемал Сејфула“ и „Бутелска“. – Со завршувањето на оваа фаза, во предвидениот рок од 10 месеци ќе добиеме целосно нов булевар со вкупна должина од 1.700 метри, широчина од 40 метри, со 6 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни и ново улично осветлување од булеварот „Словенија“ до булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“- изјави скопскиот градоначалник Петре Шилегов. Тој потсети дека некогашната улица „Босна и Херцеговина“ е изградена пред четириесетина години, а оттогаш асфалтот не е променет, а улицата беше широка само 7 метри. – За 10 месеци од сега ова ќе биде едно модерно булеварско решение со кое, заедно со булеварот „Словенија“ ќе ги поврзува Бутел и Шуто Оризари од булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ до Качанички пат, а ќе биде корисен и за жителите на Чаир и Железара – потенцираше Шилегов. За реализацијата на втората фаза од овој капитален проект од буџетот на град Скопје се издвоени околу 100 милиони денари со пресметан ДДВ. Шилегов заклучи дека чекор по чекот Скопје прераснува во град со развиена и одржлива урбана мобилност која подразбира безбеден и ефикасен сообраќај и почиста животна средина. Градоначалникот на Општина Бутел Велимир Смилевски смета дека на овој начин комуникацијата до останатиот дел од Скопје ќе биде многу брза. https://www.vecer.press/почна-втората-фаза-од-изградба-на-ново/ |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Super so toa severniot del ke bide bulevar i ke treba samo Bulevar Hrvatska (mislam deka veke e taka krsten) da se izgradi. Toa e delceto od onaa losa i nesrekna klucka vo avtokomanda, pokraj zelezara i butel do Hristijan Todorvski karposh. Toa e del od mala obikolnica vo Skopje i ke rastereti dvizenje i vo sever-jug relacija i vo Istok-Zapad.
Inache kluckata vo Avtokomanda e edinstvenoto vkrstuvanje na nivoa nasledeno od toj Titov komunizam, i istiot ima semafor (Koja tragedija)... Za opstata sostojba na kluckata ne ni zboram, najverojatno ke ja renoviraat kako del od bulevarot Kiro Gligorov, no Semaforite ke si ostanat -_- |
|
![]() |
|
Expresway ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2020 Location: Steyr Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
Dali znae nekoj koj ke go gradi ovoj bulevar bosna i hercegovina ako moze da mi kaze?
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
УШТЕ ЕДЕН НОВ БУЛЕВАР ВО СКОПЈЕ - СЕ ГРАДИ ВТОРАТА ФАЗА ОД БУЛЕВАРОТ БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА
Екипите на Град Скопје почнаа со изведба на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина, на потегот од крстосницата со булеварот Христијан Тодоровски Карпош до крстосницата со улиците Ќемал Сејфула и Бутелска. Увид во градежните работи на оваа делница денеска извршија градоначалникот Петре Шилегов и градоначалникот на Општина Бутел, Велимир Смилевски. - Очекуваме во наредните десетина месеци да дојде до спојување со трасата на булеварот Босна и Херцеговина што веќе се работи. Граѓаните на Бутел, Чаир, Шуто Оризари и на Железара ќе имаат целосно булеварско решение со кое се спојуваат булеварот Словенија, Босна и Херцеговина и Христијан Тодоровски Карпош. Со тоа го реализираме она што го зборувавме со граѓаните во текот на кампањата, да почне да се формира северниот секундарен прстен околу градот. Градот Скопје нема алтернатива освен да гради добра инфраструктура за да го подобри развојот. Овде станува збор за нови 1.700 метри булевар, со ширина од 40 метри, со шест коловозни ленти, две велосипедски и две пешачки патеки и централно и странично зеленило што ќе овозможи развој на градот во наредните триесетина години - рече денеска градоначалникот Шилегов. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Јас би рекол дека е можеби поприоритетно по завршувањето на „Босна и Херцеговина“ (жолто) да се продолжи со комплетирање на овој сообраќаен прстен од западната страна, осносно место со „Хрватска“ (розево) да се продолжи со завршување на „Словенија“ и „Црна Гора“ (зелено). Оваа серија булевари би го преземала сиот сообраќај кој се влева во Скопје од неговата западна страна, овозможувајќи директна врска со северниот дел на градот, а воедно и за сообраќајот насочен кон остатокот од градот, со излез на „Партизански одреди“ преку „Лука Геров“, додека сообраќајот кон Ѓорче Петров и Сарај би се одвивал преку постоечкиот бул. „Ѓорче Петров“. Планираните клучки би можеле привремено да бидат кружни текови или обични раскрсници како поекономично решение. Со оглед на попроблематичната експропријација што ќе треба да ѝ
претходи на изградбата на бул. „Хрватска“ (потребно е да се рушат дваесетина објекти, од кои две-три се станбени згради), можеби овој проект иако двојно подолг на крај и не би чинел многу повеќе, а би решил повеќе проблеми и тоа на долгорочен план. ![]() Edited by Théoden - 12-May-2020 at 13:10 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Внатрешната обиколница е од круцијално значење и треба да биде во фокусот во 2021 и 2022. Дали некој знае до каде се проектите? Во програмата на Град Скопје за мај-декември 2020 не е спомената.
Не вклучувајќи ги проширувањата, по завршувањето на фаза 2 од ХТ Карпош, Градот премина на изградба на фаза 2 сосе мостот на АСНОМ, а за годинава најавена е изградба на фаза 3 и на мостот кај Сити Мол. Се надевам дека со завршувањето на проширувањата кои се во тек или планирани за годинава (а со тоа и почетокот на идната) и напредувањето на АСНОМ, Град Скопје ќе започне и со првите фази од обиколницата. Булевар Хрватска, поради експропријацијата и малку поголемата сложеност на теренот, би можел да се гради во 3 фази: Фаза 1 (темно зелено; ~0.69km) од бул. Киро Глигоров до Кружниот тек во автокоманда, каде треба да се изнајде соодветно сообраќајно решение. 4 објекти со сигурност ќе треба да се рушат, а уште два може да преставуваат проблем; Фаза 2 (зелено; ~1.32km) од кружниот тек до границата Железара-Бутел 2, со изградба на нова улица до ул. Ферид Бајрам. Потребно е рушење на група објекти близу градинката (?) во Железара; Фаза 3 (светло зелено; ~1km) од границата до бул. Босна и Херцеговина. За да се избегне рушење на голем број куќи во Бутел 2, а со тоа и повисока цена на проектот и нарушување на квалитетот на живот во населбата, со тунел или надвозник булеварот треба да ја премине пругата и да влезе во кругот на фабриката, а на свиокот кон Скопје Север да се врати назад. ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Staro Skopje - 12-May-2020 at 14:19 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Западниот неизграден дел е прилично подолг, па бара и повеќе фази, од кои првите 3 се поприоритетни и речиси без објекти за рушење, а фаза 4 (која може да се подели во 2) не е итна:
Фаза 1 (кафено; ~2km) од бул. Словенија до ул. Скупи, за која е најавено прераснување во Булевар и поврзување со бул. Илинденска и Љубљанска од другата страна на Вардар; Фаза 2 (светло кафено; ~1.8km) од ул. Скупи до ул. Марк Твен. Во блиска иднина пожелно би било проширување на Марк Твен во булевар, за на среден рок истиот да се спои со бул. Илинденска (проект кој во моментов е паузиран поради потребата од вијадукт долг 600 метри); Фаза 3 (црвено; ~0.88km) од ул. Марк Твен до ул. Лука Геров; Фаза 4 (портокалово; ~2.71km) од ул. Лука Геров до Обиколница со изградба на клучка која ќе ги интегрира и улицата од Сарај и бул. Ѓорче Петров. Тука би било потребно рушење на неколку објекти, а моменталната потреба од инфраструктурата предвидена со оваа фаза е помала од онаа на другите фази и од западниот и од источниот дел на внатрешната обиколница, па јас би ја оставил за крај; во употреба да се пушти заедно со идната државна болница (најавено е фазно пуштање во употреба во наредните 7 години, што, имајќи го предвид минатото, како и актуелната криза е извесно дека ќе се пролонгира). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Со изградбата на овој прстен, драстично би се подобрила инфраструктурата во градот Скопје, побрзо би се поврзале западните, северните и источните делови на градот и би се намалил метежот во центарот и во јужниот дел од Скопје. Би се отворила можност и за забрзан развој на северот. Јас приоритет би ѝ дал на фаза 1 од западниот дел, особено доколку се започне со изградба на мостот кај Сити Мол. Со неа би започнало приближување на западно и северно Скопје, а Чаир и Карпош би биле значително подобро поврзани. По неа би следела фаза 1 од источниот дел, со што би се подобрила конекцијата на Железара и Автокоманда со Аеродром и Кисела Вода, како и фаза 2 од западниот дел. Потоа би следеле фаза 3 од ЗД и фаза 2 од ИД, па фаза 4 (или 4 и 5) од ЗД и фаза 3 од ИД, со што прстенот би бил целосно изграден. Со зелено се означени постоечките булевари и улиците кои моментално се прошируваат, а со жолто булеварите чијашто изградба е официјално планирана, но во моментов е без активност на терен и без, колку што знам, завршени формалности. ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
На ул.Христо Татарчев,се надевам набргу ќе го санираат...
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/Урбанизам-во-Македонија-313588822516630/?ref=br_rs |
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Булевар Србија е ова, на само 50-100 метри од кружниот тек на последна 24 во Кисела Вода
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Шилегов забрзано ги поврзува север и југ на Скопје (Галерија)
Заклучување поради корона вирусот и полицискиот час им помогна на градежниците речиси непречено да изведуваат големи зафати. Обновоени се повеќе булевари, се пробиваат нови, се гради и нов широк мост Двата месеци на речиси запрен сообраќај во Скопје поради корона кризата и полицискиот час градоначалникот Петри Шилегов ги искористи максимално за да отвори голем фронт за реконструкција и пробивање на нови булевари. Некои забележуваат дека тоа било несоодветно за кризата во која се најдовме поради опасноста од инфекции, но од Градот Скопје велат оваа ситуација била одлична за изведување на големи градежни зафати затоа што можело да се работи речеиси непречено. И со тоа забрзано да се остваруваат капиталните инвестиции во македонскиот главен град. Втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“, на потегот од крстосницата со булеварот „Христијан Тодоровски Карпош“ до крстосницата со улиците „Ќемал Сејфула“ и „Бутелска“, почна во понеделникот, а со тоа ќе се формира секундарниот северен прстен околу градот. За реализацијата на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“ во должина од 1.700 метри и широчина од 40 метри, од буџетот на Град Скопје се издвоени околу 100 милиони денари. Ова е еден од последните проекти на Градот за проширување и рекострукција на булеварите во Скопје, откако претходно во употреба беа пуштени булеварот „Никола Карев“ (Пластичарска) и „Христијан Тодоровски Карпош“. „Градежните работи и динамиката на капиталните проекти кои се финансирани од страна на Градот Скопје се одвиваат во зависност од условите на терен, можностите и фазата во кои се наоѓа проектот. Деновиве беа реализирани финалните асфалтирања на проектите кои беа во завршна фаза, поточно на проектите кои генерално беа подготвени за оваа постапка веќе подолг период, но се чекаа поволни временски услови за нивна реализација. Овие неколку недели започнаа финалните асфалтирања на втората фаза од проектот за изградба на бул. ‘Христијан Тодоровски Карпош’, проширувањето на бул. ‘Никола Карев’ (Пластичарска), како и првата фаза од проектот за изградба на бул. ‘АСНОМ’“, велат од Градот за „Независен“. За реализацијата на втората фаза од изградбата на новопроектираниот булевар „Босна и Херцеговина“ во должина од 1.700 метри и широчина од 40 метри, од буџетот на Град Скопје се издвоени околу 100 милиони денари. Ова е еден од последните проекти на Градот за проширување и рекострукција на булеварите во Скопје, откако претходно во употреба беа пуштени булеварот „Никола Карев“ (Пластичарска) и „Христијан Тодоровски Карпош“. „Градежните работи и динамиката на капиталните проекти кои се финансирани од страна на Градот Скопје се одвиваат во зависност од условите на терен, можностите и фазата во кои се наоѓа проектот. Деновиве беа реализирани финалните асфалтирања на проектите кои беа во завршна фаза, поточно на проектите кои генерално беа подготвени за оваа постапка веќе подолг период, но се чекаа поволни временски услови за нивна реализација. Овие неколку недели започнаа финалните асфалтирања на втората фаза од проектот за изградба на бул. ‘Христијан Тодоровски Карпош’, проширувањето на бул. ‘Никола Карев’ (Пластичарска), како и првата фаза од проектот за изградба на бул. ‘АСНОМ’“, велат од Градот за „Независен“. Дополнително, Градот веќе подолго време работи на изградба на мост преку Вардар во Општина Аеродром и дополнително проширување на булеварот „АСНОМ“. Имено, изградбата на мостот почна на почетокот на март, а има за цел да ги поврзе трите скопски општини, Аеродром, Гази Баба и Центар и да го олесни одвивањето на сообраќајот во градот. Планот е изградбата на мостот да биде готова за помалку од две години. Вкупната должина на трасата изнесува 400 метри. Самиот мост ќе биде долг 150 метри, со шест коловозни ленти, како и велосипедски и пешачки патеки од двете страни. Вредноста на договорот за изведба на оваа фаза изнесува 365,6 милиони денари, а се предвидува да се заврши во рок од 550 дена. По овој мост ќе сообраќаат и нови автобуски линии кои дополнително ќе го намалат сообраќајниот метеж. Засега, Општина Аеродром, која има најмногу жители во Скопје, со Гази Баба е поврзана само со еден мост за моторен сообраќај, мостот „Близнак“. Градот Скопје продолжува да гради по план изнаоѓајќи сообраќајни решенија кои ќе обезбедат одржлива урбана мобилност за граѓаните, а тоа ќе значи побрз, поефикасен, побезбеден и поеколошки сообраќај во Скопје, смета градоначалникот. (Б.Б.) https://nezavisen.mk/shilegov-zabrzano-gi-povrzuva-sever-i-jug-na-skopje/ Фотки од горниов линк ул.Кемал Сејфула(кружен тек) ![]() бул.Босна и Херцеговина ![]() ул.Индира Ганди(Шуто Оризари) ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Конечно дојдовме во ситуација да останат само храбри и тешки проекти за во иднина
![]() Речиси сите проширувања и полесни сегменти се направени. После мостот во Аеродром остануваат уште (од најтешките): ***Мост кај Влада и Тунел под Кале **Булевар Хрватска **Продолжување на Словенија **Мост на Љубљанска **Есенинова *Проширување на Никола Карев до Хубо и Словенија *Проширување на Македонско-Ксовска Бригада И сеуште нема инфо за поврзувањето на Булевар Македонија кај Нова Македонија...... |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Ова се веќе застарени проекти ако се суди по тоа што пример сега во Карпош на кеј кај карпата се гради нов парк, на место кое е зацртано да биде булевар и нов мост... |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Местото на кое е планиран новиот булевар, кој патем е најавен за годинава, си е празно.
Идеите се од 1965 но не би ги нарекол застарени. Некои делови од ГУП-овите базирани на автоцентричноста од 60тите денес баш и немаат смисла, некаде треба нови решенија, некаде сосема нови проекти, ама оние кои се изградени, се градат, ќе се градат или се реалистично изводливи му се апсолутно потребни на градот поради растеретување на гужвата, поврзување на различни населби, зголемување на мрежата на пешачки и велосипедски патеки и јавен превоз и изградба на празните делови од Скопје. Знам дека и ти се противиш на урбаниот хаос и урбаната мафија, но тоа не значи дека Скопје треба да биде село без булевари и згради. Зелената линија е новиот булевар, жолтото можниот простор кој би можел да го заземе, а зеленото новиот парк. Сите цртежи се претпоставки базирани на ГУП-ови, изјави и актуелната состојба. ![]() Edited by Staro Skopje - 14-May-2020 at 22:26 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
постземјотресните инфраструктурани планови се многу повеќе од колку што мислат некои луѓе, тие се зацртани да се "кичмата" на градот, базирани на многу студии и проценки проектирани кон иднината
се останато во инфраструктурата на градот е споредно еве да речеме и дека концептот на урбани авотпати е преголем залак за нас, битни се барем линиите кои ги зафаќаат и начинот на кој го поврзуваат градот стварно е жалосно град со помалку од два милиони жители, што се протега на некои 20-30 километри квадратни и чии најоддалечени урбани зони се некои 15-тина километри, да ги возиш по саат време, со 20 милијарди раскрсници и пешачки премини по пат за споредба, од наплатна рампа на Скопје до Куманово, има некои 20-тина минути возење (што е неспоредливо бидејќи е автопат, ама ми ја сфаќате поентата) |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Кружен тек кај Поликлиника Чаир
![]() ![]() ![]() www.facebook.com/petreshilegov |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Северниот и Јужниот булевар, нивните поврзувања, надворешната и внатрешната обиколница и градските артерии се столб на градов. Прашање е колку од нив се изводливи денес, пред сѐ Јужен Булевар во неговата целост и Крушевска Република, но нивните супститути (МТ Гологанов, КП Мисирков и сл.) во отстуство на „оригиналите“ се и те како битни. На Скопје му е потребно довршување на главните инфраструктурни проекти за да може да функционира како развиен град. Треба да се справи и со урбаната мафија и урбаниот хаос, ама тоа е потешко и поскапо. Отприлика ова е примарната мрежа сообраќајници кои го држат Скопје. Од дебело темно сино до тенко розово: надворешна обиколница-автопат, градски автопати/булевари, внатрешна обиколница-булевар, примарни градски булевари: ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Нови коридори за алтернативен сообраќај. На сите нови градски булевари.
Булевар Босна и Херцеговина. Велосипедски патеки. Тротоари. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
@kiriOK, ја додадов и (отприлика) секундарната мрежа булевари.
Кои траси не ти се допаѓаат, а каде би вовел нови? ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 120121122123124 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |