![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Скопје - Блаце |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 15> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Стопанствениците бараат да се забрза изградбата на автопатот Скопје – Блаце
Доколку не може да се забрзаат подготовките и процесот на изградба на автопатот Скопје – Блаце, тогаш барем да се испочитува ветениот рок од 2023 година за пуштање во употреба на делницата долга 12,5 километри. Ваков е ставот на Стопанската комора на Северо-Западна Македонија во однос на актуелните рокови за изградба на овој автопат до крајот на 2024 година. – Срамен е фактот што за 12,5 километри автопат ѝ оневозможивме на нашата економија и нашиот бизнис сектор, пристап до пристаништето во Драч и употребување на 320 километри автопат кој веќе е изграден од страна на Косово и Албанија – велат за „Мета.мк“ од Стопанската комора на Северо-Западна Македонија. Стопанствениците се жалат дека токму граничниот премин „Блаце“ е единствената можност по копнен пат да вршат извоз на стоки кон Косово или да транзитираат преку оваа земја. Од Комората постојано барале од властите да обезбедат терминал за царински услуги на граничниот премин „Јажинце“ кај Тетово, а идентичен проблем е и со новоотворениот граничен премин „Белановце-Станчич“ кај Куманово. – Косово заедно со Албанија се единствените држави со кои имаме позитивна трговска размена, и за нашата земја тоа претставува пазар, можност која за жал веќе многу години не е искористена како што треба. Сметаме дека треба што поскоро да се изгради автопатот Скопје – Блаце – посочуваат од ова стопанска комора. Претставниците на бизнис сектор потенцираат дека нашата земја е лошо рангирана на Глобалниот Индекс на конкурентност спроведен од Светскиот економски форум. Во столбот на инфраструктура, нашата земја е рангирана на 75-то место од 141 држава, додека во субкатегоријата за поврзаност на патиштата се наоѓаме на 91-во место. Според квалитетот на патиштата, стопанствениците велат дека се наоѓаме на уште полоша позиција – како 105-та држава од вкупно 141. Во меѓувреме, сопствениците на земјиштето по кое треба да минуваат првите два километри од трасата на автопатот Скопје – Блаце се незадоволни од понудената цена за експропријација. Тие тврдат дека државата им нуди експропријација на земјиштето по цена од 200 денари за метар квадратен за локации за кои сопствениците сметаат дека треба да им се исплатат по 50 евра за квадрат. Тие бараат реална проценка на земјиштето од страна на вештаци, а во спротивно велат дека правдата ќе ја бараат пред судот во Стразбур. https://meta.mk/stopanstveniczite-baraat-da-se-zabrza-izgradbata-na-avtopatot-skopјe-blacze/ |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Слободно нека одат во Стразбур.
50 евра плац има во урбана населба во Скопје, а не на сред никаде. 3 евра им е многу. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Edited by stef4o - 16-Mar-2020 at 08:41 |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Jas bas ne sum zapoznaen so trasata po koja treba da se gradi noviot avtopat , dali mozebi delot od trasata minuva po karpest predel ili tezok teren i kade sto treba da ima miniranje ili probivanje na tunel ili izgradba na poveke mostovi , i poradi taa pricina da e potrebno tolku mnogu vreme za 12 kilometri da bidat zavrseni ?? Zapoznaen li e nekoj so toa dali e toa problemot ili stanuva zbor za nesto sosema drugo ??
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Корона вирусот ја забави изградбата на првата фаза од автопатот Скопје – Блаце
Епидемијата со корона вирусот во земјава ја забави изградбата на првата фаза од автопатот Скопје – Блаце. Јавното претпријатие за државни патишта во моментов ја средува експропријацијата на земјиштето низ кое ќе минува идниот автопат, додека на самиот терен се одвиваат подготвителни работи за изведба на трасата долга 2 километри. Од вкупно 68 имоти низ кои минува трасата на првата фаза од автопатот, до овој момент се постигнати три спогодби за експропријација на земјиште и осум решенија за експропријација. Заради актуелната состојба со корона вирусот, оваа активност се одвива забавено, велат за „Мета.мк“ од ЈП за државни патишта. На самата траса по која ќе минува автопатот Скопје – Блаце во моментов се одвиваат подготвителни работи, се врши геодетско снимање на трасата. Изведбата на градежните работи треба да започне по комплетирање на подготвителната фаза. Градежната механизација требаше да стартува со работа во текот на март, но ваквата прогноза беше направена пред појавата на епидемијата со корона вирусот. Првата фаза од изградбата на овој автопат ја опфаќа трасата од граничниот премин „Блаце“ до клучката кај село Блаце, за која градежната фирма „Гранит“ од Скопје изминатава зима беше избрана за изведувач на градежните работи. Вредноста на проектот е 12,2 милиони евра, а рокот за изведба на автопатот е 18 месеци. Покрај отпочнувањето со изградба на првата фаза од автопатот Скопје – Блаце, ЈП за државни патишта за годинава планира да го рехабилитира постојниот магистрален пат до граничниот премин „Блаце“. Јадранската магистрала ќе добие нов асфалт, со што ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот на овој патен правец во периодот до завршување на изградбата на автопатската делница. https://meta.mk/korona-virusot-јa-zabavi-izgradbata-na-prvata-faza-od-avtopatot-skopјe-blacze/ |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Без брзање, и така тие неверојатни 2 километри автопат, може и во 2025, има време, само полека
![]() Edited by ehrlich - 04-May-2020 at 19:03 |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Дали ќе се гради нов граничен премин, или овој нов автопат ќе се спојува со веќепостоечкиот?
Edited by The Wild Boy - 04-May-2020 at 23:56 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Започнаа подготвителните работи за почеток на изградбата на автопатот Скопје Блаце.
![]() https://www.facebook.com/bujar.osmani. |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Ајдееее, конечно.
Сега може да се стави знакче дека е во градба и овој проект! |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Не бе, ич не смрди на предизборен маркетинг.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Нека поминат изборите, па ако тогаш не заборават на супер-тешкиот и многу долг автопат од 1km ќе може да има кранче.
Што е ова? ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Хаха ајде да се почне кога ќе заврши не е битно. Тоа е ДУИ, колку автопатот кичево-охрид ќе трае, не научиле од ситуацијата туку прават иста грешка.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Се плашам дека и овој пат ќе заврши како и тој што требал да оди до Прилеп преку Бабуна.
Edit: Сеа сфатив дека до Косово го градат. Braçata Shqipe мора да бидат поврзани со соодветно автопатско решение. И те како ќе се почне и заврши овој пат. Не го оставаат така да пропадне. Edited by The Wild Boy - 18-May-2020 at 19:53 |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Супер би легнала една ИКЕА тука.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Добро е чим си сфатил, подобро некогаш отколку никогаш.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Nemoze da zavrshi kako Veles Prilep zashto prvo nema alternativna trasa (Veles-Prilep ima alternativa), vtoro ima mnogu povekje PGDS negoli Veles-Prilep, i treto kako shto napomena od politichko znachenje e bez razlika za kogo, Veles -Prilep ne e od nichivo politichko znachenje.
Taka da ovie gluposti, "bracata shqipe" shto si napishal nema potreba, legitimen proekt e, vlezen vo prostoren plan na MK, nema potreba od pishuenje gluposti, bolje e pobrzo da go bide. Eden den moze kje bide alternativna trasa prema evropa (Skopje-Pristina-CrnaGora-Sarajevo-BanjaLuka-Zagreb), taka da dosta detski gluposti, bidete politichki pragmnatcihni, i vnatreshno i nadvoreshno! Bosna pati kako drzava od toa seljachko malogragansko politichko gledanje na infra proektite, nemojte da go prenesuvate toa ovde! Edited by user8642 - 18-May-2020 at 20:56 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Пс: Не заборави дека има голем економски потенциал за трговија итн или и тоа ти смета? Vllezërit shqiptar е коректно. За едните е косовскиот народ брат за другите е српскиот ![]() |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Realno ovoj avtopat mislam deka ke se zavrsi , bidejki i samata vlada e svesna kolku e toj znacaen i potreben za ekonomijata na nasata drzava , mislam deka se dovolno svesni za toa i deka ke ja zavrsat rabotata do kraj..
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Значи не ја гледам потребата на споредба на овој пат со патот Прилеп-Велес.
Овој пат прво е доста пократок и следствено поефтин, иако теренот е повторно предизвик. Врзува два главни града на две соседни државиќ Штета што не се испланира автопатско решение и кон Софија. Патов има огромен економски потенцијал и целосно е на место е да се изгради. Не потребни се етикетите како политички и етнички карактер на поректов кога пред се треба да е економски. Од друга страна Прилеп-Велес е еден од најбитните патишта што ќе треба да се изградат во периодов што следи (ако се случи воопшто тоа). Овој пат има огромно значенње за поврзување на север-југ и исток-запад, се наоѓа во срцето на државата и е дел од меѓународен коридор 10д. Го поврзува главниот град со Пелагонискиот регион, како понаселен и еден од економски поактивните региони, ја поврзува цела источна македонија со Охрид, отвара врати кон пристаништата во Игуменица и Драч за стока од Скопје и мн др. Секако дека е поскап проект и пологично ми била некаква негова реализација со европски пари во периодов што предстои. А споредбите дека има алтернатива за него е исто како алтернатива да е постоечкиов пат за Приштина. Можеби првовремено не би било лошо да се размисли за некакво експресно патно решение што би можело да прерасни во автопатско, само ако сето тоа има економска смисла. Морав да искоментирам дека најинтересно ми е колку во коментарите на соговорнициве на форумов се осеќа едредени етно-национално-географски романтичарски разислувања околу градење на патишта, па дури и некои фантастични ултра скапи тунелски решенија како да Тетово и Призрен да се некои ултра битни економски центри. Еве јас сум од Битола, живеам во Скопје, мене лично најбитен пат би ми бил Прилеп-Велес, меѓутоа сум свесен дека моментално патот за Приштина е за нијанса поприоритетен. Секое идно планирање и инвестирање на патна инфраструктура треба да е поткрепено пред се на наука а не на романтичарство. Дали е пат дел од меѓународен коридор, број на возила на ден, проценки на возила на ден кога би се изградил, цена по км, поврат на инвестиција итн... И пред се дали може да се обезбедат атрактивни средства за негова градба. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Како битолчанец, и јас сум согласен со кажаното. Проблемот со тоа што сум од Битола е што кога и да прокоментирам дека автопатот до Штип (буквално паралелен на Е-75) беше тотално непотребен, и дека можеше Штип автопатски да се поврзи со Велес, испаѓам љубоморен локал-патриот. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 15> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |