build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 130131132133134 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2621 Posted: 03-Oct-2020 at 12:20
Хаос низ Скопје поради поправка на улиците, граѓаните нетрпеливи



https://telma.com.mk/2020/10/02/хаос-низ-скопје-поради-поправка-на-ули/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2622 Posted: 03-Oct-2020 at 12:35
Копај – прекопај, и кога треба и кога не треба, Скопје наликува на градилиште, граѓаните нервозни



https://alfa.mk/kopaj-prekopaj-i-koga-treba-i-koga-ne-treba-skopje-nalikuva-na-gradilishte-graganite-nervozni/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2623 Posted: 03-Oct-2020 at 19:15
Originally posted by hcitrS

Originally posted by Staro Skopje

Originally posted by stef4o


Чија идеја се ваквите лежечки полицајци? Многу се непрактични, цела кола неретко не може да помине врз нив, а сите полвично ги одбегнуваат по средина. Зошто не се преку цела улица?


Ако имам добро разбрано, идеата со овие лежечки е да имаат таква ширина за да и сметаат на обична кола, но да не се не прешироки па така што комбе на брза помош или пожарна да можат непречено да ги земат "меѓу ноѕе", без застанување


од твитер

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2624 Posted: 03-Oct-2020 at 19:57
Дали некогаш се размислувало за кружни текови на Рузвелтова?

Пример:
Васил Ѓоргов со Рузвелтова
Дрезденска со Рузвелтова
Орце Николов со Рузвелтова

Налик оној мал кружен кај средно Горги Димитров
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2625 Posted: 04-Oct-2020 at 01:02
Во Зеница сите семафори ги замениле со кружни.

Има место на Дрезденска и Орце Николов? Куќи и мали згради може да сметаат, инаку добро би било Градот да направи поопширна сообраќајна стратегија, вклучително и реобмислување на раскрсниците. Се надевам ќе вметнат нешто во ГУП-от.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2626 Posted: 05-Oct-2020 at 11:18
Од реконструкцијата на ул.Никола Карев

Од викендов почна да се копа потегот од бензинската кон раскрсницата со К.Ј.Питу







завршениот дел од бензинската кон Трета македонска бригада









Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #2627 Posted: 05-Oct-2020 at 14:04
Bravo za velo patekite samo odma mora stolbcinja portokalovi! Neka se mnozat vakvi rekonstrukcii!
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2628 Posted: 05-Oct-2020 at 16:24
Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2629 Posted: 05-Oct-2020 at 16:39
Пелагонија АД Гостивар активно работи на Проектот “Реконструкција на ул. 11 - ти Октомври” од раскрсница со бул. Кочо Рацин” до раскрсница со ул. Филип Втори Македонски” - Град Скопје









https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2630 Posted: 05-Oct-2020 at 16:59
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2631 Posted: 05-Oct-2020 at 17:18
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?

Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.

Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.


Edited by Théoden - 05-Oct-2020 at 17:20
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2632 Posted: 05-Oct-2020 at 18:17
Originally posted by Théoden



Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?
Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.



Можеби донекаде и има логика во овој дел минувам веќе 15 години и никогаш(ептен ретко) немам видено колона кон Транспортен,максимум колоната била негде до бензинската и ништо повеќе освен ако има некои блокади и пренасочувања а за разлика од тоа доста е поголем хаосот во другиот дел поточно кај Шехерезада таму има повеќе возила и проблем е што семафорот кратко држи зелено па некој пат колоните се спојуваат. Зборувам за делот сликан на првите фотки од десната страна. Инаку тука кај што имам сликано на велопатеката мора под итно столбчиња и некоја ограда или слично на средина бидејќи масовно се претрчува,автошколите стојат рандом кој каде му текне(од тука тргаат за полагање градска),плус и пајакот сега поретко во минатото многу често оди преку две полни линии кон депото како и бројни таксисти.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2633 Posted: 06-Oct-2020 at 01:18

која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2634 Posted: 06-Oct-2020 at 07:06
Скопјани нервозни поради сообраќајниот застој, градот бара трпение, реконструкциите се за сите



https://sitel.com.mk/skopjani-nervozni-poradi-soobrakjajniot-zastoj-gradot-bara-trpenie-rekonstrukciite-se-za-site
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2635 Posted: 06-Oct-2020 at 08:31
Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2636 Posted: 06-Oct-2020 at 12:18
Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2637 Posted: 07-Oct-2020 at 01:38
Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2638 Posted: 07-Oct-2020 at 07:34
Не секоја промена е лоша. Навиките тешко умираат, ама мора да се обесхрабри употребата на моторни возила! Не мора да ви се допаѓа, ама не е прашање на избор.

Исто како што на многумина не им се допаѓа поскапувањето на цигарите. Штетно е по здравјето, мислењето на индивидуата не е важно.

Ако воведат даночни олеснувања за електрични возила, забранат паркинг и сообраќај низ неколку градски сообраќајници и изградат уште повеќе велосипедски патеки (во комбинација со добар железнички превоз на кој ќе биде дозволен транспорт на велосипеди) тогаш можеби градот нема да биде загушен од скопјани, „скопјани“ и од луѓе од остатокот на државата дојдени за еден ден да завршат некаква тривијална работа која за жал во оваа централизирана држава не може да се заврши во местото на живеење.

Многу добро видео:




Edited by гитардемон - 07-Oct-2020 at 13:51
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2639 Posted: 07-Oct-2020 at 15:12
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2640 Posted: 08-Oct-2020 at 10:41
ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ -ИСТОЧНИОТ ВЛЕЗ ВО СКОПЈЕ
За само 30 дена со забрзана динамика на реализација на градежните активности и деноноќно работење, реконструиран e булеварот Александар Македонски во правец кон влезот на Скопје во должина од околу 5,3 километри и од денеска е пуштен во сообраќај.
Источниот влез на Скопје од денеска е целосно обновен и функционира без сообраќајни гужви и метеж, а сообраќајот во овој дел од градот е нормализиран. За потсетување е дека оваа делница од булеварот беше во очајна состојба и не беше реконструирана 40-на години.
Градежните активности за реконструкција на булеварот Александар Македонски продолжуваат во правец кон излезот на Скопје, исто така, во должина од 5,3 километри.
Значајно е да се нагласи дека Градот Скопје за првпат ќе изврши експроријација на земјиште за изградба на велосипедска патека на овој булевар што ќе го подобри урбаното живеење и, конечно, ќе има велосипедско поврзување на граѓаните од Ченто и Маџари со остатокот од градот.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 130131132133134 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.832 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.