Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 7778798081 86> |
Author | |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #1561 Posted: 26-Jan-2021 at 15:55 |
Само хартиени билети има, или може и со телефон или со бесконтактна картичка да се плати за едно возење? Во Англија во автобусите (и особено во метрото) веќе одамна не се ни користи Oyster толку многу, може слободно со својата бесконтактна картичка да се плаќа. Мислам дека не е толку тешко да се наплаќаат барем билетите за едно возење директно на читачот на самиот влез.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1562 Posted: 27-Jan-2021 at 17:05 |
Тетово, автобусите конечно пристигнаа, но нема да бидат пуштени во сообраќај
Петте автобуси кои се очекуваа цела деценија, конечно пристигнаа. Сепак и покрај нивното пристигнување во Тетово, нема да има јавен превоз барем до средината на март. Ова се должи на доцнење на подготовката на теренот за јавен превоз, како што се поставување на линиите по кои ќе возат автобусите, ангажирање на администрацијата на јавното сообраќајно претпријатие и формирање на нивните канцеларии. После тоа, ќе следи комплетирање на администрацијата на претпријатието со вработени, како и огласот за прием на возачи. Во меѓувреме, на следната седница, ќе ја пренесеме сопственоста на автобусите на компанијата и ценовникот за билетите“, рече Беким Мемети претседател на општинскиот совет, Тетово. Тетово најпрвин ќе има три линии како и три вида билети, еднократни 20 денари, месечни до 450 денари и годишни кои ќе чинат 9000 денари. За реализација на превозот на овие линии, општината ќе треба да изгради неколку постојки за чекање. Јавното сообраќајно претпријатие сè уште нема свои канцеларии, исто како и автобусите кои немаат каде да се паркираат, за што, првично, ќе се користи дворот на пожарникарите во Тетово. Останува нејасно дали оваа компанија ќе воспостави сервисен пункт во случај на дефект или ќе користи приватни мајстори. По пуштањето во употреба на автобусите, ќе се намали бројот на комбињата кои што вршат меѓу- општински превоз на црно, а кои, според првиот човек на Советот, се планира да бидат лиценцирани и вклучени во распоредот заедно со јавниот превоз. https://alsat.mk/mk/tetovo-avtobusite-konechno-pristignaa-no-nema-da-bidat-pushteni-vo-soobrakaj/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #1563 Posted: 27-Jan-2021 at 22:34 |
Ако месечниот е 450, како и зошто годишниот би бил 9000? Еве ги рамковните вработувања на дело.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1564 Posted: 28-Jan-2021 at 17:46 |
ТЕТОВСКИТЕ ОПШТИНСКИ СЛУЖБЕНИЦИ ЌЕ ПЛАЌААТ ПОЕВТИН МЕСЕЧЕН БИЛЕТ ЗА ЈАВЕН ПРЕВОЗ ОД СТУДЕНТИТЕ
Уште не почна со работа, а јавниот превоз во Тетово веќе создава контроверзии. На денешната седница на Советот на Општина Тетово беше усвоен ценовникот за јавниот превоз кој, со неодамнешната набавка на 5 автобуси, по неколку години подготовки конечно се очекува да почне да функционира. Но, токму ценовникот предизвика остра полемика меѓу тетовските советници бидејќи, за дел од нив беше неразумно општинските административци да плаќаат поевтин превоз од студентите. „Сега за вработените во Општина Тетово месечен билет чини 450 денари, а додека студентите треба да плаќаат 600 денари. Нашата реакција е дека студентите треба да имаат приоритет. Исто така, баравме да има категорија автобуски билети за семејства кои имаат месечни приходи не повисоки од 250-300 евра, но мнозинството тоа не го прифати“, изјави Бесар Дурмиши од опозициската БЕСА. Според донесената одлука, билет за едно возење во градскиот превоз ќе чини 20 денари, а се воведени и месечни билети според категории, па така основен месечен билет изнесува 900 денари, за студенти и јавни службеници цената е 600 денари, додека за вработените во Општина Тетово месечниот билет чини 450 денари. Пензионерите и лицата со полесна попреченост ќе можат да земат месечен билет за 350 денари, а за оние лица кои се со над 80% попреченост превозот ќе биде бесплатен. Иако автобусите конечно се набавени и денес е утврден ценовникот за билетите, ЈП „Тетово транспорт“ се уште не може да започне со превоз на патници. „Денес се усвои ценовникот и сега продолжуваме со технички и административни процедури кои се со законски рокови кои треба да се почитуваат. Исто така, Советот на Општина Тетово автобусите треба да ни ги предаде на користење, па тие да добијат лиценца и дури потоа да прејдеме на нивна оперативност“, вели Фејсел Беадини, в. д. директор на ЈП „Тетово транспорт“. По неколку години откако Општина Тетово донесе одлука да се формира јавен превоз во градот, пред една недела конечно беа набавени 5 современи автобуси кои сѐ уште чекаат да бидат вклучени во јавниот превоз во градот. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/tetovskite-opshtinski-sluzhbenitsi-ke-plakaat-poevtin-mesechen-bilet-za-javen-prevoz-od-studentite/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1565 Posted: 31-Jan-2021 at 13:27 |
СКОПСКА“ ЌЕ СТАНЕ И ЕЛЕКТРОНСКА КАРТИЧКА, ПРЕКУ МОБИЛНА АПЛИКАЦИЈА ЌЕ СЕ КУПУВА И ПЛАЌА АВТОБУСКИ БИЛЕТ
Билет за возење во автобусите на ЈСП „Скопје“ ќе може да се купи и електронски преку нова мобилна апликација. Наместо во билетарниците и на другите продажни места да се дополнува картичката „Скопска“, тоа ќе можат да се прави електронски. Со тоа, патниците билетот во автобусот ќе го плаќаат преку електронскиот паричник на мобилниот телефон. Ова се предвидува со изменување и дополнување на Одлуката за интегриран тарифен систем во линискиот превоз на патници кој беше усвоен на седницата на Советот на Град Скопје пред три дена. „Може да има повеќе видови електронски картички за еднократна употреба во зависност од видот на возниот документ, односно билетот кој е запишан во меморијата на картичката. Валидација со мобилен телефон може да се врши преку апликација за паметни мобилни телефони издадена од ЈСП ‘Скопје‘, која е интегриран дел и комуницира директно со електронскиот систем за наплата – смарт тикетинг систем“, стои во објаснувањето од Град Скопје. Сега во автобусите на ЈСП „Скопје“ и приватните превозници билет може да се плати со телефон, но преку мобилните оператори и цената е 40 денари. Со картичката „Скопска“ која може да се наподолни во билетарниците и продажните места, билет за едно возење е 35, со десет возењa 250, за еден ден 120, а за цела недела 500 денари. Во автобусите на ЈСП „Скопје“ може да се купи билет за едно возење, а цената е 50 денари. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skopska-ke-stane-i-elektronska-kartichka-preku-mobilna-aplikatsija-ke-se-kupuva-i-plaka-avtobuski-bilet/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1566 Posted: 05-Feb-2021 at 13:12 |
Ковид-19 пандемијата предизвика намалување на бројот на превезени патници во скопскиот јавен превоз на историски најниско ниво. Автобусите на ЈСП-Скопје и на приватните превозници лани превезле 27.709.556 патници, што е за речиси 30 милиони патници помалку во споредба со 2019 година. Во годината пред ковид кризата, јавниот превоз во Скопје го користеле над 57,2 милиони патници.
https://www.facebook.com/meta.mk |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1567 Posted: 05-Feb-2021 at 18:21 |
А тоа што секоја година им паѓа бројот на патници, изгледа и тогаш корона имало
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1568 Posted: 18-Feb-2021 at 09:59 |
Порталб: Тетово без посебна лента за автобуси, јавниот превоз може да го отежни сообраќајниот метеж
Општина Тетово нема изнајдено решение за сообраќајниот метеж што со години го спречува слободното движење на возилата. Проблемот ќе биде отежнат кога во сообраќај ќе се воведат и автобусите како дел од градскиот превоз, за кои не е обезбедена посебна лента или барем не е планирано ефикасно организирање на сообраќајот. Одлуката за купувањето на автобусите ќе биде бесмислена ако тие се блокирани во сообраќај, исто како и другите возила, и граѓаните уште повеќе ќе доцнат во извршувањето на нивните обврски, пишува Порталб.мк. Остана уште еден месец од кога се очекува градскиот превоз во Тетово да стане функционален. Општина Тетово ги определи локациите од каде ќе тргнуваат автобусите, а определени се и постојките. Меѓутоа, дали тетовската инфраструктура и моменталниот сообраќај се подготвени за нормално функционирање на пет градски автобуси, разговаравме со сообраќајниот експерт Блерим Неими. Дали е доволно вклучување на автобусите без да се создаде простор за нивно нормално функционирање? Во однос на ова, според професорот и експерт за сообраќај, Блерим Неими, инфраструктурните услови во Тетово не се толку поволни моментално. Тој истакна дека чекаат да се разгледаат правците што би биле утврдени од страна на надлежните лица. „Условите не се многу поволни што се однесува до инфраструктурата на градскиот превоз. Претходно, многу важна улога ќе има фактот во какви ленти ќе се движат автобусите, нешто што ќе биде утврдено од страна на надлежни лица. Ќе треба да се види во патните правци, колку ќе има места за паркирање на возилата и колку ќе можат да создадат простор за непречено функционирање на градскиот превоз“, рече Блерим Неими, сообраќаен експерт. Тој ја нагласи важноста на посебна лента што би овозможила автобусите да пристигнуваат до нивната дестинација навремено и без дополнителни проблеми, а моментално, градот Тетово нема такво нешто. „Градскиот превоз би бил добро решение за градот Тетово, конкретно, доколку се обезбеди посебна дополнителна лента за автобусите како и забрзување на времетраењето на возење или распоредот“, рече Неими. Што треба да се направи? Според Неими, во насока на задоволителна функционалност на јавниот превоз во Тетово најпрво треба да се исполнат неколку услови, и тоа: да има доволно места за паркирање на возилата, да има посебни места за застанување на автобусите и да има посебна лента за автобусите како што има во другите градови што имаат јавен превоз. Општината сѐ уште без одговор Новинарот на Порталб.мк постави неколку прашања до Општина Тетово во однос на организирањето на јавниот превоз. Меѓутоа, локалните власти сѐ уште не одговориле. Во продолжение се прашањата што останаа без одговор: 1. Дали Општина Тетово обезбедила инфраструктурни услови за нормално функционирање на градскиот превоз? 2. Дали ќе има посебна лента за сообраќај на автобусите? 3. Дали се планира посебен режим во сообраќај (каков?) 4. Дали ќе биде можно автобусот навреме да пристигне до неговата дестинација, со оглед дека јавниот превоз во главно ќе го користат студентите? Кој ќе сноси одговорност доколку постојано има доцнење поради сообраќајниот хаос? За да се исплатат новите автобуси ќе бидат потребни 13 години Кредитот од 1,2 милиони евра што го подигна Општина Тетово ќе почне да се исплаќа после три години, со каматна стапка од 3 отсто. Ова го потврди министерот за финансии, Фатмир Бесими. Според тоа, идниот градоначалник на Општина Тетово освен плаќањето на автобусите, ќе се соочи и со долгот од 9,4 милиони евра. „Се работи за три тури што ќе ги опфатат сите делови на градот и ќе може да се користат од страна на нашите граѓани. Ова е реализирано во соработка со Светската Банка за подобрување на општинските услуги, за што потоа општините аплицираат и добиваат кредит за реализација на овие проекти. Станува збор за 13-годишна категорија со една каматна стапка од 3 отсто. Во дадениот случај, општината аплицираше и доби средства во износ од 1,2 милиони евра, меѓутоа во текот на набавката, поради транспарентноста, тука општината заштедила и реализирани се само 720 илјади евра а останатиот дел од средствата од 1,2 милиони евра останува на располагање за општината на Тетово, за други проекти што би го подобриле животниот квалитет на граѓаните“, рече Фатмир Бесими, министер за финансии. Инаку, постапките за регистрација на автобусите, како и за ценовникот за билетите за јавен превоз се завршени. Се очекува систематизацијата на работници во Јавното претпријатие „Тетово Транспорт“, како и да се обезбедат возачи и администрација. Се очекува во текот на месец март за прв пат да биде пуштен во функција јавниот превоз во Тетово. https://meta.mk/portalb-tetovo-bez-posebna-lenta-za-avtobusi-javniot-prevoz-mozhe-da-go-otezhni-soobrakjajniot-metezh/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1569 Posted: 02-Mar-2021 at 10:11 |
https://www.facebook.com/meta.mk.mk/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #1570 Posted: 02-Mar-2021 at 11:41 |
Само во Скопје автобус не застанува на постојка, туку застанува 30 метри пред постојката бидејќи имало други автобуси пред него (како на Рекорд), па цело стадо овци трчаат да одат да го најдат, па ќе ти замине без да видиш дека застанал. Па менуваат лента оти имало друг автобус пред нив кој е уште застанат на постојка...
Не знам што да кажам друго за брзината, не ме чуди ич. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1571 Posted: 07-Mar-2021 at 18:45 |
Пет автобуси стојат на паркинг во Тетово, поминаа 7 недели, но сѐ уште не се пуштени во употреба
https://mk.tv21.tv/pet-avtobusi-stojat-na-parking-vo-tetovo-pominaa-7-nedeli-no-s-ushte-ne-se-pushteni-vo-upotreba/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1572 Posted: 10-Mar-2021 at 17:53 |
https://www.facebook.com/meta.mk.mk |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1573 Posted: 10-Mar-2021 at 23:49 |
а на што се должи пиков во 2016 и драстичниот пад во 2017? |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1574 Posted: 12-Mar-2021 at 19:14 |
Бидејќи изворот е ЈСП Скопје, може да се должи и на грешка во ексел
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1575 Posted: 15-Mar-2021 at 18:00 |
Скопска“ да носи поволности и да се плаќаат други услуги во градот, јавниот превоз со тоа ќе привлече патници
Електронскиот систем за наплата на билети и картичката „Скопска“ во скопскиот јавен превоз беше воспоставен во 2015 година и од тогаш до денес нема никакви измени во неговото функционирање, со исклучок на променетиот дизајн на картичките. За разлика од Скопје, околните главни градови од регионов воведоа многу поволности и нови услуги со ваквите картички за граѓаните, кои допринесуваат за зголемување на бројот на патници во јавниот превоз. Во Љубљана, единствената градска картичка „Урбана“ се користи од граѓаните не само за плаќање на билети во јавниот превоз, туку и за изнајмување на велосипеди преку системот „Бицикељ“, плаќање на паркинг билети на паркинзите со кои управува јавното градско претпријатие и за користење на услугите на Градската библиотека во Љубљана. Со картичката „Урбана“ во иднина е предвидено да се користат и услугите на музеите, како и за плаќање на карти за културните и спортските настани што се одржуваат во словенечкиот главен град. Во функција на привлекување на што е можно повеќе граѓани да го користат јавниот превоз, во Белград системот за наплата на карти и управување со возилата од јавниот превоз „Бус плус“ има формирано програма за лојалност, со која картичката за превоз може да им послужи на граѓаните да добијат попусти низ продажни центри во српскиот главен град. Патниците од белградскиот јавен превоз со картичката „Бус плус“ имаат попусти во супермаркети, осигурителни компании и други продавници, со што индиректно се стимулираат граѓаните да го користат јавниот превоз. За разлика од Белград и Љубљана, македонскиот главен град нема ниту еден стимул за граѓаните што би ги замислил да го користат повеќе јавниот превоз во своите патувања низ Скопје. Колку за потсетување, бројот на патници во градско-приградскиот превоз во Скопје постепено опаѓа од 2014 година до денес, за во 2020 година поради ковид-19 пандемијата да доживее огромно намалување на превезените патници од 30 милиони во споредба со 2019 година. И покрај тоа што беа контактирани со прашања, Градот Скопје и ЈСП-Скопје засега не доставија одговори во однос на натамошниот развој на електронскиот систем за наплата на билети и картичката „Скопска“ Експертите што ги консултираше „Мета.мк“ велат дека на Скопје му е потребна единствена градска картичка, со која граѓаните би можеле да ги плаќаат сите услуги што ги нудат институциите под капата на Град Скопје. Надоградбата на картичката „Скопска“ преку можност за нејзино поврзување за плаќање на други услуги, а не само билети во автобусите на ЈСП-Скопје и приватните превозници, е можна, со хардверска и софтверска надоградба на системот по теркот на „Урбана“ во Љубљана. Градот Скопје може да воспостави и сосема нов систем со друга картичка, но за да се преземе љубљанскиот модел на функционирање најголема инвестиција би била инсталацијата на голем број автомати низ Скопје, на кои би се вршела трансакцијата на средства на самата картичка. Воедно, мобилните апликации за плаќање преку телефон треба да се користат и во скопскиот јавен превоз, но употребата на мобилниот уред треба да се надогради со NFC технологија, каде бесконтактното плаќање и валидирање на билетот ќе биде многу побрзо во однос на постојното значително време на трансакција што им е потребно на патниците пред валидаторите во градските автобуси. Картичката „Скопска“ и електронскиот систем за наплата на билети во иднина треба да им овозможи на граѓаните трансакција на средства на оваа картичка преку интернет, додека реалниот пренос на средства на картичката да се врши преку автомати. На тој начин, ќе се надмине постојниот модел за надополнување на картичката на билетарите на ЈСП и по продажни центри низ Скопје, велат ИТ експертите. Тие додаваат дека доколку се сака, постојниот електронски систем за наплата на билети во Скопје може да се надогради во период не подолг од една година, по што картичката „Скопска“ би функционирала по теркот на единствената градска картичка „Урбана“ во Љубљана. https://meta.mk/skopska-da-nosi-povolnosti-i-da-se-plakjaat-drugi-uslugi-vo-gradot-javniot-prevoz-so-toa-kje-privleche-patniczi/ |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2664 |
Quote Reply #1576 Posted: 15-Mar-2021 at 22:27 |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1577 Posted: 22-Mar-2021 at 16:03 |
Порталб.мк: Тетовци сѐ уште чекаат петте градски автобуси да почнат да сообраќаат низ градот
И покрај тоа што се ветуваат веќе осум години, тетовските пет автобуси што се набавија пред два и пол месеци, ја затекнааа Општина Тетово „неподготвена“, како во однос на документацијата така и во инфраструктурата. Градоначалничката Теута Арифи изјави дека последните подготовки се во тек и дека се надева дека овој проект ќе се финализира наскоро, пишува Порталб.мк. Петте автобуси што ќе се користат во јавниот превоз во Тетово, во јануари беа примени со церемонија, фотографирање, сечење ленти и слично. Сега е март, а граѓаните сè уште ги немаат видено автобусите. Според градоначалничката, Теута Арифи, во моментов се вршат последните подготовки и наскоро се очекува финализирање на проектот, односно автобусите да почнат да сообраќаат низ градот. „Јавното претпријатие за јавен превоз ги спроведува последните подготовки, веќе имаше средби со полицијата, со цел да започнат со работа и се надевам дека наскоро превозот ќе се реализира. Одборот е комплетен, регистрацијата на автобусите е направена, цените се утврдени, станува збор за финалните подготовки“, рече Арифи. Директорот на ЈП „Тетово Транспорт“, Дарко Спировски, пред неколку недели истакна дека во моментот кога бил назначен на функцијата, проектот за автобуси во Тетово бил недовршен, односно уште не биле поставени дополнувањата на потстаниците, методологијата за набавка на билети, линиите и слично. „Јас не бев тој што го одреди времето кога овие автобуси ќе започнат да сообраќаат, не станува збор за еден или два дена. Ваквите стратешки проекти не се прават толку брзо, временскиот период може да биде од 1 до 2 месеци, наша цел е да започнеме што е можно побрзо. Има работи што треба да се направат, некои додатоци во потстаниците, како и методологијата за продажба на билети. Како сличен концепт може да го земеме Прилеп, каде имаат методологија за продажба на билети по електронски пат. Идејата е патниците да не чекаат редици за да купат билети во автобусите, туку тоа да се прави со поедноставни методи “, додаде Спировски, спомнувајќи го и начинот на купување билети како во Скопје, преку НФЦ (NFC) технологија. Спировски додаде дека се соочуваат со многу предизвици, вклучително и: „Цените, поволностите, целните групи, сообраќајот во градот и многу други“. Покрај недостатоци со документацијата, Општина Тетово ја нема обезбедено ниту потребната инфраструктура за функционирање на јавниот превоз. Порталб.мк пред неколку недели разговараше со експерт за сообраќај, кој истакна дека со сегашните инфраструктурни услови во Тетово функционирањето на јавниот превоз ќе биде многу тешко. „Условите во однос на урбаната транспортна инфраструктура не се баш поволни, најнапред ќе биде многу важно по кои линии ќе се движат автобусите, а тоа ќе го утврдат надлежните лица. Треба да се види колку места ќе има за паркирање на возила на патните линии и колку простор можат да се создаде за градскиот превоз да се движи без пречки “, изјави Блерим Неими, експерт за сообраќај. Тој ја истакна важноста на посебна лента што ќе им овозможи на овие автобуси да стигнат до крајната дестинација на време, и без дополнителни проблеми, а во моментов, градот Тетово такво нешто нема. „Урбаниот превоз би било добро решение за градот Тетово. Конкретно, ако има распоред и посебна лента за автобуси, тоа би било со цел да се забрза времето на возење“, рече Неими. https://meta.mk/portalb-mk-tetovczi-sѐ-ushte-chekaat-pette-gradski-avtobusi-da-pochnat-da-soobrakjaat-niz-gradot/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20753 |
Quote Reply #1578 Posted: 25-Mar-2021 at 07:36 |
https://www.facebook.com/p.shilegov |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #1579 Posted: 25-Mar-2021 at 11:41 |
Пак 700% бе, ама се упорни. Од 0,137 на 0,02 намалувањето е 85%, како израчунаа 700%?
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1580 Posted: 25-Mar-2021 at 19:07 |
Навистина треба да споделат како дошле до процентот, можеби се работи за ново математичко достигнување
|
|
Post Reply | Page <1 7778798081 86> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |