![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Велес - Прилеп |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Author | |||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ама трета лента за застанување, не трета за возење. Има разлика. Заради тоа и викам 4+4 формација (3+3 ленти за возење и по една за застанување). Инаку знам дека на крајта други ќе одлучуваат, и дека може да има повеќе траси или само една. Заради тоа си има проектанти и стручни лица. Но викав како што направивте за автопат преку езеро козјак, може пак да се направи да нацртате одприлика од каде би поминувал овој автопат преку Бабуна. Немора да е 100% точно, отприлика по нагаѓања и по поглед. Јас како што гледам една од трасите би одела над чашка и би имало доста виадукти, еден или два тунели. Јас се обидов да нацртам ама не ме бива. Ова чисто колку да видиме отприлика како би изгледало тој автопат преку Бабуна, знам дека на крајта други ќе одлучуваат. |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Трасата која е вцртана во просторниот план на Македонија и која ја има во некои патни карти е преку селата Ораов Дол и Габровник од велешка страна и Десово од прилепска страна. Тоа е непосредно пред Богомила. И тоа може би е најпогодната траса иако е подолга од таа која изгледа најкратка на мапа преку превојот Борула. Висинската разлика од велешка страна и Пелагонија е 150-200 м разлика и тоа би било голем проблем, но дури вамо од кај селото Габровник има некое приближување за да може да се изведе тунел и да излезе на разумна релативна надморска висина од двете страни, и мислам дека затоа е одбран овој терен.
Edited by user8642 - 15-Feb-2021 at 17:39 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Ептен многу далеку е било кој автопат во Македонија од преоптовареност. Дури и во летните шпицови капацитетот е далеку поголем од сообраќајот што поминува по нив (патарините се проблематична точка, но тоа е сосема друго прашање). Фромулите за тоа кога треба некој рурален автопат да се надгради од профил 2х2 плус ленти за застанување, во 2х3 плус ленти за застанување, варираат од јурисдикција до јурисдикција, а исто така варираат во зависност од процентот на тешки возила, типот на теренот, интензитетот и фреквенцијата на шпицовите, и слични фактори. Но грубо земено 50.000 ПГДС е некоја најдолна граница и без барем толкав сообраќај е тотално нерационално да се размислува за додавање на трета лента за возење. Така да Скопје - Велес не е во никакава „опасност“ и немаше да има никакви последици ако другиве автопати природно се надоврзеа на него. На овој автопат во догледна иднина треба да му се доградат единствено тие 20-тина километри паралелен коловоз што недостасуваат.
Еве еден мој обид да ги претставам двете варијанти кои досега биле спомнувани во документи и низ медиуми. Северната половина од трасата е идентична за двете варијанти. Автопатот ќе почнува кај Отовица, а варијантите се двојат некаде во близина на Долно Врановци, после што едната варијанта продолжува најпрвин кон запад, а другата варијанта продолжува кон Извор и генерално се држи во близина на стариот пат Р1312. Тоа се токму двете варијанти што ги спомна и user8642. Западната е подолга, а најскап објект би бил тунел близу Десово со должина од отприлика 1,5 - 2 километри. Спојувањето со патот накај Битола е западно од Прилеп. Источната варијанта е пократка, а најскап објект би бил тунел меѓу Степанци и Присад, би рекол со должина од околу 3-4 километри. Со исклучок на тунелот, оваа варијанта делува дека е малку полесна за изведба. Се спојува со патот накај Битола источно од Прилеп. Локацијата на спомнатите тунели е обележана со црвена боја. Имај во предвид дека нема никаков проект за ниту една од варијантите, па целата траса, вклучително и должината на тунелите се мој "best guess" врз база на топографијата. ![]() Edited by Cloverstack - 15-Feb-2021 at 20:43 |
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
Иако подолга, јас би ја одбрал западната траса. Некако овозможува блискост со северниот дел на Пелагонија (тука е и Крушево), се намалува на тој начин сообраќајот низ самиот град Прилеп за тие возила, имајќи предвид дека Прилеп нема обиколница.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Супер. Мене источната траса ми изгледа по реалистична, а и послесна како што кажа. Па ништо чудно и таа да ја одберат. Само би имало доста искачувања? Ако не се грешам како што спомнав до сега Прилеп е на повисока надморска височина од Велес. Би имало овде и големи виадукти? |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Има обиколница, само што тамо владее хаос и е многу небезбедна. Од секоја трета куќа и од секоја трета нива има направено див приклучок. На прилепската обиколница треба да се направат 2-3 надвозници, па да се направи ограда, па (веќе сум досаден со ова) да почне сообраќајна полиција нешто и да подработува таму. Edited by Cloverstack - 15-Feb-2021 at 21:39 |
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
![]() Малку сум збунет, како има обиколница? Сум бил низ Прилеп и сум работел таму дури, и не памтам да имаше одвоена обиколница. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() 41°20'7.68"N 21°34'5.07"E Вистина, многу луѓе ја третираат како селска улица, па не функционира како што треба. Ама тоа е јужната обиколница на Прилеп и секако може да се доведе во ред ако се сака, уште повеќе ако треба да се надгради во автопат заради источната варијанта. Edited by Cloverstack - 15-Feb-2021 at 21:59 |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Прилеп нема алтернативен пристап до патот за Крушево и патот за Брод. Исто така цела индустриска зона западна околу Витаминка сите објекти имаат проблем со притап до магистралниот пат, камиони вртат низ градски улици што е голем проблем. А проблемот е многу лесно решлив со изградба на 1+1 пристап од само неколку километри на рамен терен преку клучката Лагово. Затоа лани го реновираа мостот и пристапот преку населба "Сточен Пазар" и тоа глуми некаква алтернативна врска на индустриската зона околу Витаминка со онаа околу бивша Партизанка.
Edited by user8642 - 15-Feb-2021 at 22:28 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А да, erlich изгледа мислеше на западна обиколница. |
|||
![]() |
|||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
||
Си има Прилеп обиколница одамна, сосем пристојна, освен како што кажа Кловер проблемот со дивите приклучоци кои тутунарите со приколичиња (застава стоединиците најчесто)со тутун ја сечат. Има добра ширина, нема остри свиоци и без проблем моше да биде надградена до автопатска обиколница, само да се има воља.
|
|||
![]() |
|||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
||
Западната варијанта покрај врската со северна Пелагонија и Крушево, нуди можност и за некое идно поврзување со автопатот Кичево-Охрид преку Македонски Брод и превојот Барбарос. Ова сега засега е само една налудничава идеја, но со оглед на политичката нестабилност и неизвесната иднина треба да постојат вакви опции. Што се однесува до прилепската обиколница, таа би требало да се прерасне во автопат на ист начин како и магистралниот пат Прилеп-Битола и кога би се реализирал автопат Велес-Прилеп во својата источна варијанта, би требало да завршува со голема клучка на источниот влез на градот, можеби од тип детелина со што источниот излез би бил експресен пат кон Градско.
|
|||
![]() |
|||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||
Да, затоа и се збунив. Јас мислев за делот кон Крушево или Долнени, затоа и се помешав ![]() |
|||
![]() |
|||
Realistic88 ![]() Newbie ![]() Joined: 24-Dec-2019 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
||
Ima golem potencijal za izgradba na ovoj avtopat no neznam kolku bi mozelo da bide finansiski izvodlivo.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Од каде заклучи дека не би можело да биде финансиски изводливо? |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Не е исплатливо, а изводливо е. Штом Штип-Св. Николе-Скопје беше изводливо, изводливо ќе биде и ова.
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ако не прочита, цело ова време од кога сум на форумот зборам дека проектов е изводлив, а е и исплатив. Прочитај што имам пишувано. A3 = Алтернатива на A1. Edited by The Wild Boy - 02-Mar-2021 at 16:38 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |