build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 139140141142143 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2801 Posted: 18-Feb-2021 at 17:54
Еве една идеја за раскрницата кај Тутунски Комбинат која сега е една од позагушените точки во градов. И тоа специјално се загушуваат правците од Рамстор (јужен булевар) према Пролет, како и од Зоил исто према Пролет. Проблемот е што улицата према Пролет има само една лента која треба да го собере целиот сообраќај што доаѓа од овие два правци. Кој се движел во оваа околина во време кога сите се враќаат од работа, многу добро видел дека колоната за вртење лево стига од Тутунски до Зоил, исто така колоната за идење право од Јужен Булевар стига до надвозникот.

Е сега, иако сите знаеме дека Јужен Булевар и Крушевска република се долгорочни и скапи планови, тука зборувам за брзо решение како да се зголеми капацитетот на сегашната раскрсница, без да навлегуваме во долгорочните муабети. Мислам дека постои простор да се отвори втора лента непосредно пред влезот на тутунски Комбинат која би го дуплирала капацитетот на уличкава, капацитетот да може да собере дупло повеќе возила во еден такт на семафорот. Исто така и проточноста на семафорот за овие два правци е зголемена од една на две ленти. И тоа мислам дека има простор без да треба да се руши оној вулканизер испрчен на сред улица кој создава безвезна кривина, иако и рушење на една гаража не би требало да е проблем за градот.

Комплетното инволвирано земјиште е државно, значи постапки за експропријација не треба. Интервенцијата може да се изведе со внатрешни средства и преку ЈП Улици и Патишта, значи и тендер не треба. Паркинг местата што ќе се изгубат позади стамбената зграда "шипад", може да се надоместат на полупразниот паркинг пред Тутунски. Значи треба замо согласност и воља од градските власти да се истурка вакво нешто и да ги снема оние колони со дремење пола саат во ред за да се помине една раскрсница.

Постои простор за 20 метри коридор во кои слободно може да се набутаат 5 ленти X 4 метри заради радиусот на свртување.


Како е сегашната ситуација:


Како предлагам да биде идната ситуација:


Дури постои простор и од кракот према Јужен Булевар да се отвори лента за дополнителна проточност, односно свртувањето лево према Зоил во посебна лента, како би имало повеќе капацитет за право во посебна или комбинирана право/лево лента.



Edited by user8642 - 18-Feb-2021 at 18:09
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2802 Posted: 19-Feb-2021 at 09:28
БОЕМСКА УЛИЦА ВО СКОПСКО ДЕБАР МААЛО СЕКОЈ ДЕН БЛОКИРАНА СО СКАПИ КОЛИ, БОГДАНОВИЌ БАРА ДА СЕ ЗАТВОРИ ЗА СООБРАЌАЈ, СЕ ЧЕКА ОДОБРЕНИЕ ОД МВР



Боемската улица во скопско Дебар Маало секоја вечер е блокирана од коли. Екипата на САКАМДАКАЖАМ.МК вечерва затекна десетина испаркирани коли на пешачката улица, а сопствениците беа гости во кафеаните. Никаде нема пајак служба да ги подигне непрописно паркираните возила од кои најголем дел се џипови, мерцедеси и ауди.

Искршени се и бетонските столпчиња кои Општината ги стави за да спречи паркирање.

Ваквата слика е постојана од отворањето на улицата во времето на ексградоначалникот Андреј Жерновски до сега.

Градоначачникот на Општина Центар Саша Богдановиќ вели дека единствено решение е улицата да се затвори за сообраќај, за што е изготвено сообраќајно решение и чекаат дали Министерството за внатрешни работи ќе го одобри.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/boemska-ulitsa-vo-skopsko-debar-maalo-sekoj-den-blokirana-so-skapi-koli-bogdanovik-bara-da-se-zatvori-za-soobrakaj-se-cheka-odobrenie-od-mvr/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2803 Posted: 19-Feb-2021 at 10:14
Изградба, одржување и реконструкција на Булевар "Босна и Херцеговина"









https://www.facebook.com/fabrikakarposh
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2804 Posted: 19-Feb-2021 at 10:24
Каде шетаат легнатите полицајци од пред „Мајчин дом“?



Прво во август минатата година го снема едниот легнат полицаец, а деновиве снема и неколку негови „другари“ кои беа поставени кај „Мајчин дом“ и основното училиште „Ѓорѓија Пулевски“ во Аеродром. Каде ли шетаа легнативе полицајци?

Сега, практично, она што останало од нив воопшти не и служи на намената да го забавуваат сообраќајот на ова прометно место. Возилата ги поминуваат брзо лесно заобиколувајќи ги оние што останале да лежат.

Очиглено, на оваа сообраќајница освен „легнатите“ добро ќе дојде и почесто присуството на исправените сообраќајни полицајци

https://skopskoeho.mk/kade-shetaat-legnatite-politsajtsi-od-pred-majchin-dom/
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #2805 Posted: 20-Feb-2021 at 23:44
Дефинитвно најлошите "лежечки", полоши неможеа да изберат. Груби и нецелосни, оштетуваат возила, подобро да поставеле подигната платформа која би служела како пешачки премин.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2806 Posted: 04-Mar-2021 at 08:00
Инспириран од дебата во една друга тема околу судбината/иднинаната на објектот на министерството за одбрана во сред Дебар Маало ми дојде една идеја околу сообраќајот во околината. Имено Дебар Маало е достапно од две страни да се пристапи со автомобил од Илинденска. Тоа е од раскрсницата кај МЦМ кај фонтаната во градски парк, и другата од преку Орце Николов кај центар за странски јазици, кај Жапон, кај Пуиг, како сакате се исто може да се објасни.

Е сега мислам декa e паметно да се искористат крајните неколку метри од дворот на министерстото и да се пробие трет сообраќаен влез од Илинденска, а тоа е продолжение на улицата Дане Крапчев. Со тоа што на Илинденска наместо да има две раскрници една веднаш по друга, предлагам да се укине раскрницата која сега е влез за паркингот на Град Скопје и да се отвори нов влез кога ќе се создаде можност за тоа со рушење на бараките.



Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2807 Posted: 04-Mar-2021 at 10:00



Ова би бил битен чекор кон подобра улична мрежа во секој поглед

И не само тоа, туку со затворање на постојниот сообраќаен пристап до градски парк, ќе се реши и проблемот што се јавува на спојката со паркингот на зоолошката градина (возила се вклучуваат и исклучуваат буквално на 7-8 метри од самиот семафор).




Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:10
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2808 Posted: 06-Mar-2021 at 17:02
И треба паркинг на тоа место. Преку викенд нема место за паркирање ако се сака да се оди во парк или зоолошка, или пак во некои кафичи и кафани во близина. Е сега колкав би бил тој монтажен паркинг е друга работа. Се надевам ќе биде доста голем бидејќи и постои простор за такво нешто.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2809 Posted: 06-Mar-2021 at 17:13
Тоа е друго прашање, но една катна гаража на просторот на бараките на општина центар или на просторот на дворот на министерство за одбрана кое сега така зјае празен простор, трајно и темелно ќе ги реши проблемите со паркирање, и стадион и парк и кафани, и дебар маало и нови стамбени згради што се изградија.

И тоа па миснитерство што сеуште фаќа ексклузивен простор во центарот на градот треба да се тргне од тамо. Југославија оддамна ја нема, да се повлече армијата во празните објекти на Касарната Илинден. Да се остави на Општина Центар за административна зграда и на просторот на бараките да се изгради огромна катна гаража.

Edited by user8642 - 06-Mar-2021 at 17:15
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2810 Posted: 06-Mar-2021 at 19:23
Тој простор треба да си биде подземна гаража по целата должина, а на местото на бараките да си се прошири Градскиот парк.

Инаку, јас нешто не сфаќам или: како ЕЛЕМ работи во таа зграда, кога пола зграда и повеќе нема прозорци? Не ја сфаќам функционалноста на зградата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2811 Posted: 06-Mar-2021 at 21:17
Originally posted by ehrlich

Тој простор треба да си биде подземна гаража по целата должина, а на местото на бараките да си се прошири Градскиот парк.


   
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #2812 Posted: 07-Mar-2021 at 09:22
ДМ е пристапно и од другата страна на ОН, а со малку вртење (при постојниот режим) и преку Ленинова.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2813 Posted: 12-Mar-2021 at 18:46
Тотално ја промашија работата со овие столбчињата за вело ленти по ул,Никола Карев,секојдневно колоната е се подолга а човек да направи анализа ќе види дека најголем дел од возилата што чекаат(барем според мое видување)се авто-школи,дистрибутери,кипери,миксери,пајак служби и таксисти поточно категории кои не е веројатно дека ќе мигирираат и ќе се натераат да одат со точак.А патем откако ја пуштија улицата во овој формат јас многу ретко приметувам велосипедисти да одат во насока по должина на улицата,напротив тие што се движат одат попреку,минуваат на сите можни начини но многу ретко по должина на просторот кој им е даден на користење.
Еве една вчерашна фотка како потврда на ситуацијата

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2814 Posted: 12-Mar-2021 at 19:09
До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2815 Posted: 12-Mar-2021 at 22:14
Па зависи од кој дел доаѓаат и каде им е маршутата по која возат кипери и миксери се периодично присутни зависно од градежните активности во околина,авто школи сакале или не дел од рутата за полагање го вклучува овој потег,пајаците исто така немаат друга можност а за други приватни возила можеби имаат повеќе опции. Добар дел од столбчињата веќе и ги имаат малку поткачено особено оние што излегуваат од бензинската и на неколку места подолу.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2816 Posted: 14-Mar-2021 at 01:36
Originally posted by гитардемон

До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
зависи каде одиш во Аеродром (Скопјанка) ако возиш од оваа страна, ако си на јужната страна на Јане Сандански, тогаш има многу опции, ако си на другата страна, тогаш оваа е единтвена, со оглед на тоа дека
ако одиш накај автокоманда ова е исто така единтвена опција... или тоа, или ќе поминеш 1000000 семафори по должината на Трета Македонска/ Јане сандански/ Булевар Србија за да стигнеш до Автокоманда, и тоа од околу

па и да има опции, сакаш да кажеш дека е здраво сообраќајот на градот да се пренасочува, само за да има велосипедска патека на коловоз, за вкупно два велосипедисти на ден, на место каде што има доволно простор за велосипедска патека на тротоарот? ...само не пуштај некој амстердамски филм
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #2817 Posted: 14-Mar-2021 at 09:48
Очигледно Waze уште не се користи кај нас. Паметна апликација што ти пресметува најоптимални рути со најмалку гужви, доста популарна низ Централна Европа.
ಠ_ಠ
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #2818 Posted: 16-Mar-2021 at 01:26
Еве една интересна мини-идеја за подобра поврзаност меѓу населбите Бардовци и Волково. Не дека има што многу да комуницираат, но како опција треба да постои оваа врска.

Тамо е планиран некаков мост на Лепенец, кој мислам дека еднаш го имаме дикутирано лани, ама неможам да го најдам сега написот. Но затоа, успеав да најдам некои слики на гоогле мапс од железничкиот мост на Лепенец меѓу Бардовци и индустирскиот дел од населба Даме Груев (позната како Геге) (42.020860° 21.367921°). И на мостот уствари има две железнички ленти, но едната изгледа како никогаш да не е употребена и џабе да стои на мостот. Всушност од ова парче пруга нема никаква потреба и ако некогаш во иднина железничкото поврзување помеѓу станиците Скопје Север и Ѓорче Петров во иднина порасне на дупли профил, тогаш сигурно нема баш ова руинирано парче пруга на мостот да се користи.

Така да, мислам дека е паметно сега за сега да се демонтира тоа парче на мостот, и просторот од лентата да се отстапи на користење на возила како локален пат исто како што тоа се користи сега во Долно Лисиче каде што железничкиот мост е изграден до профил да некогаш наменски има тамо улица но ГУП-от сеуште не дошол со реализација до тамо. Е тука меѓу Бардовци и Даме Груев би било паметно да се искористи "привремено" на неколку децении мостот за патнички потреби.

Дури на памет ми иде еден уште поелегантен политички дупло-корисен метод. Пред избори, еве сега брзо ќе има, да им "се намигне" на локални собирачи на старо железо, да им се покаже што треба преку ноќ да соберат и да се остават да расчистат тоа ѓубре. И така тоа е ненаселен дел, без некоја голема галама може да се ослободи лентава. Ем гласови може да се соберат пошто тоа сепак тоа не е малку железо, ем ќе се избегнат нужните процедури кои висат како камен околу врат кога треба да се направи нешто овакво надвор од сите зацртани планови и нема системски поставена институција или функционер кој треба да спресече или да може да пренамени нешто овакво на привремен рок без да биде пикиран за политичка пресметување и наоѓање влакана во јајце кога ќе си замине од функцијата. Така да еве идеја, политички проект, за 0 денари! Па ако чита некој од партиите, не се зафркавам воопшто, нека го размислат како идеја. Ова зборам вака како брза и ефикасна метода што може до избори да се направи, после тоа секако би требало асфалтирање саглам пристапни патишта, а може и асфалтирање на коловоз на мостот ако се избоксуваат процедурите.









Од 7 километри пат, поврзувањето меѓу населбите се скратува на само 2,5м километри што е скоро три-кратно. Тоа секако може да има значајност за локална економија, дали луѓе побрзо до работа ќе стигнат или некој производ побрзо ќе се дистрибуира. Едно возило да се тргне од кружење преку загушената улица Скупи и пазарот во Ѓорче, тоа е успех.






Edited by user8642 - 16-Mar-2021 at 01:46
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #2819 Posted: 16-Mar-2021 at 10:11
Mislam deka ova povrzuvanje ke bide izvedno koga ke bi se izgradila vnatresnata obikolnica na gradot.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2820 Posted: 16-Mar-2021 at 20:13
Одлична идеја.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 139140141142143 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.876 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.