![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 139140141142143 159> |
Author | |
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Еве една идеја за раскрницата кај Тутунски Комбинат која сега е една од позагушените точки во градов. И тоа специјално се загушуваат правците од Рамстор (јужен булевар) према Пролет, како и од Зоил исто према Пролет. Проблемот е што улицата према Пролет има само една лента која треба да го собере целиот сообраќај што доаѓа од овие два правци. Кој се движел во оваа околина во време кога сите се враќаат од работа, многу добро видел дека колоната за вртење лево стига од Тутунски до Зоил, исто така колоната за идење право од Јужен Булевар стига до надвозникот.
Е сега, иако сите знаеме дека Јужен Булевар и Крушевска република се долгорочни и скапи планови, тука зборувам за брзо решение како да се зголеми капацитетот на сегашната раскрсница, без да навлегуваме во долгорочните муабети. Мислам дека постои простор да се отвори втора лента непосредно пред влезот на тутунски Комбинат која би го дуплирала капацитетот на уличкава, капацитетот да може да собере дупло повеќе возила во еден такт на семафорот. Исто така и проточноста на семафорот за овие два правци е зголемена од една на две ленти. И тоа мислам дека има простор без да треба да се руши оној вулканизер испрчен на сред улица кој создава безвезна кривина, иако и рушење на една гаража не би требало да е проблем за градот. Комплетното инволвирано земјиште е државно, значи постапки за експропријација не треба. Интервенцијата може да се изведе со внатрешни средства и преку ЈП Улици и Патишта, значи и тендер не треба. Паркинг местата што ќе се изгубат позади стамбената зграда "шипад", може да се надоместат на полупразниот паркинг пред Тутунски. Значи треба замо согласност и воља од градските власти да се истурка вакво нешто и да ги снема оние колони со дремење пола саат во ред за да се помине една раскрсница. Постои простор за 20 метри коридор во кои слободно може да се набутаат 5 ленти X 4 метри заради радиусот на свртување. ![]() Како е сегашната ситуација: ![]() Како предлагам да биде идната ситуација: ![]() Дури постои простор и од кракот према Јужен Булевар да се отвори лента за дополнителна проточност, односно свртувањето лево према Зоил во посебна лента, како би имало повеќе капацитет за право во посебна или комбинирана право/лево лента. ![]() Edited by user8642 - 18-Feb-2021 at 18:09 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
БОЕМСКА УЛИЦА ВО СКОПСКО ДЕБАР МААЛО СЕКОЈ ДЕН БЛОКИРАНА СО СКАПИ КОЛИ, БОГДАНОВИЌ БАРА ДА СЕ ЗАТВОРИ ЗА СООБРАЌАЈ, СЕ ЧЕКА ОДОБРЕНИЕ ОД МВР
![]() Боемската улица во скопско Дебар Маало секоја вечер е блокирана од коли. Екипата на САКАМДАКАЖАМ.МК вечерва затекна десетина испаркирани коли на пешачката улица, а сопствениците беа гости во кафеаните. Никаде нема пајак служба да ги подигне непрописно паркираните возила од кои најголем дел се џипови, мерцедеси и ауди. Искршени се и бетонските столпчиња кои Општината ги стави за да спречи паркирање. Ваквата слика е постојана од отворањето на улицата во времето на ексградоначалникот Андреј Жерновски до сега. Градоначачникот на Општина Центар Саша Богдановиќ вели дека единствено решение е улицата да се затвори за сообраќај, за што е изготвено сообраќајно решение и чекаат дали Министерството за внатрешни работи ќе го одобри. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/boemska-ulitsa-vo-skopsko-debar-maalo-sekoj-den-blokirana-so-skapi-koli-bogdanovik-bara-da-se-zatvori-za-soobrakaj-se-cheka-odobrenie-od-mvr/ |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Изградба, одржување и реконструкција на Булевар "Босна и Херцеговина"
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/fabrikakarposh |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Каде шетаат легнатите полицајци од пред „Мајчин дом“?
![]() Прво во август минатата година го снема едниот легнат полицаец, а деновиве снема и неколку негови „другари“ кои беа поставени кај „Мајчин дом“ и основното училиште „Ѓорѓија Пулевски“ во Аеродром. Каде ли шетаа легнативе полицајци? Сега, практично, она што останало од нив воопшти не и служи на намената да го забавуваат сообраќајот на ова прометно место. Возилата ги поминуваат брзо лесно заобиколувајќи ги оние што останале да лежат. Очиглено, на оваа сообраќајница освен „легнатите“ добро ќе дојде и почесто присуството на исправените сообраќајни полицајци https://skopskoeho.mk/kade-shetaat-legnatite-politsajtsi-od-pred-majchin-dom/ |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Дефинитвно најлошите "лежечки", полоши неможеа да изберат. Груби и нецелосни, оштетуваат возила, подобро да поставеле подигната платформа која би служела како пешачки премин.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Инспириран од дебата во една друга тема околу судбината/иднинаната на објектот на министерството за одбрана во сред Дебар Маало ми дојде една идеја околу сообраќајот во околината. Имено Дебар Маало е достапно од две страни да се пристапи со автомобил од Илинденска. Тоа е од раскрсницата кај МЦМ кај фонтаната во градски парк, и другата од преку Орце Николов кај центар за странски јазици, кај Жапон, кај Пуиг, како сакате се исто може да се објасни.
Е сега мислам декa e паметно да се искористат крајните неколку метри од дворот на министерстото и да се пробие трет сообраќаен влез од Илинденска, а тоа е продолжение на улицата Дане Крапчев. Со тоа што на Илинденска наместо да има две раскрници една веднаш по друга, предлагам да се укине раскрницата која сега е влез за паркингот на Град Скопје и да се отвори нов влез кога ќе се создаде можност за тоа со рушење на бараките. ![]() Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:09 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ова би бил битен чекор кон подобра улична мрежа во секој поглед ![]() И не само тоа, туку со затворање на постојниот сообраќаен пристап до градски парк, ќе се реши и проблемот што се јавува на спојката со паркингот на зоолошката градина (возила се вклучуваат и исклучуваат буквално на 7-8 метри од самиот семафор). Edited by Cloverstack - 18-Apr-2021 at 13:10 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
И треба паркинг на тоа место. Преку викенд нема место за паркирање ако се сака да се оди во парк или зоолошка, или пак во некои кафичи и кафани во близина. Е сега колкав би бил тој монтажен паркинг е друга работа. Се надевам ќе биде доста голем бидејќи и постои простор за такво нешто.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Тоа е друго прашање, но една катна гаража на просторот на бараките на општина центар или на просторот на дворот на министерство за одбрана кое сега така зјае празен простор, трајно и темелно ќе ги реши проблемите со паркирање, и стадион и парк и кафани, и дебар маало и нови стамбени згради што се изградија.
И тоа па миснитерство што сеуште фаќа ексклузивен простор во центарот на градот треба да се тргне од тамо. Југославија оддамна ја нема, да се повлече армијата во празните објекти на Касарната Илинден. Да се остави на Општина Центар за административна зграда и на просторот на бараките да се изгради огромна катна гаража. Edited by user8642 - 06-Mar-2021 at 17:15 |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Тој простор треба да си биде подземна гаража по целата должина, а на местото на бараките да си се прошири Градскиот парк.
Инаку, јас нешто не сфаќам или: како ЕЛЕМ работи во таа зграда, кога пола зграда и повеќе нема прозорци? Не ја сфаќам функционалноста на зградата. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
ДМ е пристапно и од другата страна на ОН, а со малку вртење (при постојниот режим) и преку Ленинова.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Тотално ја промашија работата со овие столбчињата за вело ленти по ул,Никола Карев,секојдневно колоната е се подолга а човек да направи анализа ќе види дека најголем дел од возилата што чекаат(барем според мое видување)се авто-школи,дистрибутери,кипери,миксери,пајак служби и таксисти поточно категории кои не е веројатно дека ќе мигирираат и ќе се натераат да одат со точак.А патем откако ја пуштија улицата во овој формат јас многу ретко приметувам велосипедисти да одат во насока по должина на улицата,напротив тие што се движат одат попреку,минуваат на сите можни начини но многу ретко по должина на просторот кој им е даден на користење.
Еве една вчерашна фотка како потврда на ситуацијата ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
До толку нема друга опција па преферираат да чекаат во гужвата, и авто-школи, дистрибутери, кипери, миксери, пајак служби и таксисти?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Па зависи од кој дел доаѓаат и каде им е маршутата по која возат кипери и миксери се периодично присутни зависно од градежните активности во околина,авто школи сакале или не дел од рутата за полагање го вклучува овој потег,пајаците исто така немаат друга можност а за други приватни возила можеби имаат повеќе опции. Добар дел од столбчињата веќе и ги имаат малку поткачено особено оние што излегуваат од бензинската и на неколку места подолу.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
ако одиш накај автокоманда ова е исто така единтвена опција... или тоа, или ќе поминеш 1000000 семафори по должината на Трета Македонска/ Јане сандански/ Булевар Србија за да стигнеш до Автокоманда, и тоа од околу па и да има опции, сакаш да кажеш дека е здраво сообраќајот на градот да се пренасочува, само за да има велосипедска патека на коловоз, за вкупно два велосипедисти на ден, на место каде што има доволно простор за велосипедска патека на тротоарот? ...само не пуштај некој амстердамски филм |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
Очигледно Waze уште не се користи кај нас. Паметна апликација што ти пресметува најоптимални рути со најмалку гужви, доста популарна низ Централна Европа.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Еве една интересна мини-идеја за подобра поврзаност меѓу населбите Бардовци и Волково. Не дека има што многу да комуницираат, но како опција треба да постои оваа врска.
Тамо е планиран некаков мост на Лепенец, кој мислам дека еднаш го имаме дикутирано лани, ама неможам да го најдам сега написот. Но затоа, успеав да најдам некои слики на гоогле мапс од железничкиот мост на Лепенец меѓу Бардовци и индустирскиот дел од населба Даме Груев (позната како Геге) (42.020860° 21.367921°). И на мостот уствари има две железнички ленти, но едната изгледа како никогаш да не е употребена и џабе да стои на мостот. Всушност од ова парче пруга нема никаква потреба и ако некогаш во иднина железничкото поврзување помеѓу станиците Скопје Север и Ѓорче Петров во иднина порасне на дупли профил, тогаш сигурно нема баш ова руинирано парче пруга на мостот да се користи. Така да, мислам дека е паметно сега за сега да се демонтира тоа парче на мостот, и просторот од лентата да се отстапи на користење на возила како локален пат исто како што тоа се користи сега во Долно Лисиче каде што железничкиот мост е изграден до профил да некогаш наменски има тамо улица но ГУП-от сеуште не дошол со реализација до тамо. Е тука меѓу Бардовци и Даме Груев би било паметно да се искористи "привремено" на неколку децении мостот за патнички потреби. Дури на памет ми иде еден уште поелегантен политички дупло-корисен метод. Пред избори, еве сега брзо ќе има, да им "се намигне" на локални собирачи на старо железо, да им се покаже што треба преку ноќ да соберат и да се остават да расчистат тоа ѓубре. И така тоа е ненаселен дел, без некоја голема галама може да се ослободи лентава. Ем гласови може да се соберат пошто тоа сепак тоа не е малку железо, ем ќе се избегнат нужните процедури кои висат како камен околу врат кога треба да се направи нешто овакво надвор од сите зацртани планови и нема системски поставена институција или функционер кој треба да спресече или да може да пренамени нешто овакво на привремен рок без да биде пикиран за политичка пресметување и наоѓање влакана во јајце кога ќе си замине од функцијата. Така да еве идеја, политички проект, за 0 денари! Па ако чита некој од партиите, не се зафркавам воопшто, нека го размислат како идеја. Ова зборам вака како брза и ефикасна метода што може до избори да се направи, после тоа секако би требало асфалтирање саглам пристапни патишта, а може и асфалтирање на коловоз на мостот ако се избоксуваат процедурите. ![]() ![]() ![]() ![]() Од 7 километри пат, поврзувањето меѓу населбите се скратува на само 2,5м километри што е скоро три-кратно. Тоа секако може да има значајност за локална економија, дали луѓе побрзо до работа ќе стигнат или некој производ побрзо ќе се дистрибуира. Едно возило да се тргне од кружење преку загушената улица Скупи и пазарот во Ѓорче, тоа е успех. ![]() Edited by user8642 - 16-Mar-2021 at 01:46 |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Mislam deka ova povrzuvanje ke bide izvedno koga ke bi se izgradila vnatresnata obikolnica na gradot.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Одлична идеја.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 139140141142143 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |