build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 19-Dec-2008 at 15:50
41 кога доаќа од кисела вода и врти према железничка да иде. Епа на ќошот тука кај што има една месара. Карши Специјал. Епа тука на крајот има 4 ленти раскрсницата. Една за десно, две строго право и една право/лево. Но стотина метра понакајтутунски има само три ленти. Е тука автобуси и коли и све се качуваат на тротоар и после доле кајшто има веќе 4 ленти си се симнуваат од тротоар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 19-Dec-2008 at 18:10
А ок ама значи не е Никола Карев и не е вртење лево.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 24-Dec-2008 at 00:37

„Улици и патишта“ се поднови со шест машини

Возилата се со вкупна вредност од 22 милионa денари

„Улици и патишта“ набави шест нови машини за работа вредни 22 милиона денари. По речиси 25 години, ова е првата инвестиција што Градот Скопје ја прави во градското јавно претпријатие кое ги одржува скопските улици. На вчерашната свеченост во „Улици и патишта“, проследена со музика и оро, градоначалникот Трифун Костовски и директорот на јавното претпријатие, Илија Мартиновски, ја пресекоа лентата и новите возила ги предадоа во употреба.

Со набавката „Улици и патишта“ доби машини што ги нема, а се неопходни за работата. Набавени се возило за бележење на уличните ленти, компресор за кршење асфалт и за чистење на улиците, комбиниран валјак за асфалтирање, комбиниран ровокопач со гребалка, ровокопач и финишер за асфалт.

Поголемиот дел од машините се повеќефункционални и со додавање делови ќе можат да се користат за неколку намени. Со нив, велат во „Улици и патишта“, ќе се овозможи посамостојна работа на претпријатието којашто нема да биде врзана со соработка со кооперанти. Со тоа поголем дел од профитот ќе останува на сметката на „Улици и патишта“, а ќе се обезбеди и рентабилност во работењето.

„Набавката на новите машини по речиси 25 години се совпаѓа со одбележувањето на 50-годишнината од постоењето на јавното претпријатие. Навистина сме задоволни што конечно ќе можеме квалитетно и професионално да работиме без да зависиме од позајмувањето машини од кооперанти“, истакна директорот Мартиновски. (С.Н.)

 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-Dec-2008 at 00:55


помина цела година, ама битно се оствари:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1789#1789

Cheers
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 24-Dec-2008 at 01:02
Уште некоја сликичка (не се научија), иначе голем минус за веб страната на улици и патишта Thumbs%20Down
 
 
 
НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба. Со Одлука на Советот, Град Скопје спроведе постапка и набави шест нови градежни машини со кои јавното претпријатие ќе може непречено да реализира проекти за реконструкција на градските улици.

Јавното претпријатие доби модерен ровокопач, машина за гребење асфалт, обележувач за улици и патишта, вибрационен ваљак и финишер за асфалтирање. За опремата, која е дадена на времено користење, Градот Скопје одвои 22 милиони денари.
 
 
    
 
 
 
 
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 24-Dec-2008 at 20:38
добро, купија нови машини, ај сеа нека се фатат на изградба и реновација Big%20smile
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 25-Dec-2008 at 10:03
iiiiiiii trifco bre,ke pocne i ulicite da gi prai,mnogu se reklamira vo posledno vreme...samo nekako kasno...i fala bogu vishe sto ne podnovile,starite veke se raspadnati,a zagaduvaat,koga ke gi zapalat dishenje samo preku gas maskaLaugh
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 25-Dec-2008 at 12:22
НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба.


Чекај, што значи времена употреба, мене никако не ми е јасно???
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 25-Dec-2008 at 15:11
Originally posted by dacito

НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба.


Чекај, што значи времена употреба, мене никако не ми е јасно???


Да не ги изрентал талентот Трифка само за пред избори??? Question
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 25-Dec-2008 at 15:20
можно еBig%20smileсе е можно во оваа држава
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 26-Dec-2008 at 06:41
Проширувањето на раскрсницата кај Тутунски ќе почне на 15 јануари


Обезбедено е решение за привремено пренасочување на сообраќајот

Проширувањето на раскрсницата и улиците кај Тутунскиот комбинат ќе почне на 15 јануари, информираат градските власти. Градот Скопје обезбеди сообраќајно решение за привремено пренасочување на сообраќајот од Министерството за внатрешни работи, неопходно за реализација на клучката.

Во Градот информираат дека за реконструкцијата, што ќе ја изведува „Маврово-Ингра“, нема дозвола од Општина Центар, со оглед на тоа дека не е донесен детален урбанистички план за околината на Тутунскиот комбинат. За реализација на проширувањето, Градот требаше да докаже дека тоа не отстапува од Генералниот план на Скопје. Документот, кој беше доставен до МВР, го изработи тим во Секторот за урбанизам.

„Бидејќи не се работи за изградба на нов објект, не ни треба градежна дозвола, туку само одобрение за реконструкција на постојната патна мрежа поради што ќе има и нов сообраќаен режим на потегот“, вели Алјоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам.

Тој објаснува дека со проширување за уште една лента во сите правци на раскрсницата на улиците „Пролет“ и „Трета македонска бригада“, ќе се обезбеди полесен проток на возила. Една лента за вртење десно ќе се додаде покрај основното училиште, која ќе продолжи по улицата „Пролет“ до спојувањето со булеварот „Кузман Јосифовски-Питу“. Проширување ќе има и во спротивниот правец кон Аеродром. На тој начин, практично ќе се изедначат сите правци кои ќе имаат по две ленти, со што треба да се намали застојот во движењето на оваа раскрсница, сметаат во Градот.

Реализацијата на проектот ќе го чини Градот Скопје 11 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=090FC384E96B2344B1F077DD48943940



Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 06:44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 26-Dec-2008 at 06:46
Од сликава, иако е мала, јасно се гледа дека нема нешто многу да постигне со новото решение.Ја знам раскрсницава како дише у секој период од денот, и можам сободно да ви кажам дека ова нема ништо да постигне освен што ќе имаме неколку месеци гужва додека се гради. Тука никој очигледно нема желба да го реши проблемот, него се работи декларативно и типично предизборно. Само ке дојдат булдожери ке прекопаат и ќе се изгради истото што е сега само у друга форма!

Од моја гледан точка главниот проблем се дуќаните, поточно има еден саатчија и еден дуќан за кондури, од едната страна и сервисот аутовуле јуниор од другата страна. Сите објекти кои ги набројав се од времен карактер. Тие се главните објекти кои спречуваат уште една лента во правец од јужен према пролече. Со ваквото решение тесното грло не се отклонува него се пресликува неколку метра понакај пролече! Да имаше градот желба да ги експропреира овие два објекта  дури тогаш ќе можевме да зборуваме за "проширување".


Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 06:52
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 26-Dec-2008 at 12:35
Еве вака во дефицит од транспарентност на иституциите ке се обидам да ви доловам што уствари ќе се работи на раскрсницата кај тутунски комбинат.

Тука главно тесно грло е уличето пред влезот на тутунски, односно она мало делче што ја поврзува оваа раскрсница до локацијата пролече. Тоа уличе по целата должина има само една една лента во правец од јужен према пролече и таа лента често е узурпирана од контињери, паркирани возила, а највеќе од возила кои се приклучуваат или исклучуваат од оваа лента. Целта на оваа реконструкција е да со одпуши тоа запушено делче. Јас се извинувам што така бурно изреагирав во предходниот пост и малку прецрно ја претставив ситуацијата , но сепак оваа реаконструкција нема да донесе значителен проток како што е најавено.

Овдека на оваа раскрсниа се создава еден уште поголем проблем, а тоа е еден проблем што Кловер го имае образложено на предходната страна, односно кога граќаните проаќаат на зелено иако нема место каде да застанат во редот после семафорот. Па така, пошто ова уличе е запушено, возилата што се упатиле да возат по него застануваат буквално да сред раскрсница и се создава ѕид за сообраќајот помеќу кисела вода и центар. Па дошло време за да се отври семафорот за овие другите и се случува лом. Од сабајле и попладне во критичните часови има сообраќајци, ама тоа е само привремено решение. Јас се надевам дека се лажам со моиве предвидувања и дека се ќе биде како што викаат градските власти. Инаку оваа раскрсница знае често да ми земе по 10-тина минути когаидам накај центар и тоа во не така големи гужви. Едноставно раскрсницава е таква да сама од себе генерира гужва.

Сега малку да го оправдам мојот сомнеж зашто мислам дека и покрај тоа што ќе се прошири тесниот дел, пак нема да се растерети раскрницата. Тука еден од големите кочничари и еден од големите дотоци на сообраќај е од кисела вода поради немањето на директна врска меќу кисела вода и аеродром. Пола од тој сообраќај се преточува од тука, а другата половина преку бул. Србија. Ова е проблем на сврзани садови и треба да се решава со релни решениа, а не со вакви квази-зафати. Најава за таква улица под пругите во кисела вода имаше само лани еднаш во некоа статија во весник и толку беше. Само во еден весник, еднаш! Демек нешто беше ставено у програма, ама по изгледа валстите се надеваат дека ова делумно ќе ги ублажи гужвите па сега не процениле дека ваква улица е потребна. Ќе оставам времето да покаже дали ова ќе биде совршено решение, а времето брзо ќе дојде пошто не е некој голем зафат.

За крај, поддржка за градските власти во оваа реконструкција зашто е стварно нужна, но пријателски им порачувам дека ова е кратквидо решение. Јас најискрено им порачувам да се зафатат со планираните две улици под пругите и конечно засекогаш да го решат проблемот.




Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 12:50
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 26-Dec-2008 at 12:42
@lsl

мислам дека скроз ја имаш утнато раскрсницата. Ако не се лажам ова на скицата од Утрински весник е интервенцијата на раскрсницата Кај Злате. Појди само од имињата на улиците на скицата (и во текстот) па до муабетот за додатна лента за вртење кон десно покраш школото накај КЈ Питу...


Edited by pbanks - 26-Dec-2008 at 12:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 26-Dec-2008 at 12:53
Џуро фала на упозорење!

Инаку еве ја сликата од раскрсницата за пролече.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 26-Dec-2008 at 17:36
Да лсл, ја имаш утнато крстосницата. Мислам дека ова е ок решение за таа крстосница на која се однесува (кај злате) и дека значително ќе ја подобри проточноста. Исто така ќе ја „опраи“ работата од аспект на тоа дека оваа крстосница до сега беше безвезно прикрпена, а сега ќе биде точно центрирана (зборам за оној излезот од правец на студио паб).
Само ме буни она вртење во десно кога се оди од Кисела вода накај поликлиниката Пролет. Некако е чудна ширината колку што можам да видам од оваа мала сличка. Се проширува малце, па се стеснува на една стандардна лента, па после се проширува на две цели ленти. Ваљда не е некое имотно-правно срање што ќе се влечка со децении...


Edited by Cloverstack - 26-Dec-2008 at 17:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 02-Jan-2009 at 00:22
Без нови булевари, Скопје ќе доживее колапс

Стручњаците инсистираат на изградба на брзи магистрали за подобра врска на сите населби

Сања Наумовска

Сообраќајот во Скопје ќе доживее целосен колапс до 2020 година ако не се изградат неколку големи сообраќајници, предвидени со Генералниот урбанистички план, предупредуваат стручњаците. Обиколницата која се гради околу Скопје нема многу да влијае на олеснувањето на протокот на автомобили, освен што треба да ги снема тешките товарни возила што транзитираат преку нашата држава. Сообраќајните инженери инсистираат на изградба на брзи магистрали во границите на градот, со кои ќе се овозможи подобра врска на сите населби меѓу себе и со излезите од Скопје.

Сите неизградени сообраќајници што ги предвидува ГУП се разработени во Студијата за примарна сообраќајна мрежа на Скопје уште пред десетина години. Стручњаците велат дека студијата треба да биде основа за градските власти при планирањето на одржливиот сообраќај во градот.

Според Пламен Гавровски, сообраќаен инженер во Заводот за урбанизам и архитектура на Скопје, за постигнување на оваа цел, покрај изградбата на нови улици, треба да се вложи и во проширување на неколку раскрсници во центарот, во регулирање на паркирањето со изградба на катни гаражи и задолжително во решавање на застарениот јавен сообраќај.

„Во Студијата се содржани анализи и сознанија за развојот на сообраќајот во Скопје во иднина и тие треба да се основа за идното урбанистичко планирање на градот. Поради тоа, сметам дека Студијата не треба и не смее да стои во фиока, туку да се реализира, особено најважните проекти за брзи сообраќајници“, вели Гавровски.

Според него, една од најважните сообраќајници е Јужен булевар, кој заедно со „Партизански одреди“ и „Илинденска“ треба да го поврзува источниот и западниот дел од Скопје. Во Генералниот урбанистички план е предвиден и булеварот „Крушевска Република“, од Јужен булевар кај раскрсницата пред Тутунскиот комбинат, кон новата клучка „Континентал“. Тој би требало да се подигне на столбови преку Мичурин и Маџир Маало во правец на мостот кај Транспортен центар или, пак, кон нов мост што би требало да биде изграден во негова функција до поврзувањето со булеварот „Гоце Делчев“.

Важна сообраќајница за растоварување на секојдневните сообраќајни метежи е и продолжувањето на булеварот „Климент Охридски“, кој, исто така, подигнат на столбови, покрај зградата на Владата, треба да се движи со мост преку Вардар и тунел во Калето, кон улиците „Никола Карев“ и „Џон Кенеди“. „Партизанска“, објаснува Гавровски, мора да се продолжи од раскрсницата кај „Тифани“, под плоштадот „Македонија“, до раскрсницата кај Народна банка.

„Неопходно е растоварување и на раскрсниците кај Судска палата и на Бит-пазар, со денивелација на сообраќајот, бидејќи на овие две локации секојдневно има огромен проток на возила. Изградбата на клучката во форма на детелинка на Бит-пазар ќе реши дел од сообраќајниот проблем на овој потег“, нагласува Гавровски.

За вистински одржлив сообраќај, особено во централното градско подрачје, потребно е решавање и на хроничниот проблем со паркинг-местата преку изградба на катни гаражи. „Не треба да се дозволи катните гаражи да станат бизнис на приватни фирми кои сакаат да дојдат до евтин квадрат земја во центарот. Паркирањето е јавна функција која треба да ја врши градската власт или, пак, централната, доколку смета дека тука може да најде интерес“, вели Гавровски.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=F707162003BFD9419DE2A6282AC2F0C8
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 02-Jan-2009 at 00:25
Таа фамозна 2020 година... Веќе 10 години сигурно слушам за крајот на светот во 2020 доколку не се изградела основната мрежа во Скопје а на терен ништо не се случува.

BTW Скопје веќе е во тотален сообраќаен колапс, ако некој е слеп да го види тоа....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 02-Jan-2009 at 00:26
Кловер, да не си умешал прсти нешто!?! Конечно да прочитаме некој ваков текст! Се надевам нема да остане само новогодишна желба!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 02-Jan-2009 at 00:41
Previous И јас тоа го помислив. Навистина, текстов е за поздравување и се гледа дека некој се потрудил да истражи на оваа тема. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.885 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.