![]() |
![]() |
![]() |
Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 22> |
Author | |||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Јавниот превоз мора да биде приоритет. Не можеме да тераме како амерички град каде автомобилот има тотален превласт, на сметка на се друго. Нека профункционира квалитетен, брз и предвидлив јавен превоз во Скопје, па нема никаква дилема дали ќе се намали бројот на автомобилите во секојдневен сообраќај. Зарем Скопје е толку поразлично од било кој друг град во Европа? |
|||
![]() |
|||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
![]() ![]() |
||
Тешко дека ќе се намали бројот на автомобили. Континуирано има пораст на секојдневни гужви во градов без оглед на пандемија, летни одмори, remote work, добро време за точаци/тротинети итн. Едноставно се зголемува бројот на возила и извозени релации и тоа е видливо.
Да, БРТ ќе влијае со некој процент, но тоа брзо ќе биде поништено со нов прилив на возила. Ќе привлече одредена популација што живее на 300м од трасата со дестинации повторно блиску до трасата и тоа е тоа. Скопје никогаш нема да биде град со мал број на коли, но треба да биде град со одличен јавен сообраќај и одлична вело мрежа. Затоа индиректната добра страна на проектов е што колапсот на Партизанска и Јане Сандански ќе придонесе за развој на другите планирани коридори исток-запад. |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19993 |
![]() ![]() |
||
Интервју со Петре Шилегов на тема БРТ
https://www.facebook.com/Kanal5Televizija/videos/124763743068687 |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19993 |
![]() ![]() |
||
СКОПЈЕ ВОВЕДУВА БРТ – СИСТЕМ ЗА БРЗ АВТОБУСКИ ПРЕВОЗ
Брз автобуски превоз во Скопје (BRT 3D PRESENTATION) Edited by stef4o - 13-Jul-2021 at 13:54 |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19993 |
![]() ![]() |
||
СКОПЈЕ Е ПРВИОТ ГРАД НА БАЛКАНОТ КОЈ ГО ВОВЕДУВА БРТ-СИСТЕМОТ
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Uste da kazat kolku cini proektot i kako ke gi odrzuvaat stanicite?
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
Скептицизмот кон она што го кажуваат политичарите и инволвираните странки е разбирлив (особено во нашето општество), но сепак тврдењата дека нема да функционира се паушални. И во Амстердам во 70-тите велеле дека блокирањето на улици за сметка на пешачки и велосипедски патеки нема да успее, па ете... Муабетот ми е, штом сообраќајни студии тврдат дека ќе има бенефит, веројатно знаат што зборуваат. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
![]() ![]() |
||
Напротив, БРТ ќе функционира одлично и е потребно на градот. Но колите ќе останат доминантни на долг рок во Скопје, не сум видел некоја студија да го негира тоа. Затоа и кажав дека на „заглавувањето“ на Партизанска и Сандански може да се гледа како на мотив за докомплетирање на многу проекти од примарната сообраќајна мрежа.
|
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2650 |
![]() ![]() |
||
Што е работава до толку да се лажело?
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/skopje-e-prv-grad-na-balkanot-shto-voveduva-brz-avtobuski-prevoz-reche-shilegov-na-potpishuvaneto-na-zaemot-od-evropskata-banka/ Ама го заборавил истамбулскиот Метробус: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/Istanbul_Rapid_Transit_Map.png Edited by phenomenon - 13-Jul-2021 at 21:43 |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
Мислам дека двете страни се толку завлезени во своите ровови што освен напад и одбрана нема никаква суштинска дискусија. Јас мислам дека Шилегов треба да спомне дека трасата е така испланирана што во иднина доколку има потреба може да прерасне во шински превоз - како одгоор на тоа дека не чинел превозот со автобуси и дека никаде на друго место немало таков проект.
Не сум разбрал во целост изгледа. Се сложувам со тебе.
Е Истанбул не е баш и град на Балканот сега, да не се лажeме. Под Балкан се знае на што се мисли. Јас дури ни Атина не би ја сместил на Балканот. Балкан е име на регион на источна Европа, не само име на полуостров. Edited by гитардемон - 14-Jul-2021 at 08:29 |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
Теовел Еме ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jul-2021 Online Status: Offline Posts: 8 |
![]() ![]() |
||
Дури и да е вистина не е нешто на кое ќе подзавиди некој од Софија,Атина,Белград,Загреб....никој нема да рече батали метро,или трмвај автобуси ќе трупаме. Посебно во Скопје каде автобусите се рак рана на јавниот превоз и главен стимул за фактот што и шуто и рогато се качи во кола,ти како го решаваш тој проблем со уште повеќе автобуси и губење на една лента,и и тоа малку зеленило што го има во градов. Нормално пресреќни ќе бидат господава што му даваат кредит,70.00000 евра задолжување за сам себе да си пукаш во нога и да го заебеш секое идно подобро решение,што после ова нема ни да има ни простор,ни нерви кај граѓаните ни пари да се случи. Чист популизам и краткорочно размислување и планирање,несериозен човек и ужасен градоначалник,барем да се скрие да не прави циркуз со спинови "метро на тркала"...за грев. |
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
![]() Супер анализата, Шилегов не чини, краткорочно гледа, ајде сега кажи ни кое е твоето долгорочно решение? |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
![]() ![]() |
||
Se nadevam deka zeleniloto kje se presadi. So BRT se predvideni dva drvoreda vo sredisniot del namesto postojniot eden. Masina za presaduvanje ima od vremeto na Koce ama od inat dosega ne se koristi. Se nadevam sega ke ja iskoristat i oformenite sadnici ke gi presadat od ednata strana a novi ke sadat od drugata.
P.S. so proektov osekam asalni prekopi po renoviranata Partizanska ![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Toa sto kako nacija nemame cuvstvo za red, organizacija i postavuvanje pravila i standardi si go pravi svoeto i go dava krajniot rezultat koj poveketo ne go bendisuvaat. Ednostavno takvi-nikakvi sme kako narod, a Silegov e samo eden od nas. Koga ke se setam kakov bese Koce i sto se napravi, odnosno unisti, Silegov mi doaga kako osvezuvanje, no... Ocigledno pari za metro nema, bi rekol duri i tramvajot e skapa investicija. 70 milioni za BRT se OK, vo ramkite na realnite moznosti bidejki metro za ovie dve linii bi cinelo 10 pati poskapo a tramvajot sigurno 3-4. Paralelno so toa treba da se sozdava navika za koristenje velosiped i sekako soobrakajna kultura i red vo parkiranjeto. Skopje e ramen grad i idealen za razvoj na velosipedski soobrakaj. Potrebna e samo soobrakajna kultura koja nekoj (vlasta) treba da ja sozdade. Kolku kako narod sme spremni za toa, procenete sami.
|
|||
![]() |
|||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
![]() ![]() |
||
Инаку една малку пореална дискусија. Судејќи по сентиментот искажан на социјалните мрежи, постои веројатност Шилегов да не победи на изборите. Е тек тогаш ќе имаме статус кво во наредните 4-8 години. Нормално идејниот проект ќе биде фрлен во фиока, па новите ќе сакаат свои проектанти и свои луѓе за местење на тендери (за да не биде во средишното зеленило туку крајната трета лента) итн. Што мислите, постои таква опасност?
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
![]() ![]() |
||
Тоа може само ако ВМРО има многу прифатлив кандидат и/или поддршка од Алијанса. Big if. Бидејќи е готов проект, а уште нема да имаат помош од централна власт, веројатно ќе го реализираат со мали модификации. Но, во исто време може ќе притискаат за пари за подземна сообраќајница за да го ребрендираат во проект за идно „метро“ + ЛРТ.
|
|||
![]() |
|||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
||
На проект од 70 милиони евра, мислам дека стварно не е многу да се додаде и мостот на последна 5ка и, ако ништо друго, изградба на привремен терминал од другата страна на реката, иако најдобро би било да се изгради цела траса до ЖС Маџари. Со тоа линија 1 ќе биде комплетна, нема да има потреба од преправки во иднина а Скопје ќе добие инфрастуктурура која е многу битна без оглед на БРТ. Залудно би било откажување од БРТ поради некаква можност за метро во иднина. Метро би чинело најмалку 30 пати повеќе и би требале децении да се реализира, а до тогаш којзнае какви нови технологии ќе се појават (вклучително и такви кои би ја поевтиниле изградбата на метро). За метро треба плански развој на градот, силна економија, раст на населението и најмалку милијарда евра (за линија 1).
|
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Гледајќи го видеото од презентацијата, уште повеќе ми се цементира мислењето дека е неопходна изведба на што поголем број подземни и надземни пешачки премини. За да се стигне до БРТ станица преку семафоризиран пешачки премин, патниците ќе губат време чекајќи на пешачки семафор. Со оглед на локациите на станиците (на прометни сообраќајници и на прометни крстосници) тоа време поминато во чекање на пешачки семафор нема да биде баш занемарливо. Така се губи значаен дел од придобивките што доаѓаат со големата зачестеност на возилата - мислам се најавуваше стандардно 5 минути, а во шпицовите 3 минути. Тоа значи просечно чекање на станица од 90 до 150 секунди - номинално тоа се фантастични перформанси. Но испаѓа дека на многу локации, на пешачки премин би се чекало повеќе отколку на самата станица (особено ако треба да се направат 2 преминувања на станиците што се лоцирани на крстосници). Стварно е глупо редовно да го пропушташ превозот додека чмаеш на пешачки, или да се создаваат опасни ситуации кога луѓе ќе претрчуваат на црвено за да не им кидне пред нос. Подземни и надземни премини нема да вршат работа само за БРТ станиците, туку на многу локации се повеќе од потребни дури и без БРТ. Овие мислам дека се неспорни на линијата 1, ама сепак се премалку:
![]() Со оглед на измената на трасата на БРТ линијата 1, на оваа листа на неспорни локации би ја додал и станицата кај Соборната црква. Неопходно е на уште неколку локации Град Скопје да направи проекции за патници, анализа на пешачките движења, и анализа на семафорските циклуси, па да избере каде е најцелисходно да се насочи енергијата и финансиите, за во старт да имаме вкупно барем 7-8 подземни/надземни пешачки премини на најкритичните точки на линијата 1, и секако дополнителни на линијата 2. Со оглед на развлечениот рок за реализација на БРТ проектот, и со оглед дека е најдобро ваквите градежни работи да се завршат во еден градежен налет и координирано со изведбата на инфраструктурата за БРТ, мислам дека ќе биде голема пропуштена можност ако оваа работа биде одложена за понатака. Edited by Cloverstack - 21-Jul-2021 at 17:37 |
|||
![]() |
|||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
![]() ![]() |
||
Подземни или надземни премини би ја зголемиле должината за пешаците да стигнат до станиците. Проблематични се за одржување, а 7-8 значат секако и значителни средства. Треба и рампи за инвалиди и точаци, а за постарите се непрактични освен ако нема ескалатор/лифт. Тешко да се продадат како проект иако имаат и бенефити.
Ако нема проблем со подземни инсталации, повеќе би сакал да ги видам тие пари пренаменети за денивелација на лентите за обичните возила на кратки сегменти кај Бисер и Универзална, за над нив да има пешачки зони и пристап до БРТ. Ова особено добро ќе дојде да го растерети просторот кај Универзална за подобра комуникација со Дебар маало. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |