![]() |
![]() |
![]() |
Црна хроника |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Изгледа не правиме муабет за исто, ова се има случено на 02-12-1990 год во близина на Рајко Жинзифов, а на сликите никаде не се појавува шпанец. Еве некој слики од таа трагедија ![]() ![]() Б.Ѓ.Т, би те молел да се распрашаш кај тетинот ако можеме да добиеме подетални информации |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
|
ke se rasprasam...
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Па добро бре, зарем не водиме ние никаква евиденција за несреќите во транспортот?
Ова баш ме заинтригира, кои се воопшто најголемите несреќи во железничкиот и автобускиот транспорт во земјава? За авионскиот, мислам дека убедливо е падот на Палер 1993-та година. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
За жал со тешки маки ги собирам информациите од мојата област - железницата, бидејќи Македонија е една од ретките земји која нема железнички музеј, каде би се собрале сите документи.
Но тоа во некоја друга нишка ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Каков ден ...
|
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Голема среќа што не бил шпанецот туку била класична гарнитура со МЖ 661-220 на чело...
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2A3F0190E4EEAC4AAC34ECA70CE3A609 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве и малку подетална хроника. Всушност се работи за трет сериозен инцидент на таа пруга годинава. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Edited by Cloverstack - 19-Sep-2009 at 14:00 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во однос на минатата година, сепак бројот на инциденти на оваа пруга е намален. Сепак, не ми е јасно зошто нема полицајци во возот оваа година, како и тоа зошто не се присутни на железничките станици во Тетово и Гостивар. Изненадува тоа што овие негативни дејанија почнале да се случуваат и во Гостивар, бидејќи до сега главен проблем беше излезот од Тетово кон Гостивар. Треба да се превземе нешто за да не се случи поголема трагедија. Минатата година кога се враќав од Кичево на самиот мост над автопатот имаше поставено камења. Се слушна силен тресок под седиштата, но Шпанецот го продолжи патот кон Тетово.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве како ни го враќаат вагонот од Приштина од возот 891/892
![]() И така кубуриме со возни сретства и уште ова. Нема друго него - ВАНДАЛИ - ПРИМИТИВЦИ |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Нели има за ова регулирано како треба да се надомести штетата? Дури и да не е регулирано, токму од другата страна се бараше воведување на оваа линија, па ваљда ќе прифатат некаков договор. Во крајна линија доколку нема желба за фер однос, би требало да го укинеме возов. Нашата држава и на нашите железници нема ништо да изгубат со тоа. |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
нема што да трпи некоја линија заради ова или она, ако истата е исплатлива, сите вакви багабонства се решаваат со осигурување на возниот парк на ангро. мислам дека попрво ова е масло на оние кои таксираат него на вандали, кои заради скинатиот такси бизнис од страна на дампинг цените на железницата реагираат вака, бидејќи во случај навистина да е фул искористена линијата тоа од повеќе аспекти е зијан и за шверцерите и за таксистите, кои во случај на мал патен промет немаат ефтина амортизација и дебела заработувачка, правејќи ги самите овие професии поризични односно понеисплатливи. ваквата претпоставка ако ништо друго и без искршениот прозорец има основа, имајќи предвид колку вносен бизнис се и шверцот и таксирањето во гужва.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Макс иако би се сложил делумно со твојава тероија сепак мислам дека вандализмов се должи на политичка причина и неодамнешните случувања или па евентуално на "спортски вандализам" од чиста мира одколку на оргинизирана група поради дампинг цени на железница.
Владимир имало ли вакви слични ситуации во изминативе ~2 години колку што сообраќа возов или ова е некој изолиран сегашен случај?! Ако имало ондак незнам што чекаме и нема реакции од надлежните. |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
види стои тоа но не смее да се дозволи дополнително да се подгрева состојбата! еве јас вака ќе си ја толкувам ваквата беља, нормално може да превагне вандализмот http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=09349C2AFA538B4AA16E78B45E598839 кој јас повторно и во овј случај мислам дека е заради таксирањето, каде наголемо им се кине бизнисот на комбињата! но ај возот туку страдаат и луѓе http://antikorupcija.kirilica.com.mk/vest.asp?id=32100 http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=82142B5CE51B4241929D048DD8046517
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ lslcrew
Воопшто нема потреба да се замараме со мотивите. Суштинско е дали ова може да се реши, а што му се вртело во глава на некој вандал кога уништувал е лично негов проблем. ------------------------------------------------------------------------------------ Макс, како бе оние што таксираат накај Велес или Битола не се сетиле на ваква „бизнис практика“? Од каде ти е идејата, си слушнал некаков муабет или чисто претпоставка? Друга работа, патничкиот железнички сообраќај како што е организиран кај нас, нема никаква шанса да е профитабилен вклучувајќи ја и оваа линија. Исто така и осигурувањето е трошок, особено што ќе ти набијат цена поради очигледниот ризик. Така да МЖ немаат никаков финансиски интерес да го трпат ова. Прашањето е дали е регулирана оваа работа и доколку не е, дали може да се регулира. Ако вагоните продолжат да се уништуваат, а не се најде решение барем за компензација, МЖ не се должни да финансираат нечиво изживување и во таков случај немам дилеми дека линијата треба да се укине. За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле. |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
компензација не е решение, бидејќи во таков случај далеку потешко се пеглаат штетите, комисии, бирократија, медиуми, филозофи итн. најчисто е ангро осигурување кога можат да ги осигураат патниците многу јасно е дека можат и возниот парк, ова не би требало да чини многу со оглед дека имаме доста осигурителни компании кои ќе се потепаат да дадат ваква полиса! веќе и истата ја има некој и како отворена опција:
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Македонски железници се осигурани, но, кога вашата кола иако е осигурана ќе добиете некој дел ќе изгубите време и живци и ќе биде на крај крпена работа.
Иначе сите знаеме дека таа линија е само политичка во никој случај рентабилна, чак ни во онија усллови на рентабилност на патнички сообраќај. Но на крај зашто тоа се случува само во западна Македонија и Косово, како може некој нормален да постави карпа насред пруга и во ниедна друга област или земја !!!??? ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Макс, ако компензација не е добро решение, а штетите продолжат, тогаш осигурување не е никакво решение.
Осигурувањето чини доста пари, а чини дури и повеќе доколку се очекуваат штети. А бирократија, медиуми и филозофи ќе бидат исто така присатни како и за со компензација. Ако не ја бива работата, линијата многу едноставно треба да се укине. Ионака немаме никаква корист од нејзе, туку беше воведена со добра воља. |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
значи Владимир МЖ транспорт е осигурана, тогаш негледам никаков особен мотив за тргнување на линијата! а за ова искревенава шасија, незнам што да кажам, крај на муабетот карпа вандали не ставаат, ова е чисто бизнис саботажа, па нема логика некој да загрозува до овој степен безбедност на патници, и пред се свои сограѓани, ако за тоа нема посреди некој дебел интерес! ајде каменувале, ајде парички на шини оштреле, ајде на диво премини врвеле, ама ова е веќе претеризам, од кој и да е! ~ инаку кло знам за слични заврзлами со друг вид на бизнис, за ова не сум сигурен, но посекако возот им краде на комбињата многу работа, а имајќи предвид дека на тоа поле бизнисот иако нефискализиран сепак е "централизиран" фамилијарно или клановски, повеќе од сигурно е дека ова масло не е на деца кои од немајкаде ќе прават бељи! во секој случај од железница треба да изнајдат начин како да ја спречат оваа појава, пример со уште поголемо кревање на обемот на патнички превоз на овие дестинации, што ќе се случи само доколку видиме нови и удобни возови кои ќе бидат мамка за што повеќе патници, со што и евентуалните бизнис саботажи да се отстранат како причина, веќе во тој случај доколку продолжат и понатака вандализмите тоа ќе мора да се решава со набљудување, а колку што знам за предизвикување општа опасност не се мали казните, еден да стрпаат ќорка и работите ќе се смират, освен ако неговите жители не се соживеат со неговото апсење и во негова чест го продолжат неговото недело |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Изгледа почнавме да се вртиме во круг...
![]() Мислам дека премногу лесно заклучи дека сите овие појави се бизнис саботажа, барем да оставеше простор дека добар дел не се. Но без разлика, еве да земеме дека е така. Зошто во таков случај осигурувањето би било решение? Пак повторувам, осигурувањето не е некаков волшебен дар од небото, цената на осигурувањето расне со вакви инциденти и штетите не можат да се одбегнат. А и како што кажа Владимир, крпена работа си е крпена работа. И како жити се со поголем обем на патници, саботажите ќе престанеле??? Па по твојата логика за саботажите, тие можат само да се зголемат во таков случај. А со нови возови како што предлагаш, и штетите ќе бидат многу поголеми. А за нови возови или вагони, прво и основно треба да ги набавиме. После тоа треба да ги распоредиме, а на ваквите линии, доколку работите во меѓувреме не се средат, е лудост да се пушта и „стар“ воз, а камо ли нов. Се знае по кој редослед треба да одат работите: прво обезбедување на основни предуслови, а после скапи играчки, не обратно! |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |