![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Градско - Прилеп |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 28> |
Author | ||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Највероватно, рамните делви ќе бидат на ниво на експресен автопат, додека кањонот и некои угорнини и удолнини на ниво на скратен автопат. Со тоа многу побезбедно ќе се заобиколуваат тешки возила кои во тие услови би биле доста спори.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
|
И сега фактички откако ќе се доврши ова, највртениот и најопасен дел од Плетвар ќе си биде ист ко шо е?
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Да, и исто така кога ќе фати зима снег, плетвар пак ќе се затвори... и што сме направиле после? џабе и пат со 400 ленти да направиме, кога поминува низ промашена локација пан - европски коридор, локација каде што нема никакво место за таков важен коридор Заради глупостите на Црвенковски и Груевски, еве што добиваме денес. Не се жалам, но проблемите ќе останат, рутата ќе е подолга. Сега знам зошто неможе во блиска иднина да се изгради автопат преку Бабуна, колку скапо би чинело тоа, и дека сме во криза. Но мора кога тогаш тој автопат да стане приоритет, и да се изгради веќе еднаш за секогаш и оваа сага да заврши. И немојте ве молам дека не е исплатливо, коштало многу, итн итн... па еве Бехтел и Енка што ќе градат се фрлија повеќе од 5 милијарди евра, и тоа во кризно време. Наместо да се одеше на правен начин, начин со избор на изведувач преку тендер, оваа корумпирана багра (која што за жал народот уште си ја трпи и гласа...) си направи на нај лош, матен и корумпиран начин да си испере пари преку овој проект, ама пак ајде можеби стварно поголемиот дел од Коридорот 8 ќе се заврши докај 2026 година ![]() ( Не верувам...) |
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Прво не се 5 милијарди евра, второ уште не е фрлено ни евро, камо ли 5 милијарди (за споредба 6.3 милијарди е вкупниот нето долг на државата). Околу моделот може да се зборува секако, ти држат дел од тезите, а околу делниците: па Прилеп - Битола намерно е ставена прво дека поврзува 2 битни града, второ дека е рамничарски и прелесен терен каде што во 90% од трасата ќе се искористи магистралниот пат за една од коловозните ленти и трето дека станува збор за 40тина километри. Другата делница е Кичево - Гостивар (практично да се заокружи Скопје - Охрид на ниво на автопат) а последната делница е дали Струга - Ќафасан или така нешто (делница не подолга од 15тина километри). Дури и во вакво време со галопирачка (двоцифрена) инфлација не би било повеќе од 1.5 милијарди евра. А за "Aвтопатот преку Бабуна" мојот став е јасен, непотребно решение на претежок терен, прескапо и ај да не се градеше експресниот пат )каде што се гледа дека турбо се работи и дека едната подделница ќе биде до крај на 2023 а другата ете нека е и средина на 2024) ќе го разберев секој став, секако последно нешто што секој посакува е Битола да не е добро поврзана со Скопје и средишниот дел на државата, ама имаме друга реалност која се случува на терен и нереални проекти најмалку ни се потребни. Наместо тоа има приоритетни проекти кои треба да ги завршат а тоа се сите 4-5 експресни патишита (делници) кои се градат, Скопје - Бпаце, Кичево - Охрид (приоритет број 1) и тоа со Бехтел и Енка да не биде ветер и магла туку да стане реалност, односно Автопат Прилеп - Битола до 2025 и Автопат Гостивар - Кичево до 2027.
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
Во програмата (МОЖЕМЕ 2020- 2024) е предвидено изградба на автопат (ВЕЛЕС - ПРИЛЕП - БИТОЛА) независно од ГРАДСКО - ПРИЛЕП.
![]() |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Па и во програмата на Интегра беше планирана Брза Железница, и Македонски Сателит 2030г...
![]() |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Каков автопат преку Бабуна, не си правете екскурзии на мозок, тоа нема да биде. Тежок, скап и сега за сега најмалку приоритетен проект.
До 2030 најрано ќе ги градиме овие почнатите и тие што треба да ги почне Бехтел-Енка. Следни на листата, ако воопшто се планира нов автопат во иднина би требало да се гради таму кај што е најизводливо и најисплатливо. Јас би рекол дека Битола-Меџитлија не треба да е експресен, туку продолжение на автопатот од Прилеп. Радовиш-Струмица-Ново Село е рамница, така да и тука би требало да се продолжи со комбиниран експресен пат/скратен (бесплатен) автопат. Куманово-Ранковце е воглавно рамна земја, а и нема некои поголеми населени места попат, така да и тука треба да се изведе барем некоја 20 километарска делница. Тетово-Јажинце со тунелот мислам дека веќе е под проект, но можеби и тука има услови за делумен автопат. Не сме Словенија, па со сите соседи да имаме по минимум две брзи врски, ама ете вака би добиле две брзи поврзувања со Грција, едно, а потенцијално и уште едно со Косово, едно со Албанија, две делумно брзи со Вулгарија и постоечкото со Србија. Edited by Marxentric - 29-Nov-2022 at 23:44 |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Можеби автопат преку Бабуна е скап и најмалку приоритетен проект, но сепак во иднина (15, 20, 25, 30 години...) и те како ќе треба да се изгради. Нема да има смисла, автопат од Прилеп до Битола да има, а према Скопје да нема никакво поврзување директно со автопат.
Дека е од важност тој автопат да, е. И имам претходно објаснето зошто е од голема важност, особено кога ќе погледнеме каде всушност оди Коридорот 10д, и како тоа може да го олесни автопатот А1 од гужви на патарини и граница за време на летна сезона, и како Скопје - Велес - Прилеп - Битола - Меџитлија може да стане многу добра, брза и алтернативна рута за сите оние кои што одат кон Западниот дел / Северозападниот дел па и Југозападниот дел на Грција (Крф, Закинтос, Лефкада, Парга, Траектот кај Игуменица), а и за побрз пристап према Ксамил во Албанија. Па така да, можеби денес овие патишта што ги имаме немаат толку многу сообраќај, па си викаме дека не треба Коридорот 10д да е во целост автопатска врска, но во иднина како што ќе се отвараат новите делници (Автопат Прилеп - Битола, експресниот пат до Плетвар, експресниот пат до Меџитлија) така се повеќе сообраќајот ќе расте, регионот околу Битола конечно ќе може да се развие. Заборавате и дека за сите оние од Југот и Југоистокот за да отидат до Охрид одат баш преку Прилеп - Битола па после Ресен па стигаат до Охрид. Ќе видите само автопатот Прилеп - Битола кога ќе се изгради, како ќе почнат се повеќе и повеќе Срби летото да возат по него, после и на Плетвар кога ќе се зголеми сообраќајот па ќе видите убаво дека кога тогаш и ќе треба да се инвестира во Автопатска врска преку Бабуна. Не оди никој од Делчево, Македонска Каменица, Кочани, Пробиштип, Штип, Свети - Николе према Битола, Охрид или Грчка Граница преку Штип - Неготино па после Градско, туку повеќето одат баш према Велес, па после на автопатот А1 се до Градско од каде што се оди накај Битола. Да би имало автопат преку Бабуна, и по можност нов пат од Велес до Кадрифаково, тогаш би се врзале овие градови и тој регион далеку побрзо и побезбедно. ![]() Бенефити големи... цена голема, потреба моментално во кризна состојба нема, но во иднина и те како треба фокус да се стави, и тоа голем фокус. Edit: Еве и уште една слика подолу, можат да се видат убаво баш каде водат пан - европските коридори ![]() Edited by The Wild Boy - 30-Nov-2022 at 00:45 |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Бабуна ќе беше приоритет доколку воопшто не се почнеше Градско - Прилеп. Сега ќе фаќа прашина во некоја фиока добри 30 години, ако не и повеќе.
Инаку, бесмислено е граѓаните од југот и крајниот југоисток да возат дури до Велес за да платат патарина кон Битола, Охрид, Јонско Море итн. Ним им одговара преку Градско, но за оние од истокот, северот, како и странците кои транзитираат кон морето си во право, би скратиле доста и на време и на километри. Но, за жал, приоритет и се даде на трасата преку Градско, така да ќе си почекаме долго време. Сепак, коридорот 10д е некако извитоперено нацртан на мапата. Прв пат гледам да води преку Козјак, таму нема ни асфалт ни доволна ширина на многу места, веројатно е само така дадено илустративно. |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
Манипулација е името ГРАДСКО - ПРИЛЕП. Експресен пат е само Фариш - Градско, а најопасниот дел Плетварот, кривините, се си останува. Мал дел шминка ќе се допрошири на 3 ленти кај што нема и тоа е тоа.. ТАКА ШТО НЕ ДОБИВАМЕ ЦЕЛОСЕН ЕКСПРЕСЕН ПАТ па да збораме за завршена работа.
За источна Македонија, а прочитам новост, е или овај пат е при крај со планирање или онај пат се изведува ... За БИТОЛА со години читам ''СЕ ПЛАНИРА''само ![]() ''Бабуна'' e отпочнат со градба, прекинат е и никако да се рестартира ![]() |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Автопат Скопје - Штип Експресен пат Штип - Кочани "Експресен" пат Штип - Велес и многу други проекти, одат баш по овие називи Е сега, од една страна подобро е да се каже одреден проект со името на 2 града, неголи на пример Штип - Кадрифаково, или Миладиновци - Три Чешми, бидејќи повеќето нема да знаат каде точно е Кадрифаково, Миладиновци, Фариш или Дреново. Па така да да, од една страна што се вика Експресен пат Прилеп - Градско е сосема нормално, така и повеќето овде го знаат, но пак од друга страна па мора и прецизно да се наведе, и да се знае од каде и до каде оди тој нов пат, и да не се лаже народот, бидејќи вака доста мислат дека експресниот пат оди баш до Прилеп, што не е точно во случајот. |
||
![]() |
||
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
|
Здраво, долго време нема коментар на оваа тема
![]() Па дали знае некој повеќе дали се работи активно на делницата или не? Неколку пати сум поминал последниве месеци, но секогаш било навечер, па не можам да видам дали се работи активно или не. |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Се работи турбо, поминав пред некој ден. Делови се веќе асвалтирани. Најавата е дека ќе е готов до крајот на годината.
|
||
![]() |
||
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
|
А би се чекало целосно да се заврши, па да го пуштаат или пак етапно?
|
||
![]() |
||
Fizzy ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Apr-2023 Online Status: Offline Posts: 1 |
![]() ![]() |
|
Здраво, нов сум на форумов па ме интересира за проектов нешто да прашам.
Која е целосната должина на патот и дали некој знае од исклучувањето од автопат колку КМ би имало до Прилеп. Барав на интернет и најдов различни податоци. http://www.roads.org.mk/289/253/podobruvanje-na-patna-vrska-od-gradsko-do-prilep-preku-izgradba-na-ekspresen-pat-od-gradsko-preku-rosoman-i-drenovo- Овдека дава Градско Прилеп должина 33.5км, па дали во тоа влегува и патот на Плетвар кој му ставија нов асфалт. И дали ако е така тоа значи дека од исклучувањето на автопат до Прилеп би имало триесетина километри. Моментано се 55, значи би имало сериозно скратување. Или па втората варијанта е дека 33 километри се прави пат, значи од исклучување на автопат целиот експресен пат до Фариш таму би имал 33 километри и повторно до Прилеп би биле околу 50тина километри. Која е точна варијанта? |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Целосната должина на патот од исклучувањето кај Градско до крајот на Фаришка лисура е околу 26 км, останатите 7,5 км се од Прилеп со Ленишка река кои треба да се прошират до ниво на експресен пат. Тоа се тие фамозни 33,5 км за кои се зборува уште од 2015 година наваму. Ако прашањето беше за вкупната должина што се крати, пример од Скопје до Прилеп кои сега се 132 км, мислам дека со експресниот ќе се скратат некои 6-7 км, односно должината ќе биде некои 125 км. За етапно пуштање во употреба би можело цели делници, пример ако Градско-Дреново се заврши побрзо (што и требаше да биде) може да го пуштат, затоа што трасата на експресниот кај Дреново е веднаш до сегашниот регионален пат. Дреново-Фариш заради комплексноста, немањето работници во државава, а и заради египетскиот орел може да се одолговлечи.
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Да не се однесуваат тие 7,5 km на проширувањето со трета лента на Плетвар? |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Не знам, можеби, но овде Китанов вели поинаку: https://kanal5.com.mk/kitanov-kje-se-intenzivira-izgradbata-na-ekspresniot-pat-gradsko-prilep/a350155
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 28> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |