Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 212223 |
Author | |
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #441 Posted: 14-Sep-2022 at 18:49 |
Цялостен ремонт и реконструкция на трамвайното трасе - Съдебна палата , площад Македония и булевард Цар Борис III
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #442 Posted: 08-Dec-2022 at 13:34 |
Carpe diem
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #443 Posted: 08-Dec-2022 at 13:35 |
Балканот сонува за метро: Првата линија во Белград до 2028 година
Сообраќајниот метеж и пренаселеноста во одредени метрополи во регионот налагаат и алтернативи како што е подземната железница. Сепак лошата инфраструктура и големите финансиски средства засега се пречка за реализација. Во Белград подземен сообраќај веќе се гради. Во Загреб и Сараево постојат проекти за изведба. Во другите центри во регионот изградбата на метро е само фантазија или градските власти оцениле дека за тоа нема потреба и финансиска исплатливост. Колку чини изградбата на метро? Дали го олеснува движењето низ градовите? Колкав период трае изведбата? Дали Балканот на овој план може да ги следи развиените светски центри? Во продолжение се осврнуваме на главните аспекти од метрото во Белград, како засега единствен проект во изведба на Балканот, но и на размислувањата во другите главни градови во регионот. Првата линија во Белград готова до 2028 година Метрото во Белград започна да се гради во ноември минатата година. Според проектот, метрото треба да има две линии,а можно е наскоро да се направи план и за трета. Првата линија ќе биде долга 21,1 километар, ќе има 21 станица и треба да биде изградена до 2028 година. Изградбата на втората линија ќе заврши во 2033 година. Должината на оваа траса е 21 километар и ќе има 23 станици. Целиот проект ќе чини 4,4 милијарди евра. Работите ги изведуваат кинеска и француска компанија. Томашевиќ најави метро во Загреб Актуелниот градоначалник на Загреб Томислав Томашевиќ најави отпочнување на изградба на метро до крајот на неговиот мандат. Овој проект во Загреб беше најавуван и во минатото, а за него се изготвени преку 20 студии во изминативе 17 години. Првите проекти за метро во Загреб се уште од седумдесеттите години на минатиот век. На неа работеле експерти и од Советскиот Сојуз и Велика Британија. Проект за метро и во Сараево Во времето на Зимските олимписки игри во Сараево во 1984 година се случи градежна експанзија. Во тоа време се разговарало и за проект за побрз транспорт на посетителите кои патувале во Сараево за Олимпијадата. Тогаш на дневен ред дошла идејата за изградба на метро, но не била реализирана. Студија за изградба на метро во Сараево била направена и во 1975 година. Најновата од пред 12 години е на архитектот Музафер Османагиќ. Според него, проектот би се извел за три години и би чинел 500 до 800 милиони евра. Скопјани чекаат „автобуско метро” Во Скопје автобусот е единствена начин на кој се спроведува колективен градски превоз, но неретко има и проблеми како неодамнешните штрајкови, расипани автобуси и слично. Трамвајот беше споменуван како можна алтернатива од неколку досегашни градоначалници. За метро во Скопје во моментов не постојат проекти. Единствено постои проект за брз автобуски превоз или поинаку наречен автобуско метро (bus rapid transit). За овој проект е одобрен и кредит од 70 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, но актуелната градоначалничка не го продолжи проектот на нејзиниот претходник. Можно е Владата да ја преземе обврската за изградба на овој систем. Во Тирана, Приштина и Подгорица со поинаква визија Големите финансии кои надминуваат неколку годишни буџети, лошата инфраструктура, немањето потреба или поинаквите визии за јавниот транспорт биле причина и во Тирана, Приштина и Подгорица засега да не се размислува за ваков превоз. Љубљана размислувала за метро пред 30 години Во словенечките медиуми можат да се најдат написи од кои се гледа дека во овој град се размислувало за метро уште во 1991 година. Планирано било тоа да се изгради до 2000 година. Изведбата би чинела околу една милијарда тогашни германски марки, но овој проект е напуштен. https://macedonian.trtbalkan.com/region/balkanot-sonuva-za-metro-prvata-linia-vo-belgrad-do-2028-godina-11097967 |
|
Carpe diem
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #444 Posted: 08-Dec-2022 at 15:42 |
Софиско метро: Am I a joke to you? |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #445 Posted: 08-Dec-2022 at 19:54 |
A солунското метро?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #446 Posted: 08-Dec-2022 at 20:44 |
Атина, Букурешт? Се чини Балканот за некои е само поранешна Југославија.
|
|
За сè има вторпат
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #447 Posted: 15-Dec-2022 at 15:39 |
През септември Русе получи 20 нови електробуса SOR за обнова на возният парк. В началото на следващата година ще пристигнат и 15 тролейбуси от истата фирма.
Автобуси Тролейбуси |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #448 Posted: 23-Dec-2022 at 18:46 |
Днес в Перник тръгнаха първите 6 автобуса на метан на италианската фирма Menarinibus .До средата на 2023 ке бидат доставeни останалите 9 бройки метан бусове и 5 бройки електобусове ,вероятно на кинезката фирма Higer ..
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #449 Posted: 21-Jan-2023 at 16:54 |
Градски превоз во Бургас и новите Irizar E-Buses . |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #450 Posted: 02-Feb-2023 at 21:42 |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #451 Posted: 21-Mar-2023 at 19:03 |
Првите 18 од вкупно 33 нарачани шпански е-buses Irizar пристигнаа во Стара Загора.
По Бургас, тие се вториот град кој ќе ги користи. За овие автобуси прв пат слушнав пред неколку месеци и немам поим каков квалитет нудат, но барем на сликите изгледаат многу добро. |
|
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 876 |
Quote Reply #452 Posted: 21-Mar-2023 at 23:06 |
Интересно, немам видено досега прозрачни седишта, ама добро делуваат и полесно за одржување. А колку коштаат по парче автобусиве?
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #453 Posted: 22-Mar-2023 at 10:08 |
Според извештајот на општина Ст.Загора - 600.000 евра Edited by Galileo - 22-Mar-2023 at 10:08 |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #454 Posted: 09-Oct-2023 at 17:39 |
Метрото во Солун се гради подолго од автопатот Кичево - Охрид, поскапе за една третина
Повеќе од 390 милиони евра, или повеќе од една третина како дополнителен трошок, – чини засега изградбата на солунското метро, објави денеска „Катимерини“. „Сметката“ постојано расте, преку поднесување нови барања од конзорциумот што го презеде проектот. Се поверојатно е по петти пат да биде продолжен рокот преку нов анкес договор. Новиот таргет е крајот на есента 2024 година. Договорот за изградба на главната линија на солунското метро (13 станици, 9,6 км траса) беше потпишан во март 2006 година. Испораката на проектот беше закажана за октомври 2012 година. Оттогаш проектот доби четири продолжувања на рокот: на 25 ноември 2016 година, 30 ноември 2020 година, 29 април 2023 година и последниот за 30 декември 2023 година. Во изминатите години, почна да расте и буџетот на проектот. Почетниот буџет беше 1,15 милијарди евра (сите износи вклучуваат ДДВ). Државата преку „Атико метро“ (сега „Хеленик метро“) на изведувачот му исплатила дополнителни 329,8 милиони евра обештетување (преку низа арбитражни судски одлуки) и 36,5 милиони евра „позитивна отштета“ (поради доцнење). Истовремено, „скокна“ и буџетот за археолошките работи, преку пет дополнителни договори, оптоварени за 177,5 милиони евра. Конечно треба да се додаде и договорот за набавка на уште 15 возови, со буџет од 176,08 милиони евра. Така, вкупните трошоци на проектот сега изнесуваат 1.547.409.000 евра (односно 33,74% повеќе од неговиот првичен буџет), без да се земат тука предвид уште две категории на трошоци: Прво, трошоците за ангажирање надворешни консултанти, експропријации, мрежни заобиколувања и слични трошоци кои се веќе направени. Второ, неподмирените побарувања на изведувачот. Според информациите, се чека значително побарување на конзорциумот (од редот од 20 милиони евра) во врска со преместување на една од станиците. Сепак, вреди да се напомене дека минатата среда, при потпишувањето на договорот за работа на солунското метро, менаџерите на „Хеленик метро“ најавија уште едно продолжување на проектот. Како што навестија, главната линија на метрото ќе биде пуштена во употреба до ноември 2024. https://faktor.mk/metroto-vo-solun-se-gradi-podolgo-od-avtopatot-kichevo---ohrid-poskape-za-edna-tretina |
|
Carpe diem
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #455 Posted: 26-Nov-2023 at 18:23 |
Новите тролејбуси на Русе.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #456 Posted: 10-Feb-2024 at 11:58 |
За љубителите на метрото, една репортажа од доизградбата на линија 3 на метрото во Софиja
1/3 Во моментов се градат 9 станици - 4 во населбите Подуене и Левски, кои се во најнапредна, завршна фаза и 5 во насока Гео Милев - Арена Софија, кои се во почетна фаза на ископ. Фотките се од 3-те станици по булеварот Владимир Вазов до населбата Левски Г(Х.Димитър - Бладимир Вазов),како и подготовката за последниот дел до булеварот Ботевградско Шосе. Тунелите се ископани, станиците са готови груба градба и веќе се работи на поставуване на подземната инфраструктура.. |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #457 Posted: 10-Feb-2024 at 12:03 |
2/3
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #458 Posted: 10-Feb-2024 at 12:05 |
3/3
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1438 |
Quote Reply #459 Posted: 01-Jun-2024 at 16:03 |
Новата автогара на Варна.
|
|
Post Reply | Page <1 212223 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |