![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 159> |
Author | ||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
еве како и од кога се влечи раскрсницава и проширувањето на 3МБ, во цитираниот текст има малку и појасна слика за муабетов Трета македонска бригада ќе се проширува на лето - Вест - 10.10.2005
добро без разлика на се ќе видиме добра и корисна раскрсница, но повторно истиов потег ќе биде блокиран постојано како и до сега само заради раскрницата во продолжение Edited by Cloverstack - 23-Jan-2009 at 09:32 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=658F2FA574127848B06827C6A0F8F10B |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Ако добро разбрав - ќе го прават тој мостот што ќе го поврзува Гоце Делчев со АСНОМ, т.е. идеен проект за него. Една од најпаметните работи што ги направиле градските власти во последниве 17 години. уште да остварат пола од тоа |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па дека е паметна работа се согласувам но тајмингот е целосно утнат па истата повеќе ми изгледа малку безврска! инаку се е добро, но што им требало сега ова со продолжувањето на бул Гоце Делчев, прво нека ја средат работата со бул Македонија(јужен) па сетне нека почнуваат други егзибиции кои во случајов со ГД-АСНОМ добро ќе дојдат за растеретување само на семафорите кај железничка и во продолжение кај сок банка, а ова со бул Словенија е супер вест конечно северната артерија ќе профункционира а и село Бардовци ќе добие почист и удобен пристап до СК! |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
ми се свиѓа што се рамислува на поврзување на АСНОМ, со Гоце Делчев, за ова имаме дискутирано,фактички, бидејќи Гоце делчев води кон Партизанска и Илинденска, ќе се поврзат источниот и западниот дел и можеби (но само можеби) некое време ќе нема потреба од тунел за поврзување на К.Ј. Питу со Партизанска , исто така и проширувањето на бул.Србија ме радува, тука има огромни гужви
само текстов не кажува, а уште помалку ветува нешто, па затоа немам некои надежи, и зошто се фаќаат на нови идеи, кога сеуште не ги завршиле старите, пр. што е со Јужен булевар и Крушевска република, и ууште многу други улици? |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Еден предлог за растеретување на превозот (јавен и приватен) во самиот центар на градот односно на улиците Димитрија Чуповски и Даме Груев. Главен услов за изведба на ова е градењето на катната гаража кај Лотарија на Македонија.
![]() Со ЖОЛТО-ленти за градски транспорт. Со СИНО-ленти за обични возила. Со ЛИЛАВО-подземни пешачки премини. Со ЦРВЕНО-смер на движење на возилата. Целиот простор да се даде под наем на луѓето кои живеат и работат во зоната на улицата Даме Груев. Со тоа би се тргнале сите коли од тротоари во гаража. Улицата е многу широка, и со решавање на проблемот со пракинг во тој дел, се ослободува голем простор (и тоа од раскрсницата кај ТЦ Палома Бјанка до раскрсницата со ул. Македонија како и од ул. Македонија до Градска Болница). Предлагам 2 ленти за приватни возила и една лента (крајна десна) да биде за градскиот транспорт. ![]() ![]() Рекорд може да стане делумно едносмерен. Тоа значи дека би останала само една лента (за градскиот транспорт) во смер од ТЦ Палома Бјанка кон Собрание и 3 ленти (2 за приватни возила и една, крајната десна за градски транспорт за смерот од Собрание кон ТЦ Палома Бјанка). Со изградба на евентуален подземен премин на ул. Македонија кај Рекорд, не би имало смеафори на целиот потег. ![]() Со ова би добиле еден голем кружен тек кој ги опфаќа најцентралните улици во градот и го растеретува, забрзува и шири градскиот транспорт. Се намалува чекањето и бројот на семафорите (помалку смерови на движење значи помалку конфликтни ситуации). Освен паркинг-гаражата, другиот дел од планот бара минорни инвестиции. |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Интересна замисла Андреј, со тоа што има тесно грло на раскрсницата Даме Груев - ул. Македонија, каде што едноставно нема простор поради зградите за проширување а друг недостаток е вориот дел од Даме Груев и паркингот на тој потег. Гаражата би била предалеку, а тој простор и онака е загушен и претрпан. Мислам дека сепак најдобро и најисплатлива долгорочна инвестиција е подземниот тунел под плоштад, кој до максимум би ја намалил потребата за транзит низ центарот.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() Андреј уште еднаш, интересно решение. Никогаш не ми паднало на памет вакво нешто слично, а и добар момент во замислата е едната лента резервирана исклучиво за градски сообраќај на рекорд во прваец п.бјанка-собрание! Фукнкционално е во просторот, ама не би сакал ниту едни градски власти да си дадат алиби со вакво некое решение за неизградба на тунелот! Ова е нешто што може да трае кратко, ама сепак растретувањето во центарот треба да се движи во насока на тунелот! Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 21:55 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да замислата е интересна, но се плашам дека доколку би се одело на ваква опција уште повеќе ќе се опуштиме во врска со тунелот под плоштад, а немаме повеќе време да го одложуваме...
Инаку андреј не знам колку си запознаен но улицата Димитрија Чуповски (од Палома Бјанка до плоштадчето Пела) во иднина треба да е пешачка зона. 11 Октомври треба да понира некаде кај Пела и да се спои со главниот тунел под плоштад, а Даме Груев да се претвори во 2х2 по целата должина, со што и центарот би добил ефикасно сообраќајно решение, а и би се добил континуитет на пешачките зони. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
@lsl
Теоретски и сега ја имаш таа резервирана лента, затоа е со жолто. Но во пракса единствено нешто за што е резервирана се таксистите на рекорд кои таму си застануваат и прават гужва. Решението на Андреј има логика но лично мислам дека има и некои слаби точки. -конфликтна точка на Македонија-Даме Груев. Сообраќајот кој што доаѓа од МХ Јасмин не е голем но со овој план Даме Груев станува прометен правец така да возилата кои ќе пробат да се вклучат ќе претставуваат проблем -доколку нема добра интервенција на раскрсницата Даме Груев-11 Октомври и таму ќе имаме сериозни проблеми -подземен пешачки кај Рекорд кој мислам дека е невозможен. Улицата е со премал профил и мислам дека таков премин повеќе би користел како јавно WC отколку за преминување Edited by pbanks - 03-Feb-2009 at 22:03 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Како дополнителна замерка.
или би одел со I. 2 ленти за јавен сообраќај на Рекорд (двосмерно) + 2 ленти за обичен сообраќај (едносмерно) и 3 ленти за обичен сообраќај на Даме Груев (едносмерно). Или со II. 1 лента за јавен сообраќај на рекорд (едносмерно) + 3 ленти за обичен (едносмерно) и 1 лента за јавен сообраќај на Даме Груев (едносмерно) + 2 ленти за обичен (едносмерно). Варијантава за 2 ленти за јавен на рекорд (двосмерно) и 1 лента за јавен на Даме Груев (едносмерно) мислам дека е неиздржана. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() Јас тунелот под пл. Македонија го сметам за приоритет број еден на следниот градоначалник и силно се залагам за негово завршување во следниот 4 годишен мандат. Но не верувам дека тој целосно би го растеретил строгиот центар на градот. Потоа јас неверувам дека ќе го денивелираат 11 Октомври од кај Пела па да прават подземна клучка на Плоштад па и уште подземна трамвајна станица... Исто така сум против улицата Дилитрие Чуповски да стане пешачка зона. Според мене таа е една од редките во Скопје типично градски улици, заобиколена од двете страни со редови од згради. На Даме Груев: Знам за пробелмот на раскрсницата со ул. Маједонија и нема друго решение освен повторен премин во 2 ленти. Третиот дел пак на улица Македонија би можел да стане едносмерен во насока кон Стара Железничка. Така би се зголемил протокот на возила од западно Скопје кон Рамстор. Фино може да се обележи една лента за паркирање и две за возење. Раскрсницата кај Собрание, во секој случај би се реконструирала обемно. Инаку ул. Стив Наумов (и дали воопшто се викаше така?! мислам за онаа под Соравија) може да стане повторно едносмерна кон Мавровка и да е логичен продолжеток на Даме Груев. Мислам дека во Скопје недоволно е искористен потенцијалот на едносмерните улици, особено оние поголемите (по населбите ги има почесто). |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Пбанкс, јас живеам кај хотел Бристол, на Даме Груев. Тој реон е исклучително густо населен а прва автобуска станица е Рекорд која е оддалечена 10 мин пеш. Мислам дека барем во центарот предност треба да му дадеме на градскиот транспорт како што е секаде во светот. Во некој од нишкиве зборувавме дека треба да се рашири мрежата на ЈСП во смисол на помала концентрираност на линиите на главните булевари. Па зарем неважна улица е Даме Груев што нема автобуси по неа? Дупли ленти за автобуси замислив затоа што на сите кои живеат во Западно Скопје 1) Рекорд им го спојува самиот центар на градот (ГТЦ, Плоштад, ул. Македонија, министерства итн). 2) ул. Даме Груев ги доближува со Рамстор, Ст. Жел. Станица, НЛБ и новите хотели кои се градат позади Рамстор, Беко итн.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Лично сметам дека од Хотел Бристол до Рекорд нема некоја раздалеченост (просечна раздалечина ~250м до внатрешноста на Градски Ѕид и ~300м до надворешноста на Градски Ѕид). Точно е дека е центар на градот но сепак мислам дека линиите треба рационално да се планираат. Бидејќи така се отвараат и други прашања. Кои линии ќе продолжуваат по Рекорд а кои ќе одат по Даме Груев? Зошто само автобуси во еден правец (за жителите кои се кај Даме Груев)? Или пак тие линии што ќе идат по Д. Груев ќе се дистрибуираат во сите правци на раскрсницата со 11 Октомври? Рамстор, Стара Железничка, НЛБ, Хотелите......... Таму веќе треба паралелен систем, за почеток да ги користи МХ Јасмин и Железничка а во некоја иднина кога тоа ќе биде реално да се концентрира на Јужниот Булевар. Неможе тие делови да ги решиме со автобуска на Даме Груев. Edited by pbanks - 03-Feb-2009 at 22:36 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Андреј, ако се изгради главната оска на тунелот под плоштад, поврзувањето со 11 Октомври е многу помала работа. Инаку мислам дека е извесно дека тој спој ќе биде со крстосница - имаме правено муабет на темава (мислам со лсл) не знам до каков заклучок дојдовме тогаш, ама клучка таму реално не доаѓа во предвид. Дури и ако ги занемариме трошоците, едноставно нема да може да се набутаат толку ленти. Да земеме минимални опции по 2х2 да доаѓаат и од кај комплекс банки и од 11 октомври, тоа значи 4х4 во еден добар дел од продолжетокот на тунелот што пак значи минимум 3х3 да излегуваат кај партизанска што е исто под знак прашалник (имаме дискутирано и за ова: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=458&PID=16528#16528 ). Мислам дека овие опции се нереални и таму треба да рачунаме на крстосница, не на клучка.
Кај Даме Груев според ДУП-от треба да се руши една зграда како булеварот би се проширил 2х2 по целата должина (мада и тука има прашалници и ова го имам спомнато овде:http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=357&PID=26926#26926 , во точката бр.3) BTW, таму ја имам и спомнато и мојата визија за континуирана пешачка зона која ќе завршува со плато пред стара железничка за што подетално има во нишката за пешачки зони. Edited by Cloverstack - 03-Feb-2009 at 23:09 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1624&ArticleID=107782 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |