|
![]() |
|
Експресен пат Градско - Прилеп |
|
Post Reply
|
Page <1 2425262728> |
| Author | ||
MKDSTRUGA
Senior Member
Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
Quote Reply
#501 Posted: 14-Jan-2025 at 20:52 |
|
Да беше неутрален ќе спомнеше целосна реконструкција на автопатот Скопје Велес, изградба на автопат Куманово-Табановце, изградба на автопат Демир Капија-Смоквица. Реконструкција на автопат Смоквица-Г.П. Богородица. Реконструкција на Радовиш - Неготино. Реконструкција на возна лента Велес-Клучка за битола. Доградба на обиколница околу скопје 80% (заглавена предходно во време на БЦ.) Еден куп локални патчиња (пример патот за Богомила). Реконструкција на цела траса Битола-Охрид. Реконструкција на цела траса Гостивар-Кичево или Стража. Реконструкција на цела траса Радовиш-Струмица. Реконструкција на Кочани-Македонска Каменица-Делчево. Сигурно немам опфатено се, ама ова се само дел од проекти во 11 години на Грујо ако сме реални. Имај во предвид дека во тие 11 години државата најде начин да добие нормален аеродром, стадион и одпочна да гради клиника за цела источна Македонија и во Скопје. Целосно нова болница во Охрид. Ништо од почнатите работи нема поле 7 години. Исто и болницата во Кичево. Ако сме неутрални да си кажеме ги сменивме пошо не ги биваше и истото ги чека овие ако репризираат неспособност. |
||
![]() |
||
Fli12
Newbiе
Joined: 04-Jan-2025 Online Status: Offline Posts: 8 |
Quote Reply
#502 Posted: 14-Jan-2025 at 21:21 |
|
|
Оваа влада нема ниту еден капитален проект.
Меѓутоа кога сме тука внатре одма другите за сите знаат кои сме биле и за кого не сме биле. Само знаеме како изгледаше МК до 2017година кога ќе се влезеше од соседството на оваа тема за "патишта". Каде беше фокусот ставен повторно не би се потсетувале затоа што ете овде внатре во МК сите за другите знаат па не би навлегувам во малите и големи дискусии. Edited by Fli12 - 14-Jan-2025 at 21:23 |
||
![]() |
||
JOE
Senior Member
Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
Quote Reply
#503 Posted: 14-Jan-2025 at 22:30 |
|
|
Џабе се препукувања,тој што прати овие работи знај која влада колку направила,а најголем сведок за се е форумов кој ни служи за доказ и потсетник на меморијата.
|
||
![]() |
||
hcitrS
Senior Member
Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
Quote Reply
#504 Posted: 15-Jan-2025 at 06:56 |
|
|
Како бе другарки и другари 6 години? 2025-2016=6? Не ви ја знам математиката ама мене појќе на 9 ми личи, ете 8 да им дајме дека јануари е. За вакво патче со оваа должина толку да им фати ич не се за браво ни едните ни другите. Не ги бодрете со брава за изведба со 120% задоцнување (останатиот дел уште не е пуштен). Вас шефот на работа ве фали ако доцните 120% со работата?
Edited by hcitrS - 15-Jan-2025 at 06:57 |
||
![]() |
||
Vire
Senior Member
Joined: 17-Aug-2021 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply
#505 Posted: 15-Jan-2025 at 07:34 |
|
Многу сте за жалење вие сдсм-овците,толку ќе ти кажам. |
||
![]() |
||
Vasilij
Senior Member
Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
Quote Reply
#506 Posted: 15-Jan-2025 at 08:24 |
|
Во нишка за патишта (поконкретно делница од експресен пат) да спомнуваш аеродроми (инаку решени со концесија, значи операторот ги модернизирал не државата), потоа стадион е малку несериозно. 11 години е предолг период за мизерната реконструкција на Катланово - Велес и обратно што инаку се прави на секои 5 години од секоја влада и во моментот има пак т.н. скокалници. Како некој да сака да не направи идиоти само заради т.н. подобар пиар на едниве, ама овде реално на форумов повеќето се образовани и луѓе кои се интересираат за нашата инфраструктура и ги разбираат работите. Факт е дека дпмне (намерно испуштам вмро бидејќи тоа припаѓа на сите) за т.н. комунални (општински работи) и локални патишта се поажурни (во крајна линија партијата е едно големо комунално претпријатие) ама тежок мит односно лага е дека за делот автопатишта, експресни и магистрални направиле повеќе, напротив мислам за нијанса помалку. Само еден пример, 2022 целосно се реконструира обичната магистрала Куманово - Страцин, а 2023 Крива Паланка - Деве баир, и сега министерот (кој може си има и лично непознавање или намерно лажење не убедува пред 2 недели во неколку изјави Куманово - граница со Бг, дајте ви се молам, па нека му сврти телефон Коце нека му каже да не тресе зелени. Инаку, само јас имам чуство дека последните 2 делници се отвараат со невидена помпа, па Штип - Радовиш (42км) и Штип - Кочани (30км) што се, не се експресни патишта, или не се толку битни дека актуелниот министер не пресекол лента, а сега само пресече по што реално 1% е неговата заслуга.
|
||
![]() |
||
deni86
Groupie
Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
Quote Reply
#507 Posted: 15-Jan-2025 at 09:11 |
|
|
За да се дојде до фаза да работат машини на терен има ефен куп работи кои не де гледаат со голо око а треба да се завршат и тоа е далеку потешката работа. Тоа е план за изградба, проектирање, испитување на терен, начин на финансирање. И за Штип-Кочани и за Штип-Радовиш овие работи беа завршени од страна на владата на Груевски. На претходните им остана само да изберат изведувач и да се тера работата. Ова се факти кои лесно можат да се проверат.
Еве и американската амбасадорка го кажа на најдиректен начин да сватат сите кој е поажурен за овие работи. |
||
![]() |
||
Vasilij
Senior Member
Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
Quote Reply
#508 Posted: 15-Jan-2025 at 10:20 |
|
|
Е тука чекав, па тоа го работат професионалци (дел од процесот во рамки на Министерството и ЈПДП а дел со ангажнирани проектантски фирми со инженери со се, не проектирал Грујо ништо, а по истата логика испаѓа дека Страцин - Крива Паланка го проектирала некоја влада на Заев, исто како што се направи проект за Битола - Меџитлија па уште нема реализација, и во крајна линија според тоа што го пиша испаѓа цел проект со Бехтел и Енка (плус што викаш невидливата работа) е проектиран од некоја влада на Заев или Ковачевски или не знам кој. Не оди тоа така, работат професионалци на испитување и проектирање, а Груевски е последен кој треба да биде споменат имајќи ја на ум сега веќе легендарната изјава од 2011 која ја повтори и во 2012 дека на народот не му требале автопати, луѓето 1-2 пати годишно оделе по автопати, дека на народот му требале локални патишта, за после година до две да ја смени плочата и да почне да преговара со т.н. жутите за провизијата од 5%.
|
||
![]() |
||
nikolakoco
Groupie
Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply
#509 Posted: 15-Jan-2025 at 11:00 |
|
|
Мислам дека треба да се олабави од партиски препукувања. Најважно е да имаме безбедни патишта кои овозможуваат брз и лесен транспорт.
За ажурноста на владите на Македонија, ги гледаме последиците веќе 33.5 години. Се радуваме на мали проектчиња кои ни ги сервираат како светски чуда и тоа го прават сите. Како нација треба да прекинеме да се задоволуваме со медиокритет и да бараме повеќе одговорност, бидејќи никој од претходните не си ја работел работата како што треба. |
||
![]() |
||
deni86
Groupie
Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
Quote Reply
#510 Posted: 15-Jan-2025 at 12:19 |
|
|
Добро да не ја тупиме, нигде не спомнав дека лично Грујо го проектирал патот. Нормално дека тоа го прават професионалци и стручни лица. Но за сите овие делници кои ги спомнав ова беше направено во негово време. Не велам дека и претходните немаат удел, но динамиката на работа со овие и претходните е неспоредлива сакаш да признаеш или не.
Чист пример ти е автопатот Кичево-Охрид. Еве 10 та година помина од кои 8 беа во време на СДС а не е ни приближно блиску до пуштање. Имаа време сосема нов проект и нова траса да направат ако сакаа и беа способни. Нема никакво оправдување. 10 години се во прашање и 50 км автопат а не 500 |
||
![]() |
||
Vasilij
Senior Member
Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
Quote Reply
#511 Posted: 15-Jan-2025 at 13:37 |
|
|
Кичево - Охрид да почна да се гради во февруари 2013 година. Значи до сега точно 12 години. Сегашниве опозиционери беа на власт од Јуни 2017 до Мај 2024, значи 7 години. Ако се зборува, да се зборува со факти, не 10 години се градел, 8 биле овие. Значи 12 години се градел, 7 се тие, ама најавата е дека ќе биде готов декември 2026та што во превод би значело 14 години се градел од кои 7 едните, 7 другите. Пи-арот е неспоредлив, точно, динамиката апсолутно споредлива, и како што кажав погоре за нијанса дури и подобра. nikolakoco целосно се согласувам со тебе, само едноставно неможам да премолчам кога некој си збори од ракав и ги заобиколува фактите.
|
||
![]() |
||
JOE
Senior Member
Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
Quote Reply
#512 Posted: 15-Jan-2025 at 14:42 |
|
Кога веке сакаш да си прецизен, биди прецизен, кичево охрид почна февруари 2014, а не 2013 https://kanal5.com.mk/pochnuva-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-ohrid/a197804 |
||
![]() |
||
Bistro
Senior Member
Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
Quote Reply
#513 Posted: 15-Jan-2025 at 14:47 |
|
|
Ја контаминиравте темата (Експресен пат Градско - Прилеп)
|
||
![]() |
||
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#514 Posted: 15-Jan-2025 at 17:04 |
|
|
Имате видео на линкот со убави кадри од високо и одредени информации
https://www.facebook.com/100044158072981/videos/1155556536135974/?__so__=watchlist&__rv__=video_home_www_playlist_video_list |
||
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
nikolakoco
Groupie
Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply
#515 Posted: 15-Jan-2025 at 20:52 |
|
|
Јас го извозив сега, едно 80% е полна линија. Така да ќе има голем број на нелегални претекнувања на полна линија.
Али сепак е многу многу подобро од стариот пат низ Росоман. На приклучокот на автопатот кривината е многу оштра, барем според мене. Претпоставувам поради куќите од Градско |
||
![]() |
||
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#516 Posted: 15-Jan-2025 at 22:45 |
|
|
Ок, супер за првава фаза, а и се погоди снегов за поинтересни фотки
Значи моментална ситуација (само градежни работи, без проектирање): - фаза 1: почеток 2016 - крај јануари 2025 - фаза 2: почеток 2018 - крај ? (најава април 2025) - фаза 3: почеток ? - крај ? Слабо информации за тоа што е трета фаза, некој спомна и дека некои делници се работат. Еве што рекол Коце:
|
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat
Groupie
Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
Quote Reply
#517 Posted: 16-Jan-2025 at 09:21 |
|
Фаза три опфаќа две секции: Секција 1: Каменолом Маврово - Исклучување Беловодица, тоа е таа која Коце ја спомнал Секција 2: Бензинска ЛУКОИЛ - Ленишки мост Според зборовите на Лепи Цане во едно интервју, проектирањето е завршено, и пролетва треба да се избере изведувач. По логика на нештата, оптимистичка варијанта е дека би почнале теренски активности во текот на ова лето. |
||
![]() |
||
nikolakoco
Groupie
Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply
#518 Posted: 17-Jan-2025 at 09:54 |
|
|
Лукоил - Ленишки мост во моментов не е толку лошо, но Каменолом - Беловодица е очајно лошо и да се надеваме на што побрзо започнување со работа.
Инаку на Гугл Мапс слабо им оди надградувањето и не го има уште обележано новиот пат. |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA
Senior Member
Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
Quote Reply
#519 Posted: 17-Jan-2025 at 09:57 |
|
Можно е да го обележат по пуштање на двете фази кој би биле некоја логична целина. |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat
Groupie
Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
Quote Reply
#520 Posted: 17-Jan-2025 at 10:06 |
|
|
Јас сум контрибутор на Google Maps, глупоста беше што двајца корисници поодамна го имаа шабански обележано новиот пат, често излегувајќи по 200-300 метри надвор од патот, а кај Google алгоритмот работи на одобрување на она што е пријавено од корисниците, и кога истото ќе се совпадне со податоците од сателит. Ја обележав цела траса како што треба пред неколку дена, и најчесто потребни се 2-3 недели да го одобрат она што сум обележал. Ќе биде за брзо.
Каменолом - Беловодица има 3 дупки кога се спушташ од Плетвар надолу каде сериозно може да се оштети бандаж, скине гума, или да се направи некој посериозен проблем на подвозјето. Секогаш кога возам кочам, намалувам на 50-60 km/h наместо слободно да се спуштам по надолнината.
Edited by AleksandarTheGreat - 17-Jan-2025 at 10:07 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2425262728> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |