Author |
Topic Search Topic Options
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#381 Posted: 03-Feb-2009 at 15:43 |
Абе и јас се надевам на нешто слично али незнам, еве види зошто го поништиле тендеров
Комисијата за спроведување на постапката по јавната набавка утврди дека доставената понуда не го исполни бараниот критериум, односно не ги освои потребните минимални бодови при бодувањето на техничките и функционалните карактеристики со дизајн.
|
Колку што разбрав само словаците имале банкарска гаранција ама сепак го поништија тендерот поради модерниот дизајн (мада можеби и цената од 300.000 им е малце солена) А фактот дека се силат одма со нов тендер не ми дава надеж.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#382 Posted: 03-Feb-2009 at 15:45 |
 знам знам  непоправлив оптимист сум тоа ти е
|
 |
anDarko
Senior Member
Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
|
Quote Reply
#383 Posted: 03-Feb-2009 at 17:02 |
гарантиран дека пак ќе се оди на опција двокатни автобуси...од пуст политички инат, а веројатно и поради таксана зделка со некоја од фирмиве... сега баш налетав на карактеристиките на двокатните автобуси на Сканиа во Лондон...барем да беа од овој тип...али ова кошта многу...
|
Press releases 2005, Q1
|
|
|
 |
|
|
Scania
broadens its range of complete buses with a new ultra low-floor
double-decker in two versions – 10.7 and 12 m long – tailored to suit
the needs of the UK market. With an overall height of 4.21 m, the bus
meet the ‘low-bridge’ requirement, yet the interior height complies
with the ‘Transport for London’ standard on both decks. High quality
and smooth and friendly exterior styling provide added prestige for
public transport operators. Full support is secured via Scania's
extensive service network in the UK.
The
OmniCity double-decker is available in two lengths – 10.7 and 12 m –
both with generous wheel lock and excellent manoeuvrability. One-door
(2+0+0) and two-door (2+2+0) layouts are offered with the following
seating capacity: 10.7-metre 2+0+0: 83 passengers (34/49 on lower/upper deck).
10.7-metre 2+2+0: 68 passengers (27/41 on lower/upper deck) – TfL spec.
12-metre 2+0+0: 97 passengers (42/55 on lower/upper deck). ЦЕЛИОТ ТЕКСТ НА
| | | http://www.scania.com/news/Press_releases/2005/Q1/n05002_en.asp
Edited by anDarko - 03-Feb-2009 at 17:05
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#384 Posted: 03-Feb-2009 at 17:10 |
 Можат да бидат и Rolls-Royce мене едноставно не ми се допаѓа идејата за било какви двокатни автобуси во функција на градски превоз (освен како туристички иако и тогаш оправданоста е дискутабилна). И во Лондон нивната примена денеска е крајно редуцирана и тоа не случајно. Туку една работа неможев да најдам на интернет. Колкави се капацитетите (патници) на Цитаро и на Конекто па и на оној МАН што ги спомнувавме скоро во нишката. Бидејќи добивме приближна бројка за капацитетов на нашиве несудени автобуси баш ме интересира некоја споредба.
Edited by pbanks - 03-Feb-2009 at 17:10
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#385 Posted: 03-Feb-2009 at 18:10 |
 Мерцедес Цитаро Г каков што има во Љубљана мислам дека има капацитет од околу 40+100 патници ама не сум сигурен. Утре точно ќе проверам кога ќе се возам, има над секој шофер белешка со бројот на седишта и вк. број на патници. Во секој случај се околу 140, 150 во дупли автобус.
|
 |
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
|
Quote Reply
#386 Posted: 03-Feb-2009 at 18:19 |
Citargo G: With 3 doors: | 47 seats / 111 standees (total: 158) |  |  | With 4 doors: | 42 seats / 118 standees (total: 160) |
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#387 Posted: 03-Feb-2009 at 18:39 |
 Споредено со ~85 места ако го земем моделот на Словаците како репер  Видете во каква ситуација сме. Среќен сум што тендеров пропадна. Трет пропаднат тендер тоа се огромни потрошени ресурси, наши ресурси, пари на даночни обврзници  . И за тоа никој нема да одговара. Ме интересира дали воопшто некоја нормална фирма ќе се пријави на четврт тендер кога некој постојано си поигрува со нив? Ако ние имаме пари за расфрлање сигурен сум дека тие немаат. Можеби сега нема да можеме да купимер Мерцедеси или МАНови дури и да сакаме...
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#388 Posted: 04-Feb-2009 at 01:53 |
Поништен тендерот за набавка на 302 двокатни автобуса

Три од четири фирми немале банкарска гаранција, а ниедна не понудила соодветен ретродизајн
Сања Наумовска
Министерството за транспорт и врски го поништи тендерот за набавка на 302 двокатни автобуса. Причина за поништувањето е банкарската гаранција која не ја доставиле три од четирите пријавени фирми. Исто така, ниедна од фирмите не понудила ретродизајн на автобусите, идентичен на „даблдекерите“ кои возеле низ Скопје во педесеттите години.
Набавката на автобуси за јавниот сообраќај во Скопје се поништува трет пат едноподруго. Владата минатата година го поништи тендерот на кој набавуваше 50 единечни автобуси за ЈСП „Скопје“, со цел да набави 102 двокатни. Поништена беше и таа набавка за да се дојде до бројката од 302 двокатни возила. Од Министерството информираат дека наскоро ќе распишат нов тендер, но не соопштуваат никакви детали, дали и понатаму строго ќе се држат до барањата за ретродизајнот, како и дали пак ќе набавуваат двокатни автобуси и во колкав број.
На последниот тендер, единствено словачката фирма „ПРЕ-ОС“ во документацијата имала валидна банкарска гаранција дека нема да се откаже од потпишувањето на договорот. Сепак, ниту Словаците не влегле во конкуренција да го освојат тендерот, бидејќи нивната цена била двојно повисока од сите други понуди. Имено, кинеската „Џенгџоу Јутонг групација“ за 302 автобуса побарала 60 милиони евра, „Санос“ 65 милиони евра, а бугарската „Кинг лонг“, 64 милиони евра. Сумата што ја побарала словачката фирма била 111 милиони евра.
Според информации од Министерството, домашниот производител на автобуси „Санос“ во доставената документација имал само нотарска потврда дека потпишувањето на договорот, ако го освои тендерот, го гарантира со целиот недвижен и движен имот, што за комисијата не било доволна гаранција. Доколку постоела банкарска гаранција и покрај тоа што не понудил најниска цена од сите четири фирми, домашниот производител би бил во игра за освојување на тендерот, велат извори од Министерството за транспорт и врски.
Во „Санос“ вчера не беа официјално информирани за одлуката на Министерството за транспорт и врски. Во компанијата објаснуваат дека нотарскиот акт што го приложиле е доволен гарант за сериозноста на нивната понуда. За банкарска гаранција биле одбиени од Стопанска банка од Битола. Велат, образложение не добиле, иако ги одбиле само неколку часа пред отворањето на понудите. Во барањето за гаранцијата бил понуден целокупниот имот на фирмата, кој е 12 пати поголем од гаранцијата.
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#389 Posted: 04-Feb-2009 at 02:27 |
ниедна не понудила соодветен ретродизајн |
WTF?!?  Да не сакаат дословно ваков дизајн??? 
Edited by Cloverstack - 04-Feb-2009 at 02:28
|
 |
anDarko
Senior Member
Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
|
Quote Reply
#390 Posted: 04-Feb-2009 at 12:45 |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#391 Posted: 04-Feb-2009 at 13:07 |
Навистина одличен текст ! Не е предолг, штета е да не оди и на билд  http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=307&ArticleID=17204
Даблдекери или даблдубиози |
|
|
|
Автор: Гоце Трпковски |
|
Сапуницата
со набавувањето, па повторното набавување, па ненабавувањето на
двокатните автобуси за јавниот превоз во Скопје покажа дека властите во
државава не се способни ниту да го вратат минатото, а камоли да ја
градат иднината. Со тежок инает ја туркаат оваа јавна набавка на дури
302 возила, за кои ќе се потрошат огромни пари, и покрај тоа што сите,
од најпаметниот експерт до најпростиот патник во сегашните крнтии,
укажуваат дека тоа не е потребно, дека автобусите на два ката се
несоодветни за градот и дека е подобро да се купат обични, еднокатни,
поевтини, поекономични и попрактични. Но со уште поголем инает ја
развлекуваат постапката до бескрај. Досега веќе требаше да имаме
исчкртани седишта на горните катови, купишта лушпи од сончоглед и од
семки на долните и натписи со спрејови на каросериите, во согласност со
долгогодишната скопска традиција во јавниот превоз. Наместо тоа, не
видовме ниту седиште, ниту тркало од најавените автобуси.
Ќе
бидат ли даблдекерите уште една дубиоза, овојпат даблдубиоза? Дали
Владата длабоко во себе си ја призна грешката со оваа идеја, но се
срами да го каже тоа пред сите? Дали сфати дека таканаречените „ситни
технички пречки“ како острите кривини, ниските подвозници и нерамните
коловози нема да можат толку едноставно да се отстранат, за Скопје да
се врати половина век во минатото, но истовремено да отиде половина век
понапред во иднината? Не можеше да остане глува на сите предупредувања.
Сепак, ова е голема работа, која ако се погреши ќе предизвика
катастрофални последици. Може да ги погоди властите таму каде што
најмногу ги боли. Во рејтингот. А тоа не им е потребно пред локалните
избори. Можеби токму изборите беа причината што веќе седум или осум
месеци на граѓаните им се нудат две врапчиња на гранка, наместо да им
се даде едно во рака. Ако скопјани најдеа маана на јавниот превоз во
двокатните автобуси, тоа многу тешко ќе поминеше незабележано во
кампањата. Вака, ќе се чека. По март ќе има уште три години до
наредните избори, парламентарните, и уште дури четири до новите
локални. Тогаш и да се направи грешката, ќе се најде начин да се
исправи.
И каде е тука поддршката на македонската економија,
особено во овие времиња на глобална рецесија? Тешко може да се поверува
дека никој во Владата не знаеше дека македонските банки не можат да ја
издадат високата банкарска гаранција што беше побарана со тендерот. На
тој начин се елиминираше македонската фирма. Неочекувано, истиот
проблем ги снајде и двете кинески компании, од кои за едната сè
погласно се зборува дека се фаворизира затоа што зад неа стојат
бизнисмени од земјава блиски до сегашната власт. Некако се протнаа
Словаците, па мораа да најдат начин и нив да ги исфрлат. Лесно го
најдоа. Нивните автобуси не биле старински, туку премногу модерни. А во
овие времиња, кога се копа до две-три илјади години во историјата,
неприродно е главниот град да оди напред. Мора и тој да се врати назад,
колку-толку.
Фабриките што прават двокатни автобуси можат да
направат и еднокатни. Според податоците што ги има на Интернет, сите
компании што доставија понуди на тендерот произведуваат и обични
нископодни возила. Значи дури и ако се фаворизира некоја компанија, ако
се сака на неа да и се поттурне овој голем бизнис, можеше и од тоа да
излезе нешто корисно, целосно обновен возен парк во јавниот превоз со
соодветни возила и, најважно од сè, задоволни граѓани. Затоа е
несфатлива опседнатоста на Владата со минатото. Што можеме да очекуваме
по ова? Дали ќе се забрани и увоз на нови патнички автомобили, освен
ако тие не изгледаат на оние што се возеле во 1940-тите? Дали ќе се
спроведат големи реформи во „Македонски железници“ за да се вратат
парните локомотиви? Дали најавените стокатници ќе се градат од истите
материјали како колибите во Тумба Маџари? И дали како службена униформа
за сите државни службеници, а потоа како задолжителна облека за сите
граѓани ќе се воведат галичките носии?
Главна цел на еден
квалитетен систем за јавен превоз е да го намали сообраќајниот метеж во
поголемите градови. Да им понуди на граѓаните доволно добри услови по
доволно ниски цени за тие да можат да ги остават своите автомобили дома
и да патуваат со автобуси. На тој начин се намалува и времето за
патување и, уште поважно, загадувањето. Но по најавите за купување
двокатни автобуси голем број патници велат дека би се плашеле да се
возат во нив, особено по предупредувањата дека тие можат да се превртат
поради нивната гломазност и висина. И што ќе добиеме? Полни улици
автомобили што заобиколуваат празни даблдекери. Властите најавија дека
овие автобуси ќе бидат своевиден украс на градот, но зарем тоа значеше
дека тие ќе служат само за украс?
Идејата да се направи
атракција со двокатни автобуси може да биде добра само ако нивниот број
се ограничи. Да се купат само десетина, кои би возеле на нови линии
само низ центарот на Скопје. Превозот во нив би можел да чини десет
денари. Така граѓаните ќе можат да ги користат ако сакаат на пример да
стигнат од „Рекорд“ до „Југодрво“, а не сакаат да платат 30 денари за
обичен автобус или 50 за такси. И во тој случај атрактивните даблдекери
ќе бидат постојано достапни за странските туристи. А ако оваа е една од
главните цели, тогаш што бараат тие автобуси во Ѓорче Петров, Волково,
Драчево, Хиподром или во Радишани? |
|
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#392 Posted: 04-Feb-2009 at 21:24 |
Откријте го проблемот во понудените ретра Аутобус на плоштад во Скопје
|
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#393 Posted: 04-Feb-2009 at 21:29 |
Оргинална англиска верзија - возачот е од десна страна. Ќути можда ќе добијат инспирација и за ваков критериум, за да го вратиме „вистинскиот“ дух на старо Скопје 
Edited by Cloverstack - 04-Feb-2009 at 21:30
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#394 Posted: 04-Feb-2009 at 21:49 |
 На поклонет коњ не се гледаат забите
Edited by Vladimir P - 04-Feb-2009 at 21:50
|
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#395 Posted: 13-Feb-2009 at 03:00 |
Владата се' уште не бара нови понуди за двокатните автобуси

Повторувањето на поништениот тендер зависи од жалбениот рок, што истекува денеска
В понеделник ќе биде познато дали Министерството за транспорт и
врски ќе го повтори тендерот за двокатните автобуси веќе идната недела
или, пак, најмалку за дваесетина дена. Од Министерството објаснуваат
дека повторувањето на набавката зависи од епилогот на жалбениот рок што
истекува денеска. До вчера ниту една од четирите компании што
учествуваа на тендерот не поднела жалба на одлуката за негово
поништување. Сепак, надлежните коментираат дека не е исклучена можноста
да го сторат тоа од словачката компанија „Преос“. Гледано од правен
аспект, таа е и единствената компанија што може да се жали, бидејќи и
само таа конкурирала со целокупна документација.
„По
евентуалната жалба на Словаците, ќе има период од дваесетина дена за
нејзино разгледување, па дури потоа тендерот ќе може повторно да се
распише. Во спротивно, нема пречки јавната набавка да се повтори веќе
наредната недела. Работите не може да ги искомплицира ниту актуелнава
ситуација, односно изборниот процес, бидејќи не станува збор за
отуѓување на државно земјиште или, пак, некоја друга постапка, која е
забранета со закон да се реализира во време на изборен процес“, велат
од Министерството за транспорт и врски. Потврдуваат дека повторениот
тендер ќе биде со истите услови и критериуми како и претходниот што
беше поништен пред десетина дена. Според официјалното соопштение,
тендерот се поништи затоа што четирите компании што доставија тендерска
документација не ги исполнувале критериумите за дизајн на автобусите.
Неофицијално, пак, тендерот беше неуспешен затоа што компаниите не
доставиле банкарска гаранција од 3 % предвидена со Законот за јавни
набавки. Инаку, на тендерот конкурираа четири компании, домашната
„Санос“, кинеската „Ју-Тонг“, бугарската „Кинг Лонг“ и словачката
компанија „Преос“.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=C99777340F928246AC2590023B8751DB |
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#396 Posted: 13-Feb-2009 at 17:34 |
Ovoa e vistinski zalno.  Poradi poveke pricini:
1. Skopje, eden glaven grad na drzava, recisi metropola, da ima radrndani smrdlivi neestetski, ruzni avtobusi koji datiraat uste od ako ne se lazam 70 setite!!!!!
2. Skopje e sediste na SANOS!!!!!!!!!!! PA PO KOJA LOGIKA eden grad koj ima tvornica na avtobusi ima TOLKU los javen prevoz??????  GRRR! ne mi se veruva!
Pa SANOS sopstvena antireklama si storuva so toa! Kako grad kade e sediste na tvornica avtobusi ima ( nema ) javen prevoz? Neli moze da se dogovorat nekoji sufinanciranja? SANOS da popusti malku vo cenata poradi reklama, ili da se dogovori procent od zarabotka od javniot prevoz da receme nekolku godini da ide i na SANOS? ( Vo Hrvatska se zgradia tuneli i tuneli taka! ) Tuka se sprdaat so nasiot javen prevoy, eve primer nekoj den edna drugarka bila vo Sopje, ja prasuvam kako ti se dopadna, mi veli, gradot ima potencijal, centarot e ubav, grade se, lugjeto se prijayni AMA so vi e rabota so javniot prevoz?? Kako vo Kabul da bev, veli.
Dajte kakvi takvi NOVI avtobusi, aman PEZA!!
Ima li nekoji mladi lugje koji
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#397 Posted: 13-Feb-2009 at 17:36 |
( da se nadovrzam, me isfrli ) Ima li nekoji mladi lugje koji ke ko pokrenat gradot?? AMAN!!
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#398 Posted: 13-Feb-2009 at 17:50 |
Ja da bev kako SANOS ke otvorev svoe privatno pretprijatie za Prevoz na patnici kako sto se ovie od SLOBODA , no so novi autobusi, pa posle mozebi ke se smeneja rabotite, no sepak klucot e kaj JSP posto oni imaat licenca za toa ,i ne veruvam deka do tolku nemale rabota pa za da ne nabavat i nekoj nov autobus ,no aj da ne navleguvame vo toa, koj ceka ke doceka, a najveke sto ceka sme nie, ja nikad u zivot ne se kacuvam vo tie kanti , retko epten koga nema drugo chare ,ima poveke alternativi , no nikoj ne rizikuva, oti nisto ne e sigurno , i nikoj nisto ne garantira.
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#399 Posted: 13-Feb-2009 at 17:52 |
|
 |
dimme.von.macedonia
Groupie
Joined: 30-Jun-2008
Location: Hrvatska
Online Status: Offline
Posts: 78
|
Quote Reply
#400 Posted: 13-Feb-2009 at 18:08 |
Ne bi bilo loso, neli?
|
 |