|
![]() |
|
Инфраструктура (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 1617181920 33> |
| Author | |
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#341 Posted: 08-Mar-2009 at 01:26 |
|
Да бидеме реални, да го бараме невозможното!
Звучи познато, нели? |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#342 Posted: 09-Mar-2009 at 21:45 |
|
Железничка обиколница низ Скопје - дел 1 од с. Бардовци до Ѓорче Петров
![]() 1. Надвожњак пред с. Бардовци ![]() 2. Траса од с. Бардовци кон Горче Петров ![]() 3. Железнички мост на река Лепенец ![]() 4. Железнички мост на река Лепенец во правец на станица Горче петров ![]() 5. Влез во железничко станица Ѓорче Петров
Edited by Vladimir P - 14-Mar-2009 at 14:52 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#343 Posted: 14-Mar-2009 at 14:22 |
|
Железничка обиколница низ Скопје - дел 2 од с. Бардовци до станица Скопје север
![]() 1. Поглед од подвозникот кај с. Бардовци ![]() 2. Во позадина брдото над Скупи и Водно ![]() 3. Поглед на трасата со зачувана околина ![]() 4. Подвозник на патот кон Качаник и крајот на бул. Словенија ![]() 5. Помал подвозник на паралелен качанички пат ![]() 6. Еколошка депонија ![]() 7. Ново никнати сателитски населби ![]() 8. Подвозник на улицата кон Шутка и раскрсницата со бул. Словенија ![]() 9. Влес во станица Скопје север ![]() 10. Перон на станица Скопје север ![]() 11. Некогашни подземни пролази од станица Скопје север ![]() 12. Последна дестинација станица Скопје север
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#344 Posted: 14-Mar-2009 at 20:25 |
|
Владимир, не се некако премногу рамни шиниве? Мислам на тоа закривувањето што треба да го имаат од горна страна...
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#345 Posted: 14-Mar-2009 at 21:10 |
|
Ова ќе ти даде одговор, клинот на прагот има утиснато 68, тоа знач прагот е од 1968 година а и шината е сигурно која година горе доле.
![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#346 Posted: 14-Mar-2009 at 21:25 |
|
Претпоставувам ова не е воопшто добро ниту за тркалата на локомотивите и вагоните, ниту пошироко земено, вклучувајќи ги и перформансите и безбедноста...
![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#347 Posted: 14-Mar-2009 at 21:31 |
|
Нарочно за венвите од тркалата, а бидејќи брзините не се големи за безбедноста не би имало некој проблем.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#348 Posted: 14-Mar-2009 at 23:54 |
|
Колку што сум запознаен брзината на оваа делница е од 60 до 80 километри на час. А доста е користена оваа траса, иако изгледа запустено. Сите теретни и патнички возови кон Косово и Кичево поминуваат по оваа пруга, а тоа се голем број на возови дневно!
1968 година на револуција... и последна реконструкција на нашите пруги ! |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#349 Posted: 15-Mar-2009 at 11:45 |
|
На делницата Скопје север - Горче Петров V max за товарни 80 км/ч а патнички 100 км/ч
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#350 Posted: 15-Mar-2009 at 11:52 |
|
План на решение на скопски железнички јазол од 1971 година
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#351 Posted: 15-Mar-2009 at 12:15 |
|
Мапава ја имав во мала резолуција, се утепав барајќи ја по нет во ваква поголема
![]() Само како да недостасуваат некои мали сегменти од мрежата. Од станицата Илинден и од станицата Лисиче се разбира дека може директно да се оди кон станицата Драчево (и обратно) Патем, што би требало да значи „Локо-Маџари“? |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#352 Posted: 15-Mar-2009 at 12:27 |
Исто и Драчево-Лисиче! |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#353 Posted: 15-Mar-2009 at 12:28 |
Ај прочитај пак што сум напишал! ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#354 Posted: 15-Mar-2009 at 13:07 |
|
Ова изгледа никој не забелеза годината е 1971 - идеен план а се разбира потоа во тек се менувале работите.
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#355 Posted: 15-Mar-2009 at 13:18 |
|
Приметувам и на мапава и на терен има едно слепо црево во железничката мрежа во Скопје, станицата Гоце Делчев ли се вика. Зборам за онаа позади железара. Што е работата со станицава, зашто е така направена, ова треба да биде некоја нова траса према Куманово или што?!
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#356 Posted: 15-Mar-2009 at 13:21 |
|
Тоа е кракот кон железара, каде има голема мрежа на пруги.
Ако еден ден успеам да влезам внатре би било убаво. |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#357 Posted: 15-Mar-2009 at 13:24 |
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#358 Posted: 15-Mar-2009 at 13:46 |
|
Проблем е што има многу чувари (многу претпријатија) ќе треба Пивара да ја пренесам
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#359 Posted: 22-Mar-2009 at 11:28 |
|
Се мислев у која нипка да ви пишам, па ај тука.
Еве што ме интересира. На сликава се гледа една долга композиција. Ова е една од пократките, често знаат да бидат и подолги. ![]() Ме интересира како инфраструктурно се решава прашањето, и какви се нагибите и аглите и радиусите кои се користат за да може волкава композиција да се оддржи на шини. Највеќе ме интересира како се совладува фактот дека кога ќе се потегне композицијата која се наоќа на одреден радиус, како тогаш не се случува копозицијата поради должината да се придвижи према внатре на радиусот. Незнам како да објаснам, ако не ме сваќате можам и да илустрирам. |
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#360 Posted: 22-Mar-2009 at 13:13 |
Потполно го разбирам прашањето но толку физицки поткован несум , највероватно силите на секој од вагоните се понашаат ко да е до прв вагон до лок.Едино можам да ти кажам дека обично радиусите се негде околу 250 м (тоа го условуват некој локомотиви) а должината на композицијата е обично условена од тонажата а најповеќе од должината на местата за разминување а и немаме двоколесечни пруги. Иначе на сликава гледам 16 цистерни, има композиции и до 150 вагони па ти израчунај колкава кобасица е тоа а сепак се движи. ![]() ![]() фото од : IRJ |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 1617181920 33> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |