build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 08-Mar-2009 at 01:26
Да бидеме реални, да го бараме невозможното!
Звучи познато, нели?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 09-Mar-2009 at 21:45
Железничка обиколница низ Скопје - дел 1 од с. Бардовци до Ѓорче Петров



1. Надвожњак пред с. Бардовци



2. Траса од с. Бардовци кон Горче Петров



3. Железнички мост на река Лепенец



4. Железнички мост на река Лепенец во правец на станица Горче петров



5. Влез во железничко станица Ѓорче Петров



Edited by Vladimir P - 14-Mar-2009 at 14:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 14-Mar-2009 at 14:22
Железничка обиколница низ Скопје - дел 2 од с. Бардовци до станица Скопје север



1. Поглед од подвозникот кај с. Бардовци



2. Во позадина брдото над Скупи и Водно



3. Поглед на трасата со зачувана околина



4. Подвозник на патот кон Качаник и крајот на бул. Словенија



5. Помал подвозник на паралелен качанички пат



6. Еколошка депонија



7. Ново никнати сателитски населби



8. Подвозник на улицата кон Шутка и раскрсницата со бул. Словенија



9. Влес во станица Скопје север



10. Перон на станица Скопје север



11. Некогашни подземни пролази од станица Скопје север



12. Последна дестинација станица Скопје север

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 14-Mar-2009 at 20:25
Владимир, не се некако премногу рамни шиниве? Мислам на тоа закривувањето што треба да го имаат од горна страна...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 14-Mar-2009 at 21:10
Ова ќе ти даде одговор, клинот на прагот има утиснато 68, тоа знач прагот е од 1968 година а и шината е сигурно која година горе доле.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 14-Mar-2009 at 21:25
Претпоставувам ова не е воопшто добро ниту за тркалата на локомотивите и вагоните, ниту пошироко земено, вклучувајќи ги и перформансите и безбедноста...
Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 14-Mar-2009 at 21:31
Нарочно за венвите од тркалата, а бидејќи брзините не се големи за безбедноста не би имало некој проблем. 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 14-Mar-2009 at 23:54
Колку што сум запознаен брзината на оваа делница е од 60 до 80 километри на час. А доста е користена оваа траса, иако изгледа запустено. Сите теретни и патнички возови кон Косово и Кичево поминуваат по оваа пруга, а тоа се голем број на возови дневно!
1968 година на револуција... и последна реконструкција на нашите пругиBow!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 15-Mar-2009 at 11:45
На делницата Скопје север - Горче Петров V max за товарни 80 км/ч а патнички 100 км/ч
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 15-Mar-2009 at 11:52
План на решение на скопски железнички јазол од 1971 година

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 15-Mar-2009 at 12:15
Мапава ја имав во мала резолуција, се утепав барајќи ја по нет во ваква поголема  Cheers


Само како да недостасуваат некои мали сегменти од мрежата. Од станицата Илинден и од станицата Лисиче се разбира дека може директно да се оди кон станицата Драчево (и обратно)



Патем, што би требало да значи „Локо-Маџари“?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 15-Mar-2009 at 12:27
Originally posted by Cloverstack


Само како да недостасуваат некои мали сегменти од мрежата. Од станицата Илинден и од станицата Лисиче се разбира дека може директно да се оди кон станицата Драчево (и обратно)

Исто и Драчево-Лисиче!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 15-Mar-2009 at 12:28
Originally posted by lslcrew


Исто и Драчево-Лисиче!

Ај прочитај пак што сум напишал! Bash Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 15-Mar-2009 at 13:07
Ова изгледа никој не забелеза годината е 1971 - идеен план а се разбира потоа во тек се менувале работите.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 15-Mar-2009 at 13:18
Приметувам и на мапава и на терен има едно слепо црево во железничката мрежа во Скопје, станицата Гоце Делчев ли се вика. Зборам за онаа позади железара. Што е работата со станицава, зашто е така направена, ова треба да биде некоја нова траса према Куманово или што?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 15-Mar-2009 at 13:21
Тоа е кракот кон железара, каде има голема мрежа на пруги.
Ако еден ден успеам да влезам внатре би било убаво.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 15-Mar-2009 at 13:24
Originally posted by Vladimir P

Тоа е кракот кон железара, каде има голема мрежа на пруги.
Ако еден ден успеам да влезам внатре би било убаво.
Влдаимир а да пробаш едноставно да влезеш?! Мислам да си тргнеш од дома и физички да си влезеш, без молења по мејлови и телефони, него со две пива за чуварот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 15-Mar-2009 at 13:46
Проблем е што има многу чувари (многу претпријатија) ќе треба Пивара да ја пренесам Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 22-Mar-2009 at 11:28
Се мислев у која нипка да ви пишам, па ај тука.

Еве што ме интересира. На сликава се гледа една долга композиција. Ова е една од пократките, често знаат да бидат и подолги.



Ме интересира како инфраструктурно се решава прашањето, и какви се нагибите и аглите и радиусите кои се користат за да може волкава композиција да се оддржи на шини. Највеќе ме интересира како се совладува фактот дека кога ќе се потегне композицијата која се наоќа на одреден радиус, како тогаш не се случува копозицијата поради должината да се придвижи према внатре на радиусот. Незнам како да објаснам, ако не ме сваќате можам и да илустрирам.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 22-Mar-2009 at 13:13
Originally posted by lslcrew

Се мислев у која нипка да ви пишам, па ај тука.

Еве што ме интересира. На сликава се гледа една долга композиција. Ова е една од пократките, често знаат да бидат и подолги.

Ме интересира како инфраструктурно се решава прашањето, и какви се нагибите и аглите и радиусите кои се користат за да може волкава композиција да се оддржи на шини. Највеќе ме интересира како се совладува фактот дека кога ќе се потегне композицијата која се наоќа на одреден радиус, како тогаш не се случува копозицијата поради должината да се придвижи према внатре на радиусот. Незнам како да објаснам, ако не ме сваќате можам и да илустрирам.

Потполно го разбирам прашањето но толку физицки поткован несум Dunno, највероватно силите на секој од вагоните се понашаат ко да е до прв вагон до лок.

Едино можам да ти кажам дека обично радиусите се негде околу 250 м (тоа го условуват некој локомотиви) а должината на композицијата е обично условена од тонажата а најповеќе од должината на местата за разминување а и немаме двоколесечни пруги.

Иначе на сликава гледам 16 цистерни, има композиции и до 150 вагони па ти израчунај колкава кобасица е тоа а сепак се движи. Nuts


фото од : IRJ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.898 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.