build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 03-Mar-2009 at 10:47
kako sto rekov , ce vi kazam kako e noviot tramvaj, docnam no .....
1.
 
2.bojata kako taa od makedonija (i love it) koga ja gledam sakam vednas da odam vo makedonija
 
 
od vnatre
 
 
sega trasata ....prvo e ulicata , trasata, i trotoarot/ulica za ducanite
 
 
 
nesto opasno ama mora da bide poradi kolite
 
 
 
 
drug pat ako sakate mozam da vi pokazam kako e stanicat (so billet automat samo da cepkas kaj ekranot i imas se, elektronska tabla....)
 
7.5 mil.evra e malku , ako za tolku pari ce ja prajme toa tokas ne e nisto samo ,, aj da ojt tramvajot" moderno nema da bide so tolku pari veruvate....
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 11-Mar-2009 at 12:54
za najcevska, protiv zekoli, zekoli gresit
 
КАНДИДАТИТЕ ЗА ГРАДОНАЧАЛНИК ЗА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ
Трамвајот има светла иднина
Автор:  Гоце Трпковски
КАНДИДАТИТЕ%20ЗА%20ГРАДОНАЧАЛНИК%20ЗА%20ЈАВНИОТ%20ПРЕВОЗ
Веќе три години траат подготовките на сегашната градска власт за воведување трамвај како алтернативен јавен превоз, кој меѓу другото е предвиден и во генералниот урбанистички план. Скопјани, но и добар дел локални политичари, беа сомничави за оваа идеја, како нешто што веќе пропадна во доцните 1980-ти и како проект што е далеку од можностите на локалната самоуправа. Сепак градот беше упорен. Ангажира консултанти, правеше студии за процени, ги испитуваше условите и можностите за финансирање. Така, пред крајот на мандатот на оваа градска управа, проектот стигна до фаза за него да биде распишан тендер за избор на изведувач, кој ќе се отвори на 24 март, два дена по првиот круг од изборите, а за почетокот на изградбата да бидат обезбедени осум милиони евра во градскиот буџет. Градоначалникот Трифун Костовски сега брза да потпише договор за да го обврзе својот наследник, кој и да биде, да го продолжи проектот. Но за тоа дојде во остар конфликт со антикорупциската комисија, која смета дека толку голем тендер не смее да се распише пред да поминат изборите. Затоа сега се поставува прашањето каква е иднината на овој проект и дали нечија тригодишна работа ќе пропадне во вода. Костовски може да биде оптимист, сите кандидати го имаат трамвајот во нивните програми, но повеќето ако дојдат на власт ќе ја преиспитаат неговата работа и потоа ќе одлучат дали да ја продолжат или да почнат од почетокот.

Паралелно со ова прашање, се отвори и тоа за обнова на автобускиот превоз. Пред година и пол, на 60-годишнината од постоењето на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Владата вети пари за нови автобуси. Но наместо тоа да стане поле за соработка меѓу градот и Владата, прерасна во остар конфликт меѓу овие две институции. Централната власт одлучи да го враќа стариот дух на Скопје и да купи двокатни автобуси, на што градската управа остро се спротивстави, па сега тие се набавуваат преку Министерството за транспорт и врски. Досега се распишаа неколку тендери, за 50, 100, па за 300 автобуси, а единствениот што се отвори пропадна. Кандидатите се согласни дека сегашните крнтии мора да се заменат, но дел од нив сметаат дека двокатните возила се несоодветно решение.

ПОПОВСКИ: ТРАМВАЈОТ МОРА ДА ПРОДОЛЖИ

Трамвајот претставува одлично решение за проблемите присутни во јавниот превоз во Скопје, смета Душко Поповски, кандидатот од Либералната партија.

- Парите за реализирање на првата фаза се обезбедени во буџетот на градот Скопје, а за да се направат наредните фази се можни повеќе решенија, меѓу кои и да се почне постапка за тендер за јавноприватно партнерство. Овој проект мора да се реализира за граѓаните конечно да добијат јавен превоз што личи на европските стандарди - вели Поповски.

Тој додава дека за да се постигнат европските стандарди во автобускиот превоз е неопходна обновата на возниот парк.

ЕЛЕНОВСКИ: „НЕ“ ЗА ДВОКАТНИТЕ ВОЗИЛА

Изградбата на модерен трамвај е еден од клучните проекти на Лазар Еленовски, кандидатот на СДУ.

- Скопје е град со повеќе од половина милион жители и секаде во Европа градови со таква или со поголема бројка имаат алтернативен јавен превоз. Тоа е брз, квалитетен и еколошки транспорт. Имајќи го предвид темпото на ширење на градот, сакам да понудам решение што ќе ги задоволи потребите на подолг временски период. Што се однесува до автобускиот јавен превоз се залагам за неговата стандардизација и за целосна обнова на возниот парк. Во таа насока не ја поддржувам идејата за двокатни автобуси затоа што сметам дека станува збор за нефункционално решение. Во договор со Владата сигурно би нашле заеднички јазик за ова прашање во интерес на потребите на граѓаните - смета Еленовски.

НАЈЧЕВСКА: КОМБИНАЦИЈА ОД ТРАМВАЈ И ОД ЖЕЛЕЗНИЦА

Мирјана Најчевска, кандидатката на ЛДП, се смета себеси за голем поклоник на трамвајскиот и пошироко на железничкиот сообраќај. Според неа, може да се направи многу добра комбинација меѓу нив и да се обезбеди добар и сигурен превоз за граѓаните на Скопје, но и многу добри врски со поблиските и со подалечните општини.

- Токму заради ова во нашата програма постои дел што зборува за развој на железнички ринг. Но развојот на трамвајот во никој случај не го исклучува подобрувањето на автобускиот превоз. Вистинска мобилност може да се постигне само со постоење на повеќе алтернативи, кои може да се комбинираат. Апсолутно сум против двокатните автобуси како нефункционални, скапи, тешки за одржување и несоодветни за многу категории граѓани: за постарите, за лицата со хендикеп, за родителите со мали деца и за други - објаснува Најчевска.

ПЕТКОВСКИ: ШТО ПОМАЛКУ АВТОМОБИЛИ НА УЛИЦИТЕ

За Тито Петковски, кандидатот на НСДП и на СДСМ, важно е на скопјани да им се обезбеди квалитетен, економичен и ефикасен градски превоз. Тој е убеден дека тогаш граѓаните многу помалку ќе ги користат своите приватни автомобили и на тој начин ќе се намали сообраќајниот хаос.

- Постојано слушам и читам како граѓаните се жалат од јавниот превоз. Автобусите доцнат, често се расипуваат, застануваат среде улица, а сум видел и такви што се преполни и навалени на едната страна. Треба да се заменат поголемиот број стари автобуси, но не со двокатни, кои во светот се користат исклучиво за панорамско разгледување. Потребно е ново снимање на линиите за да се одредат бројот на автобуси и интервалот на нивното минување. Мораме да го намалиме бројот на автомобили. Секој втор автомобил на улиците е празен, во него има само возач - вели Петковски.

Тој дава поддршка за воведувањето трамвај, за кој вели дека е добра инвестиција и од економски и од еколошки аспект.

ТРАЈАНОВСКИ: ТРАМВАЈОТ ТРЕБА ДА СЕ ПРЕИСПИТА

Трамвајот е дел и од програмата на Коце Трајановски, кандидатот од ВМРО-ДПМНЕ. Но тој нагласува дека прво треба да се видат правните аспекти за активностите што се спроведуваат во овој период, како и финансиската конструкција.

- Тоа е најголем капитален проект, рамен со регулацијата на коритото на Вардар. Лесно е да се почне на крајот на мандатот, но некој треба да го продолжи. Што ако нема доволно пари? Навистина сегашните активности се однесуваат на половина линија, но тука се најголемите инвестиции, треба да се градат депо и мрежа што подоцна ќе се надградува. Ќе ги разгледаме можностите тој проект да го финансираме со помош на Владата, на Европската Унија и од други извори. Градот со буџет од 50 милиони евра не може да направи трамвај без поддршка на Владата на Република Македонија. Што се однесува до автобусите, го поздравувам тоа што Владата донира 300 двокатни возила. Ние ќе продолжиме да инвестираме во обновата на возниот парк. Каде што ќе нема услови да сообраќаат двокатните возила ќе се користат еднокатни - рече Трајановски.

ЗЕКОЛИ: ТРАМВАЈ ПРВО ОД САРАЈ ДО СИНГЕЛИЌ

Шефкет Зеколи, кандидатот на ДУИ, смета дека трамвајската траса прво треба да се гради од Сарај до Сингелиќ, а потоа, во зависност од рентабилноста на проектот, да се направат линии и од Бутел до Клиничкиот центар, или од центарот до Драчево.

- Тоа е многу добра идеја за растоварување на сообраќајот, обезбедување поквалитетни услуги за јавен транспорт и за зачувување на животната средина. Сепак Скопје не може да се замисли и без градските автобуси и тие што поскоро треба да се заменат со нови и модерни, но не мораат да бидат двокатни - вели Зеколи.

НАГАВЦИ: И ТРАМВАЈ И АВТОБУСИ

Справувањето со сообраќајниот метеж според Аргтим Нагавци, кандидатот од Нова демократија, треба да биде приоритет за идниот градоначалник.

- Трамвајот е едно од решенијата за овој проблем, со оглед на тоа што проектот е во напредна фаза. Но автобусите што сега кружат низ градските улици создаваат многу грда слика за градот, а да не зборуваме за штетните последици по животната средина, кои се резултат на нивната старост и еколошка нестандардизираност. Замената на автобусите треба да се случи што е можно поитно, а паралелно со тоа да почне и изградбата на трамвајот - смета Нагавци
 
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 14-Mar-2009 at 13:34
Антикорупционерите бараат три тендери за трамвајот
Скопје
Градскиот тендер за трамвајот треба да се поништи бидејќи е неправилен, смета антикорупциската комисија. Според нејзината претседателка Мирјана Димовска, градот со една јавна набавка бара изведувач за изградба на 12-километарска пруга, изработувач на пет шински возила и градител на депо, наместо тоа да го прави со посебни процедури или во фази.

- Како комисија имаме должност да спречиме да не дојде до злоупотреба на законите и сè уште дејствуваме на полето на превенција во овој случај. Ако се отвори тендерот и се потпише договор со некоја компанија, тој ќе се поништи, а градоначалникот Трифун Костовски ќе биде одговорен. Тие што не го почитуваат законот може да добијат прекршочна или кривична пријава. Со ова ги предупредуваме и компаниите што имаат намера да достават свои понуди на тендерот - објасни Димовска.

Членовите на комисијата сметаат дека со тендерот е тенденциозен и се набавуваат вагони без изградено депо, а земјиштето каде што треба да поминува трамвајската траса не е на градот и има имотноправни проблеми. Тие додаваат дека за спроведување ваков капитален проект треба да се почне од основата, односно од земјиштето, а дека во последната фаза би требало да се купуваат вагони и шини.

Од градот велат дека набавката и понатаму останува отворена за сите понудувачи, а на 24 март ќе бидат соопштени сите компании што доставиле комплетна документација.

- Целата постапка за реализација на трамвајот ќе се одвива постапно, а првата фаза од проектот треба да заврши во 2011 година. И во иднина ќе се предвидуваат пари за него. За да добиеме трамвајски возила треба да ги нарачаме најмалку две години однапред, бидејќи се чека ред. Петнаесетина странски фирми веќе покажаа интерес да се пријават и зедоа тендерска документација. Колку од нив доставиле понуди не можеме да соопштиме. Тоа ќе се обелодени на 24 март - велат од градската управа.

Градоначалникот Трифун Костовски смета дека антикорупциската комисија во врска со распишаниот тендер врши агресивен притисок врз него како градоначалник и врз градската управа. Тој најави дека, и покрај сите пречки што му ги создавала комисијата, со сите сили ќе се бори да потпише договор за трамвајот. Костовски смета дека не ги прекршил законите, дека не е потребно советот да донесе одлука за тендерот, бидејќи иако тој бил распишан по 10 јануари, за реализација на проектот биле предвидени пари во буџетот на градот, кој бил усвоен во декември минатата година. За целиот проект градот издвоил 450 милиони денари, а Костовски повеќе пати апелира до членовите на советот да вршат притисок до политичките партии проектот да не биде заборавен откако тој ќе си замине од функцијата. Со проектот се предвидува во првата фаза да се изгради депо меѓу населбата Ново Лисиче и реката Вардар, а возилата оттаму да се движат по булеварите АСНОМ, Србија и Јане Сандански, па покрај Народната банка до хотелот „Холидеј ин“. Потоа ќе треба да завртат лево кон Градската болница, па покрај Олимпискиот базен ќе сообраќаат до Народната банка и по истата траса ќе се вратат до Ново Лисиче.




Советниците од Кисела Вода да не си ги присвојуваат лаптопите

Државната комисија за спречување на корупцијата бара да се запре одлуката според која советниците од општината Кисела Вода за сметка на наводно неисплатени паушали ќе ги задржат службените лаптопи. Оттаму велат дека одлуката била донесена за време на изборниот процес, а дека се подготвува да се стави на дневниот ред и на следната седница.

- Оваа одлука на советниците на општината Кисела Вода треба да се поништи. Ако не се испочитува нашето обраќање, ќе биде одговорен претседателот на советот - истакна Мирјана Димовска, претседателката на антикорупциската комисија.

Зоран Антовски, претседателот на советот на Кисела Вода, вели дека не добиле допис од комисијата и дека точката ќе остане на дневниот ред.

- Градоначалникот Џорџе Арсов до минатата година ги исплатеше паушалите, но годинава не го прави тоа, поради негово лично убедување. Затоа ќе направиме компензација со која нема да го оштетиме буџетот. Минатиот пат се донесе одлука за тоа, но Арсов не ја потпиша. Затоа ќе ја изгласаме повторно и таа ќе стапи во сила - вели Антовски.

Според него, општината ќе биде во ќар од оваа одлука, бидејќи им должи по 30 илјади денари за изминатите три месеци, а советниците ќе си присвојат компјутери, од кои секој вреди по околу 24 илјади.
 
 

 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 19-Mar-2009 at 03:43
Скица на депо:

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 19-Mar-2009 at 23:12
Во контекст на муабетите кои ги вртевме за жолтите пречки и јас само се нашалив за идејата да се извадат.

Но кај нас многу пати беше случај тоа со лежечките полицајци, па како една претпоставка ми е и ова. Сега на потег е полицијата да го регулира сообраќајот. Кога еве гледаме дека не се почитува одлуката третата лента да биде само за јавен транспорт, мене ме чуди како ќе успееме воопшто да монтираме трамвај. Факт е дека монтирањето на трамвајот не треба да го релативизираме токму поради сообрќајната некултура, но...ајде еве ова нека биде тренинг за почитување трета лента па да створиме атмосфера па со трамјаот да не ни дојде ништо ново, па да треба допрва да стекнуваме навика.

Edited by lslcrew - 19-Mar-2009 at 23:13
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 24-Mar-2009 at 00:20

Четиринаесет странски фирми сакаат да ги градат трамвајските шини

Бројот на заинтересираните за изведба на трамвајскиот систем ќе биде познат денеска

Четиринаесет странски фирми до вчера попладнето доставиле понуди на тендерот на кој градските власти бараат изведувач за трамвајското депо, за изградба на првите три километри од шинскиот систем, како и фирма која ќе достави понуда за набавка на пет трамвајски возила. Сепак, конечниот број на заинтересираните ќе биде познат денеска напладне за кога е закажано отворањето на понудите, до кога автоматски и истекува рокот за доставување на тендерската документација. Неофицијално се очекува да пристигнат уште понуди со оглед на бројот на подигната документација. Според неодамнешните најави од Градот, пресудно за изборот на најповолниот понудувач ќе биде понудената цена.

Разгледувањето на понудите, кое ќе биде јавно, ќе се одржи и покрај предупредувањата на Антикорупциската комисија до градоначалникот Трифун Костовски дека доколку потпише договор со избраната фирма, ќе отвори простор за поведување кривична одговорност против него. Антикорупционерите иако минатата недела повторно го предупредија Костовски за можните последици, тој не се откажува од проектот убеден оти сите преземени чекори во врска со него се во согласност со законите.

„Нашиот став не е променет. Градот Скопје ги испочитува сите закони врзани со подготовката на проектот и со распишувањето на тендерот за негова изведба. Утре очекуваме отворање на понудите по што ќе следува периодот на евалуација“, рекоа вчера накусо од Градот од каде што не сакаа да калкулираат со евентуални термини за потпишување на договорот со најповолниот понудувач. Пред се', тоа ќе зависи дали по конечниот исход од тендерот некоја од фирмите ќе поднесе жалба. (Дс.Т.)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CA5A056F80FF15479843A26CC200957A
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 24-Mar-2009 at 17:28

Пропадна тендерот за трамвај во Скопје

На тендерот за јавна набавка за реализација на првата фаза од проектот трамвај во Скопје не е доставена ниту една понуда, иако 16 од 17. заинтересирани кандидати подигнале тендерска документација, објави Комисијата за јавни набавки за спроведување на тендерот, што го објави град Скопје.

„До нас како Комисија не е пристигната ниту една понуда, а не се доставени ниту коверти за повлекување, за измена или замена на понудите, ниту укажување за задоцнети понуди“, рече Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Град Скопје.

Антикорупциската комисија во неколку наврати јавно укажа дека Градот Скопје не треба да презема никакви активности за тендерот поради изборниот период и предупреди дека градоначалникот Трифун Костовски ќе отвори простор за поведување кривична одговорност против него доколку потпише договор со избраната фирма.

Укажување од Антикорупциската комисија да не се преземаат активности за тендерот до Градот Скопје пристигнало и денеска.

Градоначалникот Костовски изјави дека не е изненаден од денешниот исход на отворањето на понудите и изрази разочарување од укажувањето на Антикорупциската комисија.

„По денешното писмо од Антикорупциската комисија не повикувајќи се на никаков законски член сакам да го изразам моето длабоко разочарување и да кажам нека ни е со среќа влегувањето во полициско партиска диктатура“, изјави Костовски.

Со тендерот за јавна набавка за проектот трамвај требаше да биде избрана компанија која ќе гради депо за трамвај, трамвајска линија во должина од 9 километри и набавка на еден трамвај со шест вагони. Заинтересираните компании, што подигнале документација, се од Шпанија, Франција, Италија, Австрија.. .

Од Градот Скопје не најавија следни конкретни активности за повторно распишување на тендер за раезлиација на проектот, поради истекот на мандатот на актуелниот градоначаланик.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=106251
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 24-Mar-2009 at 21:28
И ТВ сапуницата продолжува ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 25-Mar-2009 at 12:56

АНТИКОРУПЦИСКА ЈА ЗГАСНА ЕУФОРИЈАТА ЗА ШИНСКИОТ ПРЕВОЗ


Стопиран проектот Трамвај во Скопје


Повод за ваквиот чекор од Антикорупциска е изборниот процес во земјава, каде според Законот за спречување на корупцијата во тој временски интервал не се вршат крупни набавки од јавен интерес


Државната комисија за спречување на корупцијата по претходните предупредувања до градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски, и Комисијата за јавни набавки за спроведување на тендерот за несоодветниот временски интервал за распишување за набавка за Трамвај во Скопје, успеа да издејствува стопирање на активностите од првата фаза за изградба на шински превоз во метрополата.

Градоначалникот Костовски во таа насока изјави дека не е изненаден од вчерашниот исход на отворањето на понудите и изрази разочарување од укажувањето на Антикорупциската комисија.
- Лично јас не сум изненаден за денешнава постапка. Не примањето на 16 од вкупно 17 понудувачи кои подигнаа тендерски документации, претставува пораз на правото за демократија. Од денешеното писмо од антикорупциската комисија не повикувајки се на ниеден законски член со кој ја оправдуваат оваа постапка, сакам да го изразам моето длабоко разочарување и револт, изјави вчера градоначалникот Костовски. Од Градот Скопје велат дека причината за пропагањето на идејата за модернизација во градскиот превоз со шини е директно виновна антикорупциска. Бидејки според нив со вчерашното писмо сите заинтересирани странски фирми ги стопирале понатамошните активности.

Антикорупциската комисија во неколку наврати јавно укажа дека Градот Скопје не треба да презема никакви активности за тендерот поради изборниот период и предупреди дека Костовски ќе отвори простор за поведување кривична одговорност против него ако потпише договор со избраната фирма. - По повод најавеното отворање на понудите на тендерот за изградба на трамвај во Скопје, на два дена по првиот круг на претседателските и локалните избори од 22 март 2009 година, распишан за време на изборниот процес, Државната комисија за спречување на корупцијата Ви го предочувам своето, Вам веќе познато, конечно укажување да не преземете какви било дејствија по споменатиот тендер спорен од аспект на Законот за спречување на корупцијата, по кој Државната комисија постапува и ќе постапува и во овој случај, се вели во укажувањето од Антикорупциската комисија, која наедно бара од градоначалникот на Град Скопје и Комисијата за јавни набавки за тендерот со укажувањето да ги запознае учесниците на тендерот.

Инаку, со тендерот за јавна набавка за проектот трамвај требаше да биде избрана компанија која ќе гради депо за трамвај, трамвајска линија во должина од 9 километри и набавка на еден трамвај со шест вагони. Заинтересираните компании, што подигнале документација, се од Шпанија, Франција, Италија, Австријаи др. Од Градот Скопје не најавија следни конкретни активности за повторно распишување на тендер за реализација на проектот, поради истекот на мандатот на актуелниот градоначаланик.

Граѓаните поделени околу трамвај или нови автобуси
Според објавената анкета на интернет сајтот на весникот ВЕЧЕР во изминативе денови, граѓаните поделени, но со мала поддршка околу модернизацијата на јавниот превоз во Скопје со трамвајски шини.

 
 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 25-Mar-2009 at 13:38
Фала богу, нема да има "трамвај".
Купете нови автобуси, пола на гас, и средете ја инфраструктурата преку Јужен Булевар, Крушевска Република и тунелот под плоштад и не ни треба ништо повеќе.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 25-Mar-2009 at 13:44
tramvaj ke ima, kandidatite za gradacalnik se   za tramvajot
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 25-Mar-2009 at 14:04
Originally posted by Supervisor

Фала богу, нема да има "трамвај".
Купете нови автобуси, пола на гас, и средете ја инфраструктурата преку Јужен Булевар, Крушевска Република и тунелот под плоштад и не ни треба ништо повеќе.
Дај боже, ама во таков случај најголем дел од предусловите за квалитетна ЛРТ мрежа ќе бидат исполнети, па ќе биде сосема логично градот да добие и шински превоз.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 25-Mar-2009 at 14:35
Не ми е јасен отпорот кон транвај-LRT кога тоа ама баш секаде се гради проширува ко наекономично, најчисто и набрзо средство за транспорт.

Само нашето македонче е антипротивно за се и во се гледа нешто, буквално ама во ништо не може да се сложи или договори.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 25-Mar-2009 at 15:55
Originally posted by Vladimir P

Не ми е јасен отпорот кон транвај-LRT кога тоа ама баш секаде се гради проширува ко наекономично, најчисто и набрзо средство за транспорт.

Само нашето македонче е антипротивно за се и во се гледа нешто, буквално ама во ништо не може да се сложи или договори.
ние едноставно немаме структура за трамвај, трасите кои се планирани се на коловозот на веќе закрчени улици
насекаде трамвајот си има своја патека, а кај нас ќе биде меѓу останатиот сообраќај
ова веќе го утврдивме како еден од најголемите проблеми
единствено трамвајот е добар како трета опција за јавен транспорт
засега најбитно е да се среди тоа што веќе го имаме, а тек после може да размислуваме за вакви работи
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 25-Mar-2009 at 16:11
Originally posted by zabegan

единствено трамвајот е добар како трета опција за јавен транспорт
Шински превоз по секој критериум треба да е прва и главна опција, а сето останато е дополнување. Едноставно шинскиот превоз е најефикасен начин за масовно движење на граѓаните, а има и ред други предности кои далеку ги надминуваат недостатоците. Впрочем не е ни чудо што во развиените средини најголем процент од јавниот градски транспорт (ист е случајот и со меѓуградскиот) отпаѓа на шински сообраќај, а со автобуси и слично кубурат заостанатите. Кон што треба да се стремине?

(сепак, се слагам дека проектот на Трифун беше катастрофален и дека е подобро што пропадна, затоа што толку неквалитетен и импровизаторски план ќе креираше повеќе проблеми отколку што ќе решеше!)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 25-Mar-2009 at 16:33
ГРАДОНАЧАЛНИКОТ КОСТОВСКИ НЕ СЕ ОТКАЖУВА ОД ПРОЕКТОТ ТРАМВАЈ
По неуспешниот јавен повик за реализација на првата фаза од проектот „Трамвај“, градоначалникот на Град Скопје Трифун Костовски сe уште размислува по пат на постапка со преговори да го почне проектот „Трамвај“ во Скопје, што е во согласност со членот 99 од Законот за јавни набавки.
 
Со цел да не се изневерат барањата на граѓаните на Скопје и нивните очекувањa дека конечно главниот град ќе добие алтернативен превоз, од денеска граѓаните ќе имаат плебисцитарна можност да се изјаснат за и против трамвајот во анкетата која ќе биде поставена на веб-страницата на Град Скопје, www.skopje.gov.mk .
 
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 25-Mar-2009 at 18:05


Оваја слика се покажува,
дали Скопје нема место за поставување на шини,
дали тогаш ке се паркираат возила на местото на LRT, или автобусите нема да дивееат и со новите возила.

Знаеме илјадници градови во светот каде низ улички поминува транвајот па никој не помислува да го смени.

А за тоа како е проектиран тоа е веќе друга тема, но не и негирањето на потребата на прво едно и едино решение за најбрз превоз.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 25-Mar-2009 at 18:26
не ме разбирајте погрешно, сакав да кажам дека не е потребен онаков како што го планираат, за вакви проекти треба детален план, а кај нас планот беше чиста заебанција
а освен утнатиот проект проблем е сообраќајната култура и ред други работи од страна
скоро сите градови имаат трамвајски линии кои потекнуваат од времето кога се направени улиците, и си се организирани уште од почеток, а новите само се надоврзуваат и адаптираат на старите
кај нас планира да се стави трамвајот на улици каде што не бил предвиден, а дури и да бил тоа биле други времиња
едноставно доколку се направи трамвајот ќе имаме една голема крпеница, дури и на средишното зеленило (кое го зафатија со прекрасните жардињери) нема доволно простор за трамвајот
кај другите градови трамвајот го користат бидејќи е брз и евтин, што кај нас не верувам дека ќе биде исполнето
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 25-Mar-2009 at 18:32
mesto ima, vo svajcarija se ulizite tesni no oma mesto i za tramvaj
ako sakas mozam da slikam nesto?!!..
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 25-Mar-2009 at 18:36
Originally posted by my Macedonia

mesto ima, vo svajcarija se ulizite tesni no oma mesto i za tramvaj
ako sakas mozam da slikam nesto?!!..

Дај молимте, ако можеш сликај нешто како провлекле траса низ се и сешто, да не тражиме по нет. него да имаме нешто изворно.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.